Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2011, 18:20
Verwijderd
Wat gebeurt er als je een kater hebt, en je gaat weer zuipen?
Advertentie
Oud 02-06-2011, 18:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dan denken mensen dat je een alcoholist bent.
Oud 02-06-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Dan denken mensen dat je een alcoholist bent.

True
Oud 02-06-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, de moeder van LL die is ook zo, die laat ons gewoon lekker zuipen en doet zelf gezellig mee.

Ik vind het wel jammer dat mijn ouders niet zo zijn, maar uit opvoedkundig oogpunt en bezorgheid vind ik dat denk ik uiteindelijk toch wel beter hoor.
Nouja mijn moeder weet heus wel dat ik thuis ook veel drink. Dus waarom zou ze dan als ik bij haar ben moeilijk doen. Vroeger mocht ik juist helemaal niks. Tot m'n 15e mocht ik geen bier en kreeg ik dat ook niet. Ok behalve toen ik 3 was en m'n vader z'n bier had laten staan en ik dat had opgedronken
Oud 02-06-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Dat sta je alleen niet
Oh maar de NS is tot op heden érg schappelijk geweest hoor, naar mij toe. Als ik op Arnhem CS een ticket scoor bij de infobalie en ik noem "ING-pas" hoef je by default ook nooit die .50eur meer te betalen En de keren dat ik een "boete" kreeg heeft NS HQ besloten geen boete te berekenen maar gewoon het trajecttarief middels een acceptgiro'tje te vragen

En dat is trouwens maar goed ook. Want de trein is wat anders dan een snackbar.

Laatst gewijzigd op 02-06-2011 om 18:30.
Oud 02-06-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Oh maar de NS is tot op heden érg schappelijk geweest hoor, naar mij toe. Als ik op Arnhem CS een ticket scoor bij de infobalie en ik noem "ING-pas" hoef je by default ook nooit die .50ct meer te betalen En de keren dat ik een "boete" kreeg heeft NS HQ besloten geen boete te berekenen maar gewoon het trajecttarief middels een acceptgiro'tje te vragen

En dat is trouwens maar goed ook. Want de trein is wat anders dan een snackbar.
Ja dat is natuurlijk wel zo. Ik weet niet precies hoe dat bij het OV zit, maar ik weet toevallig dat parkeerbetaalautomaten verplicht zijn om 2 soorten betaalsystemen aan te bieden. Ik kan me nog iets herinneren dat iemand niet kon pinnen en dat hij daarom geen kaartje hoefde te kopen.
Oud 02-06-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Wat gebeurt er als je een kater hebt, en je gaat weer zuipen?
1ste biertje is even lastig daarna gaat het prrrrrrrima
Oud 02-06-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Tot m'n 15e mocht ik geen bier en kreeg ik dat ook niet.
Nee logisch, voor je 16e mag je ook geen alcohol.
Oud 02-06-2011, 18:41
Verwijderd
Vanavond komt er een aflevering over comadrinken op tv!!11!!!! met arie boomsma
Oud 02-06-2011, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Nee logisch, voor je 16e mag je ook geen alcohol.
Dat wil niet zeggen dat elke ouder zich daar aan houdt
Oud 02-06-2011, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is dan ook erg kwalijk.
Oud 02-06-2011, 18:44
Verwijderd
Nou er is ´niks´ aan de hand. Dus ik kan d´r schaamteloos uitlachen
Oud 02-06-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders waren daar vrij flexibel in altijd. Maar dat komt ook omdat ik vrij veel verantwoordelijkheidsgevoel had op jonge leeftijd al, denk ik.
Oud 02-06-2011, 18:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Welke puber heeft er nu verantwoordelijkheidsgevoel.
Oud 02-06-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Present!
Oud 02-06-2011, 18:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat een lang woord, trouwens. Goed voor 27-letter-Lingo.
Oud 02-06-2011, 18:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Present!
Jij bent geen puber.
Oud 02-06-2011, 18:52
Macrador
Macrador is offline
Tel ik wel? En die 1000000 anderen.
Oud 02-06-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Jij bent geen puber.
Dat beweer ik ook nergens. Vind je begrijpend lezen moeilijk als er maar een woord staat? Ik had als puber (en als kind ook al) heel veel verantwoordelijkheidsgevoel. Toen al zeiden de Michealangelo's onder ons al dat ik 'het' niet zo serieus moest nemen.
Oud 02-06-2011, 18:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat beweer ik ook nergens. Vind je begrijpend lezen moeilijk als er maar een woord staat? Ik had als puber (en als kind ook al) heel veel verantwoordelijkheidsgevoel. Toen al zeiden de Michealangelo's onder ons al dat ik 'het' niet zo serieus moest nemen.
Tja, dat zeiden de Michelangelo's ook tegen mij.

Maar hoe uitte dat verantwoordelijkheidsgevoel zich dan?
Oud 02-06-2011, 19:02
Verwijderd
Gewoon in ehh, heel verantwoordelijk gedrag? Ik kreeg geen regels van mijn ouders omdat ik zelf strenger was dan zij ooit voor me wilden zijn. Ik hield in alles mate, maakte altijd mijn huiswerk (dat vind ik achteraf vrij dom, wat sommige opdrachten betreft), deed nooit 'domme' dingen et cetera.
Ik ben, als ik zo terug kijk, nu een stuk onverantwoordelijker op sommige vlakken.
Oud 02-06-2011, 19:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nooit domme dingen?
Oud 02-06-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik had dat best hoor. Of dat nou voorkomt uit oprecht verantwoordelijkheidsgevoel of een soort van trouw ten opzichte van je ouders is een ander verhaal misschien
Oud 02-06-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Nooit domme dingen?
Oh ik heb wel eens domme dingen gedaan. Maar zelfs volwassenen (ex-pubers) doen wel eens domme dingen. Dus of dát nou een valide kriterium is..
Oud 02-06-2011, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het vooral raar om het tussen de was te verstoppen.
als verrassing voor mij, niet als smokkelwaar. Dat ik een iets pak en denk 'hey, verdomd, een hertog jan!'
Oud 02-06-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik had dat best hoor. Of dat nou voorkomt uit oprecht verantwoordelijkheidsgevoel of een soort van trouw ten opzichte van je ouders is een ander verhaal misschien
dit idd, trouw aan je ouders zijn wil niet perse zeggen dat je verantwoordelijkheidsgevoel super groot is.
Verwijderd
ik ging net buiten de deur eten en het is jazzfestival in breda. In mijn straat staat een geweldig groepje mannen met banjo's en wasborden en andere geniale dingen <3
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh ik heb wel eens domme dingen gedaan. Maar zelfs volwassenen (ex-pubers) doen wel eens domme dingen. Dus of dát nou een valide kriterium is..
Ja, de meeste volwassenen hebben ook geen verantwoordelijkheidsgevoel. Maar relatief wel iets meer dan pubers.
Oud 02-06-2011, 19:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn vader probeert als ik bij hun ben altijd meerdere van zijn zelfgemaakte biertjes te slijten aan mij.

"Pilsje?....OF EEN 9% BANANENAPPELWITTEBROODKORSTEN-BIERTJE? "
- "...Doe maar een pilsje."
Verwijderd
als ik in mijn puberteit trouw aan mijn ouders was gebleven, had ik geen verantwoordelijkheidsgevoel gehad. huhuh
Noedelhap
Noedelhap is offline
En mijn ouders zijn best bourgondisch, er wordt 's avonds altijd wijn geschonken of iets anders alcoholisch en bij de koffie krijg ik altijd wel iets van likeur aangeboden
Oud 02-06-2011, 19:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
for the love of life (8)
Oud 02-06-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Gnork!
Oud 02-06-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Nooit domme dingen?
Nee, ik kan me niks herinneren waarvan ik nu denk ''och dat was zo'n domme puber-actie, ik had mijn spreekwoordelijke nek wel kunnen breken.''

Citaat:
Bij mij stond het los van mijn ouders, los van welke autoriteit dan ook. Het kwam ook niet voort uit een algemene braafheid of zo, hoewel dat natuurlijk wel een beetje overlapt.
Oud 02-06-2011, 19:34
Verwijderd
Mja, ik had wel hetzelfde hoor Quis.
Oud 02-06-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader probeert als ik bij hun ben altijd meerdere van zijn zelfgemaakte biertjes te slijten aan mij.

