Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom zou je willen streven na een BMI van 19,5?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hou er over op. Ik kan me kwaad maken over mensen die een perfect gewicht hebben en zich dan nog te dik gaan voelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, hoe lullig het voor sommige mensen die misschien echt te zwaar zijn ook is, zelfs vrouwen met een gezond gewicht kunnen nog miepen, dat is vrouw-eigen. Hebben ze 23 willen ze naar 20, hebben ze 20 is dat soms zelfs nog niet genoeg. Maar goed, we kunnen er beter over ophouden inderdaad. |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu ga ik het er niet meer over hebben. Meisjes van 170 en 70 kg hébben een goed figuur. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, het gaat natuurlijk ook om hoe het eruit ziet, maar waarom haal je dan een cijfertje aan om het te verantwoorden? Jij kwam aan met die 19,5, niet ik. Dus nogmaals, zou je mij serieus nemen als ik naar 19,5 wilde, ongeacht hoe dat eruit zou zien? |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de Viva (:')) stonden deze week foto's van Britney en Micha Barton en en allerlei andere skinny-ass bitches, en allemaal hebben ze cellulitus. Daar ontkom je echt bijna niet aan, tenzij je jezelf helemaal gek traint, en van jezelf al een catwalk-lichaam hebt.
Je kan dan voor je benen inderdaad beter gaan sporten, want afvallen met jou gewicht hoeft echt niet. Of het gewoon accepteren. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vroeg me al af waarom het zo leek alsof je me kende en waarom een nieuwert zo aardig tegen me deed ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh en, de viva ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja normaal wel, maar nu heb ik alleen maar van die zoute ballen in huis. ![]() Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|