Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2011, 14:48
Verwijderd

Dank, zal op de avond zelf wel kijken of er een werkende bij is
Advertentie
Oud 26-02-2011, 14:50
Verwijderd
Oscars schmoscars
Oud 26-02-2011, 14:51
Verwijderd
inderdaad, kijk dit dan:

Best Picture
Forrest Gump winner
Four Weddings and a Funeral
Pulp Fiction
Quiz Show
The Shawshank Redemption

:')

Ik zie er zo al twee veel betere films bij staan!
Oud 26-02-2011, 14:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Dank, zal op de avond zelf wel kijken of er een werkende bij is
De eerste doet het prima.
Oud 26-02-2011, 14:54
Verwijderd
forrest gump heb ik nooit afgezien. de eerste helft gekeken en toen vond ik het niet boeiend genoeg om de tweede cd aan te zetten

nog nooit gehoord van quiz show
Oud 26-02-2011, 14:54
Verwijderd
Best director

Robert Zemeckis – Forrest Gump
Woody Allen – Bullets Over Broadway
Quentin Tarantino – Pulp Fiction
Robert Redford – Quiz Show
Krzysztof Kieślowski – Three Colours: Red

Best actor

Tom Hanks – Forrest Gump
Nigel Hawthorne – The Madness of King George
Paul Newman – Nobody's Fool
John Travolta – Pulp Fiction
Morgan Freeman – The Shawshank Redemption

Zeg jury, doe eens normaal met je Forrest Gump :')
Oud 26-02-2011, 14:58
Verwijderd
The Big Lebowski is zelfs nooit genomineerd :')!
Oud 26-02-2011, 15:04
Verwijderd
Citaat:
*geeft antwoord op eigen vraag* Nee, natuurlijk kan dat geen kwaad, zolang een andere schijf de first boot schijf is wordt Windows gewoon daar vandaan geladen. Wat zijn computers heerlijk logisch <3
Daarom zei ik ook: plaats hem er bij en boot vanaf je buurman z'n HDD, anders krijg je problemen met je eigen Windows-installatie
Oud 26-02-2011, 15:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Jeetje, verengelst het Spaans nu ook al? Ik luister naar Spaans commentaar bij wielrennen en die kerel zei zoiets als: "ja die renner is wat ze in het Engels een dark horse noemen".
Oud 26-02-2011, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Daarom zei ik ook: plaats hem er bij en boot vanaf je buurman z'n HDD, anders krijg je problemen met je eigen Windows-installatie
Ja, dat begreep ik achteraf gezien maar half, want hiervoor snapte ik nooit hoe een pc precies weet welke van de twee (of drie/vier/vijf) OS installaties hij moet booten. Maar net klikte het in elkaar Als ze willen controleren of er wel een first boot schijf is dan kunnen ze dat gewoon zien in de BIOS, toch? Onder de CMOC-instellingen? En als daar staat dat één van de bestaande schijven een first boot schijf is dan kunnen ze die van Uice er veilig bij plaatsen?
Oud 26-02-2011, 15:11
Verwijderd
Oke, nu weet ik zeker dat de Oscars nergens over gaan:

Best Visual Effects
King Kong – Joe Letteri, Brian Van’t Hul, Christian Rivers and Richard Taylor

Weet niet of iemand King Kong weleens gezien heeft, maar daar zitten echt héél slechte effecten in soms.
Oud 26-02-2011, 15:14
Verwijderd
Ik snap het gedoe rondom de Oscars sowieso niet echt, ze zijn absoluut geen maatstaf van een goede film. Ik kijk er ook nooit naar.
Oud 26-02-2011, 15:15
Verwijderd
Hoewel ik vorig jaar wel heb gekeken, trouwens. Of het jaar ervoor? Op Nederland 3 ofzo, en toen zat Daphne (..of in elk geval zo'n blond mokkel) op een reusachtige troon en in een reusachtige rode jurk slecht geïnformeerd commentaar te geven op de films. Het was een rare bedoening.
Oud 26-02-2011, 15:18
Verwijderd
Stefenootje, zou je wat vaker je eindtwintigste-eeuwse communicatiemiddelen in de gaten willen houden.
Oud 26-02-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje, zou je wat vaker je eindtwintigste-eeuwse communicatiemiddelen in de gaten willen houden.
Ja, m'n mobiel is leeg zie ik net.

Wanneer ben je weer in Delft?
Oud 26-02-2011, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, m'n mobiel is leeg zie ik net.

Wanneer ben je weer in Delft?
Vanavond, rond 19.30. Kom je dan ook om youp te kijken?
Oud 26-02-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Vanavond, rond 19.30. Kom je dan ook om youp te kijken?
Dus je eet nog wel daaro?
Oud 26-02-2011, 15:24
Lorelei
Lorelei is offline
LL, hoeveel weet jij over wingrep?
Oud 26-02-2011, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Dus je eet nog wel daaro?
Ja, ik eet hier. M'n favomaaltje wordt nu klaar gemaakt. Mihoen met chickencurry
Oud 26-02-2011, 15:25
Verwijderd
ik wou bij jou eten Geen idee wat ik moet maken.
Oud 26-02-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
LL, hoeveel weet jij over wingrep?
Niets. Ik heb wel eens gehoord van het programma, maar dan houdt het op.
Oud 26-02-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
ik wou bij jou eten Geen idee wat ik moet maken.
Maak anders pastasalade.
Maar kom je wel vanavond?
Oud 26-02-2011, 15:28
Verwijderd
ja
Oud 26-02-2011, 15:33
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Dus dit is dan al wel weer dag 5.

De 5e dag dat een nieuwschierigheid/soort-van-lust in mijn bovenste wolkenkrabberkamertjes rondspookt.
Ik wil knokken. Met een wildvreemde wel te verstaan. (wel iemand met hetzelfde postuur of iemand die lichtelijk sterker is gezien een uit een beer geslagen kast van een man ik sowieso niet aankan)
Dit alles tijdens het uitgaansleven, niet om woede of wraak, neuh, een potje knokken voor de leuk.

Ja, ik heb weer eens fightclub gezien.
Oud 26-02-2011, 15:36
Verwijderd
bas, gij, msn, ik, hier, jij, gij!
Oud 26-02-2011, 15:39
Verwijderd
Goedemiddag. Het was een leuk feestje in Utrecht gisteren!
Oud 26-02-2011, 15:40
Verwijderd
nog interessant docu materiaal of moest er niemand overgeven en struikelen?
Oud 26-02-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat begreep ik achteraf gezien maar half, want hiervoor snapte ik nooit hoe een pc precies weet welke van de twee (of drie/vier/vijf) OS installaties hij moet booten. Maar net klikte het in elkaar Als ze willen controleren of er wel een first boot schijf is dan kunnen ze dat gewoon zien in de BIOS, toch? Onder de CMOC-instellingen? En als daar staat dat één van de bestaande schijven een first boot schijf is dan kunnen ze die van Uice er veilig bij plaatsen?
Hmm, yeah, de bootsequence is te achterhalen in het BIOS. Maar veel planken hebben de optie om tijdens de POST op bijvoorbeeld F10 te drukken zodat je de first boot device kunt selecteren zonder dat je in de BIOS hoeft te hobbyen.
Oud 26-02-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
nog interessant docu materiaal of moest er niemand overgeven en struikelen?
Nou, ik vond een avondje kroeghangen met Mickel en zijn vrienden absoluut mooi documateriaal, maar niet echt gênante verhalen ofzo
Oud 26-02-2011, 15:43
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
bas, gij, msn, ik, hier, jij, gij!
Oke! *stof van msn icoontje blaast*
Oud 26-02-2011, 15:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
inderdaad, kijk dit dan:

Best Picture
Forrest Gump winner
Four Weddings and a Funeral
Pulp Fiction
Quiz Show
The Shawshank Redemption

:')

Ik zie er zo al twee veel betere films bij staan!
Pulp Fiction had natuurlijk moeten winnen, maar ik vind Forrest Gump wel een geslaagde film.
Oud 26-02-2011, 15:48
Verwijderd
Ik vind Forrest Gump ook wel een prima film. Het is wel écht zo'n cliché Oscar-film, net als A Beautiful Mind, alleen is Forrest Gump stukken beter
Oud 26-02-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Forrest Gump ook wel een prima film. Het is wel écht zo'n cliché Oscar-film, net als A Beautiful Mind, alleen is Forrest Gump stukken beter
Ik was zo verbaasd de eerste keer dat ik ABM zag.
Oud 26-02-2011, 15:51
Verwijderd
ik vind ABM tof maar ik ben stiekem ook een beetje behoorlijk fan van paul bettany en alles
Oud 26-02-2011, 15:51
Verwijderd
Waarover was je verbaasd dan?
Oud 26-02-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Waarover was je verbaasd dan?
Verwijderd
Ik ben ook fan van Paul Bettany. En nog meer van Jennifer Connelly (zijn die twee niet een koppel?)
Maar ik vond het toch echt een voorspelbare suffe film, waar ik véél meer van had verwacht.
Verwijderd
Ik heb Forrest Gump heel lang geleden een keer gezien, dus ik weet er niet genoeg meer van. Maar ik beschouwde het volgens mij echt neit als een supergoede film die een Oscar gewonnen heeft.

Forrest Gump een Oscar geven en The Shawshank Redemption niet :')
Oud 26-02-2011, 15:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja inderdaad. Lekker avontuurlijk, toffe hoofdrolspeler (want Tom Hanks is gewoon tof), leuke editing, brede verhaallijn, goed gescript...Niks mis mee.

Shawshank Redemption had wel een Razzie mogen krijgen.
Verwijderd
Eh, dat zijn allemaal oude titels, what gives met die oscars?
Verwijderd
Ik snap je nog steeds niet hoor
Of probeerde je een leuk grapje te maken?
Oud 26-02-2011, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vond het toch echt een voorspelbare suffe film, waar ik véél meer van had verwacht.
Vreemd. Wist je dan al wat er ging gebeuren? Want om 'm met
Spoiler
Hij kwam op een dag op tv, en ik weet niet eens meer waarom ik 'm afgekeken heb, want hij begon best saai enzo, maar daarna wist ik niet wat me overkwam, en heb ik het laatste deel van de film alleen maar keihard gehuild

Je bent het wel met me eens wat betreft Leonardo DiCaprio in What's Eating Gilbert Grape mag ik hopen?
Verwijderd
Citaat:
Ja inderdaad. Lekker avontuurlijk, toffe hoofdrolspeler (want Tom Hanks is gewoon tof), leuke editing, brede verhaallijn, goed gescript...Niks mis mee.

Later probeerden ze nog zoiets met The curious case of Benjamin Button, maar dat was dan weer een jammerlijke mislukking.

Nee joh, Shawshank vind ik ook een heel prima film hoor.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het is wel grappig om te zien welke films van 20 jaar terug Oscars hebben ontvangen, terwijl andere (betere films) massaal buiten de boot grepen
Oud 26-02-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Eh, dat zijn allemaal oude titels, what gives met die oscars?
Het zijn oude lijstjes.
Oud 26-02-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
:')!!!
Oud 26-02-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
voorspelbaar te noemen vind ik gek.
Hij kwam op een dag op tv, en ik weet niet eens meer waarom ik 'm afgekeken heb, want hij begon best saai enzo, maar daarna wist ik niet wat me overkwam, en heb ik het laatste deel van de film alleen maar keihard gehuild

Je bent het wel met me eens wat betreft Leonardo DiCaprio in What's Eating Gilbert Grape mag ik hopen?
nou ja, het verhaal van john nash is niet echt onbekend of zo! Dus dan zie je zo'n plottwistdinges wel aankomen.
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Ja, die zag ik van mijlenver aankomen, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik al van tevoren wist dat het over
Spoiler
ging.

Ik weet niet wat je daarover vindt...? Ik vind dat een briljante rol van Leonardo DiCaprio, en die film vind ik ook subliem.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Spoiler

Nouja, het is gebaseerd op een bestaande persoon, dus de kenners onder ons wisten al wel dat hij schizofreen was enzo. Even los van het feit dat het compleet overgedramatiseerd is om het een beetje semi-interessant te maken, want in het echt was Nash vast een saaie pik die af en toe eens een schim zag ofzo.
Oud 26-02-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, die zag ik van mijlenver aankomen, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik al van tevoren wist dat het over
Spoiler
ging.

Ik weet niet wat je daarover vindt...? Ik vind dat een briljante rol van Leonardo DiCaprio, en die film vind ik ook subliem.
Ahh,
Spoiler

Nou, hij was genomineerd voor best supporting actor, en hij heeft hem niet gekregen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten