| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik hoor vaak dat ik knap ben en dat geeft me een fijn gevoel.
Helemaal het gevoel dat jongens je nakijken of nafluiten, dan voel ik me groeien. (sorry, klinkt bitcherig :$) Maar ik vind mezelf wel mooi, maar het ligt ook aan het aantal pukkels, mijn huidskleur (smorgens lijk ik wel een spook) en hoe mijn haar zit. En hoe mijn stemming is. Maar als alles meewerkt, ben ik wel mooi ja. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch blijf ik bij m'n 7tje, dus dan moet ik het misschien veranderen in, 'ik vind mezelf over het algemeen gewoon gemiddeld'.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
iedereen vind zichzelf wel mooi,
en als je het goed bekijkt is iedereen dat ook op zijn eigen manier. Ik ben tevreden met wie ik ben en hoe ik eruit zie. Ik zou ook niets willen veranderen anders ben ik mezelf niet meer.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar ik ben erg blij met mijn geverfde haartjes en de meeste weten niet eens wat mijn echte haarkleur is. Sterker nog, de meeste waren verbaasd dat ik niet van nature bruin heb.
|
|
|
|
In de alle 18 jaar dat ik leef is het altijd hetzelfde gebleven, redelijk goed, maar mijn haar staat nooit goed. Niet afschuwelijk, maar ik krijg zelden complimenten er over. Behalve als het een keer niet kut staat. :'D
Verder lijk ik ook vrij jong, wat eigenlijk niet bepaald werkt als ik juist op meisjes val die ouder zijn dan ik/ zich volwassen gedragen. Altijd gebeurd juist het tegenovergestelde, als een meisje mij leuk vind is ze aanzienlijk jonger. Dat kan ik dus echt niet hebben. Ahh wel, beter dan er helemaal niet uitzien, right? ;D Over een jaar of 2/3 trekt het wel bij. |
|
|
|
|
|
ik zie er wel goed uit vind ik persoonlijk.
kijk ben niet de knapste maar om lelijk te zeggen met een goede blouse of vest en tshirt met een goede spijkerbroek. en als ik dan naar de kapper ben geweest voel ik me helemaal het heerjte XD (zo eggen ze dat in mijn buurt XD)
|
|
||
|
Citaat:
(als iemand 1 jaar ouder is of 5 jaar verschilt nogal).
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Daarnaast word ik altijd voor jonger gezien dan ik werkelijk ben (soms met 2 - 3 jaar verschil). Not cool. Dus dit werkt niet goed, really. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
PS voor de boys, ultiem om er goed uit te zien:
- douche elke ochtend, nivea zalf op je gezicht, SNOR/BAARD IS DODELIJK trek je blousje aan zonder een shirt eronder, doe het bloesje ongeveer even open als een v-hals shirtje. Doe dan je 3-kwart broek aan en koop chille adidas sneakers. Daarna zo'n ''soldaat-ketting'' (met 2 van die naamplaatjes jwz) en een pilotenbril, lekker luchtje op, 3 soorten gel in je haar + haarlak en je bent de man ![]() belangrijk is om soms in de klas je lekkere deo op te spuiten (Axe Excite) zodat de chickies gaan roepen OOH WAT RUIK JE LEKKER. Spuit soms even wat New wave spuitgel in je haar zodat meisjes zien dat je jezelf verzorgd ![]() doe dit en je bent de boy |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
idd niks mis met baard... ik wil er binnekort als het lukt laten staan
![]() en moet je elke ochtend douchen en nivea op doen ?? ik denk dat het in de avond ook kan en je hoeft je gezicht echt niet met chemisch product volgooien elke dag om er leuk uit te zien...
|
|
|
Verwijderd
|
Uitgedroogde huid? Op je 14? En knappe kerel die op zijn 14 al een baard of snor kan laten staan natuurlijk, maar er is niks mis met een beetje nonchalant uiterlijk. Ik hou wel van die 'onverzorgde' look. Liever dat ook dan een kerel die langer dan ik in de badkamer staat om te smeren en te poederen. Niet dat ik daar iets op tegen heb overigens, maar voor mij hoeft het allemaal niet zo gelikt te zijn.
Daarnaast is dit een hele andere discussie natuurlijk dan vind jij jezelf mooi. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar een beetje onverzorgd is toch juist lekker mannelijk Mits je niet stinkt, maar daar ga ik niet vanuit
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
[/zeikmodus off] |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Door alles te ontkrachten met 'er zijn zoveel mensen die dat hebben' laat jij jezelf minderwaardig voelen en daar wordt je alleen ongelukkiger van.
|
|
|
|
Een paar maanden tot een jaar geleden was ik totaal niet blij met mezelf. Ik was vrij onzeker en dit sloeg over op mijn zelfbeeld.
Maar mede door een aantal lieve mensen, die mij ontzettend hebben geholpen met de dingen die er toen speelden, ben ik nu echt tevreden over mezelf. Ik ben blij met hoe ik ben en heb mijn zelfvertrouwen helemaal terug
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder ben ik wel tevreden met mezelf! |
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Vind je jezelf aantrekkelijk? Missy | 56 | 03-05-2010 13:31 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Jezelf mooi vinden Kimthy | 14 | 26-10-2008 00:05 | |
| Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 18:33 | |
| Lifestyle |
Mooi rodina | 123 | 05-12-2003 14:51 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden jullie van julie uiterlijk??? katjegatjeknal | 27 | 26-06-2003 12:56 | |
| Lichaam & Gezondheid |
het niet bijster grote wat vind ik mooi aan mezelf tropic the_conquer | 34 | 26-02-2002 17:32 | |