Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() gelukkig had ik twee vrouwen waar ik een zwak voor heb over de vloer en hebben zij mij dinsdag uiteindelijk toch over kunnen halen de huisarts te bellen ;P |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tis ook eigenlijk niet de prik zelf die ik zielig vind, want dat is zo weer over. Maar daarna zijn ze vaak nog 2 dagen beroerd. Vorige keer heeft ze er ook heel veel last van gehad. En ze is net sinds gisteren weer beter. Afgelopen week heeft ze heel veel overgegeven en 40 graden koorts gehad dus ik vind het eigenlijk wel klaar nu. Maar ja, t moet nou eenmaal ![]()
|
Kind 1 is ook nog niet zo groot hoor... 1 jaar en 9 maanden nu
![]() edit: maar die weet idd dondersgoed wat er aan de hand is als er iemand met een naald op haar af komt ![]() (en die heeft inmiddels een fobie voor ziekenhuizen, na 3 keer met vliegende vaart op de SEH gebracht te zijn, week geleden met ambulance/sirenes/zwaailichten ![]()
|
Verwijderd
|
Blugh, met de musicalklassen in Spijkenisse moeten we presentaties gaan maken. We hebben met z'n drieën (zangdocent, dansdocent en ik) bedacht dat het thema 'Revolutie' gaat zijn. En nu leunen ze allebei enorm op mij, want ik moet natuurlijk de basis leggen waar zij liedjes en dansjes bij kunnen gaan bedenken. Pff, ik kan nou nog niet echt iets verzinnen voor vandaag. Zeker niet met het niveau van die kindjes
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga wel even met ze brainstormen met ze vandaag. Wat revolutie voor hen is. Ook leuk; we moeten dus DRIE presentaties maken. Dat is best veel. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vader was 10 mei jarig, dus die was ook vaak op moederdag jarig. ![]()
|
Verwijderd
|
Sarah Martiño naamzoek. Kennen jullie de 'stoornis' McDD? Een jongetje uit mijn groep in Tiel heeft dat en het is zo ontzettend zielig. Hij had al ADHD en mag nu geen Ritalin meer (dus z'n moeder gaf me al haar mobiele nummer voor als het uit de hand zou lopen, maar het is echt een schat van een jongen waar ik totaal geen last van had) moet nu voor 8 weken opgenomen worden voor onderzoek. Ik had er zelf nog nooit van gehoord.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, het sloeg echt nergens op. Jaaaaren gezegd dat moederdag onzin was (volgens haar nu is dat omdat mijn vader haar dat ingeprent had, wtf, ze kan toch ook voor zichzelf spreken) en dan ineens op mijn verjaardag ons verwijten dat we haar geen ontbijt op bed hebben gebracht en dat haar collega's ook allemaal zeggen dat ze het belachelijk van ons vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben altijd een beetje huiverig naar het googelen van autistische stoornissen, dan zie je weer één of twee dingen waar je je in herkent. Hypochondrie ftl.
|
Ik vond het vroeger maar oneerlijk dat er wel een vader- en moederdag was, maar geen kinderdag. Dan zeiden mijn ouders altijd dat er ook Sinterklaas was, en dat ik dan meer cadeautjes kreeg dan zij op vader/moederdag, maar dat vond ik nog steeds oneerlijk, omdat mijn ouders ook cadeautjes kregen met Sinterklaas.
Laatst gewijzigd op 11-03-2011 om 10:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het echt zo sneu. Of bedoel je dat jij een beetje hypochondrisch bent? En dat je dan gaat denken dat jij het hebt? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En iedereen heeft een paar autistische trekjes, autisme is een verzamelnaam voor een hoop stoornissen, dus dan is het ook niet zo vreemd dat bepaalde kenmerken herkenning oproepen
Laatst gewijzigd op 11-03-2011 om 10:23. Reden: cruciaal woordje vergeten ;x |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |