| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rauwe spinazie, met tomaat en mozzerella, spekjes bakken, afblussen met balsamico azijn (2 eetlepels) en een eetlepel honing, en dan de 'jus' die het wordt gebruiken als dressing. Salade met aardbeien, brie en cashewnoten & honing mosterd dressing (zelf maken), stokbroodje erbij en smikkelen maar NOM. (Laatste is wel echt voor de zomer) |
|
|
|
|
|
Lekker!
Salades doe ik sporadisch nog wel eens, dat is dan een mengelmoes van: -warme kip - macaroni - ijsbergsla - feta - olijven - gebakken spekjes - paprika - gebakken ui - pijnboompitten - croutons - dressing - chilisaus - grove peper - zout - oregano/basilicum - scheut olijfolie |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wraps:
Wraps in magnetron, insmeren met kruidenkaas, gerookte zalm, peper, komkommer (dun snijden met kaasschaaf), bieslook en sla, oprollen en NOM. Salade maken van avocado, gerookte kip (kant en klaar te krijgen bij appie, die is heel lekker), beetje citroensap, sla, tomaatjes, dressing en dan dat in wraps <3 |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben een culinaire plebejer want ik vind alles waarbij zoet gecombineerd wordt met hartig heel vies. Geitenkaas en honing heb ik nooit gesnapt. En eend met mango en rozijnen in de rijst enzo, al die bekende combinaties. Als het een vrucht is wil ik het niet in mijn avondeten plox.
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=...q=herfstsalade dit was ook een van de betere maaltjes in tijden.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Salade met avocado, gerookte kip, feta, komkommer, rucola en koriander <3
Of (lauwwarme) salade met gestoomde aardappeltjes (met schil), zongedroogde tomaatjes, haricots verts, rucola, pittenmix en feta in olie <3 Of couscoussalade met bosui, rozijntjes en cashewnoten (en paprika, jaja )Of pastasalade met gebakken champignons, bosui, ijsbergsla, komkommer, cherrytomaatjes, mozzarella en pesto/creme fraiche. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik dacht eerst dat het een stuk gerookte kip was of zo, en toen zag ik dat het een houten vork was. Maar het is een raar ding.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik was niet duidelijk genoeg.
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Oh nog 1 wingerechtje en dan stop ik want anders kan ik straks geen forumers meer verrassen met maaltijden die ze nog niet kennen omdat ik het hier allemaal al heb weggegeven
Oosterse noedelsalade: Men neme: blok woknoedels, zak waterkers, halve komkommer, honderd gram gebraden rosbief, een bosui, limoen en 2 eetlepels rode curry pasta. In pan met ruim kokend water noedels in 2 min. gaarkoken, noedels loshalen met vork. Noedels in zeef afspoelen onder koud stromend water en goed laten uitlekken. Limoen schoonboenen, schil raspen en limoen uitpersen. In wijde kom limoensap met -rasp, currypasta en olie tot dressing kloppen. Noedels, komkommer en waterkers luchtig door dressing mengen. Plakjes rosbief erop leggen en ringetjes bosui erover strooien. Woooh winnn. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sojasaus is wel weer iets wat op een goede manier zoet is |
|
![]() |
|
|