| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, ik had donderdag al gezien dat ik - wederom zonder overleg - voor vandaag op de planning stond. Géén idee waar ze vandaan halen dat ik op zaterdag kan werken, maar ze denken vast weer dat ik gewoon weekend heb ofzo. Brief geschreven, heel uitgebreid uitgelegd dat ik echt alleen op de afgesproken tijden kan werken, omdat ik 7 dagen in de week werk (elders) en dat ze me altijd mogen bellen als ze iemand nodig hebben, maar dat de kans groot is dat ik dan niet kan. En dat ik vandaag dus ook niet kan. In postvakje gestopt. Zullen ze wel weer niet gevonden hebben. Het is wel goed, ik heb geen zin om daar dan weer achteraan te moeten bellen omdat zíj steeds een fout maken. Blugh.
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() En ik ben nog niet buiten geweest vandaag Citaat:
Oh, iets anders: weet iemand hoe je je voicemail zo kunt instellen dat je wél een boodschap kunt laten horen, maar dat bellers niét kunnen inspreken? Bij T-mobile that is?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Ik kreeg van mijn vader altijd per punt uitbetaald, als ik een zeven had vijftig cent en dat ging dan per punt met een kwartje omhoog. Goede tijden. Citaat:
Alleen jammer dat er nu nervositeit voor in de plaats komt. Kut.
|
|
||||
|
Citaat:
Vast welCitaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar bij ons kreeg je in groep 5 nog v/rv/g In groep 3 had je zo'n bolletjesrapport. Ik was altijd erg slordig, dat stond op elk rapport. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Vinkeveen is trouwens een heel grappig dorp
het heeft totaal geen centrum, alleen wat losse winkels die dwars door de woonhuizen door staan. En al die woonhuizen zijn heel erg bij elkaar geraapt, hier en daar opeens een soort boerderij of bedrijf, veel water en veel huizen die een stadse uitstraling hebben. Het is daar mooi. |
![]() |
|
|