Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2011, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Niet ikzelf, maar toen ik aan het meeluisteren was bij iemand . Echt .
Nu ben ik wel benieuwd, wat vertelde diegene dan?
Advertentie
Oud 05-07-2011, 19:47
Verwijderd
Interglot, wat moet je zeggen om de leidinggevende van de helpdesk aan de lijn te krijgen?
Oud 05-07-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Nu ben ik wel benieuwd, wat vertelde diegene dan?
Ja, echt een bizar verhaal, over wat die vrouw wel niet allemaal had meegemaakt. Volgens mij was het best wel overdreven, want ze zei dat ze echt wel 5 keer was aangevallen en was aangerand en weet ik veel wat nog maar . Lijkt me niet echt iets wat je aan een helpdeskmedewerker verteld.
Verwijderd
Citaat:
Ja, echt een bizar verhaal, over wat die vrouw wel niet allemaal had meegemaakt. Volgens mij was het best wel overdreven, want ze zei dat ze echt wel 5 keer was aangevallen en was aangerand en weet ik veel wat nog maar . Lijkt me niet echt iets wat je aan een helpdeskmedewerker verteld.
Hm, lijkt me inderdaad wel vreemd om dat ineens aan te moeten horen. Hoe op zoek naar aandacht ben je dan?
Verwijderd
Citaat:
Interglot, wat moet je zeggen om de leidinggevende van de helpdesk aan de lijn te krijgen?
Krijg je niet, echt niet. De mensen die daar rondlopen als meerderen, waar je vragen aan stelt zeg maar, zitten zelf 50% van de tijd in de lijn, dus aan de telefoon. Die vertellen je precies hetzelfde. Maar als het nog gaat over je decoder dan moet je gewoon aangeven dat de nieuwe ab niet werkt, daar is een pad voor.
Als het over je moeders problemen gaat is het wat lastiger.

Wat is het probleem? Want ik kan je wel precies door die vragen loodsen.
Oud 05-07-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Krijg je niet, echt niet. De mensen die daar rondlopen als meerderen, waar je vragen aan stelt zeg maar, zitten zelf 50% van de tijd in de lijn, dus aan de telefoon. Die vertellen je precies hetzelfde.
En als Youp van 't Hek nu belt?
Oud 05-07-2011, 19:51
Verwijderd
Ook niet. Echt niet . Dat mens wat hij aan de lijn kreeg de tweede keer bij DWDD was van hetzelfde callcenter als waar ik werkte. Daar kreeg ie geen meerdere aan de lijn .

Het beste wat je kan krijgen is een tweedelijnsmedewerker. Nemen ook wel telefoon aan en dergelijke, maar zij zijn ook degene die storingen nabellen, en daar zaten, bij ons in ieder geval, een groot aantal gemotiveerde slimme mensen. Zijn alleen best dun gezaaid bij callcenters.
Oud 05-07-2011, 20:00
Geel
Geel is offline
Dat was natuurlijk een grapje van mij. Een hele leuke, zo te zien.

Ik ga weer wiskunde maken! ;x
Oud 05-07-2011, 20:01
Verwijderd
Vandaag is echt een stomme dag. Nu is Nigar ook nog weg en misschien is ze wel boos op me en zie ik haar nooohooooit meer
Oud 05-07-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Dat was natuurlijk een grapje van mij. Een hele leuke, zo te zien.

