| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn vader was voor hij mijn moeder leerde kennen verloofd met een meisje, toen was hij een jaar of 20, dus dat is alweer *rekent* 40 jaar geleden ongeveer. En als hij een foto ziet van haar, dan is dat ook gewoon weer fijn om te zien en denkt hij er ook weer aan terug. Ook al moet hij er niet aan denken om met haar getrouwd te zijn, de tijd die ze samen waren was gewoon erg fijn.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed, ja, denken aan mijn ex doe ik zo af en toe wel. Zoals: ik vraag me af waarom ze een ban heeft.
|
|
||
|
Citaat:
En hoi mensen. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en ik heb niet echt exen, alleen crushes en halve crushes en zo. En soms denk ik aan een van hun en daar houd ik daarna maar snel mee op.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Een jongen waar ik echt intens verliefd op was is zich in rap tempo aan het opwerken binnen het CDA (nou ja, daar was ie al mee bezig toen ik zo verliefd op 'm was dus zo snel gaat 't allemaal niet
) en ik denk dat ie over een jaar of wat wel in de tweede kamer verschijnt. Dat lijkt me heel leuk, dat ik kan zeggen: HA daar heb ik nog een tijdje vieze dingen mee gedaan .
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Een van mijn exen woont inmiddels in Zweden terwijl het gewoon een Nederlandse jongen is die in Utrecht woonde toen wij wat hadden. Scandinavie achtervolgt mij gewoon (hu, en net nu ik dit zeg logt hij in op msn... scary)
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb twee jaar geleden oid een hele hevige crush gekregen op iemand, en die crush werd ook echt beantwoord (en hij was ook getrouwd!). Dat vond ik wel echt heel kut. Niet dat ik ook maar iets met hem wilde doen, maar het is gewoon irritant als je telkens kriebels krijgt als je met iemand praat en hij ook in je dromen komt etc. Ik krijg nu nog steeds kriebels als ik 'm zie, helemaal als hij dan zo cute lacht en grapjes maakt. Nnnggg!
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
;x woordgrapjes |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar het lijkt me in het algemeen wel naar als mensen op je werk achter privédingen komen.
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|