| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn ene achternaam is een plaats in Spanje, Portugal, Colombia en is onderdeel van meerdere plaatsnamen in Brazilië, daarnaast is het een laan in China, er zijn bouwwerken in het Verenigd Koninkrijk en Brazilië met die naam, daarnaast is het een asteroïde. Ik vermoed dat deze naam afkomstig is van de Moren.
Mijn andere achternaam, is afgeleid van het woord voor "geit", hetgeen ook mijn facebooknaam verklaart. Verder komt deze achternaam voor in de namen van onder andere een Kaapverdiaans vliegveld, een Amerikaans treinstation een Braziliaanse stadion enz. |
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn achternaam is een onderdrukt steppevolk, een plaats in België, een Amerikaanse voornaam, een gebruiksvoorwerp, een materiaalsoort, een woord voor 'meer' (alsin, waterbult) en een of andere sovjetwetenschapper heette ongeveer hetzelfde.
En mijn initialen zijn de hoofdstad van Maleisië en een politieke partij in IJsland. O, en de Duitse afkorting voor 'concentratiekamp'. Ik ben het ermee eens dat Onait wint met zijn asteroïde. Goedemorgen, verder.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ohja, mijn initialen zijn een Haagse voetbalclub, een Tsjechische motorfietsmerk, een wielerploeg, een Roemeense dorp, een Chinese autofabrikant, een Oostenrijks album, een Japanse luchtvaartmaatschappij, een Sovjets anti-fascistisch comité, waarvoor Stalin verantwoordelijk was, een Canadese onderwijsinstelling, een Amerikaanse inlichtingendienst, een astronomisch centrum, een Indiase organisatie, de code van ene Amerikaans vliegveld, een Engels-Welshe commissie die aldaar de rechters benoemt. Verder is het een voornaam. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook gewoon dat het mooi klinkt.
|
|
![]() |
|