| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Origin:
Some sad fuckers who wanted to claim they had a threesome. A "Dude, I had a threesome last night." B "Awesome, who with?" A "Cindy and Joe" B "Who's Jo? Is she fit?" A "No, Joe is a guy" B "........" A "Joe is Cindy's ex-boyfriend - it was a Devil's Threesome" B "Get the fuck away from me, loser." Ik rust mijn zaak! |
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik kom op het forum nogal groot en intimiderend over, naar het schijnt, en in het echt ben ik vooral klein, vrolijk en raar. Aldus de recensies die ik heb gehad van forumvolk dat mij ontmoet heeft. Dus ik kan me wel voorstellen dat dat niet met elkaar strookt! Maar het went wel, vraag maar aan Uice.
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ok. Citaat:
Ik weet niet, ze praat zo schattig, en ze giechelt veel. En de forumpara lijkt alleen maar HEUL STOERR. Ofzo. Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond je eigenlijk best zoals ik voor ogen had ^^ edit: En soms giechelpraat je inderdaad als een meisje van 5
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Paul de Leeuw heeft besloten om definitief de stekker uit zijn dagelijkse MaDiWoDoVrijdagshow te trekken. Dit heeft BNN vrijdag laten weten in een persbericht. Ondanks het verzoek van de VARA en BNN om door te gaan met de show, heeft de VARA-presentator aangegeven te stoppen na het huidige tv-seizoen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar dít
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Citaat:
Citaat:
Misschien moet ik meer roken.
|
|||
|
|
|||
|
Citaat:
Nouja, ik zie nu geen verschil meer tussen de forumpara en de echte para.Citaat:
|
|||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|