Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2011, 14:01
Verwijderd
Ik wil dit

... (kunnen) dansen.
Advertentie
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh jeetje. Dan ben ik zeker weer eens een uitzondering op de mensheid

Naja, ik kan me wel bezwaard voelen, enzo, maar ''niet het gevoel willen hebben onderhouden te worden'', daar heb ik geloof ik niet zo heel veel moeite mee.
Och, ik heb vaak genoeg treinkaartjes voor anderen betaald; in ruil voor een biertje of 2 of whatever. Als mensen zich echt bezwaard voelen dan betalen ze het wel terug
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
haha ja

Nouja zoals laatst bijvoorbeeld, gingen we naar Zwolle naar het bevrijdingsfestival, en een vriend van me wilde wel mee maar had geen geld voor een treinkaartje, en ik kon gewoon geen goede formulering vinden om te zeggen dat ik dat wel wou betalen ("trakteren op een treinkaartje", "ik geef een rondje bij de kaartjesautomaat", "je kunt wel met onze trein meerijden"?) die niet klonk als iets belachelijks óf alsof ik hem maar een armoedzaaier vond ofzo

Soms gebruik ik 'je kreeg nog een verjaardagscadeautje van me, dan is dat gewoon het treinkaartje', maar dat kon nu niet want hij had al een verjaardagscadeautje gekregen
treinkaartje is inderdaad moeilijk ja. haha rondje bij de kaartjesautomaat
Citaat:
Fizzle, tijd voor een assertiviteitscursus.
heb jij er een voor me?
Verwijderd
Citaat:
ik ook een beetje geloof ik maar er liepen meer oogbol-fetisjisten rond op jouw feestje
Huw, whut? Jij was toch lijdend voorwerp?
En wie dan nog meer?
Verwijderd
Citaat:
maar ik wil niet dat hij zich bezwaard voelt en het is een gevoelig punt bij hem.
Hm oke.

Tja, bij mij op zich ook wel, maar als er dan iemand is die genoeg geld heeft van zichzelf, en het ook nog eens zelf aanbied (ga uiteraard niet bedelen om een treinkaartje) dan heb ik er niet zoveel moeite mee eigenlijk.
Maar ik zal dan wel een uberkrent/profiteur zijn
Oud 09-05-2011, 14:02
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Huw, whut? Jij was toch lijdend voorwerp?
En wie dan nog meer?
klopt

ehm geen idee wie het was, maar er stond op een gegeven moment een dame in de keuken die haar oogbol tegen die van mij wilde duwen
Oud 09-05-2011, 14:03
Verwijderd
Daarover gesproken trouwens Sarah, als ik je ooit nog eens zie, dan krijg je wel een drankje of 2 oid van me, voor het armbandje en het bestek + de verzendkosten!!
Oud 09-05-2011, 14:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
heb jij er een voor me?
Zeker, kom maar even langs, en dan stomp ik je in elkaar. Het is de bedoeling dat je dan leert om voor jezelf op te komen.
Oud 09-05-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:
anders goed te compenseren door wat oogbollikken!

Citaat:
jawel jawel, maar net een paar cent minder. dus nu staan we QUITTE
Nou oke

Citaat:
gadverdamme nou, mijn lenzen prikten als de neten toen ik ze zondag in wilde doen
Wss omdat je lens ook nog even lekker door de tuin van Absinthe heeft gerold

Citaat:
Is goed!
Kom ik toch weer mooi weg.
Gelukkig kom jij zo vaak naar utrecht dat het treinkaartje niet echt een argument is
Verwijderd
nou fizzle, dat kan je makkelijk winnen hoor
Verwijderd
Citaat:
klopt

ehm geen idee wie het was, maar er stond op een gegeven moment een dame in de keuken die haar oogbol tegen die van mij wilde duwen
Carn, wie was dat?
Maaike?
Oud 09-05-2011, 14:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
huh wat?
Daar moest ik aan denken. Gewoon. Aan het woord.
Citaat:
Zeker, kom maar even langs, en dan stomp ik je in elkaar. Het is de bedoeling dat je dan leert om voor jezelf op te komen.
Dat werkt denk ik niet. Ik heb 5 jaar karate en 2 jaar kickboxen gedaan en ik kan me nog steeds niet verdedigen.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Quitte dan maar?

Het betekent dat je wel met iemand wilt ontbijten. Dus er de nacht doorbrengen
ik ben toch ni lesbische gekke
Verwijderd
Citaat:
Carn, wie was dat?
Maaike?
Maaike lijkt me wel een oogbolfetisjist!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Daarom is het ook goede assertiviteitstraining, goed voor het zelfvertrouwen!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
wat, dat ik in elkaargestompt word?
Verwijderd
Citaat:
ik ben toch ni lesbische gekke
Ik toch ook ni gekkie! maar voor jou maak ik een uitzondering!
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig kom jij zo vaak naar utrecht dat het treinkaartje niet echt een argument is
Daar zeg je wat ja!
Gelukkig eet ik ook wel weer vaker bij jou dan jij bij mij volgens mij
Oud 09-05-2011, 14:07
Verwijderd
Citaat:
wat, dat ik in elkaargestompt word?
daar voel je niks van als elmer het doet bedoelde ik.
Verwijderd
Kijk jij nog weleens Topchef Minke?

Was net lekker aan het kijken, doet de player het ineens weer niet

Loop wel duisent weken achter.
Verwijderd
Citaat:
Daar zeg je wat ja!
Gelukkig eet ik ook wel weer vaker bij jou dan jij bij mij volgens mij
Nou dan komt het dus allemaal hartstikke goed uit qua quitte staan
Verwijderd
Citaat:
Maaike lijkt me wel een oogbolfetisjist!
Het zou ook nog Ida geweest kunnen zijn
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF is Schrödinger Kazet!?!?!
Verwijderd
misschien moet ik gewoon minder moeilijk doen en het toch vaker aanbieden? Of het gewoon eens met ze bespreken
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga trouwens even nog wat meer klasgenoten bestraffend toespreken.
Oud 09-05-2011, 14:08
Verwijderd
behalve als hij zijn riem met metalen punten uit de kast haalt als ik niet lekker genoeg gekookt heb
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Kijk jij nog weleens Topchef Minke?

Was net lekker aan het kijken, doet de player het ineens weer niet

Loop wel duisent weken achter.
Ja, ik kijk het nog wel. Maar je kan geen afleveringen meer terug kijken inderdaad
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit meen je toch niet.
Oud 09-05-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kijk het nog wel. Maar je kan geen afleveringen meer terug kijken inderdaad
Gisteren ging het prima, heb er 4 gekeken, maar nu doet hij het ineens weer niet.

En een tijdje moest je ineens betalen voor alle afleveringen ouder dan een week, maar nu niet meer
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn, wie was dat?
Maaike?
ida/ina/ide/ine?
Verwijderd
Citaat:
Het zou ook nog Ida geweest kunnen zijn
Rare vrienden heb je!

Citaat:

Citaat:
misschien moet ik gewoon minder moeilijk doen en het toch vaker aanbieden? Of het gewoon eens met ze bespreken
Als ik echt graag ergens heen zou willen en iemand zou het aanbieden en ik zou het op geen enkele andere manier kunnen bekostigen zou ik m'n trots wel opzij zetten (en wel denken: nou zodra ik weer geld heb krijgt hij/zij iets leuks van me)
Oud 09-05-2011, 14:10
Verwijderd
Ik lees nu op het viva-forum het topic 'Buren stelen mijn Funda tekst', van een vrouw die het niet eerlijk vindt dat haar overburen vrijwel dezelfde tekst in de advertentie voor hun huis gebruiken, en bang is dat mensen dan per ongeluk hun huis zullen kopen als ze eigenlijk haar huis willen!
Oud 09-05-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Gisteren ging het prima, heb er 4 gekeken, maar nu doet hij het ineens weer niet.

En een tijdje moest je ineens betalen voor alle afleveringen ouder dan een week, maar nu niet meer
Oh, toen ik het laatst wilde proberen, kon ik alleen nog maar fragmentjes terug kijken. EN bij TUDB ook.

Citaat:
ida/ina/ide/ine?
Ah, Ida dus. Wat een raar wijf
Oud 09-05-2011, 14:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik lees nu op het viva-forum het topic 'Buren stelen mijn Funda tekst', van een vrouw die het niet eerlijk vindt dat haar overburen vrijwel dezelfde tekst in de advertentie voor hun huis kopen, en bang is dat mensen dan per ongeluk hun huis zullen kopen als ze eigenlijk haar huis willen!
wat een randdebielen.
Oud 09-05-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Ik lees nu op het viva-forum het topic 'Buren stelen mijn Funda tekst', van een vrouw die het niet eerlijk vindt dat haar overburen vrijwel dezelfde tekst in de advertentie voor hun huis gebruiken, en bang is dat mensen dan per ongeluk hun huis zullen kopen als ze eigenlijk haar huis willen!
ah yes, een smultopic?

*gaat kijken*
Oud 09-05-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Rare vrienden heb je!
Raar vriendje heeft Lorelei!
.. ehh, en ik.
Rationeel
Rationeel is offline
ik belde het amc voor een afspraak en kan vrijdag al terecht. hoezo wachtlijsten?
Verwijderd
Alleen vinden de meeste Vivaforumsters het ook maar aanstellerij, dus dat valt dan weer mee.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Raar vriendje heeft Lorelei!
.. ehh, en ik.
nietus!
Verwijderd
Citaat:
Oud 09-05-2011, 14:13
Verwijderd
Ik ga eens boodschappen doen. Heb honger en zin in geitenkaas/honing/bieslook-tosti's
Oud 09-05-2011, 14:14
Verwijderd
Citaat:
nietus!
Grappie!
Oud 09-05-2011, 14:14
Verwijderd
Over smultopics gesproken, er was op Viva laatst een topic, met de titel 'Claim ik mijn vriend teveel?'
Dus ik dacht, nou, dit gaat wat worden!

Bleek dat haar vriend ELKE dag chat met een andere vrouw. Eerst was het gewoon begonnen, maar nu noemt hij het een 'sessie', omdat ze psychische problemen heeft, en hem heel erg nodig heeft, om er elke dag over te praten.

Die topicopenster mocht niet meer in de keuken lawaai maken met de afwas, omdat hij er dan last van had, hij ging met de deur op slot zitten bellen.

Ze waren een week naar Amerika geweest, en de week daarna bleef hij nog, en kwam die chatvriendin een week naar hem toe 'voor wat afleiding'.
Daar had ze geen problemen mee (!)

Ook werkt hij voor een project ergens anders, en heeft daar een appartement. Hij woont daar samen met die chatvriendin, 'maa rze hebben wel aparte slaapkamers hoor!'

Kwam hij een avondje naar huis, was al drie weken geleden, wil hij alsnog die avond een 'sessie' houden met die chatvriendin.

Nou ja, al die dingen bij elkaar opgeteld, en dan vraagt ze alsnog of ze haar vriend teveel claimt als ze zegt dat ze dit teveel vindt.

WTFFFFFF, haal het bord van je kop vandaan, hij houdt er gewoon een tweede relatie op na!

Sorry, heel verhaal.
Oud 09-05-2011, 14:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Haha, wtf, kerel gaat openlijk vreemd en zijn vriendin vindt het niet erg.
Oud 09-05-2011, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Haha, wtf, kerel gaat openlijk vreemd en zijn vriendin vindt het niet erg.
Precies.

Honderden posters hebben dit geprobeerd haar duidelijk te maken.
Hoe blind en naief kan je zijn.
Oud 09-05-2011, 14:17
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Auw, mijn hoofd.
Oud 09-05-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Over smultopics gesproken, er was op Viva laatst een topic, met de titel 'Claim ik mijn vriend teveel?'

Bleek dat haar vriend ELKE dag chat met een andere vrouw. Eerst was het gewoon begonnen, maar nu noemt hij het een 'sessie', omdat ze psychische problemen heeft, en hem heel erg nodig heeft, om er elke dag over te praten.

Die topicopenster mocht niet meer in de keuken lawaai maken met de afwas, omdat hij er dan last van had, hij ging met de deur op slot zitten bellen.

Ze waren een week naar Amerika geweest, en de week daarna bleef hij nog, en kwam die chatvriendin een week naar hem toe 'voor wat afleiding'.

Ook werkt hij voor een project ergens anders, en heeft daar een appartement. Hij woont daar samen met die chatvriendin, 'maa rze hebben wel aparte slaapkamers hoor!'

Kwam hij een avondje naar huis, was al drie weken geleden, wil hij alsnog die avond een 'sessie' houden met die chatvriendin.

Nou ja, al die dingen bij elkaar opgeteld, en dan vraagt ze alsnog of ze haar vriend teveel claimt als ze zegt dat ze dit teveel vindt.

WTFFFFFF, haal het bord van je kop vandaan, hij houdt er gewoon een tweede relatie op na!

Sorry, heel verhaal.
wut al zou hij, heel eventueel, géén seks met die andere vrouw hebben - dan nog heeft hij met haar meer een relatie dan met die TS
Oud 09-05-2011, 14:19
Carn
Carn is offline
Citaat:

Sorry, heel verhaal.

haha, die dude heeft het dus gewoon prima voor elkaar

Maar serieus, dan ben je wel een heel erg naief mens :/

Regels voor berichten