Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2011, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Maar Doux is niet je moeder. Bij je moeder ligt zoiets toch iets facepalmwaardiger op een -manier ipv een -manier!

Speaking of Doux, ligt die alweer in een coma, want ze post hier niet echt meer?
Hahaha absoluut. Maar toch heb ik 20 minuten gelachen voor ik naarboven kon zonder haar in haar gezicht uit te lachen

En ik vind het ook wel sneu. En maar bovenal:

Tenzij blijkt dat het echt erg is natuurlijk. Dan ga ik heel goed voor d'r zorgen
Advertentie
Oud 02-06-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig
Voor mij moet je niet drinken om een mens te zijn
Voor mij wel
Oud 02-06-2011, 17:20
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Voor mij wel
Er is nog water .
Oud 02-06-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Hahaha absoluut. Maar toch heb ik 20 minuten gelachen voor ik naarboven kon zonder haar in haar gezicht uit te lachen

En ik vind het ook wel sneu. En maar bovenal:

Tenzij blijkt dat het echt erg is natuurlijk. Dan ga ik heel goed voor d'r zorgen

Ik ben pas net weer thuis en zonder kleerscheuren dit keer, heb nog even wat winkels aangedaan
Oud 02-06-2011, 17:34
Verwijderd
Ahw arm moedertje van Sann Ik herken het wel hoor. Ik heb mijn moeder ook een keer een lachbui van 10 minuten gehad toen ik mijn moeder inclusief kerstboom, lichtjes en ballen naar beneden zag tyfen Dat vond ze zoooooo niet leuk
Oud 02-06-2011, 17:38
Verwijderd
Ik heb mijn ma nog nooit alcohol zien drinken, come to think of it. Dat is ook wat!
Oud 02-06-2011, 17:39
Verwijderd
Mijn moeder is een keer toen ze compleet dronken was keihard op haar knieën gevallen, de volgende dag werd ze wakker met open knieën en 0,0 herinneringen aan het hele voorval. En lachen dat ze deed, ze leek wel een puber. Ik vond het nogal -waardig...
Oud 02-06-2011, 17:41
Verwijderd
En mijn tante fietste een keer bij mijn ouders weg na een verjaardag om aan het eind van de straat tegen een lantaarnpaal te fietsen, op straat te vallen met wenkbrauw helemaal open en toen wilde ze niet meer opstaan. Ze kon het wel, maar wilde gewoon niet Dus die kon met een ambulance naar het ziekenhuis. En daar ging ze de verpleegkundige uitschelden. My god
Oud 02-06-2011, 17:41
Verwijderd
Mijn moeder drinkt ook niet zo veel, kan ze niet tegen Af en toe een sgroppinootje of iets heel zoets.
Oud 02-06-2011, 17:42
Verwijderd
Ik rijd lekker zwart nu. En dat is niet omdat ik een asociale pauper ben maar omdat ik met m'n ING-pas weer eens geen kaartjes meer kan kopen bij automaten
Oud 02-06-2011, 17:43
Verwijderd
Er word vandaag heel weinig gecontroleerd! ben zelf 0 keer gecontroleerd
Oud 02-06-2011, 17:43
Verwijderd
Mijn ouders drinken nu ook aanzienlijk minder dan vroeger, gelukkig. Ik heb ze iets te vaak dronken gezien, imo
Oud 02-06-2011, 17:45
Verwijderd
Ik vind mijn moeder erg mutserig wat alcohol betreft. Ze drinkt nooit meer dan twee glaasjes, anders wordt ze duizelig en dat vindt ze onprettig. :')

Maar ik ben aan de andere kant ook wel blij dat mn moeder nooit voor zo'n dronken scene zorgt, want dat zou ik toch wel erg en vinden.
Oud 02-06-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Er word vandaag heel weinig gecontroleerd! ben zelf 0 keer gecontroleerd
Stiekem hoop ik op controle hoor. Lekker stennis schoppen, want ik vind dat ik in mijn recht sta
Oud 02-06-2011, 17:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn ouders drinken ook weinig. Mijn vader was vroeger wel een zware drinker, en hij gebruikte ook cocaïne en speed.
Oud 02-06-2011, 17:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik rijd lekker zwart nu. En dat is niet omdat ik een asociale pauper ben maar omdat ik met m'n ING-pas weer eens geen kaartjes meer kan kopen bij automaten
Oh, heeft dat te maken met de ING? Ik heb ook problemen soms.

Ik heb wel 5 euro uitgespaard van de week omdat de chipdingen in de bus het niet deden.
Oud 02-06-2011, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders drinken ook weinig. Mijn vader was vroeger wel een zware drinker, en hij gebruikte ook cocaïne en speed.
Geen heroïne? Poser!
Oud 02-06-2011, 17:48
Verwijderd
Mijn INGpas weigert soms ook bij zo'n automaat, maar als je even over dat gouden dingetje wrijft en het dan nog een keer probeert, dan doet hij het wel hoor.
Of proberen jullie het een keer en denken dan 'ach, nou ja'?
Oud 02-06-2011, 17:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Geen heroïne? Poser!
Nee, ik geloof het niet. Mijn moeder zegt dat hij bang is voor naalden.
Verwijderd
de combinatie ouders en drank, mijn vader zag op facebook dat ik er ongezond uitzag en daarom kwamen ze nog snel wat eten brengen voordat ze twee weken op vakantie gaan. Ik vind zelf tekenen boeiender dan eten zoeken, zo, deze laatste weken, dus ik vond het dikke prima. Brengen ze pap en bier. Vooral veel bier. uhhrrr!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn INGpas weigert soms ook bij zo'n automaat, maar als je even over dat gouden dingetje wrijft en het dan nog een keer probeert, dan doet hij het wel hoor.
Nee, ik probeer het één keer en dan denk ik "godverdomme, kutding".
Oud 02-06-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Oh, heeft dat te maken met de ING? Ik heb ook problemen soms.

Ik heb wel 5 euro uitgespaard van de week omdat de chipdingen in de bus het niet deden.
De NS zegt dat de ING-passen door de extra softwarematige skimbeveiligingen de kwalitatief inferieure passen niet langer goed werken. De ING zegt, hoe gek, "lulz, nonsense, crappy software!" En ik zit er mee.
Oud 02-06-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Eh, ik heb zowel met de ING als NS contact opgenomen, het is een bekend probleem.
Oud 02-06-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
de combinatie ouders en drank, mijn vader zag op facebook dat ik er ongezond uitzag en daarom kwamen ze nog snel wat eten brengen voordat ze twee weken op vakantie gaan. Ik vind zelf tekenen boeiender dan eten zoeken, zo, deze laatste weken, dus ik vond het dikke prima. Brengen ze pap en bier. Vooral veel bier. uhhrrr!
Oud 02-06-2011, 17:52
Verwijderd
Ik mag eigenlijk nog steeds niet echt drinken van m'n moeder. Ik krijg twee glaasjes max als ik daar ben, en daarna mag ik niet meer.

:')

Ja, ik zou af en toe wel gezellige bourgondische ouders willen, maar helaas zijn ze zo calvinistisch als het maar zijn kan, met één koekje, en één glaasje en één bakje chips en wat niet al.
Oud 02-06-2011, 17:55
Verwijderd
mijn moeder verstopt drank in mijn tassen met schone was want ik doe de was bij mijn ouders. Dan pak ik mijn tas op en rinkelt hij helemaal :"D
Oud 02-06-2011, 17:56
Verwijderd
Citaat:
mijn moeder verstopt drank in mijn tassen met schone was want ik doe de was bij mijn ouders. Dan pak ik mijn tas op en rinkelt hij helemaal :"D
Maar... je kind drank geven vind ik dan weer het andere uiterste hoor. Ik zou ze niet supererg afremmen zoals mijn ouders doen, maar het ook zeker niet aanmoedigen.

Waarom geeft ze je drank?
Oud 02-06-2011, 17:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat vind ik ook een beetje vreemd.
Oud 02-06-2011, 17:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar... je kind drank geven vind ik dan weer het andere uiterste hoor. Ik zou ze niet supererg afremmen zoals mijn ouders doen, maar het ook zeker niet aanmoedigen.
Oh, mijn stiefmoeder heeft dat ook, als we samen aan de wijn zitten dan blijft ze maar bijschenken.
Oud 02-06-2011, 17:59
Verwijderd
gewoon, cadeautje? Nieuw lekker biertje dat ze ergens gevonden heeft of zo? Is dat ongebruikelijk? Oh.
Oud 02-06-2011, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Oh, mijn stiefmoeder heeft dat ook, als we samen aan de wijn zitten dan blijft ze maar bijschenken.
Ja, de moeder van LL die is ook zo, die laat ons gewoon lekker zuipen en doet zelf gezellig mee.

Ik vind het wel jammer dat mijn ouders niet zo zijn, maar uit opvoedkundig oogpunt en bezorgheid vind ik dat denk ik uiteindelijk toch wel beter hoor.
Oud 02-06-2011, 18:04
Verwijderd
Ik heb wel echt bourgondische ouders. Vrienden van mij zeiden ook wel eens 'huh, eten jullie zo altijd, wij alleen met kerst ofzo'. En mijn vader zit bij een bier en wijnproeverij dus als ik daar ben moet ik echt duizend dingen proberen
Oud 02-06-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:

Waarom geeft ze je drank?
Ze is volwassen, wat is er dan raar aan om je kind drank te geven als ze nou 'mijn leeftijd had' okay..
Oud 02-06-2011, 18:07
Verwijderd
Mijn moeder is sowieso overbezorgd hoor. Echt bizar waar ze soms mee komt.
Moet vrijdag ergens in Rotterdam zijn, bij een of ander bedrijf, maar het is me nog niet helemaal 100% duidelijk wat het precies is enzo.
Moet ik haar ervoor en erna per se bellen. "Misschien word je wel verscheept naar Tunesië!''
Waar haalt ze het vandaan
Verwijderd
Drank aan je volwassen kind geven vind ik ook niet raar
Verwijderd
<3
Oud 02-06-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ze is volwassen, wat is er dan raar aan om je kind drank te geven als ze nou 'mijn leeftijd had' okay..
Zoals Volkert het schreef, leek het net alsof zijn moeder z'n tas helemaal volstouwde met flessen, dat zou me toch wel wat vreemd lijken ja.

Maar nou ja, volgens mij ben je als ouder toch altijd nog wat bezorgd, en zie je liever niet dat je kind (te) veel drinkt, toch? Of je kind nou 16 of 36 is.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Drank aan je volwassen kind geven vind ik ook niet raar
Ik vind het vooral raar om het tussen de was te verstoppen.
Verwijderd
Hahaha stefanootje

Mijn moeder gaf mij ook drank toen ik 14/15 was ofzo hoor
Oud 02-06-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het vooral raar om het tussen de was te verstoppen.
Dan is 't iig goed verpakt
Oud 02-06-2011, 18:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, de moeder van LL die is ook zo, die laat ons gewoon lekker zuipen en doet zelf gezellig mee.

Ik vind het wel jammer dat mijn ouders niet zo zijn, maar uit opvoedkundig oogpunt en bezorgheid vind ik dat denk ik uiteindelijk toch wel beter hoor.
Haha, ja, misschien heb je ook wel gelijk, maarja, we zijn allemaal volwassen.

Eigenlijk is het een soort blijk van vertrouwen van je ouders, zo van 'kijk, ik respecteer je volwassenheid en ik vind dat je zelf de verantwoordelijkheid kan dragen om niet te veel te drinken'. En anders is het gewoon altijd gezellig.
Oud 02-06-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Hahaha stefanootje

Maar vind je dat nu achteraf zelf ook niet een beetje gek of te ver gaan?
Oud 02-06-2011, 18:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hahaha stefanootje

Ja, ik kreeg ook vaak wijn van mijn moeder. En bij mijn vader kon ik zo een krat bier wegtikken toen ik 14 was. Nou ja, dat hield ik niet binnen, maar controle was er niet.
Oud 02-06-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk is het een soort blijk van vertrouwen van je ouders, zo van 'kijk, ik respecteer je volwassenheid en ik vind dat je zelf de verantwoordelijkheid kan dragen om niet te veel te drinken'. En anders is het gewoon altijd gezellig.
Ja, dat vertrouwen van mijn ouders is een beetje jammer ja Overbezorgd to tha max.

Gvd, nu heb ik de tram gemist doordat ik niet op de tijd heb gelet.
Oud 02-06-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Maar vind je dat nu achteraf zelf ook niet een beetje gek of te ver gaan?
Flesje champagne als ik jarig was ofzo. Of een lokale drank als ze op vakantie waren geweest. Ik vind het niet zo gek want ik drink eigenlijk al heel lang een glaasje rood met mijn ouders mee tijdens het eten. Ik vind het eigenlijk niet asoooo ofzo
Oud 02-06-2011, 18:12
Verwijderd
Mijn ouders waren nogal makkelijk met alcohol Toen ik 13 was oid werd er zelfgemaakte sangria geschonken op vakantie. Dat spul was zóet en ongelooflijk lekker. Ik werd niet echt tegengehouden oid
Oud 02-06-2011, 18:17
Verwijderd
Ik had dus dat filmpje waarin Rutte mijn naam noemt laten zien aan mijn vader, hij weigert te geloven dat het echt is
Oud 02-06-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik had dus dat filmpje waarin Rutte mijn naam noemt laten zien aan mijn vader, hij weigert te geloven dat het echt is
Hoe zou het nep moeten zijn dan?
Verwijderd
Citaat:
Stiekem hoop ik op controle hoor. Lekker stennis schoppen, want ik vind dat ik in mijn recht sta
Dat sta je alleen niet
Verwijderd
Wil je trouwens al een beetje beginnen met koken?
Want ik heb erge honger. Ben er als het goed is rond half 7.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten