Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2011, 15:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
En verder over alles dat groen is!
Advertentie
Oud 27-05-2011, 15:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
goeie titel!

Citaat:
Een oom van mij doet elk jaar een ahornsiroop+citroensap kuur en dan valt hij altijd een paar kilo af, en in de rest van het jaar komt hij dan altijd meer kilo aan, en hij kan steeds minder eten om niet aan te komen.
een soort mini-jojo bedoel je?
Citaat:
Ze heeft denk ik een gezond gewicht ja, maar aan de lichte kant weet ik niet. (Niet dat ik je er dik vind uitzien hoor Fizzle, helemaal niet!)

Ze kan dan wel een slanke taille hebben, maar als ze voor de rest (net als ik) wat steverige benen/heupen enzo heeft, snap ik wel dat ze er 5 kg af wil.

edit: oh, ik weet niet meer precies hoe lang ze is, maar 60 kg lijkt me wel dikke prima hoor! Ik weeg veel meer
Ja, de foto's die ik hier post zijn ook zelden van mijn benen! (behalve die van de operette, waar ik een rokje tot op de knie aan heb met drie onderrokken, en dan zien mijn benen er prachtig dun uit ja, maar dat is omdat je de bovenbenen niet ziet).
Ik weet ook niet precies hoe lang ik ben, maar ongeveer 1.68 denk ik.
Oud 27-05-2011, 15:40
Verwijderd
Nog even uit het vorige topic:

Fizzle, als je 60 weegt, en je wil naar een BMI van 19,5 lijkt me dat ook niet helemaal nodig nee!

Hell, ik heb een BMI van 23 en ik ben al vrij tevreden!

Maar goed, moet me er ook verder niet mee bemoeien.
Oud 27-05-2011, 15:41
Verwijderd
In welke map komen webcamfoto's terecht?
Oud 27-05-2011, 15:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik weet ook helemaal niet of het gaat lukken om 5 kilo af te vallen! Maar ik kan het proberen
Oud 27-05-2011, 15:45
Verwijderd
Waarom zou je willen streven na een BMI van 19,5? Sowieso is dat hele BMI redelijke onzin, maar ook buiten dat (ja nu ga ik ook even met cijfers strooien, maar ach iedereen doet dat nu): ik heb een BMI van 20, zou je mij ook serieus nemen als ik zou zeggen naar 19,5 te willen?
Verwijderd
Fizzle: met jouw lengte is tot 70 kg een gezond gewicht hoor. (Zo leert voedingscentrum mij)
Verwijderd
Mijn bmi zat ook tegen de 23 aan dacht ik.
Verwijderd
19,5. Jeetje, nu vind ik mezelf dus wel dik he.

Zat pas uit te rekenen, op mijn 17e/18e had ik nog een BMI van 20, skinny-ass bitch dat ik was!
Ik ben nu 10 kilo zwaarder dan toen
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vinden jullie wodka lekker?
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je willen streven na een BMI van 19,5? Sowieso is dat hele BMI redelijke onzin, maar ook buiten dat (ja nu ga ik ook even met cijfers strooien, maar ach iedereen doet dat nu): ik heb een BMI van 20, zou je mij ook serieus nemen als ik zou zeggen naar 19,5 te willen?
Ik zou willen dat jij het zegt want jou zou ik een klap kunnen verkopen, bij fizzle kan ik dat niet maken
Oud 27-05-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
ja
Oud 27-05-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
19,5. Jeetje, nu vind ik mezelf dus wel dik he.

Zat pas uit te rekenen, op mijn 17e/18e had ik nog een BMI van 20, skinny-ass bitch dat ik was!
Ik ben nu 10 kilo zwaarder dan toen

Ik hou er over op. Ik kan me kwaad maken over mensen die een perfect gewicht hebben en zich dan nog te dik gaan voelen.
Oud 27-05-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zou willen dat jij het zegt want jou zou ik een klap kunnen verkopen, bij fizzle kan ik dat niet maken
Als ik ooit zoiets zeg mag je me inderdaad een flinke klap verkopen. En op een bier-dieet zetten tot ik weer bij zinnen ben en zo.
Noedelhap
Noedelhap is offline
...Slechte smaak!
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Verwijderd
Citaat:
Als ik ooit zoiets zeg mag je me inderdaad een flinke klap verkopen. En op een bier-dieet zetten tot ik weer bij zinnen ben en zo.
Awesome Dan word ik je feeder
Oud 27-05-2011, 15:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb een BMI van 21 en ik ga nu drop vreten, want ik vind mezelf te dun Op naar de 22!
Oud 27-05-2011, 15:48
Verwijderd
Citaat:

Ik hou er over op. Ik kan me kwaad maken over mensen die een perfect gewicht hebben en zich dan nog te dik gaan voelen.
Sorry.

