Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2011, 18:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Sylph vind ik ook wel een naam voor een homoseksueel.
Advertentie
Oud 18-03-2011, 18:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
hij mij, vooral. SNAP JE DAT NOU?!
Jij vond hem ook maar wat interessant.
Oud 18-03-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Een trio met twee mannen kan natuurlijk ook prima zonder dat zij al te veel dingen met elkaar doen.
Het heet niet voor niets The Devil's Threesome
Oud 18-03-2011, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Het heet niet voor niets The Devil's Threesome
Devil's Threesome
1. A threesome involving two "horns"

Oud 18-03-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Jij vond hem ook maar wat interessant.
onzettend.
Oud 18-03-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het niet meer. Ik snap jullie niet meer. Ik snap de wereld niet meer. Oh nee wacht, die snapte ik al nooit.
Oud 18-03-2011, 18:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wie is Sylph?
n00b
Oud 18-03-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
n00b
Betrapt
Oud 18-03-2011, 18:35
Verwijderd
Maar Sylph was een homo die verliefd was op Stefenootje? Interessant
Tink*
Tink* is offline
Ik mis hem hier wel hoor, hij kon altijd zo mooi de relnicht uithangen!
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben een homohater, had je dat nou van me verwacht
nee, wtf @ discussie in Saai
Oud 18-03-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
ja jullie waren bff's. Zie je hem nog weleens?
Oud 18-03-2011, 18:39
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ja jullie waren bff's. Zie je hem nog weleens?
De laatste keer dat ik hem heb gezien was wel anderhalf jaar geleden denk ik. Maar ik spreek hem nog wel eens op msn. Ach ja, verwaterde contacten enzo.
Oud 18-03-2011, 18:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, homohuwelijk! Ik moet altijd lachen om homoseksuelen die graag voor de kerk willen trouwen.

Spoiler
Oud 18-03-2011, 18:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goede tijden *memoreert*
Oud 18-03-2011, 18:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
Een trio met twee mannen kan natuurlijk ook prima zonder dat zij al te veel dingen met elkaar doen.
Dan is het geen trio, dan is het gewoon twee mannen die je neuken.
Oud 18-03-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Goed punt. Maar toch zullen velen dat bestempelen als trio, en zich dat ook voorstellen bij een trio met twee mannen.
Oud 18-03-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Oud 18-03-2011, 18:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
Goed punt. Maar toch zullen velen dat bestempelen als trio, en zich dat ook voorstellen bij een trio met twee mannen.
Volgens mij gebeuren dat soort dingen heel vaak, en wordt dat meestal gezien aan doubleteamen, niet als trio.
Verwijderd
Ja uh, je snapt toch wel waarom hé!
Verwijderd
Ik was vergeten de post te kijken voor ik boodschappen ging doen, en toen bleek bij thuiskomst dat m'n tv-aansluitng-dooske op steenworp afstand lag van de AH waar ik was.
Oud 18-03-2011, 18:51
Uice
Uice is offline
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_Teamed

omg
Oud 18-03-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij gebeuren dat soort dingen heel vaak, en wordt dat meestal gezien aan doubleteamen, niet als trio.
Mensen in mijn omgeving hebben het dan over een trio, niet over doubleteamen. Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen.
Oud 18-03-2011, 18:52
Verwijderd
Godver :D:
Verwijderd
Origin:
Some sad fuckers who wanted to claim they had a threesome.

A "Dude, I had a threesome last night."
B "Awesome, who with?"
A "Cindy and Joe"
B "Who's Jo? Is she fit?"
A "No, Joe is a guy"
B "........"
A "Joe is Cindy's ex-boyfriend - it was a Devil's Threesome"
B "Get the fuck away from me, loser."

Ik rust mijn zaak!
Verwijderd
Para ik vind het heel raar dat ik je nu ontmoet heb, want je posts zien er opeens anders uit ofzo Er gaat iig iets mis in mijn hoofd tussen de echte para die ik nu ken en de forumpara die ik ken.
Oud 18-03-2011, 18:53
Verwijderd
De My Little Pony fandom is één van de raarste fandoms die ik ken. Al die mensen zijn zo waanzinnig serieus. Serieuzer dan furries, zelfs.

Serious business
Oud 18-03-2011, 18:53
Verwijderd
Jij zou geen trio met een andere kerel erbij doen Dobermann?
Oud 18-03-2011, 18:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hij een relnicht? In het echt heb ik hem geen woord horen zeggen Een beetje zoals Soija, al heb ik die nooit ontmoet.
Oud 18-03-2011, 18:55
Martiño
Martiño is offline
Hoe heet een trio dan als je homo bent en je hebt seks met een man en een vrouw?
Verwijderd
Citaat:
Para ik vind het heel raar dat ik je nu ontmoet heb, want je posts zien er opeens anders uit ofzo Er gaat iig iets mis in mijn hoofd tussen de echte para die ik nu ken en de forumpara die ik ken.
Hehe, ik hoor jullie allebei steeds giechelen tijdens het posten

Citaat:
Jij zou geen trio met een andere kerel erbij doen Dobermann?
Hmm, quite unlikely. Maar goed, zeg niet nooit, I suppose, maar vooralsnog lijkt die kans me toch verwaarloosbaar.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoe verschilt de echte para dan van de forumpara?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mensen in mijn omgeving hebben het dan over een trio, niet over doubleteamen. Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen.
Maar in Amerika wel!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hij een relnicht? In het echt heb ik hem geen woord horen zeggen Een beetje zoals Soija, al heb ik die nooit ontmoet.
Ik vond Martin helemaal niet stil.
Verwijderd
Citaat:
Hoe heet een trio dan als je homo bent en je hebt seks met een man en een vrouw?
"Verwarrend."

