Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() Machete-Wielding Charlie Sheen -- 'I'm Free At Last' 3/7/2011 5:58 PM PST by TMZ Staff Charlie Sheen just climbed to the top of a building in Beverly Hills, pulled out a MASSIVE machete' ... and waved it around in post-termination triumph ... all while drinking a bottle of Tiger Blood. It all went down at the Live Nation office building in Beverly Hills ... where Charlie said he had a top-secret meeting with some old friends. After sheathing his blade, Charlie was asked how he felt about being fired from "Two and a Half Men" -- to which he replied, "Free at last ... free at last." http://www.tmz.com/2011/03/07/charli...o-los-angeles/
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heel dat Charlie Sheen gedoe begint een beetje opzichtig te worden. Zou Casey Affleck bezig zijn met een 'sequel' van I'm Still Here?
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik met iemand in bed lag met wie ik absoluut niet zou willen seksen, maar dat ik 't 'm beloofd had en vond dat ik dan geen nee meer kon zeggen
![]() ![]() ![]() En toen was ik ongesteld, dus ik zei: NOU SORRY MAAR DAN KAN HET NIET HE en dat vond ie onzin. Dus toen was ik alsnog de sjaak ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: maar 1 dag naar een festival gaan is natuurlijk wel ernstig tegen mijn principes. Dillema. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het stom dat er geen Velvet Goldmine OST op spotify staat. Volgens mij niet eens bestaat
![]() Maar het is zo gruwelijk fijne muziek allemaal, en nu ben ik het zelf maar een beetje bij elkaar aan het rapen, alleen zijn de mooie versies gezongen door Ewan McGregor en Jonathan Rhys Meyers en The Venus in Furs allemaal niet te vinden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||