Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2011, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik zei ook niet dat dát de gedachte moest zijn.. het kan ook zijn "was X hier nou maar om me te feliciteren" of "goh, wat heb ik X lang niet gesproken" of zo
Hehe, nou ja, het ligt er natuurlijk ook maar aan wat voor relatie je hebt me je ex. Maar tijdens het ja-woord zijn dat vooral niet de gedachten die je moet hebben inderdaad Maar ik kan me best voorstellen dat je op je huwelijksdag aan je ex denkt, als die er niet is, omdat bijv. al jullie gezamenlijke vrienden er wel zijn, om maar wat te noemen.
Advertentie
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat herken ik trouwens niet echt. Dat mijn hart nog steeds een sprongetje maakt bij exen
ook niet bij die Zweed?
Verwijderd
Citaat:
Dat herken ik trouwens niet echt. Dat mijn hart nog steeds een sprongetje maakt bij exen
Hij is gewoon de heetste man die ik ooit in mijn bed heb gehad
Oud 31-03-2011, 16:57
Verwijderd
Mijn vader was voor hij mijn moeder leerde kennen verloofd met een meisje, toen was hij een jaar of 20, dus dat is alweer *rekent* 40 jaar geleden ongeveer. En als hij een foto ziet van haar, dan is dat ook gewoon weer fijn om te zien en denkt hij er ook weer aan terug. Ook al moet hij er niet aan denken om met haar getrouwd te zijn, de tijd die ze samen waren was gewoon erg fijn.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hij is gewoon de heetste man die ik ooit in mijn bed heb gehad
Mja dat is mijn ex dus echt niet. Oh en mijn huidige vriend wel, trouwens.
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader was voor hij mijn moeder leerde kennen verloofd met een meisje, toen was hij een jaar of 20, dus dat is alweer *rekent* 40 jaar geleden ongeveer. En als hij een foto ziet van haar, dan is dat ook gewoon weer fijn om te zien en denkt hij er ook weer aan terug. Ook al moet hij er niet aan denken om met haar getrouwd te zijn, de tijd die ze samen waren was gewoon erg fijn.
Zo denk ik ook het liefst over exen ja, al gaat dat natuurlijk niet voor elke ex op.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat zou ik nu veel geven voor een biertje op een terras

/door exen-discussie heen banjert
Oud 31-03-2011, 16:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ook niet bij die Zweed?
Nee. Mijn gevoel is niet neutraal bij de Zweed, maar eerder negatief dan positief. De drama die die relatie heeft voortgebracht ligt verser in het geheugen dan de goeie tijden. Dat verandert misschien ooit nog wel.. maar het duurt blijkbaar best lang
Carn
Carn is offline
Citaat:
nee help nou even heel serieus!

Denken jullie nog weleens per ongeluk aan een ex? Is dat erg? Ik heb nog nooit een ex gehad en ik kan er niet mee omgaan! Waarom vergeet je zo iemand niet gewoon na een maand!
uh, waarom komt deze vraag me bekend voor ;D
Verwijderd
Citaat:
Mja dat is mijn ex dus echt niet. Oh en mijn huidige vriend wel, trouwens.
Maar als ik dat heb, en ik voel me daar niet schuldig over, dan snap je toch ook wel dat jij je al helemaal niet schuldig hoeft te voelen?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Voel jij je dan niet schuldig als je aan een Hertog Jan denkt terwijl je een Bitburger drinkt?
Verwijderd
Citaat:

