| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Temeer omdat dit met een beetje pech m'n laatste jaar met een OV wordt, dus dan moet ik lekker vaak naar dingen toe. Woont 'ie nog steeds bij die koekjesfabriek, weet jij dat? Ik heb geen MSN meer dus ik heb 'm de laatste tijd niet meer gesproken.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
en nu doe ik het toch.Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb het niet afgezworen, hoor, ooit zul je me weer online zien verschijnen.Al is het wel lekker rustig zonder MSN, dat moet ik toegeven. Citaat:
Citaat:
Ik vond je wel ongeveer hetzelfde, denk ik. Niets buiten de lijn van verwachtingen, in ieder geval. Al hoeft dat natuurlijk niets te zeggen over je eventuele raarheid, want ik kan verder helemaal niet inschatten of iets raar is of niet. Maar gaaf ben je wel, dat kan ik je wel met zekerheid vertellen |
|||
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
Verwijderd
|
Maar nu moet ik roken, hoor! En de boodschappen in de koelkast stoppen. En Uice bellen om te vragen hoe laat hij hier is, en boter kopen want dat ben ik vergeten, en m'n bureau opruimen, en nog een aantal mensen terugPM'en, en eigenlijk ook m'n nieuwe harde schijf inbouwen maar dat zal er wel niet van komen vandaag/dit weekend.
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik vraag me trouwens wel af hoe je reageert als je toekomstig vriendje dit plan onverwacht met veel enthousiasme ontvangt
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik sla het toch niet voor niets op! Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En nu moet ik naar de supermarkt! |
|||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dat vind ik altijd zo gênant, wat daar voor entertainment doorgaat. Komieken die niet onbetaald iets goeds willen schrijven, dus maar zich als vrouw verkleden en een liedje zingen. Alleen Steve, Ricky en Karl leverden weer de gebruikelijke kwaliteit: [/Uice] |
||
![]() |
|
|