Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
hahaha, dat vivatopic 'claim ik mijn vriend teveel?'. De ts is weer lekker bezig moeten aankloppen om je eigen creme te pakken uit je eigen slaapkamer, vervolgens een boze vriend omdat hij haar heeft gestoord in zijn chatsessie met dat mokkel van 'm
Ja, las het gisteren ook ja!

My god.
Advertentie
Oud 02-06-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik zou toch wel altijd voor iig 2 reepjes gaan
Ja, dat zeg ik. Oneven aantal reepjes alleen met triple channel, maar nooit één of vier reepjes.
Oud 02-06-2011, 14:41
Verwijderd
Begin het nu wel sneu te vinden trouwens, hoor net dat ze dinsdag naar Toscane zouden gaan, als ze echt een hersenschudding heeft gaat dat dus niet door Aww.

En heeft iemand een link van vivaforum? Volgens mij moet ik dit lezen
Oud 02-06-2011, 14:41
Verwijderd
Citaat:
hahaha, dat vivatopic 'claim ik mijn vriend teveel?'. De ts is weer lekker bezig moeten aankloppen om je eigen creme te pakken uit je eigen slaapkamer, vervolgens een boze vriend omdat hij haar heeft gestoord in zijn chatsessie met dat mokkel van 'm
wtf?
Oud 02-06-2011, 14:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou dan ga ik maar eens bestellen!
Oud 02-06-2011, 14:43
Verwijderd
Waar vind ik dat topic?
Oud 02-06-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Waar vind ik dat topic?
http://forum.viva.nl/forum/Relaties/...essages/111911
Oud 02-06-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ook!
Het was leuk!
Oud 02-06-2011, 15:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dober/Calculi, is Hispeed USB hetzelfde als 2.0?
Oud 02-06-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Huisarts is onderweg, waarschijnlijk een hersenschudding
Nee.

Citaat:
Het was leuk!
Hier ook! Ik ging alleen wel erg optijd naar huis omdat ik niet meer overeind kon zitten van vermoeidheid, dat was wel een beetje jammer.
Oud 02-06-2011, 15:27
Verwijderd
Ik had barstende koppijn dus ik ben ook op tijd naar huis gegaan. Stappen en de volgende dag geen kater
Oud 02-06-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Dober/Calculi, is Hispeed USB hetzelfde als 2.0?
Ye.
Oud 02-06-2011, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Stappen en de volgende dag geen kater
Dat is ook wel fijn ja, al zorg ik daar meestal sowieso wel voor.
Ik zit ook al twee dagen aan de pijnstillers omdat ik mijn hoofd zo hard stootte aan mijn massief houten kast dat ik er zowat scheel van zie.
Oud 02-06-2011, 15:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ye.
Hm, doe ik er niet beter aan om alvast USB 3 mobo te nemen?
Oud 02-06-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Hm, doe ik er niet beter aan om alvast USB 3 mobo te nemen?
Affirmative.
Oud 02-06-2011, 15:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Affirmative.
*gaat weer opnieuw zoeken naar een geschikte*
Oud 02-06-2011, 15:53
Verwijderd
Citaat:
FFS, ik struikel een beetje over welke kast ik moet nemen. Ik wil een midtowermodel met iig 3 usb poorten.

Edit: oh wacht, er staat overal 2xusb, maar die zitten aan de voorkant, de andere 2 aan de achterkant? Hebben de meeste kasten gewoon 4 USB-poorten?
De USB-poorten zitten gewoon op het mobo. De meeste kasten bieden 2 extra aansluitingen die je ook kan aansluiten. Maar op de meeste mobo zitten standaard 4 USB-poorten.
Oud 02-06-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Verklaar "kwalitatief minder goed" eens naar iets concreets?
Nouja sowieso is valueRam altijd CL3 en daarnaast is het natuurlijk ook nog eens een 'afgekeurd' product. Het is alsof Apple een Iphone heeft gemaakt, maar de datacomponenten niet werken en dat ze dan besluiten hem als Ipod te verkopen. Je koopt een product dat in feite al een euvel heeft en daarom gedownscaled is naar lagere capaciteit. Persoonlijk koop ik dan liever een product dat ontworpen is op diezelfde specs.
Oud 02-06-2011, 16:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mwah, ik zal wel zien of dat spul goed werkt of niet.

Heb zojuist een order geplaatst voor een whopping 1330,- incl. BTW. Au, mijn portemonnee!
Oud 02-06-2011, 16:10
Verwijderd
Ik heb net voor de grap dat ABN huishoudboekje gedaan. Maar ik moet zeggen dat ik er niet echt iets aan heb. Ik mis een aantal categorieën, zoals uitgaan. Hoewel ik dat ook wel snap aangezien je daarvoor meestal geld pint.
Oud 02-06-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Nouja sowieso is valueRam altijd CL3 en daarnaast is het natuurlijk ook nog eens een 'afgekeurd' product. Het is alsof Apple een Iphone heeft gemaakt, maar de datacomponenten niet werken en dat ze dan besluiten hem als Ipod te verkopen. Je koopt een product dat in feite al een euvel heeft en daarom gedownscaled is naar lagere capaciteit. Persoonlijk koop ik dan liever een product dat ontworpen is op diezelfde specs.
Vertaal het verschil tussen CL2/2.5/3 eens naar concrete benchmarks voor me in bijvoorbeeld Crysis of Photoshop? En kun je eens laten zien dat Kingston en haar productieprocesses die methode die jij aangeeft ook daadwerkelijk gebruiken? En wie zegt dat GEIL/GSKILL/Corsair/etc niet hetzelfde doen met de "op spec"-produkten, maar dan de éckte highenddropouts daar voor gebruiken?