Veel te slecht weer

Citaat:
uh, waarom komt deze vraag me bekend voor ;D
Eh?
Oud 31-03-2011, 16:59
Uice
Uice is offline
Ik heb nog nooit verlangend aan een ex gedacht.
Verwijderd
Citaat:
Voel jij je dan niet schuldig als je aan een Hertog Jan denkt terwijl je een Bitburger drinkt?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eh?
Ik weet zeker dat die vraag hier al een keer voorbij is gekomen. Al dan niet door Fizzle.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit verlangend aan een ex gedacht.
Dat is ook het punt: dat doet fizzle niet, ze denkt alleen gewoon af en toe aan 'm.
Oud 31-03-2011, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ik weet zeker dat die vraag hier al een keer voorbij is gekomen. Al dan niet door Fizzle.
Hm geen idee!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar als ik dat heb, en ik voel me daar niet schuldig over, dan snap je toch ook wel dat jij je al helemaal niet schuldig hoeft te voelen?
Ik snap het wel ja. Maar het is zoiets als een hoge G moeten zingen in een stuk. Dat kan ik best, maar het ziet er zo hoog uit op papier dat ik moeilijk ga doen en hij er helemaal slecht uit komt. Denk ik. Als in - ik snap het wel maar ik zit mezelf toch in de weg.
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het wel ja. Maar het is zoiets als een hoge G moeten zingen in een stuk. Dat kan ik best, maar het ziet er zo hoog uit op papier dat ik moeilijk ga doen en hij er helemaal slecht uit komt. Denk ik. Als in - ik snap het wel maar ik zit mezelf toch in de weg.
Hm, snap ik ergens wel, maar meer advies dan dit kan ik je niet geven. Je maakt je druk om niks.
Oud 31-03-2011, 17:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is ook het punt: dat doet fizzle niet, ze denkt alleen gewoon af en toe aan 'm.
Oh, ik heb het allemaal niet goed tot het begin gelezen.

Maar goed, ja, denken aan mijn ex doe ik zo af en toe wel. Zoals: ik vraag me af waarom ze een ban heeft.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze heeft een ban aangevraagd
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Hoi herkenning.

En hoi mensen.
Oud 31-03-2011, 17:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ze heeft een ban aangevraagd
Ja, dat weet ik wel, maar waarom?
Oud 31-03-2011, 17:03
Lorelei
Lorelei is offline
3/4 van mijn exen woont in het buitenland. Op zich wel lekker rustig
Oud 31-03-2011, 17:04
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...2#post31459232

Oh en ik heb niet echt exen, alleen crushes en halve crushes en zo. En soms denk ik aan een van hun en daar houd ik daarna maar snel mee op.
Oud 31-03-2011, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik heb het allemaal niet goed tot het begin gelezen.

Maar goed, ja, denken aan mijn ex doe ik zo af en toe wel. Zoals: ik vraag me af waarom ze een ban heeft.

Citaat:
Ze werd ongelukkig van ons. Of nou ja, ze vond ons zo irritant soms dat ze dan niet normaal kon reageren en daarom besloot ze dat het beter was even een maandje ertussen uit te gaan oid.
Oud 31-03-2011, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Oud 31-03-2011, 17:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hoi herkenning.

En hoi mensen.
hoi!
Citaat:
mijn vriendje woont in het buitenland
Oud 31-03-2011, 17:07
Verwijderd
Een jongen waar ik echt intens verliefd op was is zich in rap tempo aan het opwerken binnen het CDA (nou ja, daar was ie al mee bezig toen ik zo verliefd op 'm was dus zo snel gaat 't allemaal niet ) en ik denk dat ie over een jaar of wat wel in de tweede kamer verschijnt. Dat lijkt me heel leuk, dat ik kan zeggen: HA daar heb ik nog een tijdje vieze dingen mee gedaan .
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hoi!

mijn vriendje woont in het buitenland
Ja. Been there. Dat is niet handig. Je moet zorgen dat ze nog in Nederland wonen als ze je vriendje zijn en naar het buitenland verhuizen als ze dat niet meer zijn

Een van mijn exen woont inmiddels in Zweden terwijl het gewoon een Nederlandse jongen is die in Utrecht woonde toen wij wat hadden. Scandinavie achtervolgt mij gewoon (hu, en net nu ik dit zeg logt hij in op msn... scary)
Verwijderd
En als ie MP wordt ga ik foto's aan de Privé verkopen van hem met onbloot bovenlijf in m'n bed
Oud 31-03-2011, 17:08
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Een jongen waar ik echt intens verliefd op was is zich in rap tempo aan het opwerken binnen het CDA (nou ja, daar was ie al mee bezig toen ik zo verliefd op 'm was dus zo snel gaat 't allemaal niet ) en ik denk dat ie over een jaar of wat wel in de tweede kamer verschijnt. Dat lijkt me heel leuk, dat ik kan zeggen: HA daar heb ik nog een tijdje vieze dingen mee gedaan .
Hahaha.
Oud 31-03-2011, 17:09
Lorelei
Lorelei is offline
Hm. Ik had een uur geleden tegen Rationeel gezegd dat ik "zometeen" naar zijn huis toe zou gaan.. Hmz.
Verwijderd
Citaat:
binnen het CDA
Citaat:
En als ie MP wordt
Verwijderd
Die grap zag ik natuurlijk al van kilometers ver aankomen
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
En als ie MP wordt ga ik foto's aan de Privé verkopen van hem met onbloot bovenlijf in m'n bed
Hmm, ben je er zo een hè. En wat doe je dan met de compromiterende foto's die je van mij hebt als ik topambtenaar ben?
Oud 31-03-2011, 17:10
Verwijderd
Mocht ie lijsttrekker worden dan krijgt het CDA iig mijn stem. Voor persoonlijk gewin
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat doe ik nooit, want Bitburger zuipt veel te goed weg.

