| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb een groepje vriendinnen van vroegah, en soms is daar ook een meisje bij wat ik niet zo goed ken verder.
Die moest ik deze week geld overmaken voor ![]() het schuurfeest![]() , maar dat had ik nog niet gedaan. Kreeg ik vandaag een smsje van een andere vriendin: ''Hee, ik sprak vanmiddag K, dat je het geld nog niet overgemaakt hebt, wil je dat doen?''Maar K. heeft gewoon mijn mailadres! En dit was al de tweede keer dat die andere vriendin iets vroeg voor K. Wat moet ik denken van zulks. Vind het nogal irritant.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, vind het zelf ook en alles, maar ze lopen me al eeuwen te smeken om mee te gaan 'want het is echt heel gezellig!!!1'. Dus ik dacht, nou weet je, ik ga erheen, zie het als een antropologisch experiment ('trieste boeren en hun feestgewoonten'), zeg dat ik het superstom vond, en hoef dan hopelijk nooit meer mee!Of ik vind het vet leuk! Maar dat verwacht ik niet. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had ik trouwens vandaag al gedaan hoor, dus ze had sowieso GEEN ENKEL PUNT MEER, maar dan is het toch nog steeds raar dat de communicatie verloopt via de irritante belerende strenge vriendin, en ze me zelf niet even een mailtje stuurt.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik voortaan om input vraag, dan zal ik erbij zetten: niet van Doberman plz! ;x |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe je écht bent is niet echt hoe iemand die jou niet echt kent ziet of hoeft te zien. En K. kan best gewoon een timide persoontje zijn. Zo weer goed dan? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|