Maar, hoe lullig het voor sommige mensen die misschien echt te zwaar zijn ook is, zelfs vrouwen met een gezond gewicht kunnen nog miepen, dat is vrouw-eigen. Hebben ze 23 willen ze naar 20, hebben ze 20 is dat soms zelfs nog niet genoeg.

Maar goed, we kunnen er beter over ophouden inderdaad.
Oud 27-05-2011, 15:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee.
Ennn... whiskey?

Waarom vind je wodka vies?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nouja, het gaat om hoe het eruit ziet he, niet om dat cijfertje. En zolang ik celullityfusbenen heb is daar teveel vet
Citaat:
Fizzle: met jouw lengte is tot 70 kg een gezond gewicht hoor. (Zo leert voedingscentrum mij)
Jaja, maar het oog wil ook wat!
Citaat:
Ben ik te aaibaar of te ver weg?
Citaat:

Jamaar ik heb het heetste huisgenootje van de wereld en zelfs mijn vader en schoonvader geilen op haar
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een BMI van 21 en ik ga nu drop vreten, want ik vind mezelf te dun Op naar de 22!
*boks* Dan ga ik ook maar drop eten want ik heb te weinig tet!
Verwijderd
Citaat:
Ennn... whiskey?

Mah, niet heel vies, maar ook niet echt heeeeel lekker. Het gaf wel troost toen Quis het meenam toen ik heel verdrietig was

Vieze smaak, yuk.
Oud 27-05-2011, 15:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ennn... whiskey?

ze vindt het alleen niet lékker toch?
Bovendien, dat kan goed, want het smaakt nergens naar
Oud 27-05-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Nouja, het gaat om hoe het eruit ziet he, niet om dat cijfertje. En zolang ik celullityfusbenen heb is daar teveel vet

Jaja, maar het oog wil ook wat!

Ben ik te aaibaar of te ver weg?

Jamaar ik heb het heetste huisgenootje van de wereld en zelfs mijn vader en schoonvader geilen op haar
Ik ken je niet goed genoeg om te zeggen dat ik je een ontzettende idioot vindt.

En nu ga ik het er niet meer over hebben. Meisjes van 170 en 70 kg hébben een goed figuur.
Advertentie
Oud 27-05-2011, 15:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
*boks* Dan ga ik ook maar drop eten want ik heb te weinig tet!
*boks* Op naar de C?

Uiteraard wel zoete drop!
Verwijderd
En afvallen omdat je vader op je huisgenoot geilt, hoe fucked up is dat
Verwijderd
Drop.
Verwijderd
Citaat:
Col, je blijft me verbazen!

Je eet zeker ook zoete popcorn? :')
Oud 27-05-2011, 15:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ze vindt het alleen niet lékker toch?
Bovendien, dat kan goed, want het smaakt nergens naar
Hm ok ok

Ik vind wodka vies, want jenever is al vies smaakloos. Goeie whiskey heeft tenminste überhaupt smaak, maar Ste vind dat weer niet te zuipen!
Oud 27-05-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Nu breekt mijn klopt. Ook heel dunnen vrouwen kunnen cellylitys hebben en ook stevige vrouwen kunnen het niet hebben! Mens, kappen nou! Als je strakker in je vel wil zitten moet je naar de sportschool en vragen om oefeningen die daarbij helpen. Meer niet. Punt.
En ja, het gaat natuurlijk ook om hoe het eruit ziet, maar waarom haal je dan een cijfertje aan om het te verantwoorden? Jij kwam aan met die 19,5, niet ik. Dus nogmaals, zou je mij serieus nemen als ik naar 19,5 wilde, ongeacht hoe dat eruit zou zien?
Oud 27-05-2011, 15:53
Verwijderd
Ik heb zin om iets provactiefs te roepen als *bak chips naar binnen propt*

Maar ik ben op dieet
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Col, je blijft me verbazen!

Je eet zeker ook zoete popcorn? :')
Ha, nee Zout, zo zout mogelijk. Zoete popcorn is vies.

Maar zoete drop is beter dan zout, no doub about it.
Verwijderd
O kijk, mijn agenda. Bedoelde je ook deze, Stefenootje?:

Die lelijke frutseltjes zijn omdat ik die functies wilde uitproberen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En afvallen omdat je vader op je huisgenoot geilt, hoe fucked up is dat
Ik geil zelf ook op d'r.
en mijn vriendje ook. ;x
Oud 27-05-2011, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ik geil zelf ook op d'r.
en mijn vriendje ook. ;x
Prima, zoek het maar uit.
Verwijderd
In de Viva (:')) stonden deze week foto's van Britney en Micha Barton en en allerlei andere skinny-ass bitches, en allemaal hebben ze cellulitus. Daar ontkom je echt bijna niet aan, tenzij je jezelf helemaal gek traint, en van jezelf al een catwalk-lichaam hebt.

Je kan dan voor je benen inderdaad beter gaan sporten, want afvallen met jou gewicht hoeft echt niet.

Of het gewoon accepteren.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

OH wacht ben jij etmakas!?

Ik vroeg me al af waarom het zo leek alsof je me kende en waarom een nieuwert zo aardig tegen me deed
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Drop.
Geef maar aan mij!
Oud 27-05-2011, 15:55
Verwijderd
Mijn beste vriendin heeft maat 34 en meer cellulitis dan ik.
Verwijderd
Citaat:
OH wacht ben jij etmakas!?

Ik vroeg me al af waarom het zo leek alsof je me kende en waarom een nieuwert zo aardig tegen me deed
Hoi!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
In de Viva (:')) stonden deze week foto's van Britney en Micha Barton en en allerlei andere skinny-ass bitches, en allemaal hebben ze cellulitus. Daar ontkom je echt bijna niet aan, tenzij je jezelf helemaal gek traint, en van jezelf al een catwalk-lichaam hebt.

Je kan dan voor je benen inderdaad beter gaan sporten, want afvallen met jou gewicht hoeft echt niet.

Of het gewoon accepteren.
Ik kan het echt niet accepteren. Maar ik sport ook

Oh en, de viva
Oud 27-05-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

Eh, ik geloof het niet, maar ik kan het bijna niet zien door al die plaksels erop
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik geil zelf ook op d'r.
en mijn vriendje ook. ;x
Maar Fizzle, waarom in hemelsnaam een bmi van 19,5? 21 is een normaal BMI, in veel gevallen.
Verwijderd
Citaat:
*boks* Op naar de C?

Volgens sommige merken heb ik C, kun je nagaan! Maar dan ga ik voor een C bij alle merken ja.

En ja normaal wel, maar nu heb ik alleen maar van die zoute ballen in huis.

Citaat:
Hm ok ok

Ik vind wodka vies, want jenever is al vies smaakloos. Goeie whiskey heeft tenminste überhaupt smaak, maar Ste vind dat weer niet te zuipen!
Ik houd van whisky en drink als ik in een tent ben waar ze alleen maar vies bier, vieze wijn e.d. verkopen het liefst wodka, maar verder nooit echt.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn beste vriendin heeft maat 34 en meer cellulitis dan ik.
arm meisje.
Maar is daar niks aan te doen dan?

Citaat:
Hoi!
Ja ik kom er pas net achter!
Is zo toch?
Vanwaar de nickchange?
Oud 27-05-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
arm meisje.
Maar is daar niks aan te doen dan?
Nee, want vrouwen hebben vet. Zo gaat dat.
Oud 27-05-2011, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Ik geil zelf ook op d'r.
en mijn vriendje ook. ;x
Dat is niet omdat ze een laag BMI heeft.
Verwijderd
Citaat:
Ja ik kom er pas net achter!
Is zo toch?
Vanwaar de nickchange?
Is zo, ja. Kon je dat aan zo'n klein stukje foto zien? En gewoon, ik heb er niet echt over nagedacht ofzo. Ik vond dit leuker klinken.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nu breekt mijn klopt. Ook heel dunnen vrouwen kunnen cellylitys hebben en ook stevige vrouwen kunnen het niet hebben! Mens, kappen nou! Als je strakker in je vel wil zitten moet je naar de sportschool en vragen om oefeningen die daarbij helpen. Meer niet. Punt.
En ja, het gaat natuurlijk ook om hoe het eruit ziet, maar waarom haal je dan een cijfertje aan om het te verantwoorden? Jij kwam aan met die 19,5, niet ik. Dus nogmaals, zou je mij serieus nemen als ik naar 19,5 wilde, ongeacht hoe dat eruit zou zien?
Nou, ja wel als je dat echt wilde
Citaat:
Maar Fizzle, waarom in hemelsnaam een bmi van 19,5? 21 is een normaal BMI, in veel gevallen.
Nouja, het was maar een indicatie. Ik zei alleen dat ik dat BMI zou hebben als ik ongeveer 5 kilo afval, wat me een reëel gewicht lijkt, en dat dat dan nog niet ongezond is.
Citaat:
Volgens sommige merken heb ik C, kun je nagaan! Maar dan ga ik voor een C bij alle merken ja.
Maar dat kan niet, dan heb je een D bij de merken waar je nu een C bij hebt!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten