| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hoewel ik vorig jaar wel heb gekeken, trouwens. Of het jaar ervoor? Op Nederland 3 ofzo, en toen zat Daphne (..of in elk geval zo'n blond mokkel) op een reusachtige troon en in een reusachtige rode jurk slecht geïnformeerd commentaar te geven op de films. Het was een rare bedoening.
|
|
|
|
|
Dus dit is dan al wel weer dag 5.
De 5e dag dat een nieuwschierigheid/soort-van-lust in mijn bovenste wolkenkrabberkamertjes rondspookt. Ik wil knokken. Met een wildvreemde wel te verstaan. (wel iemand met hetzelfde postuur of iemand die lichtelijk sterker is gezien een uit een beer geslagen kast van een man ik sowieso niet aankan) Dit alles tijdens het uitgaansleven, niet om woede of wraak, neuh, een potje knokken voor de leuk. Ja, ik heb weer eens fightclub gezien. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Shawshank Redemption had wel een Razzie mogen krijgen. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
![]() Je bent het wel met me eens wat betreft Leonardo DiCaprio in What's Eating Gilbert Grape mag ik hopen? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee joh, Shawshank vind ik ook een heel prima film hoor. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Ik weet niet wat je daarover vindt...? Ik vind dat een briljante rol van Leonardo DiCaprio, en die film vind ik ook subliem.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Nou, hij was genomineerd voor best supporting actor, en hij heeft hem niet gekregen! |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|