Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2011, 10:06
Verwijderd
Brabander
Advertentie
Oud 19-03-2011, 10:06
Tink*
Tink* is offline
Dat zeggen ze hier ook wel eens in Drenthe. En ik heb het ook moeten ondervinden hoor. Op meets als mensen weer denken: waar heeft zou het nou over. :')
Oud 19-03-2011, 10:07
Verwijderd
Ik ontdekte ook op de enige meet waar ik ooit was dat 'aanlopen' en 'iets niet zoeken' Brabants is. Edit: enige grote meet. Waar ik overigens ook niet zo lang was.
Oud 19-03-2011, 10:08
Verwijderd

Ben ik niet de enige
Babs naamzoek ik zei volgens jou laatst ook iets wat niet Nederlands was
Oud 19-03-2011, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ontdekte ook op de enige meet waar ik ooit was dat 'aanlopen' en 'iets niet zoeken' Brabants is. Edit: enige grote meet.
Weird daar heb ik dus nog nooit van gehoord
Verwijderd
Pomme de reinette et pomme d'api
tapis tapis rouge (8)
Verwijderd
Oja ik weet het al. Ik zei: ik ga naar huis heen
Oud 19-03-2011, 10:11
Verwijderd
naar huis heeeeeeeeeeeen
Oud 19-03-2011, 10:12
Tink*
Tink* is offline
Typisch gevalletjes van de uitdrukking vernederlandsen.
Oud 19-03-2011, 10:13
Verwijderd
Ja

Ik praat wel netter want ik hoor van anderen dat ik bekakter ga praten. Terwijl mensen uit de rest van het land nog steeds vinden dat ik als een boer praat
Oud 19-03-2011, 10:13
Verwijderd
He Snoopy, hoe gaat dat babyzwemmen in z'n werk? Dat lijkt me zooo leuk, maar ik heb een beetje drempelvrees en ik vraag me af of gewoon vrij zwemmen niet net zo makkelijk is (kan je tenminste onopvallend wegvluchten als le bebe gaat huilen
Oud 19-03-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:

Ben ik niet de enige
Babs naamzoek ik zei volgens jou laatst ook iets wat niet Nederlands was
ja, dat 'ik ga naar .... heen' zeg je inderdaad heel vaak en 'extra' ipv 'expres' maar volgens mij zei je laatst iets nog veel raarders kan er alleen even niet opkomen!
Oud 19-03-2011, 10:14
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja

Ik praat wel netter want ik hoor van anderen dat ik bekakter ga praten. Terwijl mensen uit de rest van het land nog steeds vinden dat ik als een boer praat
Oh dat ken ik wel. Tegenwoordig praat ik vrijwel accentloos, maar vroeger niet. Dan gingen ze hier zeuren dat ik niet zo Nederlands moest praten en Nederlanders zeiden dat ik een dik accent had. Het is ook nooit goed!
Oud 19-03-2011, 10:15
Martiño
Martiño is offline
Gekke moz toch! Jouw bebe gaat toch niet huilen?
Oud 19-03-2011, 10:15
Tink*
Tink* is offline
Ik moest ook altijd lachen om mijn Brabantse huisgenootje vroeger. "Zullen we dan samen aanrijden?" Wait wut.
Oud 19-03-2011, 10:16
Verwijderd
Ik praat nu nog ongeveer hetzelfde als eerst, niet heel Brabants, maar ik weet nu wel van iets meer uitdrukkingen of zo dat ze Brabants/Bosch zijn. Nu zeg ik niet zo snel meer 'Hij schijt hoger als ze gat zit' en dat soort dingen, en ik weet dat neuzen niet kunnen bloeien, alleen maar bloeden. Dat soort dingen.
Oh en ik zeg niet meer 'khè' voor 'ik heb'. Dat is wel een vooruitgang van miljard procent.
Oud 19-03-2011, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Gekke moz toch! Jouw bebe gaat toch niet huilen?
Hm nou hij is geen heel passief konijntje dat alles wel best vindt