Oud 18-03-2011, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Oehh wat een interessant concept

Hm. Eigenlijk valt dat ook best mee. Maar ik heb er nooit over nagedacht dat dat ook kan.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een misdaad.
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kom op het forum nogal groot en intimiderend over, naar het schijnt, en in het echt ben ik vooral klein, vrolijk en raar. Aldus de recensies die ik heb gehad van forumvolk dat mij ontmoet heeft. Dus ik kan me wel voorstellen dat dat niet met elkaar strookt! Maar het went wel, vraag maar aan Uice.
Oud 18-03-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Hehe, ik hoor jullie allebei steeds giechelen tijdens het posten

Hmm, quite unlikely. Maar goed, zeg niet nooit, I suppose, maar vooralsnog lijkt die kans me toch verwaarloosbaar.

Ok.

Citaat:
Hoe verschilt de echte para dan van de forumpara?
Ik ben een beetje verliefd op de echte para Ik weet niet, ze praat zo schattig, en ze giechelt veel. En de forumpara lijkt alleen maar HEUL STOERR. Ofzo.

Citaat:
Maar in Amerika wel!
Maar daar woon ik toch niet, gekke Uice!
Oud 18-03-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kom op het forum nogal groot en intimiderend over, naar het schijnt, en in het echt ben ik vooral klein, vrolijk en raar. Aldus de recensies die ik heb gehad van forumvolk dat mij ontmoet heeft. Dus ik kan me wel voorstellen dat dat niet met elkaar strookt! Maar het went wel, vraag maar aan Uice.
Eh, wait what?

Ik vond je eigenlijk best zoals ik voor ogen had ^^ edit: En soms giechelpraat je inderdaad als een meisje van 5
Oud 18-03-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Vrolijk en klein klopt. Ik vond je juist minder raar dan verwacht
Oud 18-03-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een beetje verliefd op de echte para Ik weet niet, ze praat zo schattig, en ze giechelt veel. En de forumpara lijkt alleen maar HEUL STOERR. Ofzo.
Oud 18-03-2011, 19:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar daar woon ik toch niet, gekke Uice!
Maar ook waar jij niet woont, telt het!
Oud 18-03-2011, 19:02
Carn
Carn is offline
godnakende para, we moeten nog steeds een bier-meet met Cha0s opzetten!
Verwijderd
Citaat:
Maar ook waar jij niet woont, telt het!
Maar in Nederland heeft niemand -die ik ken- het over doubleteamen als één vrouw door twee kerels geneukt wordt, maar stellen ze het zich gewoon wat romantischer voor en noemen ze het een trio
Verwijderd
Paul de Leeuw heeft besloten om definitief de stekker uit zijn dagelijkse MaDiWoDoVrijdagshow te trekken. Dit heeft BNN vrijdag laten weten in een persbericht. Ondanks het verzoek van de VARA en BNN om door te gaan met de show, heeft de VARA-presentator aangegeven te stoppen na het huidige tv-seizoen.

Oud 18-03-2011, 19:03
Verwijderd
Citaat:
De My Little Pony fandom is één van de raarste fandoms die ik ken. Al die mensen zijn zo waanzinnig serieus. Serieuzer dan furries, zelfs.

[afbeelding]

Serious business
hkasgawuihe;w8o4drf furries
maar dít
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar in Nederland heeft niemand -die ik ken- het over doubleteamen als één vrouw door twee kerels geneukt wordt, maar stellen ze het zich gewoon wat romantischer voor en noemen ze het een trio
Maar dat vind ik gewoon onterecht! Een trio is drie mensen die seks hebben met elkaar. De ene man moet op zijn minst de tepel van de ander likken, wil het kwalificeren.
Verwijderd
Citaat:
Vrolijk en klein klopt. Ik vond je juist minder raar dan verwacht
Dan komt dat doordat je zelf ook heel raar bent!

Spoiler

Citaat:
Eh, wait what?

Ik vond je eigenlijk best zoals ik voor ogen had ^^
Maar jij hebt me ook op MSN, dat lijkt al meer op hoe ik in het echt ben. Omdat je daar sneller spontaan dingen roept. Op het forum is alles wat doordachter, rustiger en beter geformuleerd.

Citaat:
edit: En soms giechelpraat je inderdaad als een meisje van 5
Mijn dromen om als sekslijnmevrouw te werken zullen nooit in vervulling komen Misschien moet ik meer roken.
Oud 18-03-2011, 19:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ok.

Ahja, dat is wel zo idd Nouja, ik zie nu geen verschil meer tussen de forumpara en de echte para.

Citaat:
Paul de Leeuw heeft besloten om definitief de stekker uit zijn dagelijkse MaDiWoDoVrijdagshow te trekken. Dit heeft BNN vrijdag laten weten in een persbericht. Ondanks het verzoek van de VARA en BNN om door te gaan met de show, heeft de VARA-presentator aangegeven te stoppen na het huidige tv-seizoen.

Waarom? WAAROM?!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten