| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
<3
|
|
||
|
Citaat:
In Eindhoven ook. Maar in delen van Brabant zeggen ze wel degelijk haie, in de buurt van Sint-Anthonis en zo. Maar naar mijn mening is dat dan ook nauwelijks Brabant te noemen ![]() Ik vind die reclame met Nick en Simon zo vreselijk
|
|
|
|
Ik snap die automatische zeepmachine van Dettol niet al te best. Wat maakt het nou uit dat je een pompje aanraakt? Je wast je handen toch daarna? Of wassen onze vrienden van Dettol eerst hun handen met water en lopen ze vervolgens met een klodder zeep op hun klauwen rond?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dettol wakkert sowieso smetvrees aan met hun reclames. Maar of je dat 'waardeloze promotie' kan noemen... het werkt namelijk wel, zoals we zien aan dat Onair Sirch er spullen van heeft
![]() Van Dettol is toch ook die reclame van een stuk kip dat zomaar los zonder plankje of bakje op het aanrecht ligt, en dan allemaal vleessap eromheen, en dat er dan een ijsje zonder verpakking ofzo in dat vleessap ligt, en dat dan een klein meisje dat ijsje gaat opeten? Die slaat ook nergens op nu is dat natuurlijk sowieso een heel rare situatie - wie legt er nu onverpakte kip zo op het aanrecht, en wie pakt er nou een ijsje uit zonder het meteen op te eten? Maar bovendien: als je dat wel doet, dan maakt het helemaal niets uit als je dat doet nadat je het aanrecht en je handen goed hebt ontsmet hoor
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik vind die geur altijd zo vies... In veel aziatische landen mengt men dettol door het schoonmaakmiddel vanwege de hitte en de vochtigheid, maar daar ruikt je huis zo vies van.
![]() En vroeger beweerde die dettolreclames dat dettol ook in de zorg wordt gebruikt, maar ik ben hier in het ziekenhuis nog nooit een fles tegengekomen.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het schijnt te werken tegen acne; het wordt gebruikt in Australië om een bepoaald soort padden te verdelgen, aldus Wikipedia. En om ontopic te blijven, Wikipedia vermeldt ook: Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ja, waarschijnlijk wel. Dat zie je ook wel aan deze opmerking:
Onze efficiënte bedrijfsvoering garandeert een gezond rendement, waardoor we voortdurend blijven investeren en innoveren in kwaliteit, pedagogiek en competent personeel. Wahahaha, ze bedoelen gewoon dat ze dikke winst maken
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat: