Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2011, 22:43
Verwijderd
@Lentekriebel En dat brengt me bij het onderwerp Panda-feestje: Dat schijnt iets te zijn wat de studenten in Delft doen. Panda's staan erom bekend dat ze zich niet voortplanten dus als iemand een jaar geen seks heeft gehad krijgt hij/zij een panda-party. Inclusief panda-pak en bamboe maaltijd.

Advertentie
Oud 12-02-2011, 22:44
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik heb m'n vrienden en vriendinnen al gemaild
Oh god.

Maar pandalustrum is ook mooi. Of nou ja, niet zo mooi als je het zelf bent.
Oud 12-02-2011, 22:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh god.

Spoiler
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ga om 12 uur slapen en dan is m'n ritme morgen hopelijk weer normaal Dan heb ik het in 24 uur ook weer goed gemaakt en dat zou best wel win zijn. Ben nu echt supermoe, maar heb zo'n voorgevoel dat ik straks om 3 uur wakker wordt en niet meer kan slapen ofzo. Ik moet maandag om half 6 op. Meh
Oh, dan zitten we dus in hetzelfde schuitje en ongeveer hetzelfde ritme *boks*
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
@lentekriebel en dat brengt me bij het onderwerp panda-feestje: Dat schijnt iets te zijn wat de studenten in delft doen. Panda's staan erom bekend dat ze zich niet voortplanten dus als iemand een jaar geen seks heeft gehad krijgt hij/zij een panda-party. Inclusief panda-pak en bamboe maaltijd.

lol
Oud 12-02-2011, 22:46
Tink*
Tink* is offline
Ik ga ook maar slapen, afgelopen dagen was er een festivalletje op mijn vereniging, dus toen werd het een beetje laat steeds.
Oud 12-02-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Oh god.

Uiteindelijk komt het er waarschijnlijk op neer dat ik over een paar jaar zelf de sjaak ben met dit briljante idee, maar goed.
Oud 12-02-2011, 22:49
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, mensen, ik heb een heerlijke avond gehad ^^.
Oud 12-02-2011, 22:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik snap het fenomeen après-ski niet. Wie is hier wel eens op wintersport geweest en heeft ook echt geäprès-skied? Na mijn lange dagen boarden was ik aan het eind van de dag zo brak en vol spierpijn dat ik geen puf meer had om te gaan dansen en zuipen...
Oud 12-02-2011, 22:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vertel het ons Miekje!

edit: @Noedel: Ik ken mensen die op wintersport gaan, 2 uurtjes boarden en daarna keihard gaan zuipen. En dat dan een week lang.
Ze proberen mij ook nog steeds mee te krijgen, maar ik en sport gaan niet goed samen. Ik zie het al helemaal voor me dat ik op dag 1 al afgevoerd moet worden met de helicopter.
Oud 12-02-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het fenomeen après-ski niet. Wie is hier wel eens op wintersport geweest en heeft ook echt geäprès-skied? Na mijn lange dagen boarden was ik aan het eind van de dag zo brak en vol spierpijn dat ik geen puf meer had om te gaan dansen en zuipen...
*steekt hand op*

Vaste prik op m'n wintersport. Om 4 uur vanaf de piste de kroeg in en rond een uur of 8 er weer dronken uit rollen, snel een hapje eten en vroeg naar bed
Oud 12-02-2011, 22:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vertel het ons Miekje!
Nou ik vierde vandaag mijn verjaardag en vanavond waren er allemaal leuke mensen (een één in het bijzonder ) en nouja het was gewoon epic win <3.
Oud 12-02-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
@Lentekriebel En dat brengt me bij het onderwerp Panda-feestje: Dat schijnt iets te zijn wat de studenten in Delft doen. Panda's staan erom bekend dat ze zich niet voortplanten dus als iemand een jaar geen seks heeft gehad krijgt hij/zij een panda-party. Inclusief panda-pak en bamboe maaltijd.

Oud 12-02-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Nou ik vierde vandaag mijn verjaardag en vanavond waren er allemaal leuke mensen (een één in het bijzonder ) en nouja het was gewoon epic win <3.
Wat gaaf Nog (alvast?) gefeliciteerd!
Oud 12-02-2011, 22:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nais! Gefeliciteerd met je niet-meer-verjaardag en je bijzondere mens.
Oud 12-02-2011, 22:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mag ik trouwens even duidelijk maken dat Sann plagieert.
Verwijderd

Men, ik was helemaal vergeten hoe mooi ik dit vind. <3
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat gaaf Nog (alvast?) gefeliciteerd!
Alvast . Ik ben maandag jarig.
Oud 12-02-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Mag ik trouwens even duidelijk maken dat Sann plagieert.
Kusje
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nais! Gefeliciteerd met je niet-meer-verjaardag en je bijzondere mens.
Dankje <3. Liefde voor iedereen, oh ik ben aan het verliefd worden.
Verwijderd
Ik heb een geniaal plan! Ik hoef helemaal niet te bellen, gewoon Gmail aan en wachten tot moeder online komt. Mijn moeder gaat echt niet slapen voordat ze haar mail gecheckt heeft.
Verwijderd
Goedenavond.
het concert was echt prachtig, een heeeeel mooie uitvoering. En het was zo leuk, een soort slaapfeestje, met allemaal matjes op het podium in de concertzaal (= hele mooie zaal) en iedereen had allemaal slaapzakken, dekentjes en kussens meegenomen enzo. En.. wow <3 Ik ben er echt behoorlijk ondersteboven van en moest zelfs een beetje stiekem huilen om de mooiheid
Oud 12-02-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Goedenavond.
het concert was echt prachtig, een heeeeel mooie uitvoering. En het was zo leuk, een soort slaapfeestje, met allemaal matjes op het podium in de concertzaal (= hele mooie zaal) en iedereen had allemaal slaapzakken, dekentjes en kussens meegenomen enzo. En.. wow <3 Ik ben er echt behoorlijk ondersteboven van en moest zelfs een beetje stiekem huilen om de mooiheid
Wat ontzettend gaaf <3 Met wie was je?
Verwijderd
Citaat:
Goedenavond.
Ik ben echt heeeeel heeel heeel jaloers.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[filmpje]

<33333333 Elbooooooow!!!
Beter komen ze voor het nieuwe album weer naar Nederland, want vorige keer was echt awesomesauce.
Ik heb trouwens al wat gehoord van 'Build a rocket, boys' en het beloofd zeer veel goeds. <3
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Jaaaaaa <3
Oud 12-02-2011, 22:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Goedenavond.
Huuh, waar was je geweest dan? Het klinkt wel echt extreem tof. Een beetje zoals zo'n Motel Mozaique sleep-over dinges.
Oud 12-02-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
<33333333 Elbooooooow!!!
Beter komen ze voor het nieuwe album weer naar Nederland, want vorige keer was echt awesomesauce.
Ik heb trouwens al wat gehoord van 'Build a rocket, boys' en het beloofd zeer veel goeds. <3
Ik hoop het ook heel erg ja
Oud 12-02-2011, 22:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 12-02-2011, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Wat ontzettend gaaf <3 Met wie was je?
Met m'n vader en m'n zusje.
Aan het einde was iedereen zo weer z'n spullen aan het inpakken en matjes aan het oprollen enzo, en toen vonden we dan een beetje laatste dag Lowlands-achtig.

Citaat:
Ik ben echt heeeeel heeel heeel jaloers.
Oh ja, jij vond het ook heel mooi he? Ze hebben een theatertour, dus misschien komen ze ook wel ergens bij jou in de buurt!
Oud 12-02-2011, 23:01
Verwijderd
OMG dit ken ik nog helemaal niet <3

jezus wat tof.
Oud 12-02-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Huuh, waar was je geweest dan? Het klinkt wel echt extreem tof. Een beetje zoals zo'n Motel Mozaique sleep-over dinges.
Een ligconcert van Canto Ostinato in de concertzaal. Dat is minimal music voor piano's. ik heb ook eens een versie met vier vleugels gezien/gehoord, dit was met twee, maar wel een heel mooie uitvoering, met veel nieuwe improvisaties e.d. En je moet er van houden, sommigen kunnen er echt niet naar luisteren omdat het heel veel van hetzelfde is, ik vind het echt het mooiste muziekstuk dat ik ken en raak er juist altijd van in een soort trance <3
Oud 12-02-2011, 23:05
Uice
Uice is offline
Wat een irritant mens is die Marije in de Dikkekinderenshow. Een beetje die ouders vertellen dat de tv toch weg moet terwijl dat kind prima op schema zit.

