Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:

Edit: Met kleur haar van mensen hoor ik altijd dat mensen die blond haar hebben liever een andere kleur hebben en mensen met zwart haar weer wat anders etc etc etc. Is dat iets waar jullie/andere forummers mee zitten/weleens aan denken. zo van 'oh ik zou eigenlijk wel heel graag [kleur haar] willen hebben' of niet echt?
ik heb blond gehad als natuurlijke kleur, dat werd lelijk en nu ben ik sinds oktober donkerbruin, en sinds vanmiddag echt donkerbruin bijna tegen het zwarte aan.
volgende keer ga ik denk ik voor bruin/paars achtige teint. die wilde ik eigenlijk vanmiddag al nemen maar ik had nog geen overleg gepleegd met mn moeder
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2011, 23:42
Verwijderd
Ben ik mooi?
Nouja, ik vindt dat ik niet de lelijkste dude ben X'D
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 00:02
Verwijderd
Nou mooi vind ik wel overdreven, maar ik vind nou ook niet bepaald dat ikzelf lelijk ben.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 19:49
Miss<3
Miss<3 is offline
nee, lelijk. ik zie dr gewoon niet uit. heb wel een mooi figuur enzo maar ik vind mezelf echt spuuglelijk

andere mensen vinden me daarentegen vrij knap
Oud 07-02-2011, 15:16
Verwijderd
Ik hoor vaak dat ik knap ben en dat geeft me een fijn gevoel.
Helemaal het gevoel dat jongens je nakijken of nafluiten, dan voel ik me groeien. (sorry, klinkt bitcherig :$)

Maar ik vind mezelf wel mooi, maar het ligt ook aan het aantal pukkels, mijn huidskleur (smorgens lijk ik wel een spook) en hoe mijn haar zit. En hoe mijn stemming is.
Maar als alles meewerkt, ben ik wel mooi ja.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 19:32
Sv3nie
Sv3nie is offline
Hangt van de stand van de planeten af
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor vaak dat ik knap ben en dat geeft me een fijn gevoel.
Helemaal het gevoel dat jongens je nakijken of nafluiten, dan voel ik me groeien. (sorry, klinkt bitcherig :$)

Maar ik vind mezelf wel mooi, maar het ligt ook aan het aantal pukkels, mijn huidskleur (smorgens lijk ik wel een spook) en hoe mijn haar zit. En hoe mijn stemming is.
Maar als alles meewerkt, ben ik wel mooi ja.
Hou van uzelf en anderen zullen van u houden
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Jezelf over het algemeen niet mooi vinden en dan op een 7 uitkomen?
Dan verwacht ik meer een heel mager zesje, eigenlijk. Alsin: niet mooi vinden is een onvoldoende en voor die paar keer dat je jezelf toch wel oké vindt + dingen wijten aan onzekerheid = rond de onvoldoende/voldoendegrens.

Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
Ik lees dit nu pas, maar je hebt misschien wel gelijk ja.

Toch blijf ik bij m'n 7tje, dus dan moet ik het misschien veranderen in, 'ik vind mezelf over het algemeen gewoon gemiddeld'.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 15:33
Unrat
Unrat is offline
Citaat:
Laten we het er maar op houden dat ik sommige dagen denk dat ik god's gift for men ben, en andere dagen dat ik een hondslelijk mormel ben. En de waarheid houdt zich waarschijnlijk ergens in het midden op, met een lichte voorkeur naar 'aantrekkelijk'. Maar mooi, jeetje. In the eye of the beholder enzo.
Dat.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 17:44
surimeid
surimeid is offline
iedereen vind zichzelf wel mooi,
en als je het goed bekijkt is iedereen dat ook op zijn eigen manier.

Ik ben tevreden met wie ik ben en hoe ik eruit zie. Ik zou ook niets willen veranderen anders ben ik mezelf niet meer.
Oud 09-02-2011, 21:18
Vice
Vice is offline
Citaat:
Grotere ogen, kleinere neus, ronder gezicht? Strakkere buik, nergens ooit cellulite of striae of puistjes

@honkballertje: Nee, ik wil nooit een andere haarkleur. Nu heb ik het geluk dat ik van mezelf een mooie kleur heb (rood), waardoor ik er ook geen issues mee heb. Maar ik vind het eigenlijk altijd stom als mensen hun haar verven, want je ziet zo goed dat het nep is. Ja dan heb je wel lekker zwart haar opeens, maar het is wel heel duidelijk niet je eigen kleur. Of rood. Of blond. En geverfd haar wordt heel snel dof (eigenlijk is het alleen tot de eerste wasbeurt echt mooi), waardoor het nog nepper lijkt.

Mja. Maar dat zal wel gemakkelijk praten zijn als je van jezelf al een min of meer bijzondere kleur hebt. Maar dat gezeur altijd van "ja ik heb zo'n onbestemd donkerblond kleurtje, veel te saai, ik verf het lekker rood" - ja alsof niet heel Nederland het rood of zwart of blond verft omdat ze een onbestemd donkerblond kleurtje hebben. Je zou pas echt bijzonder zijn als je gewoon een onbestemd donkerblond kleurtje in je haar had
Dank je wel.

Maar ik ben erg blij met mijn geverfde haartjes en de meeste weten niet eens wat mijn echte haarkleur is. Sterker nog, de meeste waren verbaasd dat ik niet van nature bruin heb.
Oud 11-02-2011, 19:50
TheEditor
TheEditor is offline
In de alle 18 jaar dat ik leef is het altijd hetzelfde gebleven, redelijk goed, maar mijn haar staat nooit goed. Niet afschuwelijk, maar ik krijg zelden complimenten er over. Behalve als het een keer niet kut staat. :'D

Verder lijk ik ook vrij jong, wat eigenlijk niet bepaald werkt als ik juist op meisjes val die ouder zijn dan ik/ zich volwassen gedragen. Altijd gebeurd juist het tegenovergestelde, als een meisje mij leuk vind is ze aanzienlijk jonger. Dat kan ik dus echt niet hebben.

Ahh wel, beter dan er helemaal niet uitzien, right? ;D Over een jaar of 2/3 trekt het wel bij.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 18:44
something..
something.. is offline
ik zie er wel goed uit vind ik persoonlijk.
kijk ben niet de knapste maar om lelijk te zeggen
met een goede blouse of vest en tshirt
met een goede spijkerbroek.
en als ik dan naar de kapper ben geweest voel ik me helemaal het heerjte XD (zo eggen ze dat in mijn buurt XD)
Oud 13-02-2011, 19:33
Verwijderd
maar mijn lippen zijn wel lelijk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 22:04
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
In de alle 18 jaar dat ik leef is het altijd hetzelfde gebleven, redelijk goed, maar mijn haar staat nooit goed. Niet afschuwelijk, maar ik krijg zelden complimenten er over. Behalve als het een keer niet kut staat. :'D

Verder lijk ik ook vrij jong, wat eigenlijk niet bepaald werkt als ik juist op meisjes val die ouder zijn dan ik/ zich volwassen gedragen. Altijd gebeurd juist het tegenovergestelde, als een meisje mij leuk vind is ze aanzienlijk jonger. Dat kan ik dus echt niet hebben.

Ahh wel, beter dan er helemaal niet uitzien, right? ;D Over een jaar of 2/3 trekt het wel bij.
Meisjes vinden vaak oudere jongens leuk. Dat heeft waarschijnlijk niks te maken met dat je er (zoals je het zelf zegt) jong uit ziet. En het ligt er natuurlijk een beetje aan hoeveel ouder jij leuk vindt (als iemand 1 jaar ouder is of 5 jaar verschilt nogal).
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 01:28
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
Meisjes vinden vaak oudere jongens leuk. Dat heeft waarschijnlijk niks te maken met dat je er (zoals je het zelf zegt) jong uit ziet.
Dat weet ik, maar dan nog. Misschien is dit wel iets té.

Daarnaast word ik altijd voor jonger gezien dan ik werkelijk ben (soms met 2 - 3 jaar verschil). Not cool.

Dus dit werkt niet goed, really.

Citaat:
En het ligt er natuurlijk een beetje aan hoeveel ouder jij leuk vindt (als iemand 1 jaar ouder is of 5 jaar verschilt nogal).
5 jaar is inderdaad wat teveel gevraagd. Nee, ik heb het meer op niet zo'n typische 'ik zit aan het eind van mijn puberteit' achtig meisje. Dat dig ik gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 18:12
ZazaZebra
ZazaZebra is offline
Eigenlijk niet want de vorm van mijn hoofd is best wel lelijk... en ik heb ook op mijn benen van dat soort pukkeltjes van die dode huidcellen... ech niet leuk, en ik vind mijn benen veel te dik ook al fiets ik overal naartoe zelfs naar Verweggistan.
Maar ik heb er geen last van.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 18:38
swaggaboii
swaggaboii is offline
ik ben gewoon mooiboy van de klas, dat moet al genoeg zijn
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 18:43
swaggaboii
swaggaboii is offline
PS voor de boys, ultiem om er goed uit te zien:

- douche elke ochtend, nivea zalf op je gezicht, SNOR/BAARD IS DODELIJK

trek je blousje aan zonder een shirt eronder, doe het bloesje ongeveer even open als een v-hals shirtje. Doe dan je 3-kwart broek aan en koop chille adidas sneakers. Daarna zo'n ''soldaat-ketting'' (met 2 van die naamplaatjes jwz) en een pilotenbril, lekker luchtje op, 3 soorten gel in je haar + haarlak en je bent de man

belangrijk is om soms in de klas je lekkere deo op te spuiten (Axe Excite) zodat de chickies gaan roepen OOH WAT RUIK JE LEKKER. Spuit soms even wat New wave spuitgel in je haar zodat meisjes zien dat je jezelf verzorgd

doe dit en je bent de boy
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 18:45
Em.
Em. is offline
En dat is sarcasme? Toch?
Oud 13-03-2011, 18:57
swaggaboii
swaggaboii is offline
hahahahah natuurlijk behalve dit:

das wel waar
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 20:29
Verwijderd
Niks mis met een snor of baard.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
hahahahah natuurlijk behalve dit:

das wel waar
Nee hoor. NIks mis met snor/baard. Mijn beide schoonbroers hebben een baardje, de beste vriend van mijn vriend heeft een baardje, een vriend heeft een baard. Vet mooi!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 17:27
olha1
olha1 is offline
idd niks mis met baard... ik wil er binnekort als het lukt laten staan

en moet je elke ochtend douchen en nivea op doen ??
ik denk dat het in de avond ook kan en je hoeft je gezicht echt niet met chemisch product volgooien elke dag om er leuk uit te zien...
Oud 14-03-2011, 19:00
swaggaboii
swaggaboii is offline
op 14 jarige leeftijd is het niet mooi om een baard/snor te hebben staat onverzorgd en de zalf gaat uitgedroogde huid tegen, het is gewoon de harde waarheid
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 20:41
Verwijderd
Uitgedroogde huid? Op je 14? En knappe kerel die op zijn 14 al een baard of snor kan laten staan natuurlijk, maar er is niks mis met een beetje nonchalant uiterlijk. Ik hou wel van die 'onverzorgde' look. Liever dat ook dan een kerel die langer dan ik in de badkamer staat om te smeren en te poederen. Niet dat ik daar iets op tegen heb overigens, maar voor mij hoeft het allemaal niet zo gelikt te zijn.

Daarnaast is dit een hele andere discussie natuurlijk dan vind jij jezelf mooi.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 20:58
Verwijderd
Nou die jongens van 14 die gezichtshaar hebben, hebben wel meestal alleen maar zo'n zielig vlassig snorretje en dat ziet er inderdaad niet uit. Maar als je een fatsoenlijk baardje hebt; gewoon laten staan, stoppels zijn sexy
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Nou die jongens van 14 die gezichtshaar hebben, hebben wel meestal alleen maar zo'n zielig vlassig snorretje en dat ziet er inderdaad niet uit. Maar als je een fatsoenlijk baardje hebt; gewoon laten staan, stoppels zijn sexy
I second that.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 01:00
Prospect
Prospect is offline
ik vind van niet, maar dat komt denk ik ook wel omdat heel vaak tegen me verteld wordt dat ik lelijk ben.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 08:59
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Hmm wat jammer Stonaldinho, ookal hoeft dat voor je geluksbeleving niet alles uit te maken toch?
Leuk dat dit topic weer eens geopend is.
Oud 31-03-2011, 09:06
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Maar als je een fatsoenlijk baardje hebt; gewoon laten staan, stoppels zijn sexy
Kun je dat mijn vriendin ook even bijbrengen? Ik krijg gelijk de wind van voren als ik een dag scheren oversla, het prikt en staat onverzorgd zegt ze
Oud 31-03-2011, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Kun je dat mijn vriendin ook even bijbrengen? Ik krijg gelijk de wind van voren als ik een dag scheren oversla, het prikt en staat onverzorgd zegt ze
Ja het prikken is wel kut, ik heb dan ook mijn hele kaak en wang rood als vriendlief de dag ervoor heeft geschoren Maar een beetje onverzorgd is toch juist lekker mannelijk Mits je niet stinkt, maar daar ga ik niet vanuit
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 12:54
Catch
Catch is offline
Dan moet je zeggen dat ze niet zo moet zeiken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 13:39
Volk
Volk is offline
Citaat:
Je vriendin moet niet zo zeuren en je nemen zoals je bent.

Bovendien is een beetje begroeiing sexy
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:02
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Hmm wat jammer Stonaldinho, ookal hoeft dat voor je geluksbeleving niet alles uit te maken toch?
Leuk dat dit topic weer eens geopend is.
Tja ik heb wel een vriendin gehad en met uitgaan willen sommige meisjes ook gewoon met me zoenen dus ik maak me niet druk, ik ben hoe ik ben. Vind het alleen wel best 'lullig' dat sommige mensen naar je kijken en als je dan vraagt wat er is dat ze gewoon in je gezicht zeggen: "Wat ben jij lelijk!"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:07
Volk
Volk is offline
Citaat:
Vind het alleen wel best 'lullig' dat sommige mensen naar je kijken en als je dan vraagt wat er is dat ze gewoon in je gezicht zeggen: "Wat ben jij lelijk!"
Dat is precies wat ik vroeger altijd tegen mensen zei als ik geen zin had om allemaal dingen uit te leggen. 'Wat ben jij lelijk' zorgt er doeltreffend voor dat de persoon zich weer met z'n eigen zaken gaat bemoeien. Dat mensen je lelijk noemen hoeft dus helemaal niet te betekenen dat ze je lelijk vinden of dat je lelijk bent.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:11
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Dat is precies wat ik vroeger altijd tegen mensen zei als ik geen zin had om allemaal dingen uit te leggen. 'Wat ben jij lelijk' zorgt er doeltreffend voor dat de persoon zich weer met z'n eigen zaken gaat bemoeien. Dat mensen je lelijk noemen hoeft dus helemaal niet te betekenen dat ze je lelijk vinden of dat je lelijk bent.
Als ik gewoon rustig zit te leren en iemand zegt dat ineens heeft dat waarschijnlijk dus wel die betekenis, ik val namelijk niemand lastig en bemoei me met mijn eigen dingen. Maar ik maak me niet druk.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Maar als ik naar mezelf kijk, kan het wel degelijk heel erg beledigend zijn. Inmiddels kan ik dat relativeren, maar toen ik flink aan het puberen was (als in: dertien, veertien, vijftien, zestien) vond ik het echt heel erg als mensen dat zeiden. Heeft er ook mee te maken dat ik zelf heel erg onzeker was en een ontzettend negatief zelfbeeld had. Al het negatieve kwam drie keer zo hard aan en het positieve ontkende ik, want ik was toch maar lelijk. Ik vind dat je met dat soort uitspraken heel erg uit moet kijken, omdat het werkelijk iemand pijn kan doen. Ook als het als grapje bedoelt is. Maargoed.
[/zeikmodus off]
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 19:59
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Wat een ontzettend lompe manier van iemand afwimpelen, dat kan toch ook best wat leuker?
Oud 31-03-2011, 21:46
Volk
Volk is offline
Citaat:
Wat een ontzettend lompe manier van iemand afwimpelen, dat kan toch ook best wat leuker?
Dat zal vast wel kunnen, maar het is effectief en ik vind niet dat het mijn taak is om elke zin af te wegen en te kijken of er iemand is die door gebrek aan zelfvertrouwen zich er iets van aantrekt. Een belediging is alleen een belediging als je het zelf als een belediging opvat, je kunt dus eigenlijk alleen jezelf beledigen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 09:55
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik vind mezelf helemaal niet mooi. Maar ik krijg wel onwijs veel complimenten op mijn uiterlijk en vaak is het dat wel het eerste wat mensen zeggen als ze me zien. 'You're a pretty and young girl" Maar ik geloof er geen barst van. Maar als ik vervolgens in de spiegel kijk zie ik wel dat ik niet lelijk ben ofzo. Normale verhoudingen in mijn gezicht en lang haar. Maar er zijn zoveel mensen die dat hebben.
Ik heb wel eens een foto van je gezien en je bent behoorlijk knap hoor (ook al wil je het niet aannemen van mensen, maar ik ben wel serieus).
Door alles te ontkrachten met 'er zijn zoveel mensen die dat hebben' laat jij jezelf minderwaardig voelen en daar wordt je alleen ongelukkiger van.
Oud 13-04-2011, 20:39
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Een paar maanden tot een jaar geleden was ik totaal niet blij met mezelf. Ik was vrij onzeker en dit sloeg over op mijn zelfbeeld.

Maar mede door een aantal lieve mensen, die mij ontzettend hebben geholpen met de dingen die er toen speelden, ben ik nu echt tevreden over mezelf. Ik ben blij met hoe ik ben en heb mijn zelfvertrouwen helemaal terug
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Maar als ik naar mezelf kijk, kan het wel degelijk heel erg beledigend zijn. Inmiddels kan ik dat relativeren, maar toen ik flink aan het puberen was (als in: dertien, veertien, vijftien, zestien) vond ik het echt heel erg als mensen dat zeiden. Heeft er ook mee te maken dat ik zelf heel erg onzeker was en een ontzettend negatief zelfbeeld had. Al het negatieve kwam drie keer zo hard aan en het positieve ontkende ik, want ik was toch maar lelijk. Ik vind dat je met dat soort uitspraken heel erg uit moet kijken, omdat het werkelijk iemand pijn kan doen. Ook als het als grapje bedoelt is. Maargoed.
[/zeikmodus off]
Dit ja. Er zijn altijd mensen die zich dat heel erg aantrekken en die er continu aan blijven denken. Zeker in de puberteit, of degene die heel erg onzeker zijn.

En verder ben ik wel tevreden met mezelf!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 14:07
Verwijderd
Ik sta met mijn mooiheid ver boven het gewone volk.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 14:55
Vice
Vice is offline
Citaat:
Dat zal vast wel kunnen, maar het is effectief en ik vind niet dat het mijn taak is om elke zin af te wegen en te kijken of er iemand is die door gebrek aan zelfvertrouwen zich er iets van aantrekt. Een belediging is alleen een belediging als je het zelf als een belediging opvat, je kunt dus eigenlijk alleen jezelf beledigen.
Dat klopt, want zo'n opmerking zegt meer wat over die persoon zelf.
Reageren

Regels voor berichten