|
|
|
Verwijderd
|
Af en toe zoek ik op marktplaats naar dingen die veel te duur zijn, bv. tweedehandse Sims 3 voor 56.99 terwijl ik het in 2009 voor 39 euro nieuw heb gekocht en dan gniffel ik.
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik luister alle Franse chansons uit deze lijst op zoek naar dat éne deuntje waar ik geen benul van heb van wie het is
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Goedemiddag! Het is stom als postbodes de post maar half in de bus doen als het regent.
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ja-ja, dat maakt jullie wel stil hè
. Maar ter ondersteuning: ik ben iets van anderhalf jaar redelijk intensief omgegaan met een meisje dat tegen homohuwelijk was en niet zo'n voorstander van homoseksualiteit in het algemeen, en dat is nooit echt een probleem geweest, terwijl zij gewoon wist dat ik op meisjes viel.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan is er nog trouwen búiten de kerkelijke context en daaromtrent is het absurd een mening te hebben over andere mensen, zeker in afkeurende zin. Want het slaat domweg nergens op. Hoe kun je nou geen voorstander zijn van homoseksualiteit in het algemeen? Ik begrijp het niet. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat het nergens op slaat om te vinden dat homohuwelijken er niet zouden moeten zijn, ben ik met je eens. Maar het is niet absurd om er een mening over te hebben. Vind jij dat een meisje van zeven mag trouwen met een man van vijftig? Nee toch? Dan heb je er ook een mening over of anderen mogen trouwen, of niet. Het verschil tussen twee mannen (of twee vrouwen, whatever) die trouwen is dat dat meisje duidelijk geschaad wordt, en die anderen niet. Maar vanuit het standpunt van iemand die tegen homoseksualiteit is, wordt er wel geschaad: is het niet henzelf, dan wel mensen in de omgeving, die denken dat het normaal is. Terwijl het in hun oogpunt niet normaal is. Is dat dom? Ik denk het niet. Onwetend, misschien. Sommige mensen hebben nu eenmaal andere waarden meegekregen. En juist daarom zijn ze ook niet slecht, zolang diegene zijn denken maar niet omzet in daden. |
|
![]() |
|
|