Oh en één van die vrouwen heet Everlien.
Oud 12-02-2011, 23:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een ligconcert van Canto Ostinato in de concertzaal. Dat is minimal music voor piano's. ik heb ook eens een versie met vier vleugels gezien/gehoord, dit was met twee, maar wel een heel mooie uitvoering, met veel nieuwe improvisaties e.d. En je moet er van houden, sommigen kunnen er echt niet naar luisteren omdat het heel veel van hetzelfde is, ik vind het echt het mooiste muziekstuk dat ik ken en raak er juist altijd van in een soort trance <3
Ah, ik ken het niet, maar het klinkt wel heel tof. Maar als je erbij ligt, val je dan niet bijna in slaap? Of lig je gewoon een beetje te 'trippen'.

Ik heb 't met dit:
http://lab.andre-michelle.com/tonematrix

Ookal klik je wat random knopjes aan, de geluidjes die je hoord zijn een soort van... soothing.
Oud 12-02-2011, 23:09
Verwijderd
@Absinthe: was het met Jeroen en Sandra van Veen? Ik heb net een beetje gegoogled, maar ik kom er nog niet uit. Nergens een duidelijke concertagenda.
Oud 12-02-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik ken het niet, maar het klinkt wel heel tof. Maar als je erbij ligt, val je dan niet bijna in slaap? Of lig je gewoon een beetje te 'trippen'.

Ik heb 't met dit:

Ookal klik je wat random knopjes aan, de geluidjes die je hoord zijn een soort van... soothing.
Dat gebeurt inderdaad veel, mijn vader viel bijvoorbeeld even in slaap
Ik niet, ik heb vooral naar het mooie plafond en het lichtplan gekeken

Citaat:
@Absinthe: was het met Jeroen en Sandra van Veen? Ik heb net een beetje gegoogled, maar ik kom er nog niet uit. Nergens een duidelijke concertagenda.
Ja, die waren het ja.
Oud 12-02-2011, 23:12
Verwijderd
Citaat:

Ik heb 't met dit:

OMG! Ik heb hem meteen even bij de bladwijzers gezet.

omg ik ben in een omg-bui
Oud 12-02-2011, 23:12
Verwijderd
Wat enorm gaaf is dat ding trouwens, Trimm! <3
Oud 12-02-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:

.. wait whut?
Oud 12-02-2011, 23:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja he! Ik wil al heel lang een tenori-on hebben, maar die dingen zijn best duur en nu kan het gewoon (in basic versie) online!

Het maakt gewoon niet uit wat je doet, alles klinkt awesome.
Oud 12-02-2011, 23:16
Verwijderd
Het lijkt me ook wel leuk om een random plaatje in te voeren in dat ding en te kijken wat voor muziekje daar bij hoort.
Oud 12-02-2011, 23:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, ik vind het maar een raar idee. En je zal maar in slaap vallen, dan gaat ook lekker alles langs je heen

Oud 12-02-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik vind het maar een raar idee. En je zal maar in slaap vallen, dan gaat ook lekker alles langs je heen

[afbeelding]
Ach, jij vindt dingen volgens mij nogal snel raar.
Oud 12-02-2011, 23:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het lijkt me ook wel leuk om een random plaatje in te voeren in dat ding en te kijken wat voor muziekje daar bij hoort.
Een hakenkruis klinkt nog best wel ok.

Een hartje ook wel. (valentijns-idee!)
Oud 12-02-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Een hakenkruis klinkt nog best wel ok.

Een hartje ook wel. (valentijns-idee!)
Oud 12-02-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Do want
Oud 12-02-2011, 23:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik heb 't met dit:

Oud 12-02-2011, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Do want
Het is echt een aanrader (als je van de muziek houdt that is, anders is het waarschijnlijk een hel )
Oud 12-02-2011, 23:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zie net dat ik hoort met een d heb geschreven.
Oud 12-02-2011, 23:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ach, jij vindt dingen volgens mij nogal snel raar.
Hoezo?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten