Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2011, 04:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik werd net wakker en dacht dat ik me heel erg verslapen had. Mijn wekker zei 6:15
Maar pas toen ik al een hartaanval had gehad, realiseerde ik me dat die wekker een uur voor staat
Advertentie
Oud 11-03-2011, 05:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, werken, kusje!
Oud 11-03-2011, 06:39
freezer
freezer is offline
Goedemorgen mensen! Zometeen naar school Haha! We gaan iniedergeval wel zo'n programma van de TV kinder ofzo kijken Ltrzzzzz
Oud 11-03-2011, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Als je Babs nog recent ontmoet hebt is het misschien haar gezichtaids die naar jouw keel is geëmigreerd?
:')

wees maar niet bang, het heeft mijn gezicht nog niet verlaten!
Oud 11-03-2011, 08:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
:')

wees maar niet bang, het heeft mijn gezicht nog niet verlaten!
gezichtaids?
Oud 11-03-2011, 09:00
Verwijderd
Citaat:
gezichtaids?
krentenbaard
Oud 11-03-2011, 09:04
Verwijderd
Lorelei, leeg je pm-box eens!
Oud 11-03-2011, 09:05
Verwijderd
Citaat:
krentenbaard
Hé, met wie had ik het hier laatst over? Men vond het maar een vreemd woord en geloofde niet dat het iets serieus was ofzo.
Oud 11-03-2011, 09:10
snoopy
snoopy is offline
@ LP: waarom staat je wekker dan ook een uur voor? Lijkt me echt voer voor hartaanvallen 's ochtends

Oh ja, goeiemorgen btw
Oud 11-03-2011, 09:13
Carn
Carn is offline
80s > 90s > 00s
Oud 11-03-2011, 09:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
krentenbaard
Oh, dat heb ik vroeger ook vaker gehad. Naar. Beterschap!
Oud 11-03-2011, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat heb ik vroeger ook vaker gehad. Naar. Beterschap!
mja, dankjewel! meestal is het gemakkelijk te bestrijden met een zalfje, maar omdat ik te lang heb gewacht met doktersbezoek en het daarom dus ernstig is uitgebreid zit ik nu minstens een week aan de antibiotica
Oud 11-03-2011, 09:16
Carn
Carn is offline
de krentenbaard in de pap des levens.

met je krentenbaard onder de pap des levens!
Oud 11-03-2011, 09:16
snoopy
snoopy is offline
Oei, krentenbaard is ook heel pijnlijk toch? Beterschap idd. Antibiotica sucks
Oud 11-03-2011, 09:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
mja, dankjewel! meestal is het gemakkelijk te bestrijden met een zalfje, maar omdat ik te lang heb gewacht met doktersbezoek en het daarom dus ernstig is uitgebreid zit ik nu minstens een week aan de antibiotica
*aai* volgende keer gelijk naar de dokter gaan babsje!

Citaat:
de krentenbaard in de pap des levens.

met je krentenbaard onder de pap des levens!
Ah getver mental images
Oud 11-03-2011, 09:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, ze merkt er niks van hoor (dat ik het zielig vind). Vorige keer heeft ze tot de prik heeeel blij liggen lachen naar zowel mij als de arts
Pas toen de prik kwam begon ze te huilen.
(en ze is nog te klein om tegen te stribbelen )
Ohja, ze is nog niet zo oud he? Ik vind het vooral irritant met kinderen die vijf of zes zijn, oud genoeg om heel goed te snappen wat er gaat gebeuren, en dan van die ouders erbij met zo'n ernstig gezicht, altijd een gedoe.
Oud 11-03-2011, 09:20
Verwijderd
Citaat:
80s > 90s > 00s
True. Maar joh!
Oud 11-03-2011, 09:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
True. Maar joh!
Geen nood; ik ga mn best doen vanavond! Je kaartje is uitgeprint en wel overigens
Verwijderd
Weet ik. Bierrrrrr!
Verwijderd
Citaat:
*aai* volgende keer gelijk naar de dokter gaan babsje!
ja, ik had geen zin om naar de dokter te gaan omdat ik carnaval belangrijker vond /debieltje.
gelukkig had ik twee vrouwen waar ik een zwak voor heb over de vloer en hebben zij mij dinsdag uiteindelijk toch over kunnen halen de huisarts te bellen ;P
Oud 11-03-2011, 09:24
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ohja, ze is nog niet zo oud he? Ik vind het vooral irritant met kinderen die vijf of zes zijn, oud genoeg om heel goed te snappen wat er gaat gebeuren, en dan van die ouders erbij met zo'n ernstig gezicht, altijd een gedoe.
Nee, ze is 3 maanden nu. En we zijn er op zich best goed in om te verbergen hoe klote we het vinden hoor
Tis ook eigenlijk niet de prik zelf die ik zielig vind, want dat is zo weer over. Maar daarna zijn ze vaak nog 2 dagen beroerd. Vorige keer heeft ze er ook heel veel last van gehad. En ze is net sinds gisteren weer beter. Afgelopen week heeft ze heel veel overgegeven en 40 graden koorts gehad dus ik vind het eigenlijk wel klaar nu. Maar ja, t moet nou eenmaal
Oud 11-03-2011, 09:25
Martiño
Martiño is offline
ohja, ik verwar kind 1 en kind 2 volgensmij
Oud 11-03-2011, 09:26
snoopy
snoopy is offline
Kind 1 is ook nog niet zo groot hoor... 1 jaar en 9 maanden nu

edit: maar die weet idd dondersgoed wat er aan de hand is als er iemand met een naald op haar af komt
(en die heeft inmiddels een fobie voor ziekenhuizen, na 3 keer met vliegende vaart op de SEH gebracht te zijn, week geleden met ambulance/sirenes/zwaailichten )
Oud 11-03-2011, 09:26
Verwijderd
Blugh, met de musicalklassen in Spijkenisse moeten we presentaties gaan maken. We hebben met z'n drieën (zangdocent, dansdocent en ik) bedacht dat het thema 'Revolutie' gaat zijn. En nu leunen ze allebei enorm op mij, want ik moet natuurlijk de basis leggen waar zij liedjes en dansjes bij kunnen gaan bedenken. Pff, ik kan nou nog niet echt iets verzinnen voor vandaag. Zeker niet met het niveau van die kindjes
Oud 11-03-2011, 09:28
Verwijderd
Wat een naamzoeken
Oud 11-03-2011, 09:28
Martiño
Martiño is offline
Revolutie: de kindjes komen in opstand tegen de tirannie van de zangdocent, dansdocent en dramadocent, en gooien ze al dansend en zingend op dramatische wijze in de school-bastille
Oud 11-03-2011, 09:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wat een naamzoeken
Oeh, dat doe ik nou nooit. Misschien moet ik dat eens proberen
Oud 11-03-2011, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Revolutie: de kindjes komen in opstand tegen de tirannie van de zangdocent, dansdocent en dramadocent, en gooien ze al dansend en zingend op dramatische wijze in de school-bastille

Ik ga wel even met ze brainstormen met ze vandaag. Wat revolutie voor hen is.
Ook leuk; we moeten dus DRIE presentaties maken. Dat is best veel.
Oud 11-03-2011, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Wat een naamzoeken
Oud 11-03-2011, 09:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
8 mei, en over het algemeen vind ik dat een heel prima dag om jarig te zijn ja, want lente en vaak valt het in een vakantie ofzo Alleen ben ik dit jaar jarig op moederdag, en ik heb daar helemaal niets mee, maar m'n moeder sinds mijn laatste verjaardag op moederdag ineens wel. 'HET IS OOK MIJN DAG VANDAAG' enzo. Vrij irritant.
Hmm... Da's wel suf ja...
Mijn vader was 10 mei jarig, dus die was ook vaak op moederdag jarig.
Oud 11-03-2011, 09:53
Verwijderd
Sarah Martiño naamzoek. Kennen jullie de 'stoornis' McDD? Een jongetje uit mijn groep in Tiel heeft dat en het is zo ontzettend zielig. Hij had al ADHD en mag nu geen Ritalin meer (dus z'n moeder gaf me al haar mobiele nummer voor als het uit de hand zou lopen, maar het is echt een schat van een jongen waar ik totaal geen last van had) moet nu voor 8 weken opgenomen worden voor onderzoek. Ik had er zelf nog nooit van gehoord.
Oud 11-03-2011, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Hmm... Da's wel suf ja...
Mijn vader was 10 mei jarig, dus die was ook vaak op moederdag jarig.
Jep, tweede zondag van mei. Toch?
Ja, het sloeg echt nergens op. Jaaaaren gezegd dat moederdag onzin was (volgens haar nu is dat omdat mijn vader haar dat ingeprent had, wtf, ze kan toch ook voor zichzelf spreken) en dan ineens op mijn verjaardag ons verwijten dat we haar geen ontbijt op bed hebben gebracht en dat haar collega's ook allemaal zeggen dat ze het belachelijk van ons vinden
Oud 11-03-2011, 10:03
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Jep, tweede zondag van mei. Toch?
uhu

Vind dat wel flauw. Áls ze al aan moederdag wil doen moet ze dat niet op jouw verjaardag zeggen, vind ik Over 'stealing thunder' gesproken
Oud 11-03-2011, 10:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sarah Martiño naamzoek. Kennen jullie de 'stoornis' McDD? Een jongetje uit mijn groep in Tiel heeft dat en het is zo ontzettend zielig. Hij had al ADHD en mag nu geen Ritalin meer (dus z'n moeder gaf me al haar mobiele nummer voor als het uit de hand zou lopen, maar het is echt een schat van een jongen waar ik totaal geen last van had) moet nu voor 8 weken opgenomen worden voor onderzoek. Ik had er zelf nog nooit van gehoord.
Mja, wel eens van gehoord, maar meer dan de naam zegt het me ook niet veel. Wel sneu voor het ventje. 8 weken is trouwens best lang, vraag me af wat ze gaan doen.

En ik ben altijd een beetje huiverig naar het googelen van autistische stoornissen, dan zie je weer één of twee dingen waar je je in herkent. Hypochondrie ftl.
Oud 11-03-2011, 10:05
Verwijderd
Citaat:
uhu

Vind dat wel flauw. Áls ze al aan moederdag wil doen moet ze dat niet op jouw verjaardag zeggen, vind ik Over 'stealing thunder' gesproken
Nee, en het vooral niet brengen alsof wij ondankbare kinderen zijn oid

maar ja
Oud 11-03-2011, 10:07
Martiño
Martiño is offline
Ik vond het vroeger maar oneerlijk dat er wel een vader- en moederdag was, maar geen kinderdag. Dan zeiden mijn ouders altijd dat er ook Sinterklaas was, en dat ik dan meer cadeautjes kreeg dan zij op vader/moederdag, maar dat vond ik nog steeds oneerlijk, omdat mijn ouders ook cadeautjes kregen met Sinterklaas.

Laatst gewijzigd op 11-03-2011 om 10:13.
Oud 11-03-2011, 10:08
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mja, wel eens van gehoord, maar meer dan de naam zegt het me ook niet veel. Wel sneu voor het ventje. 8 weken is trouwens best lang, vraag me af wat ze gaan doen.

En ik ben altijd een beetje huiverig naar het googelen van autistische stoornissen, dan zie je weer één of twee dingen waar je je in herkent. Hypochondrie ftl.
Dat heb ik altijd bij psychische stoornissen, ook zo leuk.
Oud 11-03-2011, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het vroeger maar oneerlijk dat er wel een vader- en moederdag was, maar geen kinderdag. Dan zeiden mijn ouders altijd dat er ook Sinterklaas was, en dat ik dan meer cadeautjes kreeg dan zei op vader/moederdag, maar dat vond ik nog steeds oneerlijk, omdat mijn ouders ook cadeautjes kregen met Sinterklaas.
Precies dit ja. Maar dan zij ipv zei
Oud 11-03-2011, 10:09
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik vond het vroeger maar oneerlijk dat er wel een vader- en moederdag was, maar geen kinderdag. Dan zeiden mijn ouders altijd dat er ook Sinterklaas was, en dat ik dan meer cadeautjes kreeg dan zei op vader/moederdag, maar dat vond ik nog steeds oneerlijk, omdat mijn ouders ook cadeautjes kregen met Sinterklaas.
Mijn ouders zeiden dat het altijd kinderdag was. Dat vond ik pas stom!
Oud 11-03-2011, 10:10
Verwijderd
Citaat:

Ja, ik ben ook aan het googlen/youtuben nu, en ik denk dat je - als je dit als ouders van zo'n jongen zou zien - je aardig in paniek kan raken. Wat zijn moeder mij vertelde (en hij stond er zelf naast, bijna om mij gerust te stellen, bizar dat zo'n jongetje dan ineens zo volwassen moet/gaat zijn) was dat hij vooral vaak vanuit het niets een paniekaanval krijgt en dat hij die zelf altijd wel voelt aankomen. Verder wisten ze zelf ook nog niet precies wat ie nu allemaal had enzo.
Ik vind het echt zo sneu.

Of bedoel je dat jij een beetje hypochondrisch bent? En dat je dan gaat denken dat jij het hebt?
Oud 11-03-2011, 10:12
Verwijderd
Citaat:
dit ja.
Maar goed, we deden ook niet aan moeder- en vaderdag dus
Oud 11-03-2011, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Kinderdag in turkije <3
Oud 11-03-2011, 10:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Precies dit ja. Maar dan zij ipv zei
;x dankje schat
Oud 11-03-2011, 10:15
Verwijderd
sorreh ;x
Oud 11-03-2011, 10:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, ik ben ook aan het googlen/youtuben nu, en ik denk dat je - als je dit als ouders van zo'n jongen zou zien - je aardig in paniek kan raken. Wat zijn moeder mij vertelde (en hij stond er zelf naast, bijna om mij gerust te stellen, bizar dat zo'n jongetje dan ineens zo volwassen moet/gaat zijn) was dat hij vooral vaak vanuit het niets een paniekaanval krijgt en dat hij die zelf altijd wel voelt aankomen. Verder wisten ze zelf ook nog niet precies wat ie nu allemaal had enzo.
Ik vind het echt zo sneu.

Of bedoel je dat jij een beetje hypochondrisch bent? En dat je dan gaat denken dat jij het hebt?
ik ben soms wel een klein beetje hypochondrisch, maar dan forceer ik mezelf om logisch na te denken, en dan kom ik tot de conclusie dat ik in ieder geval geen McDD heb

En iedereen heeft een paar autistische trekjes, autisme is een verzamelnaam voor een hoop stoornissen, dus dan is het ook niet zo vreemd dat bepaalde kenmerken herkenning oproepen

Laatst gewijzigd op 11-03-2011 om 10:23. Reden: cruciaal woordje vergeten ;x
Oud 11-03-2011, 10:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
sorreh ;x
toch hou ik nog van je ;x
Oud 11-03-2011, 10:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vond het vroeger maar oneerlijk dat er wel een vader- en moederdag was, maar geen kinderdag. Dan zeiden mijn ouders altijd dat er ook Sinterklaas was, en dat ik dan meer cadeautjes kreeg dan zij op vader/moederdag, maar dat vond ik nog steeds oneerlijk, omdat mijn ouders ook cadeautjes kregen met Sinterklaas.
Ik deed niet aan Moeder- of Vaderdag, dus zo was het weer quitte.
Oud 11-03-2011, 10:22
Verwijderd
Citaat:
ik ben soms wel een klein beetje hypochondrisch, maar dan forceer ik mezelf om logisch na te denken, en dan kom ik tot de conclusie dat ik in ieder geval McDD heb

En iedereen heeft een paar autistische trekjes, autisme is een verzamelnaam voor een hoop stoornissen, dus dan is het ook niet zo vreemd dat bepaalde kenmerken herkenning oproepen
Precies, ik zou op basis van sommige eigenschappen - zoals ze op internet staan - ook best McDD kunnen hebben. Maar dan had het allemaal nog wel twintig graadjes erger kunnen zijn.
Oud 11-03-2011, 10:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blugh, met de musicalklassen in Spijkenisse moeten we presentaties gaan maken. We hebben met z'n drieën (zangdocent, dansdocent en ik) bedacht dat het thema 'Revolutie' gaat zijn. En nu leunen ze allebei enorm op mij, want ik moet natuurlijk de basis leggen waar zij liedjes en dansjes bij kunnen gaan bedenken. Pff, ik kan nou nog niet echt iets verzinnen voor vandaag. Zeker niet met het niveau van die kindjes
Noord-Afrika!
Oud 11-03-2011, 10:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Precies, ik zou op basis van sommige eigenschappen - zoals ze op internet staan - ook best McDD kunnen hebben. Maar dan had het allemaal nog wel twintig graadjes erger kunnen zijn.
We hebben te veel ER gekeken

Regels voor berichten