Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Stappenplan!
Eten mezelf motiveren om dit lijstje af te maken slaapkamer opruimen mezelf zwaar gaan motiveren om dit lijstje verder af te maken overloop opruimen + trap naar zolder schoonmaken mezelf op extreem niveau pushen om dit lijstje verder af te maken de kleine woonkamer even snel schoonmaken + vuilnis naar buiten brengen lunchpauze nom Mezelf tot het maximum motiveren om dit lijstje verder af te maken De was doen Mezelf in Godlike Motivatie Modus zetten om dit lijstje verder af te maken kunstgeschiedenis |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat er zo leuk is aan voetbal. Eigenlijk gebeurt er maar heel weinig. Het hele spel kabbelt anderhalf uur verder, met maar af en toe een doelpunt of penalty of overtreding of zo.
En Absinthe, wat is eigenlijk precies het probleem met een positieve levensinstelling, hm? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet je hoe mooi en elegant de gespierde atleten achter de bal aanrennen, alles gevend voor een doelpunt, waarbij de bal in een sierlijke boog achter de doellijn behaalt, na een prachtige rush langs 5 tegenspelers! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, soms is het ook wel leuk, ja. Vooral de beelden van het publiek tussendoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, en dat vind ik ook wel leuk om te zien! Maar het gebeurt zo weinig dat het nauwelijks opweegt tegen de tachtig van de negentig minuten waarin amper iets gebeurt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |