Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
En dat dat driehoeken zijn, komt door de manier van landmeten zoals dat vroeger ging! Daarbij werden telkens driehoeken aan elkaar geplakt waarvan de afstand van één zijde bekend was, en dan werden er twee hoeken van de driehoek gemeten door met zo'n landmeterdingetje naar 2 kerktorens te kijken, en dan werden de andere zijden berekend.
(bron: historisch nieuwsblad, vertekend door mijn imperfecte geheugen) Laatst gewijzigd op 28-03-2011 om 11:39. |
![]() |
|
![]() |
behalve dan dus de vliegtuigen die bezig zijn voor carthografie e.d.
![]() hier iets over de punten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Meetspijker |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ha:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ha:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb een goeie vraag voor dit topic! Vriendlief en ik hadden het over seks hebben als je zwanger bent; en ik verklaarde dat mannen altijd denken dat hun piemel zo immens groot is, dat ze de baarmoedermond van hun vrouw penetreren en de baby een hersenschudding veroorzaken. Dit leidde tot de grap dat je als de baby dan in een stuit ligt, de baby ook meteen kunt penetreren. Haha.
Maar! Nu dachten wij, er bestaat vást Japanse hentai manga waarin precies dit gebeurt. Dus eh, is iemand het ooit tegengekomen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Met scharen ervaar ik als linkshandige alleen probleem als ze van die speciale ergonomische handvaten hebben, want die zijn dan speciaal op de vorm van je hand gemaakt en dan past je linkerhand niet in het rechterhandvat. Maar met 'gewone' ijzeren scharen is er totaal geen knipprobleem. Wel is het dus zo dat de bladen inderdaad andersom zitten (logisch), maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Linkshandige mensen vind ik sowieso raar. En ze kunnen nooit met vulpen schrijven!
Ok, Dobermann andere nerds naamzoek: Internet kapt er steeds mee (rood kruisje door de streepjes). Het ligt niet aan de hoeheethet, modem? En ook niet aan mijn pc, want mijn ouders hebben het ook regelmatig. Alleen opnieuw opstarten werkt. Soms is het 4x per dag en soms een hele week niet. Ik ben er nog niet achter hoe ik dat kan oplossen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben er nog steeds niet achter wat het Engelse woord 'albeit' betekent, ook al lees ik het wekelijks op forums. Ik heb gewoon geen zin om het op te zoeken, of zo.
![]() Naar aanleiding van dit topic heb ik het dus maar even opgezocht. Dat ik daar vanuit de context niet gewoon ben achter gekomen. En blijkbaar is het al-be-it, niet albeit op z'n Hollands. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
If this is in reference to a piece of classical music composed by Antonio Vivaldi, then it is a catalog reference number prefaced by RV. The catalog, known as the Ryom-Verzeichnis, was created by Peter Ryom, a Danish musicologist (scholar in the study of music). An example of this can be illustrated with one of Vivaldi's more famously celebrated violin concertos, Spring (La primavera) which is referenced as 'Concerto no. 1 in E major, Op. 8 RV 269'. Ryom-Verzeichnisis is obviously named in the first part after it's creator while Verzeichnis is German for index or directory.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, ik vind dat ze het hier niet helemaal uitspreken als ik 'all be it' zou uitspreken. Al helemaal niet in het Brits-Engels.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter? #veel Little Phoebe | 500 | 21-11-2010 23:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
De schaapjes aan mijn voeten weten het ook niet meer... lautie | 11 | 30-03-2005 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
(niet af) Gangen van gedachten Mir-idiotA | 13 | 18-11-2004 18:40 |