Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2011, 22:02
Verwijderd
Jullie kunnen me wat
Advertentie
Oud 29-01-2011, 22:10
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ha, ik sta ergens op youtube als hoogst-beoordeelde-reactie
link!
Oud 29-01-2011, 22:13
Verwijderd
Citaat:

Op de volgende meet neem ik foto's met mijn mobieltje waar geen vetorecht op zit
Dan ben ik er volgende meet niet bij
Oud 29-01-2011, 22:14
Verwijderd
Is er iemand in een voor een potje hitlernary?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dan ben ik er volgende meet niet bij
Hitlernary, puntsann, daar ga jij bij zijn!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is er iemand in een voor een potje hitlernary?
gmta, vooruit, eventjes
Oud 29-01-2011, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Hitlernary, puntsann, daar ga jij bij zijn!
Niet als jij foto's maakt die ik niet kan veto'en
Oud 29-01-2011, 22:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niet als jij foto's maakt die ik niet kan veto'en
Ik ben een topfotograaf, en bovendien is mijn mobielcamera zo brak als wat Maar we zullen zien, als je maar komt
Oud 29-01-2011, 22:16
Geel
Geel is offline
wat is het eigenlijk met foto's die niet op het internet mogen?
Oud 29-01-2011, 22:17
Verwijderd
Oeh, Hitlernary. Dutch Easy 2?
Oud 29-01-2011, 22:18
Verwijderd
Al is het waarschijnlijk beter om een eigen kamer te maken.
Oud 29-01-2011, 22:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hebben jullie trouwens wel eens het beginscherm van Isketch open laten staan? Op een moment gaat ie loopen en vanaf dat moment blijf je gewoon luisteren /verslaafd
Oud 29-01-2011, 22:19
Batave
Batave is offline
, brb * talblet pakt *
Oud 29-01-2011, 22:19
Verwijderd
Waar zitten jullie? Ik zit in dutch easy 3 en die is nog bijna helemaal leeg.
Oud 29-01-2011, 22:21
Geel
Geel is offline
ik doe mee!
Oud 29-01-2011, 22:22
Verwijderd
Ik heb een kamer gemaakt. Hij heet DK, want 'Hitlernary' leek me een te opvallende naam. Kunnen jullie erin?

Je kon trouwens geen moeilijkheidsgraad aangeven bij de woordenlijst, dus ik heb 'm gewoon op 'Dutch' gezet.
Oud 29-01-2011, 22:25
Verwijderd
Oei, ik word gebeld.
Oud 29-01-2011, 22:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, we zitten nu in DE3. Maar we kunnen wel ff kijken bij DK ja
Oud 29-01-2011, 22:29
Verwijderd
para we zitten in dutch easy 3
Oud 29-01-2011, 22:30
Verwijderd
Oh is iedereen nu weg?
Oud 29-01-2011, 22:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Para, we zitten allemaal in je room~!
Oud 29-01-2011, 22:34
Verwijderd
Wat ben ik een faalhaas zeg. Verkeerde pit aangezet. Waarom worden die boontjes nou niet warm? en toen flops, vlammen op de pit die dus wél aanstond. Vervolgens waren de grillstukjes zwart geworden omdat de boontjes nog moesten ontdooien
Oud 29-01-2011, 23:27
Verwijderd
Eigenlijk wil ik wel weer eens een nieuwe avatar, maar ik heb geen flauw idee wat voor een. Grappig of juist serieus? Een statement, een persoon, een mooi plaatje?
Oud 29-01-2011, 23:47
Batave
Batave is offline
Kom ik terug, is iedereen weg :'). Ach ja.. CoD1 taim dan nog maar eventjes dan.
Oud 29-01-2011, 23:48
Verwijderd
Zeg, ik ben er!
Geel
Geel is offline
Citaat:
Eigenlijk wil ik wel weer eens een nieuwe avatar, maar ik heb geen flauw idee wat voor een. Grappig of juist serieus? Een statement, een persoon, een mooi plaatje?
Vraag Etmakas om inspiratie! Daar is ze heel goed in!
Verwijderd
Citaat:
Para, we zitten allemaal in je room~!
Ja, ik werd gebeld! Door mijn moeder. En probeer maar eens 'nee, ik kan nu niet bellen, ik moet een spelletje spelen met mensen van het internet' te zeggen tegen iemand die jou gebaard heeft.
Oud 29-01-2011, 23:49
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja, ik werd gebeld! Door mijn moeder. En probeer maar eens 'nee, ik kan nu niet bellen, ik moet een spelletje spelen met mensen van het internet' te zeggen tegen iemand die jou gebaard heeft.
Verwijderd
Oh, er zijn mensen die nog doorgaan met Hitlernary'en? Want dan kom ik wel nog even terug.
Verwijderd
ik geloof dat iedereen zit te hitlernary'en. Ik heb geen tablet en kan ook helemaal niet tekenen, dus ik verveel me hier dood. Ik heb buiten het forum ook helemaal geen leven.
Oud 29-01-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
ik geloof dat iedereen zit te hitlernary'en. Ik heb geen tablet en kan ook helemaal niet tekenen, dus ik verveel me hier dood. Ik heb buiten het forum ook helemaal geen leven.
Oh hai.
Oud 29-01-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Vraag Etmakas om inspiratie! Daar is ze heel goed in!
Bij deze: Etmakas naamzoek!
Oud 29-01-2011, 23:51
Verwijderd
Als ik het wws verhaal af heb kom ik terug. Maar ik word afgeleid door msn
Oud 29-01-2011, 23:52
Verwijderd
Ik krijg iSketch niet aan de praat want Linux, .
Oud 29-01-2011, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg iSketch niet aan de praat want Linux, .
Bij mij ligt het aan de browser, in de een doet ie niks, in de ander doet ie het gebrekkig en in opera wel redelijk oke.
Oud 29-01-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Bij mij ligt het aan de browser, in de een doet ie niks, in de ander doet ie het gebrekkig en in opera wel redelijk oke.
Linux ondersteunt geen shockwave, geloof ik. Ik ben sowieso fucked, welke browser ik dan ook gebruik.
Oud 29-01-2011, 23:56
Verwijderd
En wat maakt het ook uit? Gewoon Zelda spelen, .
Oud 29-01-2011, 23:56
Verwijderd
Oud 29-01-2011, 23:57
Verwijderd
Maar als je linux hebt dan schrijf je toch zelf een programmaatje zodat 'ie het doet!
Oud 29-01-2011, 23:58
Verwijderd
Je hebt op het metrostation van Amsterdam CS van die kijkers waar je allemaal metrostations uit verschillende steden hebt, waaronder Moskou. En bijna alle metrostations van Moskou zien er zo uit:

Spoiler

Behalve één superlelijke halte, die gewoon normaal is, en ze hebben uitgerekend díe halte in die kijker gedaan. Sukkels. Ik denk dat ik ze ga mailen en ga vragen of er één van mijn eigen foto's in die kijker mag.
Oud 30-01-2011, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Je hebt op het metrostation van Amsterdam CS van die kijkers waar je allemaal metrostations uit verschillende steden hebt, waaronder Moskou. En bijna alle metrostations van Moskou zien er zo uit:

Behalve één superlelijke halte, die gewoon normaal is, en ze hebben uitgerekend díe halte in die kijker gedaan. Sukkels. Ik denk dat ik ze ga mailen en ga vragen of er één van mijn eigen foto's in die kijker mag.
Dat hebben ze natuurlijk gedaan als onderdeel van de strijd tegen het communisme! Zou de Nederlandse burger weten dat commies zulke gave stations kunnen hebben, zou de CPN aan de macht komen!
Oud 30-01-2011, 00:04
Verwijderd
Citaat:

Alleen om die metrostations zou ik al naar Moskou willen.
Oud 30-01-2011, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Dat hebben ze natuurlijk gedaan als onderdeel van de strijd tegen het communisme! Zou de Nederlandse burger weten dat commies zulke gave stations kunnen hebben, zou de CPN aan de macht komen!
Ja, ik zat nog te denken dat de achterliggende reden misschien uit de Koude Oorlog stamde, want dat station is gebouwd rond 1970. Maar zelfs als dat zo is, die oorlog is voorbij dus ze kunnen er nu best een leukere foto in stoppen.
Oud 30-01-2011, 00:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan het gewoon NIET HEBBEN dat ik niet kan vinden waar dat liedje vandaan komt! GRRRRR >: (
Oud 30-01-2011, 00:10
Verwijderd
Ok plan voor morgen:
- viool spelen en/of
- hoofdstuk in boek lezen en/of
- naaimachine testen en/of
- dagboek bijwerken

Minimaal één van bovenstaande vier en daarnaast moet mijn kamer weer netjes zijn en ga ik 's avonds uit eten. Oh en de afwas moet gedaan worden en ik wil morgen een nieuwe avatar.
Oud 30-01-2011, 00:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
en nou ga ik natuurlijk de rest van mijn leven dat liedje in mijn hoofd hebben. lesbisch lesbisch und ein bisschen schwul, lesbisch lesbisch und ein bisschen schwul, wir bummsen hier wir bummsen da wir bummsen hier wir bummsen DAAAAAAAA tausend nackte Weiber auf der Maennerpissoir! ;x
Oud 30-01-2011, 00:12
Verwijderd
Citaat:
en nou ga ik natuurlijk de rest van mijn leven dat liedje in mijn hoofd hebben. lesbisch lesbisch und ein bisschen schwul, lesbisch lesbisch und ein bisschen schwul, wir bummsen hier wir bummsen da wir bummsen hier wir bummsen DAAAAAAAA tausend nackte Weiber auf der Maennerpissoir! ;x
Ik wilde je helpen, maar ik kon het niet aanhoren. Uit de eerste noten kon ik in ieder geval niet halen wat het was.
Oud 30-01-2011, 00:20
Verwijderd
elmer bleef vannacht volhouden dat skiliften 100 km per uur gaan
Oud 30-01-2011, 00:33
Verwijderd
Citaat:
elmer bleef vannacht volhouden dat skiliften 100 km per uur gaan
Oud 30-01-2011, 00:37
Verwijderd
deze topictitel doet me denken aan dat belegen kinderliedje 'toen onze mop een mopje was'
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten