| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik praat nu nog ongeveer hetzelfde als eerst, niet heel Brabants, maar ik weet nu wel van iets meer uitdrukkingen of zo dat ze Brabants/Bosch zijn. Nu zeg ik niet zo snel meer 'Hij schijt hoger als ze gat zit' en dat soort dingen, en ik weet dat neuzen niet kunnen bloeien, alleen maar bloeden. Dat soort dingen.
Oh en ik zeg niet meer 'khè' voor 'ik heb'. Dat is wel een vooruitgang van miljard procent. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik droomde laatst over jou trouwens! Ik weet niet meer precies wat, alleen nog dat we in bed zaten te praten en dat er een sportinstructeur aankwam die ons er uit wilde halen! |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Gekke droom. Misschien was het een hint dat we meer moeten sporten! Citaat:
Vanavond première van stuk A, en volgende week uitvoering van stuk B, en tussendoor ook nog repetities voor stuk C bij Minke. Gelukkig heb ik na komende week alleen nog maar repetities bij Minke (plus nog vier uitvoeringen van stuk A), want drie avonden toneel per week is toch best veel.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat dacht ik ook, dat is wel een pre voor babyzwemmen Citaat:
![]() en nog steeds driemaal weeks dus, veel hoor! maar toi toi toi voor vanavond enzo |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar had ik het gister nog over met m'n vriendin, dat het gewoon de neger omdat het moet is.Hoewel ik wel denk dat die gary soms een boefje kan zijn. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ander puntje (weet niet of ik dat zelf een positief of negatief punt vind) is dat ze bij babyzwemmen echt een soort lesje doen, met liedjes enzo. Bij Sarah's babyzwemmen hadden ze het echt over een programma 'watergewenning' zodat kinderen leren zwemmen enzo
|
|
|
|
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12793919
Straalvliegtuig dat uit de lucht wordt geschoten in Libië! [/ramptoerist] |
|
|
|
||
|
Citaat: