Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De eerste vibo's waren toch voor hysterische vrouwen? Of nou ja, zodat ze minder hysterisch werden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In tegenstelling tot de dildo - die al in de oudheid werd gebruikt voor seksueel genot - is de vibrator pas rond 1900 bekend geworden. Rond die tijd werd de vibrator hoofdzakelijk voor medische doeleinden gebruikt ter bestrijding van psychische klachten zoals hysterie. De vibrator is dus het resultaat van een cultuur waarin vrouwelijke seksualiteit niet bestond in plaats van juist wel.
bron ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
huhu ik lees een topic over wat je allemaal wel en niet doet in het bijzijn van je sign. other. Grappig om dat van andere mensen te lezen
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Boeren doe ik wel, al wordt dat niet op prijs gesteld. Pufjes laten uiteraard niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En eventueel kan je nog wat met de warmtegeleiding knoeien zodat de dildo ook opwarmt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een keer boerde ik per ongeluk keihard op het station. Toen schaamde ik me wel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hm, net zoveel/weinig als bij anderen. Van bier moet ik wel eens boeren, maar ik hou het wel een beetje in, ik ga niet uitgebreid lopen bulken ofzo. Ik laat maar weinig scheten. En ik zeg gewoon dat ik naar de wc moet (als ik het al zeg) ongeacht hoe of wat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |