Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2011, 20:19
Missy
Missy is offline
Goed, alle 'boehoe, alles is slecht' hebben we gehad. Spuien kan op BZ. Laten we dit topic nog een kans geven.
Oud 16-02-2011, 22:26
Undit
Undit is offline
Citaat:
Nou, hier mag je de jongen helpen in hoeverre dat nog nodig is en anders naar BZ. Reacties die nu nog wel offtopic zijn (en dus over het beleid gaan of fb's) die worden verwijderd.

En verder ging ik er zelf natuurlijk niet gelijk vanuit dat de jongen binnen wil komen om alcohol te drinken, maar gewoon omdat het een leuke club is en zijn vrienden misschien al wel 16 zijn en hij mee wil op stap.

nouja, ik loop net een paar maandjes achter bij mijn vrienden.
die zijn dus al 16 en sommige 17.

als ik drank of wat dan ook wil hebben ga ik wel naar een cafe of wat dan ook.
Oud 16-02-2011, 22:32
Verwijderd
Ik zie dat je niet naar de fietsenmaker bent geweest.

Ook heb je Hiuraga Myoti Hiukai nog niet ontmoet, maar het is nooit te laat he!

ontopic: Hoe was het in de discotheek?
Oud 17-02-2011, 12:20
LW
LW is offline
Ehm er is niet voor niets een regel dat je onder een bepaalde leeftijd niet naar binnen mag!
Ik ben erg blij dat de disco waar ik heen ga gecontroleerd word.

Tja en ik weet natuurlijk niet hoe jong/oud je oogt, maar als ze twijfelen word je gewoon gecontroleerd en op zo'n moment sta je wel dik voor schut.

Laatst gewijzigd op 17-02-2011 om 16:01.
Oud 17-02-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ehm er is niet voor niets een regel dat je onder een bepaalde leeftijd niet naar binnen mag!

Tja en ik weet natuurlijk niet hoe jong/oud je oogt, maar als ze twijfelen word je gewoon gecontroleerd en op zo'n moment sta je wel dik voor schut.
Iemand die geen 16 is en toch probeert een disco binnen te komen staat voor schut?

Hoe dan?

Die knakker wilt het, probeert het en als het niet wil dan wilt het niet maar om nou te denken dat diegene voor schut staat?

Iemand die uit wilt gaan maar niet probeert, die staat voor schut.

Jij staat nu voor schut.

De schutting!
Oud 17-02-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Iemand die geen 16 is en toch probeert een disco binnen te komen staat voor schut?

Hoe dan?

Die knakker wilt het, probeert het en als het niet wil dan wilt het niet maar om nou te denken dat diegene voor schut staat?

Jij staat nu voor schut.

De schutting!
En jouw gewauwel heb ik ook gemist. <3 Panda. Doe mee met het weerwolfspel, wolf!
Oud 17-02-2011, 18:59
Verwijderd
Ik sta op de to do lijst van de verwijderaar mensen, geen ww-spel meer voor deze ZIENER goede GOEDE GOEDHARTIGE ZIENER! ;@ KAKWOLVEN, DAT ZIJN LP EN HAAR ZOOITJE SHIT!!

Wat je ook kan doen, mocht je een discotheek willen binnenkomen is ervoor zorgen dat je een glas bier hebt. Buiten de disco waar jij naar binnen wilt, je loopt naar binnen, al drinken, zonder jas aan.

Dan heeft die portier ook ziets van "the hell, nouja oke!"
Oud 17-02-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:

Blijft heerlijk dat ik dit vaak de mensen hoor zeggen die het vroeger zelf deden, want ja nu ben ik zelf zo oud en wil ik niet rondlopende kleuters in de kroeg zien.
Je staat op zo'n moment pas voor schut als je heel hard gaat lopen nadenken en allerlei smoesjes wil gaan verzinnen. Leave it.

Als het niet lukt niet geforceerd gaan doen en gewoon gaan!
Oud 17-02-2011, 21:12
LW
LW is offline
Citaat:
Blijft heerlijk dat ik dit vaak de mensen hoor zeggen die het vroeger zelf deden, want ja nu ben ik zelf zo oud en wil ik niet rondlopende kleuters in de kroeg zien.Je staat op zo'n moment pas voor schut als je heel hard gaat lopen nadenken en allerlei smoesjes wil gaan verzinnen. Leave it.

Als het niet lukt niet geforceerd gaan doen en gewoon gaan!
Waar basseer jij op dat ik dat vroeger deed?? Ik deed dat namelijk niet, ik zou het hoogst waarscheinlijk ook geen eens mogen van mijn ouders.
Oud 17-02-2011, 21:14
LW
LW is offline
Citaat:

Hoe dan?

Jij staat nu voor schut.

De schutting!
Nou als die portier voor jou staat en vraagt om je ID word je vast uitgelachen door je omgeving. Ja dat ervaar ik als voor schut staan.

En ik sta niet voor schut, ik vertel mijn mening en dat is juist goed. En trouwens ook goed bedoeld naar de TS toe!

Daarbij hij kan toch ook naar teenage party's gaan? Dat is op zijn leeftijd denk ik ook veel leuker meer leeftijds genoten etc.
Tenzei zijn vrienden inderdaad persé naar een gewone disco wilen, nouja je kan het natuurlijk proberen wie weet heb je geluk dan is dat heel mooi mee genomen.

Laatst gewijzigd op 17-02-2011 om 21:21.
Oud 17-02-2011, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Nou als die portier voor jou staat en vraagt om je ID word je vast uitgelachen door je omgeving. Ja dat ervaar ik als voor schut staan.

En ik sta niet voor schut, ik vertel mijn mening en dat is juist goed. En trouwens ook goed bedoeld naar de TS toe!

Daarbij hij kan toch ook naar teenage party's gaan? Dat is op zijn leeftijd denk ik ook veel leuker meer leeftijds genoten etc.
Tenzei zijn vrienden inderdaad persé naar een gewone disco wilen, nouja je kan het natuurlijk proberen wie weet heb je geluk dan is dat heel mooi mee genomen.
Een beetje laag om zo'n persoon uit te lachen denk je zelf niet?
Oud 18-02-2011, 01:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, het is natuurlijk wel een beetje sneu om een ID na te maken en naar binnen proberen te sneaken. Dus als je dat wilt proberen, moet je ook maar accepteren dat je eventueel kan worden geweigerd en uitgelachen. Als je zonodig mee wilt doen met de volwassenen, moet je je in zo'n situatie ook volwassen kunnen gedragen...
Maarrr als je een domme portier treft en je toch binnenkomt ben je natuurlijk wel helemaal de man.

Btw, LL had ergens een linkje gepost waarin stond dat heel veel kiddos een ID namaken en dat het moeilijk is voor de portiers om nep van echt te onderscheiden omdat ze 'de apparatuur er niet voor hebben' oid.
Maar wtf, als je je ID in het licht houdt zie je je eigen foto erin gestanst. Dat kunnen mensen echt niet zomaar namaken en je hebt alleen je ogen en een lamp nodig om dat te kunnen zien. Oeeh, moeilijk hoor, portiers!
Oud 18-02-2011, 09:29
LW
LW is offline
Citaat:
Een beetje laag om zo'n persoon uit te lachen denk je zelf niet?
Zeker laag, maar het gebeurd wel....
Oud 18-02-2011, 09:46
Batave
Batave is offline
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand het ID van haar zus gebruikte en niet binnen kwam. Ik heb echt niemand zien lachen. Het valt volgens mij niet eens zo op als het zo druk is.
Oud 18-02-2011, 11:07
LW
LW is offline
Citaat:
Offtopic reacties verwijderd.
Wat was er in godsnaam offtopic aan mijn reacties?
Oud 18-02-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Oud 18-02-2011, 13:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jouw reacties zijn helemaal niet verwijderd, dus waar heb je 't over?
Oud 18-02-2011, 16:41
LW
LW is offline
Uh ik zie ze niet meer staan hoor? He dat is vreemd op mijn telefoon zie ik ze wel gewoon. Zou wel een fout zijn van mijn pc, excuus.
Oud 18-02-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Waar basseer jij op dat ik dat vroeger deed?? Ik deed dat namelijk niet, ik zou het hoogst waarscheinlijk ook geen eens mogen van mijn ouders.
Je voelt je wel aangevallen. Ik had beter kunnen zeggen... nee je snapt me waarschijnlijk wel. Maar mijn god ik mocht toen ik dertien/veertien was ook echt niet uitgaan en die feestjes waar je heen kan hebben ook niet echt meerwaarde.
Oud 18-02-2011, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Maarrr als je een domme portier treft en je toch binnenkomt ben je natuurlijk wel helemaal de man.

Btw, LL had ergens een linkje gepost waarin stond dat heel veel kiddos een ID namaken en dat het moeilijk is voor de portiers om nep van echt te onderscheiden omdat ze 'de apparatuur er niet voor hebben' oid.
Maar wtf, als je je ID in het licht houdt zie je je eigen foto erin gestanst. Dat kunnen mensen echt niet zomaar namaken en je hebt alleen je ogen en een lamp nodig om dat te kunnen zien. Oeeh, moeilijk hoor, portiers!
Wil hier even op ingaan, tegenwoordig lijken voornamelijk meisjes best een stukje ouder en dan snap ik dat zoiets moeillijker in te schatten is. Natuurlijk is iedereen controleren dan een goede oplossing, maar ik snap wel dat het moeillijker is.
Oud 18-02-2011, 20:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wil hier even op ingaan, tegenwoordig lijken voornamelijk meisjes best een stukje ouder en dan snap ik dat zoiets moeillijker in te schatten is. Natuurlijk is iedereen controleren dan een goede oplossing, maar ik snap wel dat het moeillijker is.
Ja idd, meisjes zien er vaak wel wat ouder uit, maar maar dat zou niet uit moeten maken.
imo zou gewoon iedereen z'n ID moeten laten zien bij de ingang. Sowieso is het bij je hebben van een ID al verplicht en even zo'n pasje tevoorschijn toveren is voor de party-ganger een kleine moeite en het kost de portier ook een seconde om zoiets te bekijken.
Oud 18-02-2011, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ja idd, meisjes zien er vaak wel wat ouder uit, maar maar dat zou niet uit moeten maken.
imo zou gewoon iedereen z'n ID moeten laten zien bij de ingang. Sowieso is het bij je hebben van een ID al verplicht en even zo'n pasje tevoorschijn toveren is voor de party-ganger een kleine moeite en het kost de portier ook een seconde om zoiets te bekijken.
Mee eens. Dat is echt zo moeilijk niet.
Oud 18-02-2011, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Niks aan toe te voegen!
Oud 18-02-2011, 21:37
LW
LW is offline
Citaat:
Je voelt je wel aangevallen. Ik had beter kunnen zeggen... nee je snapt me waarschijnlijk wel. Maar mijn god ik mocht toen ik dertien/veertien was ook echt niet uitgaan en die feestjes waar je heen kan hebben ook niet echt meerwaarde.
Voel me niet aangevallen, maar ik ging er vanuit dat je het tegen mij had?
Oud 18-02-2011, 21:41
Verwijderd
*proest*
Oud 19-02-2011, 09:48
LW
LW is offline
Citaat:
*proest*
Ik denk dat ik beter weet dan jou of ik mezelf aangevallen voel toch? Daarbij Quote je mij dus kan je een reactie verwachten.
Oud 19-02-2011, 09:53
Verwijderd
Kinders, hou eens op.
Oud 19-02-2011, 09:54
LW
LW is offline
Citaat:
Kinders, hou eens op.
Lijkt mij inderdaad heel verstandig.
Oud 19-02-2011, 09:59
Verwijderd
;D:;D;D
Ik ben benieuwd of Undit het nog geprobeerd heeft en hoe het is afgelopen.
Oud 19-02-2011, 10:34
LW
LW is offline
-
Oud 18-03-2011, 07:50
anne11112
anne11112 is offline
xd ik kon op me 14 al naar discotheek, en nee daar word geentypische hollandse boring liedjes gedraait. Gewoon zo wat je er van verwacht.

Er zijn hier 2 discotheken, een voor 14 tot 20 jaar. En een van 16 tot 25 ouder mag niet(A).
Maarja.
Ik snap niet dat er geen discotheek bij jou is wannee je met 16 er nog niet in mag.
Oud 18-03-2011, 08:21
Verwijderd
Noes, niet dit topic weer :')
Oud 18-03-2011, 18:41
Missy
Missy is offline
Citaat:
Noes, niet dit topic weer :')

Regels voor berichten