Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik lees veel fantasy. Ik ben vooral een fan van mensen die een beetje minder mainstream schrijven, hoewel er zo veel crap tussen zit dat ik vaak toch weer terug kom bij mainstream. Ik hou vooral van hele serieuze schrijvers (Hobb, Goodkind, Mills, Gail Z. Martin, Daniels), maar het liefste zou ik leven in een sprookje, zoals Narnia.
|
Er is waarschijnlijk net zoveel variaties tussen de smaken van lezer van 10 t/m 30 jaar als er variatie is in soorten boeken, dus ik snap niet zo goed wat je met dit 'onderzoek' wilt bereiken.
|
Harry Potter <3
Ik lees nederlands, want /lui. Ik hou niet van oorlogsdingen of boeken over vroeger (was maar 1 boek over het verleden dat ik nooit meer zal vergeten ![]() Paardenboeken vind ik wel heerlijk ![]() Ja, ehh. Romannetjes die je niet bijblijven dus ![]()
|
detectives, (raadsels), spannende boeken; maar niet horror
indiedergeval niet van die super meisjes boeken (want ik ben 13 (word nog 14), en de meesten die ik ken, op een paar na lezen dat) soms iets dat vertaald is uit het engels niet van die koeienletters, gwn B of C boeken geen romans e.d. boeken waar je over na moet denken, die er voor zorgen dat je je fantasie er een beetje bij moet gebruiken totaal geen meidenproblemen ofzo (heel zelden lees ik dat) harry potter is ook wel leuk XD iets met komedie of humor is soms ook wel leuk, voor de afwisseling ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 500 | 09-01-2008 19:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wil iemand mijn engels mondeling even nakijken? (A) Loor | 1 | 11-03-2007 22:45 | |
Films, TV & Radio |
Grey's Anatomy Verwijderd | 500 | 29-03-2006 16:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De waarheid over de vs!! Verwijderd | 163 | 09-03-2004 13:21 | |
Verhalen & Gedichten |
My modern love life Type | 9 | 13-03-2003 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Learn to lie (verhaal hijz nogal lang dus je moet er zin in hebben om hem te lezen) AnTaRTiCa | 23 | 15-05-2002 18:44 |