Ik ga weer wiskunde maken! ;x
Heb je niet al bijna vakantie? In welke klas zit je?
Oud 05-07-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Vandaag is echt een stomme dag. Nu is Nigar ook nog weg en misschien is ze wel boos op me en zie ik haar nooohooooit meer
Troost
Oud 05-07-2011, 20:04
Geel
Geel is offline
Citaat:
Heb je niet al bijna vakantie? In welke klas zit je?
Ik zit in 5vwo. Ja, ik heb soort van vakantie. Officieel pas vanaf 15 juli, maar voor bijna geen enkel vak hebben we nog iets te doen en deze twee weken hebben we ook echt bijna geen les. Behalve voor wiskunde, daar hebben we nog een leuk, groot PO van!
Oud 05-07-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Wie is Nigar? Voor jou een troostbloemetje en een plakkusje.
Oud 05-07-2011, 20:05
Verwijderd
Hoe ooit kan je een PO hebben van wiskunde? Daar kan ik me echt heel weinig bij voorstellen.
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post31751226
Geel, je bent wel een beetje streng, hoor!
Verwijderd
Oh, en geel: Heel veel plezier met zo'n ongetwijfeld motiverend en inspirerend reusachtig wiskunde PO.
Oud 05-07-2011, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Hoe ooit kan je een PO hebben van wiskunde? Daar kan ik me echt heel weinig bij voorstellen.
Wij moesten ook PO's maken voor Wiskunde.. Het sloeg overigens nergens op, hoor, maar het moest wel. Doen ze dat tegenwoordig niet meer?
Verwijderd
Citaat:
Troost
Citaat:
Wie is Nigar? Voor jou een troostbloemetje en een plakkusje.
Dank jullie, maar ik ben er niet heel kapot van allemaal hoor! Nigar is de spin die al heel erg lang rond het voeteneinde van mijn bed leefde. Maar nu gaan ze vloerbedekking leggen en alles moest weg en ver en door elkaar (daarom is het ook een stomme dag ) en toen moest ik haar web slopen. Dat was vanmorgen. De hele dag heeft ze nog over mijn muur gelopen, maar nu zie ik haar nergens meer. Misschien is ze wel dood.
Verwijderd
Ik moest het ook. We moesten landmeten .
Oud 05-07-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Wij moesten vorig jaar als PO nieuwe soorten verkiezingen bedenken en uitschrijven en wiskundig onderbouwen waarom dat beter zou zijn of juist niet.
Verwijderd
Citaat:
Wij moesten ook PO's maken voor Wiskunde.. Het sloeg overigens nergens op, hoor, maar het moest wel. Doen ze dat tegenwoordig niet meer?
Wij hebben dat nooit gehad! Maar ik zit dan ook in 4vwo met wiskunde A, misschien daardoor.
Verwijderd
Azèche, ik vind Nigar wel een heel mooie naam

Citaat:
Wij hebben dat nooit gehad! Maar ik zit dan ook in 4vwo met wiskunde A, misschien daardoor.
Dat wat we vorig jaar hadden was samen met wiskunde A. En dus ook in 4vwo.
Oud 05-07-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Azèche, ik vind Nigar wel een heel mooie naam
Naar de Songfestival-winnares, natuurlijk. Ze had eerst heel lang geen naam, maar na afgelopen ESF werd het duidelijk!
Oud 05-07-2011, 20:10
Verwijderd
Vandaag is trouwens een slechte dag, want ik heb mijn gezicht verbrand. Ik dacht altijd dat je gezicht het hele jaar zoveel zon kreeg dat het niet echt kon verbranden. Maar dat kan het dus wel. Het is helemaal rood en doet pijn. Ik hoop niet dat het gaat vervellen.
Oud 05-07-2011, 20:10
Geel
Geel is offline
Nou ja, het is best een faal PO. We moeten van twee hoofdstukken uit het boek een aantal opgaven maken en de theorie die erin staat uitleggen. Maar het zijn lastige en lange opgaven. Dus.

En, Syori: nee, ik vind van niet. Ik had nog gezegd dat het niet mocht. En, al had ik het niet gezegd, op die quote van sann had je toch net zo goed hier kunnen reageren?

Maar, nu ga ik echt! Kusjes!
Oud 05-07-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Vandaag is trouwens een slechte dag, want ik heb mijn gezicht verbrand. Ik dacht altijd dat je gezicht het hele jaar zoveel zon kreeg dat het niet echt kon verbranden. Maar dat kan het dus wel. Het is helemaal rood en doet pijn. Ik hoop niet dat het gaat vervellen.
Al goed ingesmeerd met aftersun enzo ? Lijkt me echt superpijnlijk, je gezicht beweegt zoveel .
Oud 05-07-2011, 20:11
Verwijderd
Dat klinkt niet echt PO'ig. Meer van: 'We krijgen de stof niet af, dus dan lossen we het maar zo op. Dat vinden de leerlingen vast prima.'
Oud 05-07-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Al goed ingesmeerd met aftersun enzo ? Lijkt me echt superpijnlijk, je gezicht beweegt zoveel .
Nou, ik wist niet of aftersun gevoelig genoeg is voor je gezicht, dus ik heb er maar verkoelende gezichtscreme opgesmeerd. Maar ik probeer mijn gezicht zo stil mogelijk te houden, weinig te praten en weinig te eten/drinken. Ik heb ook nog keelpijn. Nu krijg ik steeds opmerkingen dat ik er zo moe uitzie