Citaat:
Veel te slecht weer
Ja? Het ziet er warm uit en zonnig. *kijkt verlangend naar buiten*
Verwijderd
Ik heb twee jaar geleden oid een hele hevige crush gekregen op iemand, en die crush werd ook echt beantwoord (en hij was ook getrouwd!). Dat vond ik wel echt heel kut. Niet dat ik ook maar iets met hem wilde doen, maar het is gewoon irritant als je telkens kriebels krijgt als je met iemand praat en hij ook in je dromen komt etc. Ik krijg nu nog steeds kriebels als ik 'm zie, helemaal als hij dan zo cute lacht en grapjes maakt. Nnnggg!
Oud 31-03-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ben je er zo een hè. En wat doe je dan met de compromiterende foto's die je van mij hebt als ik topambtenaar ben?
Ik denk niet dat de prive zit te wachten op foto's van een topwetgevingsambtenaar eigenlijk. De lezers van de prive weten niet eens wat zo iemand doet, laat staan wie er één is
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja. Been there. Dat is niet handig. Je moet zorgen dat ze nog in Nederland wonen als ze je vriendje zijn en naar het buitenland verhuizen als ze dat niet meer zijn

Een van mijn exen woont inmiddels in Zweden terwijl het gewoon een Nederlandse jongen is die in Utrecht woonde toen wij wat hadden. Scandinavie achtervolgt mij gewoon (hu, en net nu ik dit zeg logt hij in op msn... scary)
Nou ik vind het best goed te doen. Bovendien ben ik niet van plan dat hij mijn ex wordt en ben ik sowieso career-wise al van plan om na de studie in Duitsland mijn heil (huhuhuhu heil) te gaan zoeken. Heb ik meteen een führer voor bij het heil.
;x woordgrapjes
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze had gewoon even geen zin om te forumen zei ze.
Verwijderd
Citaat:

Ja? Het ziet er warm uit en zonnig. *kijkt verlangend naar buiten*
Waar zit jij?! Hier regent het al de hele dag, of nou ja, niet de hele dag, maar wel regen en alleen maar bewolking
Oud 31-03-2011, 17:12
Lorelei
Lorelei is offline

Nou ja.. het CDA deed het eind jaren 90 niet zo geweldig maar eerlijkheidshalve moet je toch toegeven dat ze het sinds 1980 of zo behoorlijk doen
Verwijderd
Citaat:
Ik heb twee jaar geleden oid een hele hevige crush gekregen op iemand, en die crush werd ook echt beantwoord (en hij was ook getrouwd!). Dat vond ik wel echt heel kut. Niet dat ik ook maar iets met hem wilde doen, maar het is gewoon irritant als je telkens kriebels krijgt als je met iemand praat en hij ook in je dromen komt etc. Ik krijg nu nog steeds kriebels als ik 'm zie, helemaal als hij dan zo cute lacht en grapjes maakt. Nnnggg!
Dat lijkt me ook echt naar & lastig
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ik vind Bitburger dus echt saai bier, ik drink het alleen als het Kasten Früh op is.
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me ook echt naar & lastig
En manlief maar lachen
Verwijderd
Citaat:
En manlief maar lachen
Wel de beste reactie Knap van 'm
Oud 31-03-2011, 17:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ohjee. Dat is heel moeilijk. Maar, een crush hebben en negeren is minder moeilijk dan er iets mee doen en met de gevolgen moeten dealen. (als je niet vrij bent dus)
Oud 31-03-2011, 17:14
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik denk niet dat de prive zit te wachten op foto's van een topwetgevingsambtenaar eigenlijk. De lezers van de prive weten niet eens wat zo iemand doet, laat staan wie er één is
Ja, dat bedacht ik me toen ik het al had gepost. Maar het lijkt me in het algemeen wel naar als mensen op je werk achter privédingen komen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten