Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2011, 00:54
Verwijderd
Hee, dat is toch die dude uit Lost? In Saw?
Advertentie
Oud 21-02-2011, 00:55
Verwijderd
Ik vind het acteerwerk soms wel lachwekkend hoor :')
Oud 21-02-2011, 00:56
Verwijderd
Citaat:
O ja, ik ben Dobermann ook misgelopen omdat ik er niet was natuurlijk!
Juh en ik ben jou misgelopen omdat jij er niet was!
Oud 21-02-2011, 00:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
TAM TAM TAAAAM
Oud 21-02-2011, 00:58
Verwijderd
Haha wtf
Oud 21-02-2011, 00:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Game over <3
Oud 21-02-2011, 01:00
Verwijderd
Mja, wel verrassend op zich!

Maar echt, veel te veel spanning en nauwelijks gore hoor. Het doorzagen van z'n been is het enige
Oud 21-02-2011, 01:00
Verwijderd
Poker nu. Dat is tenminste cool.
Oud 21-02-2011, 01:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En jij maar piepen dat het zo eng was

Goed, slaaptijd nu. Morgen sollicitatie, dus help me hopen. Kusje!
Oud 21-02-2011, 01:02
Verwijderd
Succes!

Ik vond het wel best eng hoor!
Oud 21-02-2011, 01:06
Verwijderd
deze gemaskerde muchacho gaat ook slapen, welterusten mensen
Oud 21-02-2011, 01:09
Verwijderd
Buenas noches!
Oud 21-02-2011, 01:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hyvää nacht.
Oud 21-02-2011, 01:12
Ymir
Ymir is offline
M'n ex is verloofd...
Oud 21-02-2011, 01:59
Ymir
Ymir is offline
Ymir uses Bullshit no one cares about on Saaitopic
It's super effective!
Ymir hits saaitopic for over 9000
Oud 21-02-2011, 02:05
Pierrot
Pierrot is offline
Saaitopic fainted.

Go, Pierrot!
Oud 21-02-2011, 02:11
Verwijderd
Nu zou ik jullie graag willen tekenen als Pokemans. Maar helaas, ik moet al avondeten en dan aan het werk.
Oud 21-02-2011, 02:14
Pierrot
Pierrot is offline
Facebook ging me jou als facebookmaatje aanraden, ook al hebben we geen gedeelde facebookmaatjes. Vreemd.
Oud 21-02-2011, 02:14
Verwijderd
Maar misschien is dat maar goed ook, want ik stel me jullie helemaal niet charmant voor als Pokémon. Ymir is een soort buffel (vanwege een photoshopje dat ik ooit maakte, al weet ik eerlijk gezegd niet meer zeker of jij dat wel was) en Pierrot een krijspapegaai, door z'n naam. Was je nou maar bij Jaeger gebleven Dat is meer een katachtige.
Oud 21-02-2011, 02:17
Verwijderd
Citaat:
Facebook ging me jou als facebookmaatje aanraden, ook al hebben we geen gedeelde facebookmaatjes. Vreemd.
Dat is duidelijk een teken van dat je me moet toevoegen.

Het komt doordat we weleens gemaild hebben, denk ik.
Oud 21-02-2011, 02:18
Pierrot
Pierrot is offline
Ik gebruik die vriendenzoeker niet, hoor. Je kwam voorbij in de categorie mensen die je misschien kent.
Oud 21-02-2011, 02:20
Verwijderd
Ja, dat snap ik, maar volgens mij gebruikt Facebook daar ook emailadressen voor. Alleen gaat het daar passief, terwijl je met die vriendenzoeker actief aan de gang gaat, lijkt me.
Oud 21-02-2011, 02:27
Pierrot
Pierrot is offline
Ik zal er een nachtje over slapen. Dat ga ik nu doen. Ciao.
Oud 21-02-2011, 02:29
Verwijderd
slaap lekker!

Ik heb lekker morgen vrij genomen dus ik ga nog ff een roseannetje kijken. Nog 4 afleveringen en dan is het over en sluiten
Oud 21-02-2011, 02:31
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Maar misschien is dat maar goed ook, want ik stel me jullie helemaal niet charmant voor als Pokémon. Ymir is een soort buffel (vanwege een photoshopje dat ik ooit maakte, al weet ik eerlijk gezegd niet meer zeker of jij dat wel was) en Pierrot een krijspapegaai, door z'n naam. Was je nou maar bij Jaeger gebleven Dat is meer een katachtige.
Oh dat was ik inderdaad, een zeer charmante foto van mij
Ik heb Para niet als facebook suggestie
Oud 21-02-2011, 02:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoooi, ik ben weer thuis!

Laatst gewijzigd op 21-02-2011 om 02:51.
Oud 21-02-2011, 02:45
Ymir
Ymir is offline
Hai Trimmy <3
Was het een leuk concert?
Oud 21-02-2011, 02:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het festival was tof. Efterklang was mooi met allerlei trompetteraars erbij en stoet door de zaal, Owen Pallett toverde een muur van geluid met alleen z'n keyboard en viool (allememachies, wat kan die knul spelen!) en The National...
Ohmylordylords!
De eerste paar nummers zat het publiek gewoon stil te zitten en tussen de nummers door waren ze ook doodstil en toen zij de zanger aka brombeer dat ze best mochten gaan staan enzo en toen stond iedereen op en rende mensen vanuit de hele zaal naar het podium toe
(Ik zat op een ieniemienie balkonnetje, dus dat ging niet).

Op een gegeven moment kroop bromzangermans over de stoelen heen, achter naar de zaal (dat was best ver), liep over een muurtje, trapje op, balkon over, nog meer stoelen op, klimklimklim...en de hele tijd gewoon doorzingen. Het was amaaaazing. Ineens verdween 'ie en een minuut later rende 'ie gewoon weer het podium op, vanuit het niets. Wowoweewa.
En het laatste nummer was Vanderlyle Crybaby Geeks en toen kwamen allerlei mensen van andere bands op het podium en werd het totaal zonder versterking gespeeld en heel de zaal moest meezingen. Echt supermooi. <3

Minpuntje: zeurende bff die volgens mij alles een beetje 'meh' vond (National vond ze te hard en voor de rest was ze ook niet echt enthousiast. Ze noemen mij altijd de hater, maar jiez0rz, zij is 10x zo erg als ik. )
Oud 21-02-2011, 02:54
Ymir
Ymir is offline
Klinkt goed!
Hoorde gister geloof ik van Brahimov ook al dat National zo goed was
Oud 21-02-2011, 02:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dan heeft Brahimov gelijk.

Maar ik ben trouwens wel blij dat ik naar m'n volgende concert weer lekker in m'n uppie ga, dan kan ik veel beter van de muziek genieten dan wanneer er een ongeïnteresseerd iemand bij is. Dat vond ik nu wel jammer...
Ik mis m'n vaste vaste concert mattie met goede muzieksmaak.

PS:

(Sann naamzoek!)
Oud 21-02-2011, 03:01
Ymir
Ymir is offline
Ik geniet altijd, ongeacht of het gezelschap nou geinteresseerd is of niet. Vinden ze het niks gaan ze lekker weg, blijven ze plakken leren ze goede muziek kennen

Alleen naar een concert lijkt me dan weer niets, ik vind het heerlijk om supersyked tegen iemand aan te lullen tussen nummers in en dan afterpartyen enzo. To each his own enzo
Oud 21-02-2011, 03:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik geniet altijd, ongeacht of het gezelschap nou geinteresseerd is of niet. Vinden ze het niks gaan ze lekker weg, blijven ze plakken leren ze goede muziek kennen

Alleen naar een concert lijkt me dan weer niets, ik vind het heerlijk om supersyked tegen iemand aan te lullen tussen nummers in en dan afterpartyen enzo. To each his own enzo
Nou ja, dat psyked doen en afterpartyen lijkt mij dus ook altijd tof, maar mijn vrienden hebben daar nooit zin in.
Ze zijn allemaal van die huisjeboompjebeestje-'oh nee, ik moet echt naar huis, want ik moet morgen werken en dan ben ik moeeeeee.' mensen.
Echt waar, de laatste keer dat ik echt uit ben geweest was met een forummeet.

Dus, daarom ga ik dan nog liever alleen, want dan kan ik gaan en staan waar ik wil en hoef ik niet te wachten op mensen die constant moeten pissen of die roken belangrijker vinden dan de band.
Of die altijd te laat komen, waardoor je op het laatste moment de zaal binnenkomt, terwijl de band al speelt, in een propvolle zaal en dat ze zich dan ook nog per se naar voren willen wurmen.

Laatste concert alleen was The Frames in Paradiso en daarvoor nog LCD Soundsystem, maar ik ben al tig keer alleen naar concerten geweest en zelfs een keer alleen Lowlands. Dikke prima.
Oud 21-02-2011, 03:23
Verwijderd
Ja, alleen naar concerten vind ik ook heel goed te doen Lekker geconcentreerd luisteren. Ook als ik samen met mensen ben zonder ik me tijdens het concert af, eigenlijk. Het leukste is als je een beetje 'n relaxt publiek hebt, zoals bij veel metalconcerten, en dat er genoeg ruimte is om wat door het publiek te bewegen. En dan tussen de nummers af en toe een paar woorden wisselen met verschillende onbekenden. Vrijheid/einzelgangerij gecombineerd met een bescheiden dosis vrijblijvend sociaal contact

Citaat:
Oh dat was ik inderdaad, een zeer charmante foto van mij
Ik heb Para niet als facebook suggestie
Masha Vzbx. Voeg maar toe
Oud 21-02-2011, 03:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vzzzbx, als in Ironmonger?
Oud 21-02-2011, 03:32
Verwijderd
Citaat:
Vzzzbx, als in Ironmonger?
Hahahaha ja. Je bent de eerste die de referentie snapt <3 Bravo. Ik mocht van Facebook overigens maar 2 rare letters in m'n achternaam, vandaar dat er maar één z in staat.
Oud 21-02-2011, 03:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hahahaha ja. Je bent de eerste die de referentie snapt <3 Bravo. Ik mocht van Facebook overigens maar 2 rare letters in m'n achternaam, vandaar dat er maar één z in staat.
Huhuh, natuurlijk ken ik 't.
Harold the Ironmonger. ('Haaang on, Harold only has 5 letters!')

Heb van de week voor het eerst in jaaaren de DVD's weer gekeken en ik kon ze bijna woord voor woord meepraten.

Voor de onwetenden:
Oud 21-02-2011, 04:07
Verwijderd
Haha, ik weet natuurlijk wel dat je Bottom wel kent, dat zou wat zijn. Maar iets kennen en een referentie opmerken zijn twee verschillende beesten, waarde Trimm!

Culture is mijn lievelingsaflevering, ik moest zo hard lachen de eerste keer dat ik 'm zag. Die schaakscene <3333333333333<3
Oud 21-02-2011, 04:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lolz, met die spiderman en dat geniale ketchupflesje. <3
Waar ik trouwens van baal is dat 1 van mijn favoriete afleveringen (Contest) niet op de Nederlandse DVD staat!
Ik heb 'm wel ergens op video, maar dat is nog in m'n oude kamer, waar ook m'n videospelert staat te verstoffen.

PS:
Deze kerel heb ik ook gezien deze avond en hij zingt hier een liedje voor Win en Regine van Arcade Fire
Oud 21-02-2011, 05:34
Verwijderd
Oei, dat was een kort nachtje.
Oud 21-02-2011, 08:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen!
Oud 21-02-2011, 09:39
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Hai. Ik vond stiekem de saai titels leuker toen er nog werd geprobeerd de saai ergens op te laten slaan zoals saaID van laatst... En saaibersex en saaiventig en zo

nou eh.. Doei maar weer
Oud 21-02-2011, 09:45
Verwijderd
Ik vond ze leuk toen er iets allitererends of ofzo van gemaakt werd. Of een mooie literatuurverwijzing als ´De geschiedenis van mijn saaiheid´.
Oud 21-02-2011, 09:51
Carn
Carn is offline
mornin.
Oud 21-02-2011, 09:51
Carn
Carn is offline
zo, even 24 mensen ge-invite voor aanstaande vrijdag ;P
Oud 21-02-2011, 09:53
Verwijderd
Morning. En gaaf
Oud 21-02-2011, 09:57
Carn
Carn is offline
ow het gaat over horrorfilms

Volgens mij is Antichrist de enige film van de afgelopen paar jaar die een indruk heeft achtergelaten. Maar goed, zoveel horror/thrillers kijk ik eigenlijk niet meer de laatste tijd; maar weer eens werk van maken. El Orfanato was ook sterk.
Oud 21-02-2011, 09:59
Verwijderd
Lalala, horrorfilms, daar kan ik (helaas?) niet heel erg over meepraten.
Oud 21-02-2011, 09:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lalala, horrorfilms, daar kan ik (helaas?) niet heel erg over meepraten.
huhu..en Cube telt niet ;o
Oud 21-02-2011, 10:00
Verwijderd
Ik durfde er ook al niet over te beginnen
Oud 21-02-2011, 10:05
Verwijderd
Ha, ik heb het weer even lekker geregeld voor mezelf
Diensten geruild met een collega, waardoor ik nu lekker niet met carnaval hoef te werken (dus dan kan ik én leuke dingen doen, én ik hoef niet zo'n nare carnavalsdienst te draaien waarbij je de wc's van dronken mensen moet poetsen). En die heb ik dus geruild tegen een zaaldienst aankomende donderdag, bij een voorstelling die ik toch al wilde zien. Lekker betaald naar Fedja van Huet en Alwin Pulinx kijken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten