Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Zit save the last dance te kijken. Hoop dat mijn man ook degene slaat die mij slet noemt
Nee joh, dat moet je lekker zelf doen
Advertentie
Oud 01-02-2011, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Precies! Die pijn is fijn .
Ik was een keer enorm hard gevallen met een lange fietstocht van school, doordat iemand me afsneed. Knie naar de tering, helemaal open, maar gewoon doorfietsen want ja, wat moet je anders. Toen we aankwamen bij het terrein waar we zouden overnachten deed de vrouw des huizes 'O JA ik weet hoe het moet kom maar' en toen moest ik allemaal verband en mieterige betadine, terwijl ik gewoon jodium of alcohol wilde en geen verband erom. Oja, ze vond ook dat er allemaal vaseline op moest, wtf. Toen is het helemaal gaan zweren en ontsteken, ook omdat we daar vier dagen moesten blijven en omdat de begeleiders vonden dat ik al die tijd maar moest luisteren naar de vrouw. Toen ik eenmaal thuis was en er eindelijk tonnen jodium op kon gieten, dat was echt machtig En toen was het ook vrij snel geheeld. Zachte heelmeesters, fffff.

Citaat:
Trouwens, weet jij (nog) wat 'zeljonka' is?
Jaaa! Dat had ik als kind altijd Net als alle andere Oostblok-kinders. Hadden jullie 't ook?
Oud 01-02-2011, 21:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee joh, dat moet je lekker zelf doen
Lekker romantisch "ja, ehh, sla hem zelf maar hoor."
Oud 01-02-2011, 21:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik was een keer enorm hard gevallen met een lange fietstocht van school, doordat iemand me afsneed. Knie naar de tering, helemaal open, maar gewoon doorfietsen want ja, wat moet je anders. Toen we aankwamen bij het terrein waar we zouden overnachten deed de vrouw des huizes 'O JA ik weet hoe het moet kom maar' en toen moest ik allemaal verband en mieterige betadine, terwijl ik gewoon jodium of alcohol wilde en geen verband erom. Oja, ze vond ook dat er allemaal vaseline op moest, wtf. Toen is het helemaal gaan zweren en ontsteken, ook omdat we daar vier dagen moesten blijven en omdat de begeleiders vonden dat ik al die tijd maar moest luisteren naar de vrouw. Toen ik eenmaal thuis was en er eindelijk tonnen jodium op kon gieten, dat was echt machtig En toen was het ook vrij snel geheeld. Zachte heelmeesters, fffff.
Ja, jodium is machtig spul, net als alcohol . Als iemand op stage een bijtwondje of krabbelkras oploopt is het standaard kom-hier-met-die-arm-en-niet-zeuren mentaliteit. Op mijn werk was ik ook een keer gekrabt door een konijn, maar we hadden niks in de buurt. Man wat heeft het lang geduurd voordat dat een beetje normaal ging doen .
Oud 01-02-2011, 21:24
Geel
Geel is offline
Citaat:
Jaaa! Dat had ik als kind altijd Net als alle andere Oostblok-kinders. Hadden jullie 't ook?
We hadden het 'thuis' (in Tsjetsjenië) vooral. In Nederland is mijn moeder er ook op de één of andere manier aan gekomen, maar het staat zo raar in Nederland als je een beetje groen op school aan komt of op straat loopt!

Wat ik me trouwens nog steeds afvraag, wat in hemelsnaam is dat spul?! Dat heb ik nooit begrepen. Ik bedoel, wat er precies inzit en waar het van gemaakt is.
Oud 01-02-2011, 21:27
Verwijderd

Al is jodium is wel beter. (Want dat prikt tenminste. ) Maar zeljonka heeft een leukere kleur Het is overigens dit, voor wie zich dat afvraagt.
Oud 01-02-2011, 21:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waar de fuck hebben jullie het over echt
Oud 01-02-2011, 21:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh nevermind
Oud 01-02-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Heeft ons aller Noedel gemaakt.
'that wasn't chicken!..'
Oud 01-02-2011, 21:30
Geel
Geel is offline
Citaat:
[afbeelding]

Al is jodium is wel beter. (Want dat prikt tenminste. ) Maar zeljonka heeft een leukere kleur Het is overigens dit, voor wie zich dat afvraagt.
Omg, er bestaat een wikipage over! En nu weet ik eindelijk hoe ik het moet noemen in een andere taal dan Russisch. Maar ik vraag me nog wel af of er ook een Nederlandse naam voor is.
Oud 01-02-2011, 21:31
Verwijderd
Zo twee pannen soep staan op voor 3 dagen detoxing.
Oud 01-02-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
We hadden het 'thuis' (in Tsjetsjenië) vooral. In Nederland is mijn moeder er ook op de één of andere manier aan gekomen, maar het staat zo raar in Nederland als je een beetje groen op school aan komt of op straat loopt!

Wat ik me trouwens nog steeds afvraag, wat in hemelsnaam is dat spul?! Dat heb ik nooit begrepen. Ik bedoel, wat er precies inzit en waar het van gemaakt is.
Mijn ouders zijn overgestapt op jodium, geloof ik. Zeljonka is ook vooral nuttig bij kinderen, want het prikt niet.

En toevallig heb ik net opgezocht wat het precies is, want dat vroeg ik me ook af. Het is dus een synthetische stof. Om precies te zijn, deze: C27H34O4N2S. Wat me verder weinig zegt, maar 'synthetische stof' is wat mij betreft wel duidelijk zat.
Oud 01-02-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Zit save the last dance te kijken. Hoop dat mijn man ook degene slaat die mij slet noemt
Ooh, dat is zo'n fijne film!

Zich goed gedragende beleefde negers <3
Oud 01-02-2011, 21:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ooh, dat is zo'n fijne film!

Ja, al stoor ik me wel aan al die mensen die zich met hun relatie bemoeien. Dus ze zijn anders, nou en hou je er buiten als ze gelukkig zijn!
Oud 01-02-2011, 21:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests/

Fucking indrukwekkende foto's Not for the faint-hearted.
Oud 01-02-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
En je dan nog afvragen waarom je weleens racistisch overkomt
Oud 01-02-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
En je dan nog afvragen waarom je weleens racistisch overkomt
Zal ze ook echt menen ja
Oud 01-02-2011, 21:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als je je door zoiets aangesproken voelt zal het wel terecht zijn.
Oud 01-02-2011, 21:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 01-02-2011, 21:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zeg, wij zouden het niet hebben over wat wij in de slaapkamer deden
Oud 01-02-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests/

Fucking indrukwekkende foto's Not for the faint-hearted.
Indrukwekkende beelden, ja.

Ik wil eigenlijk best graag iets doen om mensen in Egypte te helpen, maar dat gaat vrij moeilijk vanaf hier. Eens zien of het internet al iets heeft opgezet.
Oud 01-02-2011, 21:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zeg, wij zouden het niet hebben over wat wij in de slaapkamer deden
Elkaar aanspreken?
Oud 01-02-2011, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Zal ze ook echt menen ja
Vandaar mijn gebruik van de woorden 'weleens' en 'overkomt'
Oud 01-02-2011, 21:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Indrukwekkende beelden, ja.

Ik wil eigenlijk best graag iets doen om mensen in Egypte te helpen, maar dat gaat vrij moeilijk vanaf hier. Eens zien of het internet al iets heeft opgezet.
Twitter had iets van Voice-twitter opgezet geloof ik.
Oud 01-02-2011, 21:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Elkaar aanspreken?
Onder andere!
Oud 01-02-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Twitter had iets van Voice-twitter opgezet geloof ik.
Ja, dat had ik al gevonden, maar daar heb ik niet zoveel aan.
Oud 01-02-2011, 22:07
Verwijderd
Ah, kijk eens aan.

Jaeger Dobermann andere Egypte-geïnteresseerden naamzoek.
Oud 01-02-2011, 22:11
Verwijderd
hallo. het is weer dinsdagavond, kan ik fijn kijken op de site van mijn werk hoeveel centjes ik morgen krijg. Dat vind ik altijd zo leuk.
Oud 01-02-2011, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Precies! Die pijn is fijn .
ik vind het ook altijd wel prettig als ik 's avonds op mijn nagels heb gebeten en dan smeer ik op mijn werk mijn handen in met alcohol en dan voel ik precies waar ik te ver ben gegaan met bijten
Oud 01-02-2011, 22:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat voel ik zonder alcohol ook wel
Oud 01-02-2011, 22:18
Verwijderd
zó ver ga ik nou ook weer niet met bijten, dus zonder alcohol voel ik dat niet
Oud 01-02-2011, 22:19
Verwijderd
ik doe weleens alcohol op mijn houden just for the fun. Gewoon om die geur lekker op te sniffen, mmm wat ruikt dat toch heerlijk.
Oud 01-02-2011, 22:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wou ook al typen dat ik een psycho ben met nagel bijten

Godverkut, er zit een popcorn dingetje achter mijn beugeldraadje
Oud 01-02-2011, 22:20
Miekje*
Miekje* is offline
Alcohol is fijn spul . Op stage vind ik het altijd zo cool om te zien dat het zo mooi vervliegt op de zwarte mat van de behandeltafel .
Oud 01-02-2011, 22:21
Verwijderd
Oh ik vind het dan weer niet lekker ruiken, ik spoel mijn handen altijd af voor ik ga eten.
Oud 01-02-2011, 22:22
Verwijderd
Straks moet ik naar huis door de gladheid. Mijn orthopedische collega heeft het druk met alle gebroken enkels, heupen en polsen en het schijnt dat er een hoop auto-ongelukken zijn gebeurd. Gezellig.
Oud 01-02-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik wou ook al typen dat ik een psycho ben met nagel bijten

Godverkut, er zit een popcorn dingetje achter mijn beugeldraadje
huh sinds wanneer heb jij een beugel dan?

man er is niks leuks op tv.
Oud 01-02-2011, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Straks moet ik naar huis door de gladheid. Mijn orthopedische collega heeft het druk met alle gebroken enkels, heupen en polsen en het schijnt dat er een hoop auto-ongelukken zijn gebeurd. Gezellig.
Jup hier in twente heel erg.
Hier is er iemand dood gevallen, want die gleed uit op zn fiets.
Oud 01-02-2011, 22:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
huh sinds wanneer heb jij een beugel dan?

man er is niks leuks op tv.
Groep 8 hij is er uit hoor, maar ik heb nog een draadje achter mijn tanden en daar zit nu weer zo'n kutdingetje achter.
Oud 01-02-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Jup hier in twente heel erg.
Hier is er iemand dood gevallen, want die gleed uit op zn fiets.
br, ja, ik zou nu ook echt niet gaan fietsen. Was die zo ongelukkig geland dan?
Maar volgens iemand die ik net sprak kan autorijden wel, als je maar rustig aan doet. Dus ik hoef niet hier te slapen vannacht
Oud 01-02-2011, 22:26
Verwijderd
oh zo'n draadje.
Omg ik zou me er dood aan irriteren!
Oud 01-02-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
br, ja, ik zou nu ook echt niet gaan fietsen. Maar volgens iemand die ik net sprak kan autorijden wel, als je maar rustig aan doet. Dus ik hoef niet hier te slapen vannacht

Ik zou zeggen rijd echt een oma tempo want
Oud 01-02-2011, 22:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh ik vind het dan weer niet lekker ruiken, ik spoel mijn handen altijd af voor ik ga eten.
Het ruikt zoooo lekker .
Oud 01-02-2011, 22:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
oh zo'n draadje.
Omg ik zou me er dood aan irriteren!
Ik erger me er niet meer aan. Alleen als er een appelschilletje/popcorndingetje achter blijft hangen dan
Verwijderd
elmer heeft de laptop gefixed door allerlei dingen en shit te verwijderen, hij is nu 1000 keer sneller. Nu heb ik een nieuw plekje, namelijk op de bank ipv het bureau. Daar is het nu heel netjes maar hier om de bank heen is het weer een zwijnenstal vanjewelste (nooit geweten dat je dat aan elkaar schreef.)
Miekje*
Miekje* is offline
Godverkut ik heb weer eens een gaatje hoor . De paupere kutgebit van mij.
Oud 01-02-2011, 22:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik erger me er niet meer aan. Alleen als er een appelschilletje/popcorndingetje achter blijft hangen dan
Bij mij is die al zo vergroeid met mijn tanden dat er niks meer achter kan haken.
Oud 01-02-2011, 22:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
@ berichten van pip en miek
Oud 01-02-2011, 22:32
Verwijderd
Half twaalf, ik ga maar eens naar huis kruipen!
Oud 01-02-2011, 22:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bij mij is die al zo vergroeid met mijn tanden dat er niks meer achter kan haken.
Mijn ondertanden zijn een stukje verschoven door mijn verstandskiezen, dus nu heb ik een beetje ruimte. Maar er kon altijd wel wat achter blijven hangen hoor. Alleen boven niet gelukkig

Regels voor berichten