Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Jaaaaa, Songfestival. Dat is echt mijn tv-moment van het jaar. <3
Citaat:
![]() Hoe dan ook, ik vind Rusland dit jaar echt heel kut, met dat Musje. Eigenlijk moeten ze weer Dima Bilan sturen. ![]() ![]() Maar de echte verrassing is voor mij Wit-Rusland. De tekst is lichtelijk kut, maar die melodie. ![]() ![]() Oh en ik ben nog steeds een beetje verliefd op Lena. Laatst gewijzigd op 29-04-2011 om 20:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ontopic: ik ben heel benieuwd wat er met Belarus gaat gebeuren. Ik denk dat ze of heel laag, of heel hoog gaan eindigen. Maar ik ben benieuwd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Gister de eerste repetitie gezien van de 3Js... hmm... dodelijk saai. Maar goed, dat komt allemaal in orde volgens Kwik Kwek en Kwak. Ik moet 't nog zien.. M'n oog viel ook op Oekraïne, liedje is misschien niet heel bijzonder, maar wél goed gezongen en een hele toffe podiumact!
En stiekem hoop ik toch dat we EINDELIJK weer eens aan de finale mee mogen doen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar beter is natuurlijk een algehele stopzetting van dit klote-evenement.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het destijds met Glennis Grace, was in 2006 ofzo, wel raar dat we niet hoger zijn geeindigd, want het was best een prima (songfestival)nummer en ze zingt ook goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat Nederland moet volhouden.
![]() Het zou misschien wel helpen als Volendam en 't Gooi van deelname werden uitgesloten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Plus, niet songfestival-waardig (schreef je expres sogfestival? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien, op dat vlak gaan we DIK verliezen van Macedonië. http://www.youtube.com/watch?v=RPuFC7JurTc ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En dat was een typefout. Wat is er grappig aan sogfestival?
||
![]() |
Of je nu voorstander of tegenstander van het ESC bent, over enkele ogenblikken start de eerste halve finale toch
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Whaha, omdat Nederland, Frankrijk, Duitsland en België nog niet mochten stemmen, liggen Turkije en Armenië er eindelijk eens verdiend uit. Ik ergerde me elk jaar al rot aan de vaste 10-12 punten aan Turkije vanuit deze landen.
Ook stemt de jury weer voor de helft mee, er is weer hoop voor 't festival. Helaas de helft maar kunnen zien maar ik vond Servië erg leuk ! |
![]() |
|
O ja, Servië vond ik op zich ook wel leuk, alleen die psychedelische achtergrond, hm... Ik vond Turkije trouwens op zich nog wel oké, was wel verbaasd dat ze niet door waren. Maar ja, zal inderdaad ook wel te maken hebben met wie er mochten stemmen.
Hebben jullie het trouwens op België of op Nederland gezien? Indien dat laatste, hoe was daar het commentaar?
||
Citaat:
Ik vond het wel lullig hoe die Duitse presentator er meer voor de vorm bij stond, en zijn waffel moest houden. ![]()
|
![]() |
Groot fan van Servië! Achtergrond was misschien iets minder, maar 't liedje kan 't hebben... Gaat hoog eindigen als je 't mij vraagt!
Vond 'kanshebber' Azerbeidzjan beetje tegenvallen, expres niet van tevoren naar gekeken, maar vond 't nou beetje zouteloze bende. Verder vond ik Zwitserland erg leuk, hoewel behoorlijk gejat Jason Mraz riedeltje, maar goed, beter goed gejat dan slecht bedacht ![]() Godzijdank EINDELIJK weer eens wat echte liedjes door in plaats van al het vuurwerk, show en boom boom boom geweld! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, dat is. Maar talent groeit niet aan bomen en bovendien is het niet zo heel goed voor je imago om mee te doen aan het songfestival. Meestal. Dus veel goede, getalenteerde artiesten willen niet. Maarrr! Armenië, nohhh. ![]() ![]() Verder: Servië. <3 En Azerbeidzjan was ook leuk, en Zwitserland. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Nederland gaat uiteraard niet winnen, maar finaleplaats sluit ik niet uit, met de elitaire jury van tegenwoordig. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Eurovisie Songfestival 2010 Verwijderd | 54 | 06-06-2010 17:10 | |
De Kantine |
De wwwww saait op archont #994 Verwijderd | 500 | 03-06-2010 17:48 |