Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Tijd voor bier
Hier eigenlijk ook, maar ik ben zo moe dus ik twijfel!
Advertentie
Oud 01-06-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Wat is Raï?

Misschien graaf je Rome wel, het slaat in ieder geval aan bij de wwwww-crew.

[filmpje]
Raï is Frans/Arabische muziek.
Spoiler

Wat dingetjes. Het is een heel breed genre. Er zijn ook veel rapachtige dingen. Dat vind ik soms ook wel leuk, maar dit meer. <333

En dat Rome-liedje vond ik wel leuk, maar niet heul bijzonder. Ik vergat een beetje dat het aanstond, zeg maar.
Oud 01-06-2011, 21:33
Verwijderd
De kwaliteit van dat eerste filmpje is trouwens best wel kut.
Oud 01-06-2011, 21:41
Verwijderd
Ik ga biertjes drinken.
Oud 01-06-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ga biertjes drinken.
Ik ook!
Oud 01-06-2011, 22:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Raï is Frans/Arabische muziek.

Wat dingetjes. Het is een heel breed genre. Er zijn ook veel rapachtige dingen. Dat vind ik soms ook wel leuk, maar dit meer. <333

En dat Rome-liedje vond ik wel leuk, maar niet heul bijzonder. Ik vergat een beetje dat het aanstond, zeg maar.
Oh dan is dit misschien wel wat voor jou, niet Arabisch, maar een beetje richting dezelfde sfeer.

Oud 01-06-2011, 22:05
Verwijderd

misschien vind je die onderste wel wat, azeche

ik begin Anouar Brahem waanzinnig te waarderen
Oud 01-06-2011, 22:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Anouar Brahem is inderdaad goed.
Oud 01-06-2011, 22:10
Verwijderd
john surman en anouar brahem zijn mijn favorieten van dit jaar. Surman in de winter, Brahem in de zomer.
Oud 01-06-2011, 22:15
Verwijderd
Zo.
Oud 01-06-2011, 22:17
Verwijderd
Ik heb een groepje vriendinnen van vroegah, en soms is daar ook een meisje bij wat ik niet zo goed ken verder.
Die moest ik deze week geld overmaken voor het schuurfeest, maar dat had ik nog niet gedaan. Kreeg ik vandaag een smsje van een andere vriendin: ''Hee, ik sprak vanmiddag K, dat je het geld nog niet overgemaakt hebt, wil je dat doen?''
Maar K. heeft gewoon mijn mailadres! En dit was al de tweede keer dat die andere vriendin iets vroeg voor K.
Wat moet ik denken van zulks. Vind het nogal irritant.
Oud 01-06-2011, 22:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Schuurfeest?
Oud 01-06-2011, 22:24
Verwijderd
Schuurfeest.
Oud 01-06-2011, 22:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Schuurfeest?
Citaat:
Schuurfeest.
Oud 01-06-2011, 22:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Is dat een feest in een schuur of een feest waarbij je moet gaan schuren met de boiz?
Oud 01-06-2011, 22:25
Verwijderd
een boi is geen boy!
Oud 01-06-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Is dat een feest in een schuur of een feest waarbij je moet gaan schuren met de boiz?
Helaas dat eerste, en goddank niet dat tweede.

Nee, vind het zelf ook en alles, maar ze lopen me al eeuwen te smeken om mee te gaan 'want het is echt heel gezellig!!!1'. Dus ik dacht, nou weet je, ik ga erheen, zie het als een antropologisch experiment ('trieste boeren en hun feestgewoonten'), zeg dat ik het superstom vond, en hoef dan hopelijk nooit meer mee!

Of ik vind het vet leuk! Maar dat verwacht ik niet.
Oud 01-06-2011, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een groepje vriendinnen van vroegah, en soms is daar ook een meisje bij wat ik niet zo goed ken verder.
Die moest ik deze week geld overmaken voor het schuurfeest, maar dat had ik nog niet gedaan. Kreeg ik vandaag een smsje van een andere vriendin: ''Hee, ik sprak vanmiddag K, dat je het geld nog niet overgemaakt hebt, wil je dat doen?''
Maar K. heeft gewoon mijn mailadres! En dit was al de tweede keer dat die andere vriendin iets vroeg voor K.
Wat moet ik denken van zulks. Vind het nogal irritant.
Je had gewoon die doekoe op tijd moeten passen, swa.
Oud 01-06-2011, 22:28
Verwijderd
Ik hoop maar dat er niet al te veel bier-gerelateerde nummers gedraaid gaan worden. Of tiet-gerelateerd.
Oud 01-06-2011, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Je had gewoon die doekoe op tijd moeten passen, swa.
Ja, dat sowieso Had ik trouwens vandaag al gedaan hoor, dus ze had sowieso GEEN ENKEL PUNT MEER, maar dan is het toch nog steeds raar dat de communicatie verloopt via de irritante belerende strenge vriendin, en ze me zelf niet even een mailtje stuurt.
Oud 01-06-2011, 22:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als ze irritant is, waarom ga je dan met 'r om?
Oud 01-06-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Als ze irritant is, waarom ga je dan met 'r om?
Ze is irritant als ze boodschappen namens anderen verstuurt.

Misschien voelt K. zich wel bezwaard om zoiets aan me te vragen, omdat ze me niet zo heel goed kent. Zou ik wel sneu vinden.
Oud 01-06-2011, 22:35
Verwijderd
Ik ken jouw persoontje niet, maar voor veel mensen is smeken om toegezegd geld awkward, en als je dan een snobistische, arrogante en labiele reeks bent... Tsja, dan kan ik me voorstellen dat je iemand liever niet in het kruis tast
Oud 01-06-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ken jouw persoontje niet, maar voor veel mensen is smeken om toegezegd geld awkward, en als je dan een snobistische, arrogante en labiele reeks bent... Tsja, dan kan ik me voorstellen dat je iemand liever niet in het kruis tast
Ik vind dit een rare post on so many levels
Oud 01-06-2011, 22:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Een labiele reeks.
Oud 01-06-2011, 22:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit van Eizo gehoord, dus zijn credibility is intact.

Citaat:
Nee hoor. Er zijn plenty gebieden waar ook jij een ordinaire n00b bent Als grafisch ontwerper Eizo niet kennen is hetzelfde als een tafelvoetballer die Deutsche Meister niet kent. De audiofiel die Mark Levinson niet kent. De coder die Notepad++ niet kent. De loodgieter die Bahco niet kent. Und so weiter
Ik ben feitelijk geen grafisch ontwerper
Oud 01-06-2011, 22:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1832417

Wel ironisch, die eerste reactie.
Oud 01-06-2011, 22:43
Verwijderd
Heeft iemand hier Enter the Void gezien?
Oud 01-06-2011, 22:45
Verwijderd
Feeks! Haha stomme autocorrect.

En Steef, zo raar is het niet, wat ik zeg. Maar het is vast niet wat je horen wilt, dus is het maar raar on so kant levels. Vraag dan niet om input.
Oud 01-06-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben feitelijk geen grafisch ontwerper
Potato potatoe
Oud 01-06-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Feeks! Haha stomme autocorrect.

En Steef, zo raar is het niet, wat ik zeg. Maar het is vast niet wat je horen wilt, dus is het maar raar on so kant levels. Vraag dan niet om input.
Je kent 'mijn persoontje' niet, zeg je, maar houdt vervolgens wel rekening met de optie dat ik arrogant en snobistisch ben. Ook weinig sympathiek verwoord, als je het mij vraagt.

Maar als ik voortaan om input vraag, dan zal ik erbij zetten: niet van Doberman plz! ;x
Oud 01-06-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Je kent 'mijn persoontje' niet, zeg je, maar houdt vervolgens wel rekening met de optie dat ik arrogant en snobistisch ben. Ook weinig sympathiek verwoord, als je het mij vraagt.

Maar als ik voortaan om input vraag, dan zal ik erbij zetten: niet van Doberman plz! ;x
Ach, ik bedoelde het natuurlijk met een knipoog. Dat had ik er misschien expliciet bij moeten zeggen, my bad hoor.

En hoe je écht bent is niet echt hoe iemand die jou niet echt kent ziet of hoeft te zien. En K. kan best gewoon een timide persoontje zijn.

Zo weer goed dan?
Oud 01-06-2011, 23:02
Verwijderd
Ik ben overigens niet uitgenodigd op het schuurfeest
Oud 01-06-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Wut?
Oud 01-06-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben overigens niet uitgenodigd op het schuurfeest
Zou je meewillen dan?
Oud 01-06-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik bedoelde het natuurlijk met een knipoog. Dat had ik er misschien expliciet bij moeten zeggen, my bad hoor.

En hoe je écht bent is niet echt hoe iemand die jou niet echt kent ziet of hoeft te zien. En K. kan best gewoon een timide persoontje zijn.

Zo weer goed dan?
Het was al goed hoor. Jouw manier van dingen brengen is niet altijd de mijne, maar dat is niet zo erg.
Oud 01-06-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Het was al goed hoor. Jouw manier van dingen brengen is niet altijd de mijne, maar dat is niet zo erg.
Ik heb altijd het idee dat je meteen van het slechtste uit gaat, terwijl ik heel warm en sociaal bevlogen ben
Oud 01-06-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb altijd het idee dat je meteen van het slechtste uit gaat
dat wel
Oud 01-06-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand hier Enter the Void gezien?
Maar niemand dus?
Verwijderd
Citaat:
dat wel
Nou, stop daar dan eens mee
Verwijderd
jawel
Oud 01-06-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
jawel
Oh, wat vond je ervan? Is hij echt heel rRrraAAaaArrrr en naar, of valt het wel mee?
Oud 01-06-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Maar niemand dus?
Nee niet gezien, maar het is van Gaspar Noé, dus zou ik 'm wel gaan kijken.
Oud 01-06-2011, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Nee niet gezien, maar het is van Gaspar Noé, dus zou ik 'm wel gaan kijken.
Ja, heb z'n vorige (lange) films wel gezien, maar weet niet of ik deze aandurf/kan.
Oud 01-06-2011, 23:28
Verwijderd
hij is wel RRrrRRRRrrRraaAAaaAarRrRrR
Oud 01-06-2011, 23:29
Verwijderd
Citaat:
hij is wel RRrrRRRRrrRraaAAaaAarRrRrR
Maar ook schokkend of eng?
Oud 01-06-2011, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, heb z'n vorige (lange) films wel gezien, maar weet niet of ik deze aandurf/kan.
Eh, welke film(s) kon je níet aan van hem dan?
Oud 01-06-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Eh, welke film(s) kon je níet aan van hem dan?
Hoe bedoel je? Ik heb Seul Contre Tous en Irréversible gezien, en die kon ik prima aan, hoewel die wel een beetje naar waren, maar ik wilde dus even peilen hoe het zat met het naar/freaky-gehalte van Enter the Void.
Oud 01-06-2011, 23:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
He mensen, wanneer gaan we eens pokermeeten?
Oud 01-06-2011, 23:38
Verwijderd
Ik dacht dat je pokeren stom vond?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten