Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2011, 21:24
Verwijderd
Citaat:
/Furby en haar Feeder
Advertentie
Oud 20-06-2011, 21:24
Verwijderd
Vooralsnog stem ik Bright Blue omdat ik verwacht dat er meerdere op Interglot gaan. Stemlijstjes mét nummertjes please
Oud 20-06-2011, 21:52
arPos
arPos is offline
Opvallende post van bright blue; kijk mij eens niet ervaren zijn, misschien een verrader denk geen wolf.

Als er niet meer mensen mee willen op EoS dan ga ik deze ronde uiteraard weer voor interglot.
Oud 20-06-2011, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Opvallende post van bright blue; kijk mij eens niet ervaren zijn, misschien een verrader denk geen wolf.

Als er niet meer mensen mee willen op EoS dan ga ik deze ronde uiteraard weer voor interglot.
Waarom geen wolf?

Ze speelt vanaf hangronde 1 al vreemd, wispelturig en wolfachtig.
Oud 20-06-2011, 22:03
arPos
arPos is offline
Citaat:
arPos schreef:
Heb je an sich wel gelijk in ik ben alleen in de veronderstelling dat dat indekken was voor een toekomstige functie, vooral omdat ze toch vrij standvastig is, maar eerlijk gezegd kan het natuurlijk zonder meer.

Maar ik zal eens BB's posts terug lezen want ze was me tot nu toe nog niet echt opgevallen.

Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 22:20.
Oud 20-06-2011, 22:05
Fantôme
Fantôme is offline
@ ArPos, ik ga iig niet mee op EoS.
Ik wil stemmen op Interglot, Onait Sirch of op jou.
Oud 20-06-2011, 22:15
Verwijderd
Goed, het wordt eens tijd dat ik me wat actiever met het spel bezig ga houden.

Ik begin gewoon bij het begin, de stemlijstjes.

Hangronde 1:
Spoiler

Weinig info uit te halen. Wolven kunnen in principe overal staan, mensen die relatief laat onder Sabir gingen staan vallen natuurlijk op. (Interglot, EoS). Ook de alleenstemmers en mensen onder Syori zouden iets te verbergen kunnen hebben. Toch denk ik dat we de wolven vooral onder Sabir moeten zoeken. Het was superduidelijk dat ie er uit zou vliegen en zo kan een wolf komen met het "Ja hallo, als ik wolf was zou ik toch niet op Sabir stemmen?!?!!!?1" excuus. Van 3 mensen onder Sabir is inmiddels de functie bekend, zijn er nog 9 over, duidelijk te veel om te gokken.

Hangronde 2.
Spoiler

Hm 9-5. Weer lekker nietszeggend. Opvallend zijn ArPos en Absinthe die beide alleen gaan staan. Ik neem aan dat de wolven hebben gespreid, 2 onder Mr. Mark 2 onder snoopy, of misschien 1 onder snoopy 1 random. Ik verwacht onder Snoopy 1 wolf: dit is dus Heksjuh, Schrodinger of Bright Blue, die laatste lijkt me dan het meest voor de hand liggen.

Als ik het even vergelijk met ronde 1 springen eruit: Bright Blue (ronde 1 zinloos onder Syori, ronde 2 laat onder Snoopy) ArPos, ronde 1 zinloos onder Syori, ronde 2 een nog zinlozer alleenstem. Fantome maar vooral omdat ze in ronde 1 voor Sabir opkwam en in ronde 2 laat op Mr. Mark stemt.

Hangronde 3.
Spoiler

9-7. Ik gok dat de wolven hier gewoon 2-2 gespreid hebben, dat is de veiligste keuze voor ze. Het rijtje onder Interglot wordt dan dus heel verdacht: Als mijn theorie klopt en ze 2-2 zijn gaan staan staan er tussen Fantome, arPos, Eye Of Sauron en Syori (en ikzelf, maar ik ken m'n functie) dus 2 wolven. Syori lijkt me niet verdacht, de andere 3 des te meer.

Mijn hoofdverdachten op basis van de stemlijstjes:

Bright Blue, Fantome, Arpos, Eye of Sauron. Verder weet ik dat Interglot erg veel genoemd wordt, om die reden neem ik haar ook even mee in de rest van mijn post:

Tijd om de posts van die spelers onder de loep te nemen:

Bright Blue:
Spoiler

Fantome:
Spoiler

ArPos:
Spoiler

Eye of Sauron:
Spoiler

Interglot:
Spoiler

Goed, op het eind werd ik te lui om nog alles te quoten want ben al ruim een uur bezig . Hoofdverdachten zijn absoluut Interglot en Bright Blue. Wat mij betreft gaat het dan ook tussen hen. Ik zie momenteel geen stemlijstje, dus ik wil even weten waar de meeste mensen onderstaan, dan ga ik voor de ander.

Fantome twijfel ik heel erg over, ArPos vind ik, zoals altijd een irritante idioot, maar in dit spel zeker verdacht, en EoS valt voorlopig soort van af als verdachte.

Nog wat random opmerkingen:
1)Dat Mr. Mark op Michelangelo af liep te geven geeft voor mij des te meer aan dat hij geen wolf is.
2) Onait is me veel te lief, bevalt me niks.
Oud 20-06-2011, 22:20
arPos
arPos is offline
Citaat:
Maar ik zal eens BB's posts terug lezen want ze was me tot nu toe nog niet echt opgevallen.
@ michelangelo

het valt me vooral op hoe weinig ze zegt
het is hoogstens zoiets als
Ik wil iets over de wolven kwijt
Of
Mich ik vind al jou post opvallend/moet je dan maar iedereen vertrouwen/vind de theorien over interglot en snoopy nergens op slaan

allemaal flink random imo.
Oud 20-06-2011, 22:23
Fantôme
Fantôme is offline
@ Michelangelo (en wellicht Sann, maar die hele post moet ik nog even lezen).
Ik vind zowel Interglot als arPos verdacht. is het de moeite waard om weer een op papier gelijkspel te creeren? Volgens mij willen best wel wat mensen Interglot stemmen en ik wil wel op ArPos stemmen de volgende ronde. 2 verdachten + info voor de volgende ronde.
Tenzij veel mensen mij er nog graag uit willen natuurlijk.
Oud 20-06-2011, 22:24
Verwijderd
Citaat:
@ Michelangelo (en wellicht Sann, maar die hele post moet ik nog even lezen).
Ik vind zowel Interglot als arPos verdacht. is het de moeite waard om weer een op papier gelijkspel te creeren? Volgens mij willen best wel wat mensen Interglot stemmen en ik wil wel op ArPos stemmen de volgende ronde. 2 verdachten + info voor de volgende ronde.
Tenzij veel mensen mij er nog graag uit willen natuurlijk.
Mja wat mij betreft gaat het dus tussen Interglot en Bright Blue, maar ik ben heel erg voor verdeling, als dat beter lukt door het tussen ArPos en Interglot te laten gaan is dat imo ook prima, hij staat voor mij op nummer 3 als verdachte.
Oud 20-06-2011, 22:25
Verwijderd
Als ik op iemand anders dan Interglot moet stemmen, stem ik liever op Arpos dan op BB, persoonlijk.

Overigens ben ik er niet heel erg bij met m'n hoofd - zie saai - vandaar dat ik ook even niet echt in het spel zit en nu dus een beetje hang op de verdachten die ik al had.
Oud 20-06-2011, 22:28
Fantôme
Fantôme is offline
Ik vind ArPos echt verdachter dan Bright Blue en volgens mij vind Michelangelo hem ook wel verdacht.
Dus misschien een idee om dat toch te doen?
Even nalezen welke andere spelers en dan nog voor Interglot gaan (want dat is dan ook wel weer belangrijk ). ik moet namelijk echt mijn stem doorgeven vanavond al... morgen weer zo'n werkdag van 9 tot 22 uur (dus niet weer ineens zeggen dat ik inactief ben )
Oud 20-06-2011, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ArPos echt verdachter dan Bright Blue en volgens mij vind Michelangelo hem ook wel verdacht.
Dus misschien een idee om dat toch te doen?
Even nalezen welke andere spelers en dan nog voor Interglot gaan (want dat is dan ook wel weer belangrijk ). ik moet namelijk echt mijn stem doorgeven vanavond al... morgen weer zo'n werkdag van 9 tot 22 uur (dus niet weer ineens zeggen dat ik inactief ben )
Ik maak zo wel een stemlijst, heb vanavond voor het eerst in tijden geen flikker te doen
Oud 20-06-2011, 22:32
Fantôme
Fantôme is offline
Ik neem aan dat ArPos, als we dit doen, op Interglot stemt en Syori had de vorige ronde ook op Interglot gestemd net als EOS dus misschien kunnen zij dat weer doen?
Dan wil ik nu wel voor ArPos gaan (geef hierbij mijn stem vast door).
Dit komt misschien weer 'pusherig' over, maar ik wil echt alleen een voorstel doen en verklaren waarom ik switch van Interglot naar ArPos.
Oud 20-06-2011, 22:35
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik neem aan dat ArPos, als we dit doen, op Interglot stemt
Dat lijkt me uit zelfbehoud wel verstandig zo te horen, regelneefje.
Oud 20-06-2011, 22:36
Verwijderd
Stemlijst hangronde 4:

DISCLAIMER: DIT IS VANAF DE EETRONDE, DAARVOOR ZIJN VOOR ZOVER IK ZO SNEL GEZIEN HEB GEEN DEFINTIEVE STEMMEN DOORGEGEVEN. BEN JE VAN MENING VAN WEL LAAT ME DIT DAN EVEN WETEN!

Interglot
1 Schrodinger
3 ArPos*
9 Eye of Sauron

Bright Blue
2 Michelangelo
6 sann*

Arpos
4 Fantome
5 Absinthe
8 Interglot

Fantome
7 Onait Sirch

Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 23:15.
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dat lijkt me uit zelfbehoud wel verstandig zo te horen, regelneefje.
Verwijderd
Ik ook Arpos.
Oud 20-06-2011, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat ArPos, als we dit doen, op Interglot stemt en Syori had de vorige ronde ook op Interglot gestemd net als EOS dus misschien kunnen zij dat weer doen?
Dan wil ik nu wel voor ArPos gaan (geef hierbij mijn stem vast door).
Dit komt misschien weer 'pusherig' over, maar ik wil echt alleen een voorstel doen en verklaren waarom ik switch van Interglot naar ArPos.
Ik vind het eigenlijk ook best een heel goed idee om het tussen die 3 te laten gaan. Dus Bright Blue, Arpos en Interglot. Er zijn 4 wolven, dus qua verdeling is dat niet te doen voor ze, dan moet er wat uit te halen zijn. Als we het tussen twee laten gaan kunnen ze 2/2 verdelen.
Oud 20-06-2011, 22:37
Verwijderd
Met dat idee stem ik op Bright Blue. Mochten er grote morele bezwaren zijn dan hoor ik het graag
Oud 20-06-2011, 22:39
Fantôme
Fantôme is offline
@ Sann, ja misschien wel... alleen als het dan echt gelijkspel wordt, mogen de wolven wel weer kiezen en met gelijkspel tussen drie spelers is er een grotere kans dat één van hen toch nog dorpeling is. nog ff goed kijken hoor, naar je voorstel
Oud 20-06-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
@ Sann, ja misschien wel... alleen als het dan echt gelijkspel wordt, mogen de wolven wel weer kiezen en met gelijkspel tussen drie spelers is er een grotere kans dat één van hen toch nog dorpeling is. nog ff goed kijken hoor, naar je voorstel
Hm dat is natuurlijk waar. Ik zet even een sterretje achter mijn naam, wellicht switch ik dus nog

Edit: aan de andere kant kunnen we natuurlijk ook prima informatie halen uit gelijkspel.
Oud 20-06-2011, 22:42
Verwijderd
Geen tijd nu om bij te lezen, wil alvast doorgeven op Fantome stemmen.
Oud 20-06-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet je dan toch even lezen.
Oud 20-06-2011, 22:43
Fantôme
Fantôme is offline
@ OS: Really? wat een verrassing
Oud 20-06-2011, 22:43
Verwijderd
Samenvattinng?
Oud 20-06-2011, 22:44
Bright Blue
Bright Blue is offline
Lieve Michelangelo, zie hier
Spoiler
het lijstje van hangronde 1. (wat ik mooi gekopieerd heb van sann). Jou reden om mij als wolf te zien, en ik citeer: "BB doordat ze persé als eenstemmer wilde staan met een rare redenering in ronde 1. Daarnaast voegt ze niks toe, zegt ze dat ik opvallend post, prima dat ze dat vind maar ze moet dan eens vertellen wat ik verkeerd doe, en ik begrijp best dat ze mij eruit wil aangezien ik haar dus wel op het spoor zit. BB is voor mij een wolf.". Dit was de enige reden die ik in het gehele spel van jou heb kunnen vinden. Oh en de reden van anderen wat ik lees is 'omdat ik raar post'.

Wat ik niet snap: Ik ben geen eenstemmer. En rare redenering? Sinds wanneer wordt er naar een redenering gekeken in de eerste hangronde. Ik vind dat dit een beetje uit de lucht komt vallen van jou. Had ik moeten meeschapen met de rest? Het had totaal geen zin gehad. De rest van je theorie vind ik vergezocht. Ik weet niet of jij een wolf bent, daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Oud 20-06-2011, 22:46
Fantôme
Fantôme is offline
@ Sann: als meer mensen Onait volgen kan het sowieso gelijkspel worden tussen drie... om dan een gelijkspel tussen vier te maken (en BB te stemmen) lijkt me niet handig omdat dan je argument niet op gaat, de wolven kunnen zich natuurlijk juist goed over vier spelers verdelen.
Ik zou het dus alleen doen als het echt neigt naar gelijkspel tussen BB, ArPos en Interglot. Eventueel als je er toch voor kiest om liever gelijkspel te hebben tussen twee mensen; in vergelijking met het vorige lijstje is daar misschien sowieso wel weer het één en ander uit af te leiden.
Oud 20-06-2011, 22:46
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Met dat idee stem ik op Bright Blue. Mochten er grote morele bezwaren zijn dan hoor ik het graag
Met welk idee? Ik begrijp je theorie met je stemlijstjes niet helemaal, geloof ik. Maar dat kan ook aan mij liggen, drukke dag gehad.
Oud 20-06-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
@ Sann: als meer mensen Onait volgen kan het sowieso gelijkspel worden tussen drie... om dan een gelijkspel tussen vier te maken (en BB te stemmen) lijkt me niet handig omdat dan je argument niet op gaat, de wolven kunnen zich natuurlijk juist goed over vier spelers verdelen.
Ik zou het dus alleen doen als het echt neigt naar gelijkspel tussen BB, ArPos en Interglot. Eventueel als je er toch voor kiest om liever gelijkspel te hebben tussen twee mensen; in vergelijking met het vorige lijstje is daar misschien sowieso wel weer het één en ander uit af te leiden.
Geheel eens. Ik blijf nog even staan waar ik sta en kijk wat er gebeurd.

En me dan niet allemaal verwijten dat ik schaap, ik kondig nu al aan dat het waarschijnlijk gaat veranderen

@Onait: verdelen tussen 2 of 3 mensen. Die mensen zijn: BB ArPos en Interglot. Jou stem naar Fantome is dus niet bepaald handig omdat er dan 4 zijn en dan kunnen de wolven lekker gaan verdelen door allemaal onder 1 persoon te gaan staan.
Oud 20-06-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Met welk idee? Ik begrijp je theorie met je stemlijstjes niet helemaal, geloof ik. Maar dat kan ook aan mij liggen, drukke dag gehad.
Dan moet je lezen, beter kan ik het niet uitleggen.
Oud 20-06-2011, 22:49
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
met waar we het daarboven over hadden om gelijkspel te creeeren. Daar voegt Sann aan toe dat het misschien nuttig is gelijkspel te hebben tussen 3 mensen omdat er nog 4 wolven zijn dus dat is moeilijker te verdelen voor ze dan tussen 2 mensen. Maargoed, als Onait op mij stemt en meer mensen dat doen, is het misschien niet nodig om op jou te stemmen
Oud 20-06-2011, 22:49
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Dan moet je lezen, beter kan ik het niet uitleggen.
Ik zal het morgen ochtend nog eens proberen.
Oud 20-06-2011, 22:50
Fantôme
Fantôme is offline
@ BB: ik heb je gequote en het idee uitgelegd, lees dat dan ff
Oud 20-06-2011, 22:56
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
met waar we het daarboven over hadden om gelijkspel te creeeren. Daar voegt Sann aan toe dat het misschien nuttig is gelijkspel te hebben tussen 3 mensen omdat er nog 4 wolven zijn dus dat is moeilijker te verdelen voor ze dan tussen 2 mensen. Maargoed, als Onait op mij stemt en meer mensen dat doen, is het misschien niet nodig om op jou te stemmen
Hm, ik denk persoonlijk dat het nog te vroeg in het spel is om op deze manier gelijk spel uit te lokken, omdat je ook nog steeds met de verrader in het spel zit. Maargoed, ik wil het wel proberen. Op wie zou ik moeten stemmen als ik met jullie theorie zou meegaan dan?
Oud 20-06-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik denk persoonlijk dat het nog te vroeg in het spel is om op deze manier gelijk spel uit te lokken, omdat je ook nog steeds met de verrader in het spel zit. Maargoed, ik wil het wel proberen. Op wie zou ik moeten stemmen als ik met jullie theorie zou meegaan dan?
Interglot of Arpos is de beste optie momenteel. (Aangezien je niet op jezelf wilt stemmen denk ik? )
Oud 20-06-2011, 23:00
Verwijderd
En volgens jullie theorie: Moet ik stemmen op Arpos of BB?

Ik weet dat jullie denken dat ik wolf ben en niet stem, maar toch.
Oud 20-06-2011, 23:02
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
En volgens jullie theorie: Moet ik stemmen op Arpos of BB?

Ik weet dat jullie denken dat ik wolf ben en niet stem, maar toch.
mja, dat denk ik des te meer van arPos en Onait, en daar reageren we ook gewoon netjes op. En idd ja, dat kun je dan het beste doen
Hoewel ik liever hebt dat je ArPos stemt, maar Sann vindt BB verdachter, dus is om het even wat je doet
Oud 20-06-2011, 23:06
Verwijderd
Het maakt op dit moment niet uit, ze hebben allebei 2 stemmen.
Oud 20-06-2011, 23:06
Verwijderd
Ik denk dat ik voor Arpos ga. Hij roept al vanaf het begin dat ik wolf ben .
Oud 20-06-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eigenlijk ook best een heel goed idee om het tussen die 3 te laten gaan. Dus Bright Blue, Arpos en Interglot. Er zijn 4 wolven, dus qua verdeling is dat niet te doen voor ze, dan moet er wat uit te halen zijn. Als we het tussen twee laten gaan kunnen ze 2/2 verdelen.
Prima!

Citaat:
Ongelofelijk Soija, ik weet dat je vaak ietswat dwars wilt doen maar wij zitten zeker op een goed spoor als je nu Fantome gaat stemmen val je behoorlijk negatief op bij mij. Wat is er mis met Arpos, interglot of BB te stemmen? Je ziet toch hopelijk ook wel hoeveel info wij hiervoor krijgen?

Citaat:
Gelijkspel is te vroeg nog? Het word je te heet onder de voeten? Dit is voor mij des te meer om op jou te stemmen of een van de andere 2.

