| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de keren dat ik een "boete" kreeg heeft NS HQ besloten geen boete te berekenen maar gewoon het trajecttarief middels een acceptgiro'tje te vragen ![]() En dat is trouwens maar goed ook. Want de trein is wat anders dan een snackbar. Laatst gewijzigd op 02-06-2011 om 18:30. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen al zeiden de Michealangelo's onder ons al dat ik 'het' niet zo serieus moest nemen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar hoe uitte dat verantwoordelijkheidsgevoel zich dan? |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Gewoon in ehh, heel verantwoordelijk gedrag? Ik kreeg geen regels van mijn ouders omdat ik zelf strenger was dan zij ooit voor me wilden zijn. Ik hield in alles mate, maakte altijd mijn huiswerk (dat vind ik achteraf vrij dom, wat sommige opdrachten betreft), deed nooit 'domme' dingen et cetera.
Ik ben, als ik zo terug kijk, nu een stuk onverantwoordelijker op sommige vlakken. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Patty Brard maakt zaterdagavond haar opwachting als hoofdgast in de satirische BNN-show Comedy Live. Nu de 56-jarige diva geldzorgen heeft door haar ontslag bij Shownieuws is ze naar eigen zeggen wel toe aan wat vrolijkheid: "Ik kan het nu meer dan ooit gebruiken weer eens ouderwets te lachen!"
Het is dan ook te hopen voor Brard dat Comedy Live een leuk uitje voor de oud-zangeres wordt. Het BNN-programma wordt door verschillende critici afgeslacht als 'humor dat om te huilen is'. Patty Brard uitnodigen in een humorshow, wat een ultiem slechte move. :') |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|