Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2011, 14:31
Verwijderd
ik voel me wel altijd ongemakkelijk als ik naar dansers zit te kijken helaas tenzij er een tv scherm tussenzit.
Advertentie
Oud 03-04-2011, 14:31
Verwijderd
brrr, dansen. Ik was laatst op een feestje en toen er een jongen dansen en hij zei 'dans je mee?' toen zei ik 'nee, sorry, ik ben niet zo'n danser'. Toen zei hij 'wees niet zo'n lul'
Oud 03-04-2011, 14:32
Verwijderd
Wooooo Jochum wat gaaf

Citaat:
ik voel me wel altijd ongemakkelijk als ik naar dansers zit te kijken helaas tenzij er een tv scherm tussenzit.
Ja ik ook. Alsof ze ieder moment boos kunnen worden - 'wat zit je me aan te staren, moet je wat van me ofzo '
Oud 03-04-2011, 14:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Kom dan maar eens naar een salsa-avond kijken.
Ok Kun je al een beetje salsa'en?
Oud 03-04-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ik snap eigenlijk helemaal niet wat er zo leuk is aan voetbal. Eigenlijk gebeurt er maar heel weinig. Het hele spel kabbelt anderhalf uur verder, met maar af en toe een doelpunt of penalty of overtreding of zo.

En Absinthe, wat is eigenlijk precies het probleem met een positieve levensinstelling, hm?
Vrij weinig, ik heb er zelf ook wel één, maar het gaat bij jou soms echt te ver hoor. Dat ik het bijna niet meer geloof, zegmaar.
Oud 03-04-2011, 14:35
Verwijderd
Ik vind dansen één van de gaafste dingen om te doen.
Oud 03-04-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Vrij weinig, ik heb er zelf ook wel één, maar het gaat bij jou soms echt te ver hoor. Dat ik het bijna niet meer geloof, zegmaar.
Aha.

Ik weet niet. Ik ben gewoon wel een gelukkig mens. En ik vind wel soms dingen stom of die mag ik niet, als ik mijn hoofd stoot, of het gaat net heel hard regenen als ik naar school moet fietsen en dan blijft mijn broek de hele dag klam, en ik heb veel nachtmerries, dat is ook wel vervelend. Maar ik doe altijd mijn best om die dingen te vergeten en de rest maar leuk te vinden, en op een of andere manier ben ik daar wel goed in.
Oud 03-04-2011, 14:36
Verwijderd
Hello!!
Oud 03-04-2011, 14:37
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ah, dat is jammer. Maar waar ik vaak ga dansen kun je ook heel goed stug aan de bar blijven hangen en biertjes drinken hoor, vinden de mensen achter de bar ook wel leuk.

Citaat:
Ok Kun je al een beetje salsa'en?
Wel meer dan een beetje ook.

Citaat:
Ik vind dansen één van de gaafste dingen om te doen.
Ja en daarom moet je nog altijd op salsales want dan kunnen we eindelijk samen!
Oud 03-04-2011, 14:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ah, dat is jammer. Maar waar ik vaak ga dansen kun je ook heel goed stug aan de bar blijven hangen en biertjes drinken hoor, vinden de mensen achter de bar ook wel leuk.

Wel meer dan een beetje ook.
Hoe lang les je al?
Oud 03-04-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Aha.

Ik weet niet. Ik ben gewoon wel een gelukkig mens. En ik vind wel soms dingen stom of die mag ik niet, als ik mijn hoofd stoot, of het gaat net heel hard regenen als ik naar school moet fietsen en dan blijft mijn broek de hele dag klam, en ik heb veel nachtmerries, dat is ook wel vervelend. Maar ik doe altijd mijn best om die dingen te vergeten en de rest maar leuk te vinden, en op een of andere manier ben ik daar wel goed in.
Maar klagen kan soms ook lekker zijn, en dan zijn mensen die roepen als 'Oooh maar regen is juist heel fijn, want als je dan weer thuis komt kun je al je kleren uittrekken en iets warms aandoen!' soms best irritant
(het citaat is trouwens een verkeerd voorbeeld, want daar kan ik nog best inkomen, maar vrolijk reageren op vier wespen op je kamer, dan sta ik toch even zo te kijken)
Oud 03-04-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ja en daarom moet je nog altijd op salsales want dan kunnen we eindelijk samen!
Ik heb alleen geen idee waar ik de tijd en het geld vandaan moet halen
Oud 03-04-2011, 14:40
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Hoe lang les je al?
Met een onderbreking van een maand of drie, een jaar.
Oud 03-04-2011, 14:41
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik heb alleen geen idee waar ik de tijd en het geld vandaan moet halen
Het gaat bij mij inmiddels ook ten koste van andere dingen (lees slaap, studie) dus het is voor hoe jouw leven er nu uitziet misschien niet het allerbeste idee nee, want het wordt steeds leuker en dus steeds duurder en tijdrovender.
Oud 03-04-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Het gaat bij mij inmiddels ook ten koste van andere dingen (lees slaap, studie) dus het is voor hoe jouw leven er nu uitziet misschien niet het allerbeste idee nee, want het wordt steeds leuker en dus steeds duurder en tijdrovender.
Want je gaat dan buiten de lessen om ook veel salsadansen, wat het duurder maakt?
Oud 03-04-2011, 14:44
Verwijderd
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...EH&F=1&F=2&F=3

ik zat te kijken naar boardshorts, geen idee waarom, want ik ga er zelf toch niet meer in rondlopen

en toen kwam ik dit colbertje tegen en ik vind hem verschrikkelijk tof, met van die elleboogstukken. Maar de kleinste maten zijn er al uit. Waar koop je allemaal toffe colbertjes?
Oud 03-04-2011, 14:46
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Want je gaat dan buiten de lessen om ook veel salsadansen, wat het duurder maakt?
Juist ja (want vooral van buiten de lessen dansen leer je veel. De lessen zijn er vooral voor de techniek, los dansen voor de lol en om het echt onder de knie te krijgen). Nouja, niet overal is entree (en anders is het nooit meer dan 5 euro dus dat valt wel mee), maar ice-teas blijven aanslepen en zo tikt aan. En ik heb bijvoorbeeld nieuwe dansschoenen gekocht omdat de andere afgetrapter waren dan enig ander paar schoenen óóit.
Oud 03-04-2011, 14:47
Quis.
Quis. is offline
Citaat:

ik zat te kijken naar boardshorts, geen idee waarom, want ik ga er zelf toch niet meer in rondlopen

en toen kwam ik dit colbertje tegen en ik vind hem verschrikkelijk tof, met van die elleboogstukken. Maar de kleinste maten zijn er al uit. Waar koop je allemaal toffe colbertjes?
Ik heb mijn leukste, geloof het of niet, van de Wonderwoman. Wel al acht jaar geleden gekocht, toen was het nog niet zó'n enorme trashwinkel. En het is ook wel een a-typisch kledingstuk voor hun collectie. Maar verder ehm, geen idee, je moet er tegenaan lopen. Vintagewinkels willen het nog wel eens goed doen, en de Zara heeft er veel met elleboogstukken.
Oud 03-04-2011, 14:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Met een onderbreking van een maand of drie, een jaar.
Oh, doe je dan al best snel, goed salsa'en!

Citaat:

V&D, We? Ik vind elleboogstukken trouwens totaal niet mooi. Alsof het er niet bij past. Alsof de elleboog is gescheurd en je zo gauw geen passend lapje stof kon vinden om erop te naaien.
Oud 03-04-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Juist ja (want vooral van buiten de lessen dansen leer je veel. De lessen zijn er vooral voor de techniek, los dansen voor de lol en om het echt onder de knie te krijgen). Nouja, niet overal is entree (en anders is het nooit meer dan 5 euro dus dat valt wel mee), maar ice-teas blijven aanslepen en zo tikt aan. En ik heb bijvoorbeeld nieuwe dansschoenen gekocht omdat de andere afgetrapter waren dan enig ander paar schoenen óóit.
Het klinkt wel nog steeds echt superleuk
Oud 03-04-2011, 14:50
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Oh, doe je dan al best snel, goed salsa'en!

V&D, We? Ik vind elleboogstukken trouwens totaal niet mooi. Alsof het er niet bij past.
Nouja, goed, goed. Ik heb om écht gaaf te dansen nog een lange weg te gaan hoor, maar ik kan het goed genoeg om bij de leken een ''aaaah!'' op te wekken en om er zelf veel plezier aan te hebben. En ik steek er ook best veel tijd in, de laatste tijd, dus dan kan het ineens snel gaan. Zo kan ik inmiddels ook Bachata en heb ik afgelopen week zelfs een beetje Chachacha van iemand geleerd. (en aanleg, dat scheelt een hoop )
Oud 03-04-2011, 14:51
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Het klinkt wel nog steeds echt superleuk
Is het ook, ik kijk al sinds ik opstond uit naar de les vanavond. Er zwerft zo'n grafiek rond op het internet, over salsa-addictie en ik vraag me nog steeds af waar ik precies zit...

Dus ehm, ik blijf lobbyen hoor, want het is nooit te laat!
Oud 03-04-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Is het ook, ik kijk al sinds ik opstond uit naar de les vanavond. Er zwerft zo'n grafiek rond op het internet, over salsa-addictie en ik vraag me nog steeds af waar ik precies zit...

Dus ehm, ik blijf lobbyen hoor, want het is nooit te laat!
Is goed, hou nog maar even vol Ik sluit ook zeker niet uit dat ik er ooit nog aan begin. Tot die tijd blijf ik gewoon m'n vage zelfverzonnen dansjes vol overgave doen op feestjes <3 (wat overigens ook een soort van verslavend werkt soms )
Oud 03-04-2011, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn leukste, geloof het of niet, van de Wonderwoman. Wel al acht jaar geleden gekocht, toen was het nog niet zó'n enorme trashwinkel. En het is ook wel een a-typisch kledingstuk voor hun collectie. Maar verder ehm, geen idee, je moet er tegenaan lopen. Vintagewinkels willen het nog wel eens goed doen, en de Zara heeft er veel met elleboogstukken.
wonderwoman

mmm, ik zit nu bij de zara te kijken. Die hebben wel verdomd leuke dingen.
Verwijderd
Ik heb weer Spotify Even op m'n pc gedownload.
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Is goed, hou nog maar even vol Ik sluit ook zeker niet uit dat ik er ooit nog aan begin. Tot die tijd blijf ik gewoon m'n vage zelfverzonnen dansjes vol overgave doen op feestjes <3 (wat overigens ook een soort van verslavend werkt soms )
Is goed! Zelfverzonnen dansjes doen is ook heerlijk ja. De toegevoegde waarde van salsa is dat je het mét mensen danst, vind ik.

Laatst gewijzigd op 03-04-2011 om 15:23.
Verwijderd
Bestaat de wonderwoman nog? Want ik weet dat het op een gegeven moment een soort CoolCat werd, maar er was een tijd dat je daar nog best eens iets leuks kon kopen ja
Oud 03-04-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Is goed! Zelfverzonnen dansjes doen is ook heerlijk ja. De toegevoegde waarde van salsa is dat je het mét mensen danst, vind ik.

Ik vond 'm weer.
http://salsagigolo.files.wordpress.com/2007/09/phases.gif][afbeelding]
[/URL]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen
Oud 03-04-2011, 15:02
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Bestaat de wonderwoman nog? Want ik weet dat het op een gegeven moment een soort CoolCat werd, maar er was een tijd dat je daar nog best eens iets leuks kon kopen ja
Oh misschien is die wel failliet ja. In Maastricht was er twee jaar geleden in elk geval nog een op de hoek aan het Vrijthof.
Oud 03-04-2011, 15:09
Verwijderd
leren bretels, gaaf
Oud 03-04-2011, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Oh misschien is die wel failliet ja. In Maastricht was er twee jaar geleden in elk geval nog een op de hoek aan het Vrijthof.
Oh ja, die kan ik me volgens mij zelfs nog herinneren!

Ik ga eens kijken of er een supermarkt open is en dan boodschappen doen. En vanavond een hapje eten in de stad met moeders. Ben ik weer even een leuke dochter
Oud 03-04-2011, 15:12
Quis.
Quis. is offline
Veel plezier Absinthe! En tot morgen
Oud 03-04-2011, 15:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
brrr, dansen. Ik was laatst op een feestje en toen er een jongen dansen en hij zei 'dans je mee?' toen zei ik 'nee, sorry, ik ben niet zo'n danser'. Toen zei hij 'wees niet zo'n lul'
Hij probeerde je te versieren en je wees hem af! Hij was gekrenkt.
Oud 03-04-2011, 15:14
Verwijderd
ngggggggg waar kopen kleine jongemannen eigenlijk hun kleding? ik zie een supertofcolbert in de kinderhoek (huhuhuhu) en in de kledingtabel staat dat het voor jongetjes van 14 is want die zijn 1.65

HUHUHU
Oud 03-04-2011, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Hij probeerde je te versieren en je wees hem af! Hij was gekrenkt.
oh nou, nee dat denk ik niet
Oud 03-04-2011, 15:18
Verwijderd
http://www.asos.com/Unconditional/Un...lr=BlackDkGrey

wat is deze
Oud 03-04-2011, 15:20
Verwijderd
Wie heeft gisteravond rondom10 met Yosie gekeken? of is dat suf
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ADO heeft gewonnen bitches
Verwijderd
een vestje waar bij het lijkt alsof je een gilet met een sjaal draagt
Oud 03-04-2011, 15:22
Martiño
Martiño is offline
Weinig stof voor veel geld

Maar een beetje een gek ontwerp. Ik snap wat ze hebben geprobeerd te bereiken, maar ik vind het niet echt werken.
Oud 03-04-2011, 15:23
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
ngggggggg waar kopen kleine jongemannen eigenlijk hun kleding? ik zie een supertofcolbert in de kinderhoek (huhuhuhu) en in de kledingtabel staat dat het voor jongetjes van 14 is want die zijn 1.65

HUHUHU
Een kleine vriend (goffer dat klinkt fout) van me koopt veel online, maar welke winkels precies weet ik niet. Als ik hem zie zal ik er eens naar vragen, als ik er aan denk.
Oud 03-04-2011, 15:25
Martiño
Martiño is offline
Mijn ex was ook vrij kort en die kocht ook wel eens iets bij de kinderafdeling, genoeg "neutraal" spul.
Oud 03-04-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Wie heeft gisteravond rondom10 met Yosie gekeken? of is dat suf
het is dus duf
Oud 03-04-2011, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Een kleine vriend (goffer dat klinkt fout) van me koopt veel online, maar welke winkels precies weet ik niet. Als ik hem zie zal ik er eens naar vragen, als ik er aan denk.
ah tack!
Oud 03-04-2011, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Mijn ex was ook vrij kort en die kocht ook wel eens iets bij de kinderafdeling, genoeg "neutraal" spul.
hoe lang was hij dan?
Oud 03-04-2011, 15:34
Quis.
Quis. is offline
Nu we het toch over kleding voor kleine mensen hebben, weet iemand een winkel waar ze nette (en niet ál te dure) kleding verkopen in maat 34/36?
Oud 03-04-2011, 15:34
Verwijderd
asos, topshop, forever21
Oud 03-04-2011, 15:35
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
asos
Ken ik niet! *googlet*
Oud 03-04-2011, 15:35
Verwijderd
Oh en http://kenzaa.nl/
Oud 03-04-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
asos, topshop, forever21

ohja asos en topshop! oeieoei, daar zit ik te vaak op te struinen. En nooit iets kopen want geen geld of toch liever boeken kopen ;;;D
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten