| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 22:20. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Goed, het wordt eens tijd dat ik me wat actiever met het spel bezig ga houden.
Ik begin gewoon bij het begin, de stemlijstjes. Hangronde 1:
Spoiler
Weinig info uit te halen. Wolven kunnen in principe overal staan, mensen die relatief laat onder Sabir gingen staan vallen natuurlijk op. (Interglot, EoS). Ook de alleenstemmers en mensen onder Syori zouden iets te verbergen kunnen hebben. Toch denk ik dat we de wolven vooral onder Sabir moeten zoeken. Het was superduidelijk dat ie er uit zou vliegen en zo kan een wolf komen met het "Ja hallo, als ik wolf was zou ik toch niet op Sabir stemmen?!?!!!?1" excuus. Van 3 mensen onder Sabir is inmiddels de functie bekend, zijn er nog 9 over, duidelijk te veel om te gokken. Hangronde 2.
Spoiler
Hm 9-5. Weer lekker nietszeggend. Opvallend zijn ArPos en Absinthe die beide alleen gaan staan. Ik neem aan dat de wolven hebben gespreid, 2 onder Mr. Mark 2 onder snoopy, of misschien 1 onder snoopy 1 random. Ik verwacht onder Snoopy 1 wolf: dit is dus Heksjuh, Schrodinger of Bright Blue, die laatste lijkt me dan het meest voor de hand liggen. Als ik het even vergelijk met ronde 1 springen eruit: Bright Blue (ronde 1 zinloos onder Syori, ronde 2 laat onder Snoopy) ArPos, ronde 1 zinloos onder Syori, ronde 2 een nog zinlozer alleenstem. Fantome maar vooral omdat ze in ronde 1 voor Sabir opkwam en in ronde 2 laat op Mr. Mark stemt. Hangronde 3.
Spoiler
9-7. Ik gok dat de wolven hier gewoon 2-2 gespreid hebben, dat is de veiligste keuze voor ze. Het rijtje onder Interglot wordt dan dus heel verdacht: Als mijn theorie klopt en ze 2-2 zijn gaan staan staan er tussen Fantome, arPos, Eye Of Sauron en Syori (en ikzelf, maar ik ken m'n functie) dus 2 wolven. Syori lijkt me niet verdacht, de andere 3 des te meer. Mijn hoofdverdachten op basis van de stemlijstjes: Bright Blue, Fantome, Arpos, Eye of Sauron. Verder weet ik dat Interglot erg veel genoemd wordt, om die reden neem ik haar ook even mee in de rest van mijn post: Tijd om de posts van die spelers onder de loep te nemen: Bright Blue:
Spoiler
Fantome:
Spoiler
ArPos:
Spoiler
Eye of Sauron:
Spoiler
Interglot:
Spoiler
Goed, op het eind werd ik te lui om nog alles te quoten want ben al ruim een uur bezig . Hoofdverdachten zijn absoluut Interglot en Bright Blue. Wat mij betreft gaat het dan ook tussen hen. Ik zie momenteel geen stemlijstje, dus ik wil even weten waar de meeste mensen onderstaan, dan ga ik voor de ander. Fantome twijfel ik heel erg over, ArPos vind ik, zoals altijd een irritante idioot, maar in dit spel zeker verdacht, en EoS valt voorlopig soort van af als verdachte. Nog wat random opmerkingen: 1)Dat Mr. Mark op Michelangelo af liep te geven geeft voor mij des te meer aan dat hij geen wolf is. 2) Onait is me veel te lief, bevalt me niks. |
|
|
||
|
Citaat:
het valt me vooral op hoe weinig ze zegt het is hoogstens zoiets als Ik wil iets over de wolven kwijt Of Mich ik vind al jou post opvallend/moet je dan maar iedereen vertrouwen/vind de theorien over interglot en snoopy nergens op slaan allemaal flink random imo.
|
|
|
|
@ Michelangelo (en wellicht Sann, maar die hele post moet ik nog even lezen).
Ik vind zowel Interglot als arPos verdacht. is het de moeite waard om weer een op papier gelijkspel te creeren? Volgens mij willen best wel wat mensen Interglot stemmen en ik wil wel op ArPos stemmen de volgende ronde. 2 verdachten + info voor de volgende ronde. Tenzij veel mensen mij er nog graag uit willen natuurlijk.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Als ik op iemand anders dan Interglot moet stemmen, stem ik liever op Arpos dan op BB, persoonlijk.
Overigens ben ik er niet heel erg bij met m'n hoofd - zie saai - vandaar dat ik ook even niet echt in het spel zit en nu dus een beetje hang op de verdachten die ik al had. |
|
|
|
|
Ik vind ArPos echt verdachter dan Bright Blue en volgens mij vind Michelangelo hem ook wel verdacht.
Dus misschien een idee om dat toch te doen? Even nalezen welke andere spelers en dan nog voor Interglot gaan (want dat is dan ook wel weer belangrijk ). ik moet namelijk echt mijn stem doorgeven vanavond al... morgen weer zo'n werkdag van 9 tot 22 uur (dus niet weer ineens zeggen dat ik inactief ben )
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik neem aan dat ArPos, als we dit doen, op Interglot stemt en Syori had de vorige ronde ook op Interglot gestemd net als EOS dus misschien kunnen zij dat weer doen?
Dan wil ik nu wel voor ArPos gaan (geef hierbij mijn stem vast door). Dit komt misschien weer 'pusherig' over, maar ik wil echt alleen een voorstel doen en verklaren waarom ik switch van Interglot naar ArPos.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Stemlijst hangronde 4:
DISCLAIMER: DIT IS VANAF DE EETRONDE, DAARVOOR ZIJN VOOR ZOVER IK ZO SNEL GEZIEN HEB GEEN DEFINTIEVE STEMMEN DOORGEGEVEN. BEN JE VAN MENING VAN WEL LAAT ME DIT DAN EVEN WETEN! Interglot 1 Schrodinger 3 ArPos* 9 Eye of Sauron Bright Blue 2 Michelangelo 6 sann* Arpos 4 Fantome 5 Absinthe 8 Interglot Fantome 7 Onait Sirch Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 23:15. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
@ Sann, ja misschien wel... alleen als het dan echt gelijkspel wordt, mogen de wolven wel weer kiezen en met gelijkspel tussen drie spelers is er een grotere kans dat één van hen toch nog dorpeling is. nog ff goed kijken hoor, naar je voorstel
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: aan de andere kant kunnen we natuurlijk ook prima informatie halen uit gelijkspel. |
|
|
|
|
|
Lieve Michelangelo, zie hier
Spoiler
Wat ik niet snap: Ik ben geen eenstemmer. En rare redenering? Sinds wanneer wordt er naar een redenering gekeken in de eerste hangronde. Ik vind dat dit een beetje uit de lucht komt vallen van jou. Had ik moeten meeschapen met de rest? Het had totaal geen zin gehad. De rest van je theorie vind ik vergezocht. Ik weet niet of jij een wolf bent, daar ben ik nog niet helemaal over uit.
|
|
|
|
@ Sann: als meer mensen Onait volgen kan het sowieso gelijkspel worden tussen drie... om dan een gelijkspel tussen vier te maken (en BB te stemmen) lijkt me niet handig omdat dan je argument niet op gaat, de wolven kunnen zich natuurlijk juist goed over vier spelers verdelen.
Ik zou het dus alleen doen als het echt neigt naar gelijkspel tussen BB, ArPos en Interglot. Eventueel als je er toch voor kiest om liever gelijkspel te hebben tussen twee mensen; in vergelijking met het vorige lijstje is daar misschien sowieso wel weer het één en ander uit af te leiden.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En me dan niet allemaal verwijten dat ik schaap, ik kondig nu al aan dat het waarschijnlijk gaat veranderen @Onait: verdelen tussen 2 of 3 mensen. Die mensen zijn: BB ArPos en Interglot. Jou stem naar Fantome is dus niet bepaald handig omdat er dan 4 zijn en dan kunnen de wolven lekker gaan verdelen door allemaal onder 1 persoon te gaan staan. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Hoewel ik liever hebt dat je ArPos stemt, maar Sann vindt BB verdachter, dus is om het even wat je doet
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ohja even reactie, je voegt niks toe, je speelt wispelturig en perfect stille wolfachtig en staat continu ''veilig''. Ik ben er van overtuigt dat je wolf bent. even @ sann en fantome: ik zal mijn stem zo aanpassen zodat wij het grootste kans hebben op 2 of 3 gelijkwaardige (gelijkspelrijtjes). Maar het liefst sta ik op BB. Daarnaast hoop ik dat de andere spelers (iig de goede ) dit ook doen want hier krijgen wij ontzettend veel info door!
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Communiceer het dan wel even voor we beide gaan wijzigen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: gaat slapen, reageer morgenochtend wel weer. .
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|