Ohja even reactie, je voegt niks toe, je speelt wispelturig en perfect stille wolfachtig en staat continu ''veilig''. Ik ben er van overtuigt dat je wolf bent.

even @ sann en fantome: ik zal mijn stem zo aanpassen zodat wij het grootste kans hebben op 2 of 3 gelijkwaardige (gelijkspelrijtjes). Maar het liefst sta ik op BB.
Daarnaast hoop ik dat de andere spelers (iig de goede) dit ook doen want hier krijgen wij ontzettend veel info door!
Oud 20-06-2011, 23:14
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Zet mij maar onder Interglot neer
Oud 20-06-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Zet mij maar onder Interglot neer
Prima, heksjuh wil jij BB stemmen? Ik weet dat jij liever Interglot stemt volgens mij maar dit geeft ons ontzettend veel info!
Oud 20-06-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Prima!

Ongelofelijk Soija, ik weet dat je vaak ietswat dwars wilt doen maar wij zitten zeker op een goed spoor als je nu Fantome gaat stemmen val je behoorlijk negatief op bij mij. Wat is er mis met Arpos, interglot of BB te stemmen? Je ziet toch hopelijk ook wel hoeveel info wij hiervoor krijgen?

Gelijkspel is te vroeg nog? Het word je te heet onder de voeten? Dit is voor mij des te meer om op jou te stemmen of een van de andere 2.

Ohja even reactie, je voegt niks toe, je speelt wispelturig en perfect stille wolfachtig en staat continu ''veilig''. Ik ben er van overtuigt dat je wolf bent.

even @ sann en fantome: ik zal mijn stem zo aanpassen zodat wij het grootste kans hebben op 2 of 3 gelijkwaardige (gelijkspelrijtjes). Maar het liefst sta ik op BB.
Daarnaast hoop ik dat de andere spelers (iig de goede) dit ook doen want hier krijgen wij ontzettend veel info door!
Ja dat heb ik dus ook al gezegd, dat ik dat zou doen Communiceer het dan wel even voor we beide gaan wijzigen.
Oud 20-06-2011, 23:17
arPos
arPos is offline
Citaat:
interglot schreef:
ik denk dat ik voor Arpos ga. Hij roept al vanaf het begin dat ik wolf ben
ehm nee ik roep vanaf het begin dat EoS verdacht is en dat jij ook een van de laatstemmers was, je werd pas verdachter doordat mr mark direct aan je refereerde en later doodging.
Oud 20-06-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ja dat heb ik dus ook al gezegd, dat ik dat zou doen Communiceer het dan wel even voor we beide gaan wijzigen.
Doe ik, ik zal morgen alles perfect doorgeven maar ik vind het tot nu toe nog prima staan nu.
Oud 20-06-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
ehm nee ik roep vanaf het begin dat EoS verdacht is en dat jij ook een van de laatstemmers was, je werd pas verdachter doordat mr mark direct aan je refereerde en later doodging.
Jij reageerde vóór Mr.Mark al dat ik volgens jou verdacht was... Bovendien is het een beetje raar om mij als laatstemmer te bestempelen, terwijl je zelf als laatste stemde, of niet?

Edit: gaat slapen, reageer morgenochtend wel weer. .
Oud 20-06-2011, 23:25
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:

Haha, en als je het mis hebt?
Oud 20-06-2011, 23:25
arPos
arPos is offline
Citaat:
Prima, heksjuh wil jij BB stemmen? Ik weet dat jij liever Interglot stemt volgens mij maar dit geeft ons ontzettend veel info!
Verder nog wensen, soija op mij uice op BB en Syori op interglot of misschien anders?
Oud 20-06-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Jij reageerde vóór Mr.Mark al dat ik volgens jou verdacht was... Bovendien is het een beetje raar om mij als laatstemmer te bestempelen, terwijl je zelf als laatste stemde, of niet?

Edit: gaat slapen, reageer morgenochtend wel weer. .
Ergens heb ik het gevoel dat ik naar een heel mooi toneelstukje loop te kijken

Citaat:
Haha, en als je het mis hebt?
Nu sla je complete wartaal uit
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten