| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben pas net weer thuis en zonder kleerscheuren dit keer, heb nog even wat winkels aangedaan
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
En mijn tante fietste een keer bij mijn ouders weg na een verjaardag om aan het eind van de straat tegen een lantaarnpaal te fietsen, op straat te vallen met wenkbrauw helemaal open en toen wilde ze niet meer opstaan. Ze kon het wel, maar wilde gewoon niet
Dus die kon met een ambulance naar het ziekenhuis. En daar ging ze de verpleegkundige uitschelden. My god
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind mijn moeder erg mutserig wat alcohol betreft. Ze drinkt nooit meer dan twee glaasjes, anders wordt ze duizelig en dat vindt ze onprettig. :')
Maar ik ben aan de andere kant ook wel blij dat mn moeder nooit voor zo'n dronken scene zorgt, want dat zou ik toch wel erg en vinden.
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb wel 5 euro uitgespaard van de week omdat de chipdingen in de bus het niet deden. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
de combinatie ouders en drank, mijn vader zag op facebook dat ik er ongezond uitzag en daarom kwamen ze nog snel wat eten brengen voordat ze twee weken op vakantie gaan. Ik vind zelf tekenen boeiender dan eten zoeken, zo, deze laatste weken, dus ik vond het dikke prima. Brengen ze pap en bier. Vooral veel bier. uhhrrr!
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik mag eigenlijk nog steeds niet echt drinken van m'n moeder. Ik krijg twee glaasjes max als ik daar ben, en daarna mag ik niet meer.
:') Ja, ik zou af en toe wel gezellige bourgondische ouders willen, maar helaas zijn ze zo calvinistisch als het maar zijn kan, met één koekje, en één glaasje en één bakje chips en wat niet al. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom geeft ze je drank? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het wel jammer dat mijn ouders niet zo zijn, maar uit opvoedkundig oogpunt en bezorgheid vind ik dat denk ik uiteindelijk toch wel beter hoor. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ze nou 'mijn leeftijd had' okay..
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn moeder is sowieso overbezorgd hoor. Echt bizar waar ze soms mee komt.
Moet vrijdag ergens in Rotterdam zijn, bij een of ander bedrijf, maar het is me nog niet helemaal 100% duidelijk wat het precies is enzo. Moet ik haar ervoor en erna per se bellen. "Misschien word je wel verscheept naar Tunesië!'' Waar haalt ze het vandaan ![]()
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nou ja, volgens mij ben je als ouder toch altijd nog wat bezorgd, en zie je liever niet dat je kind (te) veel drinkt, toch? Of je kind nou 16 of 36 is. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Eigenlijk is het een soort blijk van vertrouwen van je ouders, zo van 'kijk, ik respecteer je volwassenheid en ik vind dat je zelf de verantwoordelijkheid kan dragen om niet te veel te drinken'. En anders is het gewoon altijd gezellig.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gvd, nu heb ik de tram gemist doordat ik niet op de tijd heb gelet.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|