Ik droomde laatst over jou trouwens! Ik weet niet meer precies wat, alleen nog dat we in bed zaten te praten en dat er een sportinstructeur aankwam die ons er uit wilde halen!
Oud 19-03-2011, 10:20
Verwijderd
Hoe gaat het met je toneeldingen?
Oud 19-03-2011, 10:23
Verwijderd
hee ik ga waarschijnlijk toch naar die bijeenkomst.
Oud 19-03-2011, 10:28
Verwijderd
ik denk juist niet dat ie gaat huilen, volgens mij vinden baby's dat heerlijk. Waarom zou ie gaan huilen trouwens? Het is iets leuks juist!
En ik meen me te herinneren dat het water bij babyzwemmen warmer is, maar pin me hier niet op vast.
Oud 19-03-2011, 10:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hm nou hij is geen heel passief konijntje dat alles wel best vindt

Ik droomde laatst over jou trouwens! Ik weet niet meer precies wat, alleen nog dat we in bed zaten te praten en dat er een sportinstructeur aankwam die ons er uit wilde halen!
Hm, ik vind dat hij gewoon braaf naar zijn mama moet luisteren!

Gekke droom. Misschien was het een hint dat we meer moeten sporten!

Citaat:
Hoe gaat het met je toneeldingen?
Goed, alleen een beetje druk. En nog steeds verkouden Vanavond première van stuk A, en volgende week uitvoering van stuk B, en tussendoor ook nog repetities voor stuk C bij Minke. Gelukkig heb ik na komende week alleen nog maar repetities bij Minke (plus nog vier uitvoeringen van stuk A), want drie avonden toneel per week is toch best veel.
Oud 19-03-2011, 10:33
Verwijderd
Citaat:
ik denk juist niet dat ie gaat huilen, volgens mij vinden baby's dat heerlijk. Waarom zou ie gaan huilen trouwens? Het is iets leuks juist!
En ik meen me te herinneren dat het water bij babyzwemmen warmer is, maar pin me hier niet op vast.
Ja in bad vindt ie ook leuk altijd, maar als hij zich gaat vervelen wil hij nog wel eens een keel opzetten, en ik zie mezelf daar al met rood aangelopen hoofd met een woedende & spartelende paarse baby afdruipen naar de kleedkamer

en dat dacht ik ook, dat is wel een pre voor babyzwemmen
Citaat:
Hm, ik vind dat hij gewoon braaf naar zijn mama moet luisteren!

Gekke droom. Misschien was het een hint dat we meer moeten sporten!

Goed, alleen een beetje druk. En nog steeds verkouden Vanavond première van stuk A, en volgende week uitvoering van stuk B, en tussendoor ook nog repetities voor stuk C bij Minke. Gelukkig heb ik na komende week alleen nog maar repetities bij Minke (plus nog vier uitvoeringen van stuk A), want drie avonden toneel per week is toch best veel.
Ik sowieso ja
en nog steeds driemaal weeks dus, veel hoor! maar toi toi toi voor vanavond enzo
Oud 19-03-2011, 10:35
Verwijderd
Gary en Meron zijn zoooo excuusnegers ;x die zijn allebei prima opgevoed en netjes, alleen een beetje wild en puberaal. Vooral Meron vind ik een kekke meid
Oud 19-03-2011, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Oh dat ken ik wel. Tegenwoordig praat ik vrijwel accentloos, maar vroeger niet. Dan gingen ze hier zeuren dat ik niet zo Nederlands moest praten en Nederlanders zeiden dat ik een dik accent had. Het is ook nooit goed!
Ja het is idd ook nooit goed
Oud 19-03-2011, 10:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gary en Meron zijn zoooo excuusnegers ;x die zijn allebei prima opgevoed en netjes, alleen een beetje wild en puberaal. Vooral Meron vind ik een kekke meid
Typisch voor de (s)linkse media. Alsof er geen aso-negers zijn!
Oud 19-03-2011, 10:39
Verwijderd
Baby zwemmen <3 dat moet je echt doen moz
Oud 19-03-2011, 10:40
Verwijderd
Citaat:
ja, dat 'ik ga naar .... heen' zeg je inderdaad heel vaak en 'extra' ipv 'expres' maar volgens mij zei je laatst iets nog veel raarders kan er alleen even niet opkomen!
Ja idd ik zei nog iets raarders. Volgens jou dan
Oud 19-03-2011, 10:41
Verwijderd
Citaat:
idd daar had ik het gister nog over met m'n vriendin, dat het gewoon de neger omdat het moet is.

Hoewel ik wel denk dat die gary soms een boefje kan zijn.
Oud 19-03-2011, 10:42
Tink*
Tink* is offline
Ik wil ook wel naar babyzwemmen als het water dan warmer is!
Oud 19-03-2011, 10:44
Martiño
Martiño is offline
Ik denk trouwens dat weinig ouders raar opkijken als je baby gaat huilen Moz of het zou wel heel hypocriet zijn. Baby's doen dat nu eenmaal
Oud 19-03-2011, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Ik denk trouwens dat weinig ouders raar opkijken als je baby gaat huilen Moz of het zou wel heel hypocriet zijn. Baby's doen dat nu eenmaal
Ach ja dat is ook wel zo. Ik moet mezelf gewoon even kontschoppen. Vanmiddag eens kijken of ik nog een bikini heb waar ik in pas en dan eens shit uitzoeken
Oud 19-03-2011, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook wel naar babyzwemmen als het water dan warmer is!
Het water is hier bij baby zwemmen warmer
Oud 19-03-2011, 10:51
Verwijderd
"Nou ik gebruik mijn dildo af en toe hoor, anders wordt het daaronder zo'n stoffig nestje. Vol spinnenrag. Ik hou niet van spinnen."

<3
Oud 19-03-2011, 10:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
"Nou ik gebruik mijn dildo af en toe hoor, anders wordt het daaronder zo'n stoffig nestje. Vol spinnenrag. Ik hou niet van spinnen."

<3
Waar is dit nu weer van?
Oud 19-03-2011, 11:07
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
He Snoopy, hoe gaat dat babyzwemmen in z'n werk? Dat lijkt me zooo leuk, maar ik heb een beetje drempelvrees en ik vraag me af of gewoon vrij zwemmen niet net zo makkelijk is (kan je tenminste onopvallend wegvluchten als le bebe gaat huilen
Mja, vrij zwemmen kán wel maar dan is het water idd niet lekker warm. Daarnaast heb je dan allemaal vervelende ándere mensen, die over je bebe gaan heenzwemmen enzo

Ander puntje (weet niet of ik dat zelf een positief of negatief punt vind) is dat ze bij babyzwemmen echt een soort lesje doen, met liedjes enzo.
Bij Sarah's babyzwemmen hadden ze het echt over een programma 'watergewenning' zodat kinderen leren zwemmen enzo
Oud 19-03-2011, 11:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12793919

Straalvliegtuig dat uit de lucht wordt geschoten in Libië! [/ramptoerist]
Oud 19-03-2011, 12:07
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oh Oooooooh mmmm ja dat was me een heerlijk portie slapen!
Oud 19-03-2011, 12:50
Verwijderd
Gooooooeeeeedemorgen.
Oud 19-03-2011, 12:51
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oud 19-03-2011, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Meron is tof ja
Oud 19-03-2011, 13:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12793919

Straalvliegtuig dat uit de lucht wordt geschoten in Libië! [/ramptoerist]
ik heb een hekel aan 'demonstranten', maar deze 'rebellen' kunnen mijn voorkeur wel genieten. wat een mooi schot!
Oud 19-03-2011, 13:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ik heb een hekel aan 'demonstranten', maar deze 'rebellen' kunnen mijn voorkeur wel genieten. wat een mooi schot!
Ik hoorde ergens dat het juist een vliegtuig van de rebellen was.
Oud 19-03-2011, 13:09
Rationeel
Rationeel is offline
oe, hier vinden we dilara wel symphatiek. linsey mag de grafpleuris krijgen met haar grafkop
Oud 19-03-2011, 13:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik hoorde ergens dat het juist een vliegtuig van de rebellen was.
ow, das dan weer jammer. kutschot
Oud 19-03-2011, 13:13
Verwijderd
whoaa mijn zoon heeft echt een toprapport. Vol met RV'tjes en G'tjes.
Oud 19-03-2011, 13:14
Verwijderd
Oh ja, en Martin, toi toi toi voor vanavond!
Oud 19-03-2011, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Oud 19-03-2011, 13:48
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hoe oud is ie ook alweer?

Wat gaan jullie vanmiddag doen? Ik zou moeten genieten van het mooie weer, maar ik denk dat ik in bed kruip
Oud 19-03-2011, 13:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb mijn knie weer verpest met een kwartiertje voetbal.
Oud 19-03-2011, 13:51
snoopy
snoopy is offline
Je moet ook niet voetballen

Regels voor berichten