| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, bij mij op zich ook wel, maar als er dan iemand is die genoeg geld heeft van zichzelf, en het ook nog eens zelf aanbied (ga uiteraard niet bedelen om een treinkaartje) dan heb ik er niet zoveel moeite mee eigenlijk. Maar ik zal dan wel een uberkrent/profiteur zijn
|
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gelukkig kom jij zo vaak naar utrecht dat het treinkaartje niet echt een argument is
|
||||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En een tijdje moest je ineens betalen voor alle afleveringen ouder dan een week, maar nu niet meer
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik lees nu op het viva-forum het topic 'Buren stelen mijn Funda tekst', van een vrouw die het niet eerlijk vindt dat haar overburen vrijwel dezelfde tekst in de advertentie voor hun huis gebruiken, en bang is dat mensen dan per ongeluk hun huis zullen kopen als ze eigenlijk haar huis willen!
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
*gaat kijken* |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Over smultopics gesproken, er was op Viva laatst een topic, met de titel 'Claim ik mijn vriend teveel?'
Dus ik dacht, nou, dit gaat wat worden! Bleek dat haar vriend ELKE dag chat met een andere vrouw. Eerst was het gewoon begonnen, maar nu noemt hij het een 'sessie', omdat ze psychische problemen heeft, en hem heel erg nodig heeft, om er elke dag over te praten. Die topicopenster mocht niet meer in de keuken lawaai maken met de afwas, omdat hij er dan last van had, hij ging met de deur op slot zitten bellen. Ze waren een week naar Amerika geweest, en de week daarna bleef hij nog, en kwam die chatvriendin een week naar hem toe 'voor wat afleiding'. Daar had ze geen problemen mee (!) Ook werkt hij voor een project ergens anders, en heeft daar een appartement. Hij woont daar samen met die chatvriendin, 'maa rze hebben wel aparte slaapkamers hoor!' ![]() Kwam hij een avondje naar huis, was al drie weken geleden, wil hij alsnog die avond een 'sessie' houden met die chatvriendin. Nou ja, al die dingen bij elkaar opgeteld, en dan vraagt ze alsnog of ze haar vriend teveel claimt als ze zegt dat ze dit teveel vindt. WTFFFFFF, haal het bord van je kop vandaan, hij houdt er gewoon een tweede relatie op na! ![]() Sorry, heel verhaal. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
haha, die dude heeft het dus gewoon prima voor elkaar ![]() Maar serieus, dan ben je wel een heel erg naief mens :/
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|