Moraal van mijn verhaal; geheugen is geheugen en zoals het verkocht wordt werkt het 100% naar behoren en betrouwbaar, zéker bij Kingston. Daarnaast kost het geen scheet. Ironisch genoeg zijn de enige reepjes waar ik issues mee heb gehad zogeheten "top line" produkten.

Nog een saillant detail; je zult nergens DDR2/DDR3 vinden met een CL kleiner dan 4 En nog wat leuke data die het vermeende belang van strakke timings enigszins ondermijnen: clicketyclick.

Laatst gewijzigd op 02-06-2011 om 16:23.
Oud 02-06-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Vertaal het verschil tussen CL2/2.5/3 eens naar concrete benchmarks voor me in bijvoorbeeld Crysis of Photoshop? En kun je eens laten zien dat Kingston en haar productieprocesses die methode die jij aangeeft ook daadwerkelijk gebruiken? En wie zegt dat GEIL/GSKILL/Corsair/etc niet hetzelfde doen met de "op spec"-produkten, maar dan de éckte highenddropouts daar voor gebruiken?

Moraal van mijn verhaal; geheugen is geheugen en zoals het verkocht wordt werkt het 100% naar behoren en betrouwbaar, zéker bij Kingston. Daarnaast kost het geen scheet. Ironisch genoeg zijn de enige reepjes waar ik issues mee heb gehad zogeheten "top line" produkten.
Ja eh, als je onbekend bent met ValueRAM dan kan je ook gewoon even googlen.

Daarnaast is het natuurlijk helemaal niet interessant waar jij wel of geen problemen mee hebt gehad, maar gaat het om het gemiddelde.
Oud 02-06-2011, 16:24
Verwijderd
Nou ik ga m'n gootsteen maar z'n laatste chemische behandeling geven en als hij dan nog niet schoon is dan is het jammer
Oud 02-06-2011, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, als je onbekend bent met ValueRAM dan kan je ook gewoon even googlen.

Daarnaast is het natuurlijk helemaal niet interessant waar jij wel of geen problemen mee hebt gehad, maar gaat het om het gemiddelde.
Nee, je zit gewoon te wauwelen over triviale zaken
Oud 02-06-2011, 16:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
omg, zometeen kan ik gewoon Youtubefilmpjes streamen op 720p! /luxe

Even ter vergelijking, deze bak is een Athlon singlecore 1,8 GHz, Geforce 4 en 512 MB RAM
Oud 02-06-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ga m'n gootsteen maar z'n laatste chemische behandeling geven en als hij dan nog niet schoon is dan is het jammer
je bent een SMEERLAP met je SMERIGE HUIS.

Denk je aan boodschappen?
Oud 02-06-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:

Even ter vergelijking, deze bak is een Athlon singlecore 1,8 GHz, Geforce 4 en 512 MB RAM
Dan ga je er in elk geval flink op vooruit.
Oud 02-06-2011, 16:38
Verwijderd
Nou madame is naar het ziekenhuis want er moeten foto's van haar oogkas gemaakt worden. Wtf
Oud 02-06-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:

Damn wat zal er een wereld voor je open gaan Zelfs mijn kist is rapper dan dat
Oud 02-06-2011, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Nou madame is naar het ziekenhuis want er moeten foto's van haar oogkas gemaakt worden. Wtf
damn
Oud 02-06-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Jezus wat een bummer joh
Oud 02-06-2011, 16:46
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je kan ook direct goede RAM kopen en mij een kratje bier brengen voor het goede advies, ben je nog goedkoper uit ook
Heb het al besteld als je leest;p
Oud 02-06-2011, 16:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
en dat vind jij grappig?

Dan doe ik ook mee: BWAHHAHAHAHAHAH!
Oud 02-06-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Heb het al besteld als je leest;p
In dat geval rest er niets anders dan mij een kratje bier te brengen en er het beste van te hopen.
Oud 02-06-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
In dat geval rest er niets anders dan mij een kratje bier te brengen en er het beste van te hopen.
Kom op zeg, doe even niet zo pseudointeressant door af te geven op ValueRAM van Kingston Ik vind het prima dat jij ook eens een "autoriteitsmuntje" op wilt gooien hoor maar van mij mag je BBG's van Tweakers.net gaan uitzoeken waarin niet tenminste één configuratie zit met die reepjes.. Maar goed, wat weet Tweakers nou van degelijke hardware he?
Oud 02-06-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
en dat vind jij grappig?

Dan doe ik ook mee: BWAHHAHAHAHAHAH!
Ja hallo, ze heeft zichzelf het ziekenhuis in gezopen. Net als Doux.
Oud 02-06-2011, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Kom op zeg, doe even niet zo pseudointeressant door af te geven op ValueRAM van Kingston Ik vind het prima dat jij ook eens een "autoriteitsmuntje" op wilt gooien hoor maar van mij mag je BBG's van Tweakers.net gaan uitzoeken waarin niet tenminste één configuratie zit met die reepjes.. Maar goed, wat weet Tweakers nou van degelijke hardware he?
Een argument van autoriteit zonder dat die autoriteit het met je eens is, is niet een erg sterk argument. Tweakers gebruikt die soort strookjes alleen in hun budgetsystemen. Maar het is natuurlijk ook geen slechte keus, enkel de kans dat het stuk gaat is groter. Maar aangezien het toch niets kost kan je het dan nog eens kopen. Persoonlijk investeer ik alleen liever wat meer in dit geval, want ik zou het wel als nadeel ervaren dat m'n computer op half vermogen loopt en ik reepjes moet vervangen. Maar als je niks te doen hebt, dan maakt het natuurlijk niets uit.
Oud 02-06-2011, 16:58
Macrador
Macrador is offline
Rare moeder heb je Sann
Oud 02-06-2011, 16:59
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Beetje ver!
Oud 02-06-2011, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Een argument van autoriteit zonder dat die autoriteit het met je eens is, is niet een erg sterk argument. Tweakers gebruikt die soort strookjes alleen in hun budgetsystemen. Maar het is natuurlijk ook geen slechte keus, enkel de kans dat het stuk gaat is groter. Maar aangezien het toch niets kost kan je het dan nog eens kopen. Persoonlijk investeer ik alleen liever wat meer in dit geval, want ik zou het wel als nadeel ervaren dat m'n computer op half vermogen loopt en ik reepjes moet vervangen. Maar als je niks te doen hebt, dan maakt het natuurlijk niets uit.
In mijn oude desktop zit ook Corsair ValueRAM. Het spul loopt prima.
Oud 02-06-2011, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Kom op zeg, doe even niet zo pseudointeressant door af te geven op ValueRAM van Kingston Ik vind het prima dat jij ook eens een "autoriteitsmuntje" op wilt gooien hoor
Wat weet jij nou van zijn autoriteit op het gebied van computers? Niks dus.
Oud 02-06-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Rare moeder heb je Sann
Welnee, ik heb juist een hele leuke moeder!
Oud 02-06-2011, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Slechter of minder betrouwbaar moet terug te vinden zijn in cijfertjes, niet?
Oud 02-06-2011, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Wat weet jij nou van zijn autoriteit op het gebied van computers? Niks dus.
Dat het niet veel soeps is

Maar lief dat je het voor hem opneemt
Oud 02-06-2011, 17:10
Verwijderd
Fuck man, ik heb echt een kater met hoofdpijn en alles. Dat heb ik vrijwel nog nooit gehad.
Ik ga nooit meer gore bochtwijn van de AH kopen.
Oud 02-06-2011, 17:11
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Welnee, ik heb juist een hele leuke moeder!
Mmm. Ik heb mijn ouders nog niet dronken gezien. Dat mag wel zo blijven zolang ik in de buurt ben . En zo zat zijn dat je je een hersenschudding valt is toch wel erg als het elk jaar is. (persoonlijk he)
Oud 02-06-2011, 17:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja hallo, ze heeft zichzelf het ziekenhuis in gezopen. Net als Doux.
Maar Doux is niet je moeder. Bij je moeder ligt zoiets toch iets facepalmwaardiger op een -manier ipv een -manier!

Speaking of Doux, ligt die alweer in een coma, want ze post hier niet echt meer?
Oud 02-06-2011, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Mmm. Ik heb mijn ouders nog niet dronken gezien. Dat mag wel zo blijven zolang ik in de buurt ben . En zo zat zijn dat je je een hersenschudding valt is toch wel erg als het elk jaar is. (persoonlijk he)
Hahahaah het is niet elk jaar zo erg hoor Mijn moeder wordt gewoon heel instabiel als ze gaat drinken.

En ik dig dronken ouders wel, dan lijken ze opeens net mensen
Oud 02-06-2011, 17:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Fuck man, ik heb echt een kater met hoofdpijn en alles. Dat heb ik vrijwel nog nooit gehad.
Ik ga nooit meer gore bochtwijn van de AH kopen.
Welke wijn had je?
Oud 02-06-2011, 17:17
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hahahaah het is niet elk jaar zo erg hoor Mijn moeder wordt gewoon heel instabiel als ze gaat drinken.

En ik dig dronken ouders wel, dan lijken ze opeens net mensen
Gelukkig
Voor mij moet je niet drinken om een mens te zijn

Regels voor berichten