"Pilsje?....OF EEN 9% BANANENAPPELWITTEBROODKORSTEN-BIERTJE? "
- "...Doe maar een pilsje."
Ik had echt "zijn" biertje gedaan man <3
Oud 02-06-2011, 20:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Patty Brard maakt zaterdagavond haar opwachting als hoofdgast in de satirische BNN-show Comedy Live. Nu de 56-jarige diva geldzorgen heeft door haar ontslag bij Shownieuws is ze naar eigen zeggen wel toe aan wat vrolijkheid: "Ik kan het nu meer dan ooit gebruiken weer eens ouderwets te lachen!"

Het is dan ook te hopen voor Brard dat Comedy Live een leuk uitje voor de oud-zangeres wordt. Het BNN-programma wordt door verschillende critici afgeslacht als 'humor dat om te huilen is'.

Patty Brard uitnodigen in een humorshow, wat een ultiem slechte move. :')
Oud 02-06-2011, 20:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Van de PVV-stemmers wil 94 % dat Wilders wordt vrijgesproken, onder VVD'ers wil 88 % dit.

6% van de PVV-stemmers is dus zelfs zó dom dat ze hun favo fractieleider achter de tralies willen zien
Oud 02-06-2011, 20:45
Lorelei
Lorelei is offline
Rationeel en ik hebben vandaag een middagdutje gedaan, en daarna lekker voor t huis in de zon gezeten. Zon <3. Middagdutjes <3.
Oud 02-06-2011, 21:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, ik kan me niks herinneren waarvan ik nu denk ''och dat was zo'n domme puber-actie, ik had mijn spreekwoordelijke nek wel kunnen breken.''
O. Ik wel. Bij mezelf dan. Maar in plaats van de gebroken nek werd het een litteken op mijn voorhoofd.
Oud 02-06-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Oh dan is dit misschien wel wat voor jou, niet Arabisch, maar een beetje richting dezelfde sfeer.

[filmpje]
Citaat:
[filmpje]
[filmpje]
misschien vind je die onderste wel wat, azeche

ik begin Anouar Brahem waanzinnig te waarderen
<33! Ik mag alledrie deze liedjes heel erg. <3 Bedankt! En van Anouar Brahem wil ik een cd. Dat doe ik nog een keer als ik daar geld voor heb.
Oud 02-06-2011, 21:30
Verwijderd
Aan allen die de nieuwe msn hebben. Hoe krijg je gewoon een scherm met al je contacten, online en offline, in plaats van alleen maar nieuws en zo en in een klein zijvakje een paar contacten?
Oud 02-06-2011, 21:31
Verwijderd
En alles wat ik zeg verstuurt hij niet, hoe kan dat?
Oud 02-06-2011, 21:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
<33! Ik mag alledrie deze liedjes heel erg. <3 Bedankt! En van Anouar Brahem wil ik een cd. Dat doe ik nog een keer als ik daar geld voor heb.
Geen probleem. Ik geef je nog deze tip, gewoon omdat iedereen dit nummer minstens één keer in zijn leven gehoord moet hebben.

Oud 02-06-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Geen probleem. Ik geef je nog deze tip, gewoon omdat iedereen dit nummer minstens één keer in zijn leven gehoord moet hebben.

[filmpje]
Ik heb de eerste tienenhalve minuten geluisterd, maar met dit soort dingen heb ik echt helemaal niks.
Oud 02-06-2011, 21:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb de eerste tienenhalve minuten geluisterd, maar met dit soort dingen heb ik echt helemaal niks.
Toch is het belangrijk voor je muzikale educatie om "dit soort dingen" gehoord te hebben. Mocht je je ooit nog gaan verdiepen in popmuziek zul je ze nog regelmatig tegenkomen.
Oud 02-06-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Toch is het belangrijk voor je muzikale educatie om "dit soort dingen" gehoord te hebben. Mocht je je ooit nog gaan verdiepen in popmuziek zul je ze nog regelmatig tegenkomen.
Ja, ik vind het sowieso wel belangrijk om te proberen zoveel mogelijk dingen in ieder geval te horen. Dus toch bedankt.
Oud 02-06-2011, 22:04
Verwijderd
Sommige mensen zijn zo ongelofelijk dom.
Oud 02-06-2011, 22:05
Verwijderd
Wat is gebeurd?
Oud 02-06-2011, 22:06
Verwijderd
Een forumer. Op N&A.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten