| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Je hebt op het metrostation van Amsterdam CS van die kijkers waar je allemaal metrostations uit verschillende steden hebt, waaronder Moskou. En bijna alle metrostations van Moskou zien er zo uit:
Spoiler
Behalve één superlelijke halte, die gewoon normaal is, en ze hebben uitgerekend díe halte in die kijker gedaan. Sukkels. Ik denk dat ik ze ga mailen en ga vragen of er één van mijn eigen foto's in die kijker mag. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen om die metrostations zou ik al naar Moskou willen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik zat nog te denken dat de achterliggende reden misschien uit de Koude Oorlog stamde, want dat station is gebouwd rond 1970. Maar zelfs als dat zo is, die oorlog is voorbij dus ze kunnen er nu best een leukere foto in stoppen.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ok plan voor morgen:
- viool spelen en/of - hoofdstuk in boek lezen en/of - naaimachine testen en/of - dagboek bijwerken Minimaal één van bovenstaande vier en daarnaast moet mijn kamer weer netjes zijn en ga ik 's avonds uit eten. Oh en de afwas moet gedaan worden en ik wil morgen een nieuwe avatar. |
|
|
|
|
en nou ga ik natuurlijk de rest van mijn leven dat liedje in mijn hoofd hebben. lesbisch lesbisch und ein bisschen schwul, lesbisch lesbisch und ein bisschen schwul, wir bummsen hier wir bummsen da wir bummsen hier wir bummsen DAAAAAAAA tausend nackte Weiber auf der Maennerpissoir!
;x
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Uit de eerste noten kon ik in ieder geval niet halen wat het was.
|
|
![]() |
|
|