Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet. Ik ben gewoon wel een gelukkig mens. En ik vind wel soms dingen stom of die mag ik niet, als ik mijn hoofd stoot, of het gaat net heel hard regenen als ik naar school moet fietsen en dan blijft mijn broek de hele dag klam, en ik heb veel nachtmerries, dat is ook wel vervelend. Maar ik doe altijd mijn best om die dingen te vergeten en de rest maar leuk te vinden, en op een of andere manier ben ik daar wel goed in. ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (het citaat is trouwens een verkeerd voorbeeld, want daar kan ik nog best inkomen, maar vrolijk reageren op vier wespen op je kamer, dan sta ik toch even zo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...EH&F=1&F=2&F=3
ik zat te kijken naar boardshorts, geen idee waarom, want ik ga er zelf toch niet meer in rondlopen en toen kwam ik dit colbertje tegen en ik vind hem verschrikkelijk tof, met van die elleboogstukken. Maar de kleinste maten zijn er al uit. Waar koop je allemaal toffe colbertjes? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus ehm, ik blijf lobbyen hoor, want het is nooit te laat! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mmm, ik zit nu bij de zara te kijken. Die hebben wel verdomd leuke dingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 03-04-2011 om 15:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga eens kijken of er een supermarkt open is en dan boodschappen doen. En vanavond een hapje eten in de stad met moeders. Ben ik weer even een leuke dochter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en http://kenzaa.nl/