Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2011, 18:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heeft er een paard over je heengepiest dan?
Nee, ik moest vandaag op school de rubberen matten uit de paardenstal slepen en die vervolgens ontsmetten.

Staan een klasgenoot en ik daar bijna van ons stokje te gaan van de chemische dampen, helemaal regenbogen zien enzo, komt onze docente langs en zegt: 'Dames, jullie hadden best een mondkapje mogen pakken hoor, die liggen in het laarzenhok naast de handschoenen!' Had dat even eerder gezegd ja .
Oud 11-02-2011, 18:29
Verwijderd
als ik zin heb om te poetsen kruip ik in een hoekje, en wacht tot dat vervelende gevoel weer over is...
Oud 11-02-2011, 18:30
Verwijderd
Ik vraag me ernstig af hoe ik het vol ga houden tot morgenochtend 7.30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee hoor.

Citaat:
Ik vraag me ernstig af hoe ik het vol ga houden tot morgenochtend 7.30
Ah joh, dat kan je makkelijk. Denk je maar in dat ze slechte muziek draaien en dat je bier op hebt.
Verwijderd
Citaat:
Haha, piesen. Wat een basisschoolwoord
Ik praat een beetje basisschools

Citaat:
Nee, ik moest vandaag op school de rubberen matten uit de paardenstal slepen en die vervolgens ontsmetten.

Staan een klasgenoot en ik daar bijna van ons stokje te gaan van de chemische dampen, helemaal regenbogen zien enzo, komt onze docente langs en zegt: 'Dames, jullie hadden best een mondkapje mogen pakken hoor, die liggen in het laarzenhok naast de handschoenen!' Had dat even eerder gezegd ja .
Ahhw. Gaat het verder allemaal goed met je? En de cavia's?
Oud 11-02-2011, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor.
Een beetje dan
Oud 11-02-2011, 18:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ben benieuwd wat die ruggengraatloze Mark "Het is niet aan ons om te roepen dat mubarak moet aftreden" Rutte gaat zeggen. Vast iets van "we hebben dit altijd al zo gewild"
Oud 11-02-2011, 18:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ahhw. Gaat het verder allemaal goed met je? En de cavia's?
Het was wel een grappige situatie want we werden een beetje melig van dat spul, geloof ik . En jahoor, het gaat wel prima eigenlijk. En de met de cavia's ook . Binnenkort gaan de ballen van mijn beer eraf .

Ik ben alleen een beetje heel erg verliefd aan het worden, geloof ik . Dat had beter over een maand of wat kunnen gebeuren, ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Wauw. Er zijn argumenten te verzinnen die het tegendeel beweren, dus het argument geldt niet? Lucky, er zijn altijd argumenten te verzinnen die het tegendeel beweren. Niemand op dit forum heeft voor jou aan kunnen tonen dat Wilders criminaliteit aanwakkert, dús het is niet zo?

Je overtreft jezelf wederom. Chapeau.
Kennelijk ben je te dom om het te snappen, aangezien je naar eigen zeggen wel goed kan lezen.
Verwijderd
Grappig dat de tt uitgekomen is!

En ik ben ook verliefd, op iemand van teevee, het zal weer eens niet!
Oud 11-02-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Het was wel een grappige situatie want we werden een beetje melig van dat spul, geloof ik . En jahoor, het gaat wel prima eigenlijk. En de met de cavia's ook . Binnenkort gaan de ballen van mijn beer eraf .

Ik ben alleen een beetje heel erg verliefd aan het worden, geloof ik . Dat had beter over een maand of wat kunnen gebeuren, ofzo.
Verliefd zijn is leuuheuuuk En wens je caviabalbeer sterkte van me!

Hoezo over een maand? Als het iets minder lullig is voor je exvriendje om een nieuwe scharrel te hebben?
Oud 11-02-2011, 18:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Mubarak?
Verwijderd
Sarah naamzoek.
Als je in een ziekenhuis gaat solliciteren kan je dan in pak gaan om ben je dan overdressed? Ik heb namelijk een logistiek probleem aangezien ik donderdagochtend en middag een sollicitatie heb en ik in de ochtend wel in pak moet.
Verwijderd
Citaat:

Dat is niet grappig! Dat is voorbestemd.
Verwijderd
wat bedoelt men met skullfucking? ik google het maar ik kan het niet vinden
Oud 11-02-2011, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Mubarak?
Ik vind de aandacht voor Egypte lichtelijk overdreven. Kijk, dat het op het nieuws komt, en dat het van groot belang is voor de Egyptenaren, en ook voor de Egyptenaren hier, tuurlijk, maar heel de fucking dag live op tv. Ze gingen nog net niet Wie is de Mol onderbreken
Uice
Uice is offline
Citaat:
Kennelijk ben je te dom om het te snappen, aangezien je naar eigen zeggen wel goed kan lezen.
Leg eens uit hoe jouw redeneringen in de geciteerde post anders te interpreteren zijn dan door mij uiteengezet?
Verwijderd
oh wacht, mijn safesearch stond aan, laat maar ;d;;D:
Verwijderd
Citaat:
wat bedoelt men met skullfucking? ik google het maar ik kan het niet vinden
Iemand in zijn schedel neuken, denk ik dan. Via het oog?
Oud 11-02-2011, 18:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Verliefd zijn is leuuheuuuk En wens je caviabalbeer sterkte van me!

Hoezo over een maand? Als het iets minder lullig is voor je exvriendje om een nieuwe scharrel te hebben?
Doe ik .

Ja, en voor mezelf en voor mijn omgeving ook enzo. Vooral voor mezelf. En het vervelendste is dat we al heel goed met elkaar omgingen, en hij vind mij ook heel erg leuk. En we hebben het erover gehad enzo, en besloten te wachten. Maar dat is zo moeilijk als je verliefd bent .
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
. Quite literally, to fuck in the skull. This usually means inserting one's penis into any orifice in the head (excluding the mouth), such as the nostrils, ears or a hole bashed into the back of the head with a pair of pliers. As this is not only rather painful but quite impossible in most cases, skullfucking is not a common practice in real life (unless you're talking about necrophiliacs that is).
Verwijderd
Wat is skullfucking dan egon? Ik ken alleen facefucking ;x.

Oh en Etmakas hoe is het met je crush?
Oud 11-02-2011, 18:38
Verwijderd
Citaat:
verhaal over skullfucking
Oud 11-02-2011, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de aandacht voor Egypte lichtelijk overdreven. Kijk, dat het op het nieuws komt, en dat het van groot belang is voor de Egyptenaren, en ook voor de Egyptenaren hier, tuurlijk, maar heel de fucking dag live op tv. Ze gingen nog net niet Wie is de Mol onderbreken
Ja ik vind het inderdaad ook wel erg overdreven. Als er 150.000 mensen op het Plein/binnenhof staan dan zou het nog niet zo uitgebreid in het nieuws komen.
Oud 11-02-2011, 18:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, nouja, het is wel wereldnieuws, maar de betrokkenheid is wel overdreven. Net Marc Marie die zei dat hij gisteren ook 'teleurgesteld' was. Alsof hij hiervoor überhaupt wist wie Mubarak was, of wat ie gedaan heeft
Oud 11-02-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Moet je dan eerst dat oog uitlepelen of zo?

Citaat:
Doe ik .

Ja, en voor mezelf en voor mijn omgeving ook enzo. Vooral voor mezelf. En het vervelendste is dat we al heel goed met elkaar omgingen, en hij vind mij ook heel erg leuk. En we hebben het erover gehad enzo, en besloten te wachten. Maar dat is zo moeilijk als je verliefd bent .
Ja dat snap ik (})

Citaat:
Oh en Etmakas hoe is het met je crush?
Goed.
Verwijderd
Citaat:

Ja dat snap ik (})

Goed.
Tof
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wtf.

[skullfuck plaatje]

Laatst gewijzigd op 11-02-2011 om 18:46. Reden: too much...
Oud 11-02-2011, 18:41
Verwijderd
Zo douchetaim, tot zo! Oh en jongens ik verwacht vanaf een uur of 2 tot een uur of 6 een nachtploeg nodig te hebben, jullie komen me wel online steunen toch?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eh, een schedel als in, enkel een schedel. Dus alles is al weggerot
Verwijderd
Doe es spoileren voor de kinderen, en de light-hearted!
Oud 11-02-2011, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Het is helaas zinloos om dat aan jou uit te leggen.
Wat een nondiscussie zeg, jezus
Verwijderd
Dat lijkt me niet echt plezant zonder glijmiddel.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Doe es spoileren voor de kinderen, en de light-hearted!
Hou je niet van piemels?
Verwijderd
Citaat:
Wat een nondiscussie zeg, jezus
Ja dat bedacht ik me ook
Oud 11-02-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Eh, een schedel als in, enkel een schedel. Dus alles is al weggerot
Ah.
Oud 11-02-2011, 18:43
Uice
Uice is offline
Dat bedenkt ie zich altijd als ie écht geen uitweg meer ziet.
Oud 11-02-2011, 18:45
Verwijderd
Ja, het leek me ook wel zo interessant dat ik allerlei toeren met de 'terug'-knop uithaalde om toch nog handmatig een quote te kunnen maken
Oud 11-02-2011, 18:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Ja dat snap ik (})
Dankje ^^ ({)
Noedelhap
Noedelhap is offline
Arjan Ederveen <3
Noedelhap
Noedelhap is offline
Matthijs: "Daar gaan we het niet over hebben, want Egypte is dwingend!"
Uice
Uice is offline
Citaat:
Arjan Ederveen <3
Waar?
Oud 11-02-2011, 18:47
Verwijderd
Ik word later denk ik nachtbraker . Ik ging gister pas heel laat slapen en dat bevalt me wel.
Oud 11-02-2011, 18:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waar?
Daarnet bij de Jakhalzen kwam ie even terug als Peter van Kreatief met Kurk.
Oud 11-02-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ik word later denk ik nachtbraker . Ik ging gister pas heel laat slapen en dat bevalt me wel.
Wat voor voordelen zie je er dan in?
Oud 11-02-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Een fijn iets is dat.
Oud 11-02-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, nouja, het is wel wereldnieuws, maar de betrokkenheid is wel overdreven. Net Marc Marie die zei dat hij gisteren ook 'teleurgesteld' was. Alsof hij hiervoor überhaupt wist wie Mubarak was, of wat ie gedaan heeft
Jaa, belachelijk en irritant. Ze gaan alles nu ook omgooien in DWDD. Het gros van de kijkers caret echt niet hoor.
Verwijderd
(8) In every living cel
There's a useful tool
containing information in a molecule.
Hip, hip hooray for DNA (8)
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jaa, belachelijk en irritant. Ze gaan alles nu ook omgooien in DWDD. Het gros van de kijkers caret echt niet hoor.
Idd zeg
Oud 11-02-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Toen er in Nederland verkiezingen waren moesten we het doen met een debatje af en toe.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten