Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Wat ik me trouwens nog steeds afvraag, wat in hemelsnaam is dat spul?! Dat heb ik nooit begrepen. Ik bedoel, wat er precies inzit en waar het van gemaakt is.
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Al is jodium is wel beter. (Want dat prikt tenminste. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toevallig heb ik net opgezocht wat het precies is, want dat vroeg ik me ook af. Het is dus een synthetische stof. Om precies te zijn, deze: C27H34O4N2S. Wat me verder weinig zegt, maar 'synthetische stof' is wat mij betreft wel duidelijk zat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests/
Fucking indrukwekkende foto's ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil eigenlijk best graag iets doen om mensen in Egypte te helpen, maar dat gaat vrij moeilijk vanaf hier. Eens zien of het internet al iets heeft opgezet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier is er iemand dood gevallen, want die gleed uit op zn fiets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar volgens iemand die ik net sprak kan autorijden wel, als je maar rustig aan doet. Dus ik hoef niet hier te slapen vannacht ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
elmer heeft de laptop gefixed door allerlei dingen en shit te verwijderen, hij is nu 1000 keer sneller. Nu heb ik een nieuw plekje, namelijk op de bank ipv het bureau. Daar is het nu heel netjes maar hier om de bank heen is het weer een zwijnenstal vanjewelste (nooit geweten dat je dat aan elkaar schreef.)
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|