| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moraal van mijn verhaal; geheugen is geheugen en zoals het verkocht wordt werkt het 100% naar behoren en betrouwbaar, zéker bij Kingston. Daarnaast kost het geen scheet. Ironisch genoeg zijn de enige reepjes waar ik issues mee heb gehad zogeheten "top line" produkten. Nog een saillant detail; je zult nergens DDR2/DDR3 vinden met een CL kleiner dan 4 En nog wat leuke data die het vermeende belang van strakke timings enigszins ondermijnen: clicketyclick.
Laatst gewijzigd op 02-06-2011 om 16:23. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is het natuurlijk helemaal niet interessant waar jij wel of geen problemen mee hebt gehad, maar gaat het om het gemiddelde. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het prima dat jij ook eens een "autoriteitsmuntje" op wilt gooien hoor maar van mij mag je BBG's van Tweakers.net gaan uitzoeken waarin niet tenminste één configuratie zit met die reepjes.. Maar goed, wat weet Tweakers nou van degelijke hardware he?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. En zo zat zijn dat je je een hersenschudding valt is toch wel erg als het elk jaar is. (persoonlijk he)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder wordt gewoon heel instabiel als ze gaat drinken. En ik dig dronken ouders wel, dan lijken ze opeens net mensen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Voor mij moet je niet drinken om een mens te zijn
| Advertentie |
|
|
![]() |