Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vertel het ons Miekje!
edit: @Noedel: Ik ken mensen die op wintersport gaan, 2 uurtjes boarden en daarna keihard gaan zuipen. En dat dan een week lang. Ze proberen mij ook nog steeds mee te krijgen, maar ik en sport gaan niet goed samen. Ik zie het al helemaal voor me dat ik op dag 1 al afgevoerd moet worden met de helicopter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vaste prik op m'n wintersport. Om 4 uur vanaf de piste de kroeg in en rond een uur of 8 er weer dronken uit rollen, snel een hapje eten en vroeg naar bed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goedenavond.
het concert was echt prachtig, een heeeeel mooie uitvoering. En het was zo leuk, een soort slaapfeestje, met allemaal matjes op het podium in de concertzaal (= hele mooie zaal) en iedereen had allemaal slaapzakken, dekentjes en kussens meegenomen enzo. En.. wow <3 Ik ben er echt behoorlijk ondersteboven van en moest zelfs een beetje stiekem huilen om de mooiheid ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Beter komen ze voor het nieuwe album weer naar Nederland, want vorige keer was echt awesomesauce. Ik heb trouwens al wat gehoord van 'Build a rocket, boys' en het beloofd zeer veel goeds. <3
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan het einde was iedereen zo weer z'n spullen aan het inpakken en matjes aan het oprollen enzo, en toen vonden we dan een beetje laatste dag Lowlands-achtig. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat een irritant mens is die Marije in de Dikkekinderenshow. Een beetje die ouders vertellen dat de tv toch weg moet terwijl dat kind prima op schema zit.
Oh en één van die vrouwen heet Everlien. ![]()
||
Citaat:
Ik heb 't met dit: http://lab.andre-michelle.com/tonematrix Ookal klik je wat random knopjes aan, de geluidjes die je hoord zijn een soort van... soothing.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik niet, ik heb vooral naar het mooie plafond en het lichtplan gekeken ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
omg ik ben in een omg-bui |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een hartje ook wel. (valentijns-idee!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|