Advertentie | |
|
![]() |
|
Om het wat duidelijker te maken hier is een link naar hoe dat ding werkt
http://smoke-right.com/about.htm
|
Ik heb er zelf één gemaakt
![]() ![]() ![]() ik weet nog niet zeker of hij goed werkt, maar ik denk het wel. Het is echt heeeel simpel. Ik zal ff een korte uitleg geven. 1. Neem een glazen flesje. - Ik had die van een potje peper. Kijk maar eens in je kruidenkast (bijna al die potjes zijn van glas) 2. Maak een aantal gaatjes in de bovenkant en 1 groter gat. - In mijn peperpotje zaten al allemaal gaatjes ik heb precies in het midden 1 groter gat gemaakt. 3. Steek een rietje door het grotere gat in het midden - Hier moet je dus aan zuigen 4. Doe wat wiet/hash in je potje, aanster eronder en zuigen maar - Je hoeft trouwens niet onder het burnen te zuigen. Je houdt er gewoon een tijdje een aansteker of kaars onder. En als je ziet dattie een beetje bruin begint te worden zuigen maar ![]() Er is alleen één nadeel. Ik weet niet of die glazen potjes tegen teveel hitte kunnnen. Ik ga binnenkort een nieuwe maken maar dan van een reageerbuis (die kun je zo heet maken als je wilt). Moet ff kijken of ik er morgen één van school kan rippen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hebben we echt een vette waterpijp gemaakt met meer kamertjes (je weet wel van die vage bollen met ronde tussenkamertjes en vage vormen zoals een vreemde trompet enzo) en wie zegt dat school niet tot drugs geruik leidt ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Vaporizers Tar Anárion | 12 | 19-07-2010 21:11 | |
Drugs & Alcohol |
Vaporizer C r Y p S | 7 | 24-08-2003 01:02 | |