Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Enschede is sowieso goedkoper dan in Den Bosch, en mijn studio ligt heel dicht bij het centrum, dus dat betekent ook een hogere huur als je particulier zit.
Ja, in Enschede is het verschil ook vooral in de wijken via de woningbouwvereniging heb je een even groot appartement voor ongeveer dezelfde prijs als particulier, maar dat is dan doorgaans wel in een ouder gebouw en in een minder populaire wijk.
Advertentie
Oud 24-01-2011, 10:22
Verwijderd
Maargoed, we vinden het lastig, want enerzijds willen we niet verhuizen omdat we nu zo lekker goedkoop wonen terwijl we van 1 salaris leven, maar aan de andere kant willen we hier ook niet nog twee jaar blijven want we willen eigenlijk wel graag een tuin, en een woonkamer die groot genoeg is voor een eettafel én een bankstel, en een keuken die groot genoeg is voor een vaatwasser.
Oud 24-01-2011, 10:23
Batave
Batave is offline
Ik ging net even kijken of topnieuws nog actief is, want ik zie die doerak niet zo veel, dus ik kijk bij posts. Zie ik dat ongeveer 65% van zijn posts uit "Welkom <naam>" bestaat.
Oud 24-01-2011, 10:24
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb wel een riante tuin nu. lekker bbq'en in de zomer met een man of 2 moet wel lukken
Oud 24-01-2011, 10:24
Rationeel
Rationeel is offline
als de bbq zelf niet al te groot is tenminste
Oud 24-01-2011, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ging net even kijken of topnieuws nog actief is, want ik zie die doerak niet zo veel, dus ik kijk bij posts. Zie ik dat ongeveer 65% van zijn posts uit "Welkom <naam>" bestaat.
Topnieuws negeert mij op zijn forum
Oud 24-01-2011, 10:25
Verwijderd

Wij hebben hier nog wel een kleine barbecue staan, die was van de vorige bewoner, maar die heeft hem maar 1 x gebruikt omdat je toch niet lekker zit zo in je eentje op het balkon in de rook van de barbecue
Oud 24-01-2011, 10:26
Batave
Batave is offline
Citaat:
Topnieuws negeert mij op zijn forum
Nog steeds?
Oud 24-01-2011, 10:27
Verwijderd

Wij hebben niet zo'n heel grote tuin en ook geen barbecue (niet meer sinds mijn zusje hem heeft gebruikt als vijver), dus als we willen barbecueën bouwt mijn vader met bakstenen een soort bak waar hij een rooster overheen legt en dan steken we in die bak een vuur aan.
Oud 24-01-2011, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds?
Ja en ik had me ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar die heb ik ook nooit gehad. Egon naamzoek, jij toch ook? Heb jij hem wel gehad?
Oud 24-01-2011, 10:29
Verwijderd
Als iemand behoefte heeft aan een kleine barbecue, je mag 'm hebben hij is rond, staat op pootjes en is ongeveer 30 cm doorsnee en ongeveer 50 cm hoog. Ik heb ook nog een driekwart volle zak kolen erbij
Oud 24-01-2011, 10:30
Batave
Batave is offline
Ik moet hier nog altijd om lachen: http://www.facebook.com/topic.php?ui...38&topic=22671
Citaat:
What happens to someone's Facebook account when they die?

Minna Reidel Vallentine
Does it stay in cyberspace forever? How can it be cancelled? What needs to be done? It seems to me it would be very strage to have people continually posting comments to the site of someone who is deceased.
Oud 24-01-2011, 10:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Niet helemaal opeten, en zeker een deel bewaren voor als we een huis gaan kopen. Maar het is ook raar als Theodoor er nu, terwijl hij studeert, niets van zou gebruiken terwijl het geld er wel is, terwijl we later samen genoeg verdienen om het niet per se nodig te hebben.
Hmja, maar toch, ik wil me natuurlijk niet met jullie persoonlijke situatie bemoeien (doe het lekker toch ) maar jij verdient nu toch wel genoeg om een redelijke huur te kunnen betalen? Ik zou er dan nog lekker even rente van trekken tot Theodoor is afgestudeerd en een baan heeft, je weet nooit waarvoor het in de toekomst van pas kan komen.
Oud 24-01-2011, 10:32
Rationeel
Rationeel is offline
prince
Batave
Batave is offline
Voordat je het weet komen je benen onder een gletsjer vast te zitten zoals bij Ötzi.
Verwijderd
Citaat:
Voordat je het weet komen je benen onder een gletsjer vast te zitten zoals bij Ötzi.
Wat, waar gaat dit nou over? Barbecueën? Een huis huren? Forumen?
Oud 24-01-2011, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Hmja, maar toch, ik wil me natuurlijk niet met jullie persoonlijke situatie bemoeien (doe het lekker toch ) maar jij verdient nu toch wel genoeg om een redelijke huur te kunnen betalen? Ik zou er dan nog lekker even rente van trekken tot Theodoor is afgestudeerd en een baan heeft, je weet nooit waarvoor het in de toekomst van pas kan komen.
Ja, alleen nét niet genoeg om een rijtjeshuis te kunnen betalen ipv een appartement. En naar een groter appartement hoeft van ons niet zo nodig. Een onderwoning ofzo zou wel kunnen
Oud 24-01-2011, 10:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, alleen nét niet genoeg om een rijtjeshuis te kunnen betalen ipv een appartement. En naar een groter appartement hoeft van ons niet zo nodig. Een onderwoning ofzo zou wel kunnen
Oh, willen jullie dan liever een rijtjeswoning?
Oud 24-01-2011, 10:35
Verwijderd
Bij veel van die huizen op Funda denk ik wel: is het nou echt zo veel moeite om éven de vloer te dweilen voordat de foto's gemaakt worden?

En is dit nou tapijt in de badkamer?

Citaat:
Oh, willen jullie dan liever een rijtjeswoning?
nouja, iets met een tuin
Oud 24-01-2011, 10:36
Batave
Batave is offline
Citaat:
Wat, waar gaat dit nou over? Barbecueën? Een huis huren? Forumen?
Nou, stel dat het gebeurt en je een ontzettend dure operatie nodig hebt om je gezicht weer een beetje aantoonbaar te maken.
Oud 24-01-2011, 10:37
Verwijderd
Ik heb toch niks te doen, behalve wiskunde en zo. Zal ik dus een eigen forum maken, net zo een als topnieuws, met dezelfde site?
Oud 24-01-2011, 10:38
Verwijderd
Ja, dat ga ik doen, dat lijkt me leuk. Hoe zal ik mijn forum eens noemen?
Oud 24-01-2011, 10:39
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja, dat ga ik doen, dat lijkt me leuk. Hoe zal ik mijn forum eens noemen?
Sogmania
Oud 24-01-2011, 10:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bij veel van die huizen op Funda denk ik wel: is het nou echt zo veel moeite om éven de vloer te dweilen voordat de foto's gemaakt worden?

[afbeelding]

En is dit nou tapijt in de badkamer?

nouja, iets met een tuin
Hm, ik heb niet zo veel met tuinen, ik ben echt van de appartementjes (voorlopig dan, over 20 jaar wil ik natuurlijk een dikke villa met oprijlaan en grote glazen ramen en een serre en een bibliotheek ), heb er hier in het centrum van Den Bosch genoeg gezien waar ik wel zou willen wonen.
Oud 24-01-2011, 10:42
Verwijderd
Oh ha leuk is dit zeg
Oud 24-01-2011, 10:42
Batave
Batave is offline
Every time I close my eyes, I see my babehs shining lights.. (8)
Oud 24-01-2011, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik heb niet zo veel met tuinen, ik ben echt van de appartementjes (voorlopig dan, over 20 jaar wil ik natuurlijk een dikke villa met oprijlaan en grote glazen ramen en een serre en een bibliotheek ), heb er hier in het centrum van Den Bosch genoeg gezien waar ik wel zou willen wonen.
Hm wij missen in de zomer toch wel een tuin ondanks dat we vlakbij een park wonen.

Maar waar het waarschijnlijk op neer komt is dat we gewoon een hele tijd geen beslissing nemen en dat het probleem zich daarmee vanzelf oplost

De woningbouwvereniging stelt wel soepelere eisen aan het inkomen trouwens, dan particuliere verhuurders. Die zeggen vaak: max 20% van brutoloon, maar de woningbouwvereniging zegt: max 40% van nettoloon.
Oud 24-01-2011, 10:45
Carn
Carn is offline
gaaf. Zusje van een vriend van me krijgt vandaag een masterclass van Mike Stern.
Oud 24-01-2011, 10:49
Rationeel
Rationeel is offline
hmm feestje met thema 'jaren 80'.

zal ik als angus young of als boy george?

Oud 24-01-2011, 10:51
Verwijderd
Rationeel, je komt toch wel eventjes langs ook vanavond...? Met Lorelei...?
Oud 24-01-2011, 10:52
Verwijderd
Al drie subfora
Batave
Batave is offline
Freddy Mercury
Batave
Batave is offline
PM eens linkjeh.
Oud 24-01-2011, 10:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rationeel, je komt toch wel eventjes langs ook vanavond...? Met Lorelei...?
waar en hoe laat?
Oud 24-01-2011, 10:53
Batave
Batave is offline
I think I wanna marry you (8)
Oud 24-01-2011, 10:54
Rationeel
Rationeel is offline
het is toch altijd even spannend of het nou stukjes brood van tussen je kiezen zijn, als je een pak melk zo aan je mond zet
Oud 24-01-2011, 10:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
als de bbq zelf niet al te groot is tenminste
hear hear. alhoewel ik misschien wel 4 personen kwijt kan!
Oud 24-01-2011, 10:55
Verwijderd
Citaat:
waar en hoe laat?
Weet ik niet. Ik ga bij/met Sanne eten wanneer ik in Utrecht ben, dat is waarschijnlijk rond half 6, dat ik in Utrecht ben. En dan daarna ergens. België ofzo. Volgens mij zijn er nog geen concrete plannen.
Oud 24-01-2011, 10:56
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben opzich wel in voor een klein biertje. nog even peilen wat het vrouwtje vindt
Oud 24-01-2011, 10:57
Verwijderd
Vrouwtje, wat vind je?
Oud 24-01-2011, 10:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik ben opzich wel in voor een klein biertje. nog even peilen wat het vrouwtje vindt
met je peilstok? :Ad;d;;
Oud 24-01-2011, 10:58
Verwijderd
huhuhuhu.
Oud 24-01-2011, 10:59
Batave
Batave is offline
Citaat:
Al drie subfora
Oud 24-01-2011, 11:00
Carn
Carn is offline
België is wel kek trouwens, zal vast niet zo druk zijn (hoop/gok ik) op de maandag.
Oud 24-01-2011, 11:01
Verwijderd
Citaat:
België is wel kek trouwens, zal vast niet zo druk zijn (hoop/gok ik) op de maandag.
Dan is dat een mieters plan!
Oud 24-01-2011, 11:01
Carn
Carn is offline
dolletjes!
Oud 24-01-2011, 11:03
Carn
Carn is offline
best gave ChemBros track is dit, lekker blehren door het kant0000000000r
Oud 24-01-2011, 11:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
hmm feestje met thema 'jaren 80'.

zal ik als angus young of als boy george?

[afbeelding]

[afbeelding]
Als Michael Gira!
Oud 24-01-2011, 11:07
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
met je peilstok? :Ad;d;;
Oud 24-01-2011, 11:11
Rationeel
Rationeel is offline
http://www.last.fm/music/Maktone/_/razor1911+chipdisk01