En dat kwam allemaal omdat we vandaag coach moesten spelen bij een sportdag van groep 7 en 8. De muziek moest daar per se zo hard aan dat ik er bijna niet bovenuit kwam, dus ik moest hard schreeuwen. En de zon scheen ook echt superhard en er waren maar weinig bomen.
Oud 05-07-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:
En, Syori: nee, ik vind van niet. Ik had nog gezegd dat het niet mocht. En, al had ik het niet gezegd, op die quote van sann had je toch net zo goed hier kunnen reageren?

Maar, nu ga ik echt! Kusjes!
Ja, maar ik vond het sowieso onzin dat je er überhaupt iets van hebt gezegd. Op DK gaat in ieder topic wel eens iemand offtopic, en dat moet toch gewoon kunnen, tenzij er daarna een hele discussie offtopic is, maar dat is een ander verhaal. Als je nu al niet eens meer mag uitweiden of gewoon een grappige (offtopic) reactie mag plaatsen is de lol er ook wel vanaf.

/zeur
Oud 05-07-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik wist niet of aftersun gevoelig genoeg is voor je gezicht, dus ik heb er maar verkoelende gezichtscreme opgesmeerd. Maar ik probeer mijn gezicht zo stil mogelijk te houden, weinig te praten en weinig te eten/drinken. Ik heb ook nog keelpijn. Nu krijg ik steeds opmerkingen dat ik er zo moe uitzie

En dat kwam allemaal omdat we vandaag coach moesten spelen bij een sportdag van groep 7 en 8. De muziek moest daar per se zo hard aan dat ik er bijna niet bovenuit kwam, dus ik moest hard schreeuwen. En de zon scheen ook echt superhard en er waren maar weinig bomen.
Hopen dat het morgen beter is!
Oud 05-07-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Hopen dat het morgen beter is!
Hoop ik ook! En ik hoop dat ik op mijn rug kan slapen, want met mijn gezicht op mijn kussen lijkt me ook niet geweldig.
Oud 05-07-2011, 20:21
Verwijderd
tijd voor joint + Fantasia
Oud 05-07-2011, 20:22
Verwijderd
Volgens mij heeft Calculi ondertussen een hartaanval gekregen van tele2 .
Oud 05-07-2011, 20:25
Verwijderd
Komt een man bij de slager. "Mag ik een pond gehakt?" "Nee", zegt de slager, "wij betalen hier met euro's."

Mijn broertje mag vaker bij me komen slapen.
Oud 05-07-2011, 20:27
Verwijderd
Nu praat hij tegen mijn posters.
Verwijderd
Die moest ik twee keer lezen voordat ik hem begreep
Verwijderd
Citaat:
Ik ook
Oud 05-07-2011, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Bij mij duurde het ook even.

En ik kan een trucje! Ik wil het eigenlijk filmen en posten.
Oud 05-07-2011, 20:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
tijd voor joint + Fantasia
Oud 05-07-2011, 20:35
Pierrot
Pierrot is offline
Zo is Theroux weer op tv, .
Oud 05-07-2011, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft Calculi ondertussen een hartaanval gekregen van tele2 .
Nee ik was even the wire aan het omzetten, zodat ik nu tv kan gaan kijken.
Oud 05-07-2011, 20:38
Verwijderd
Ik dacht al
Oud 05-07-2011, 21:03
Verwijderd
Waarom is het zo rustig?
Oud 05-07-2011, 21:13
Pierrot
Pierrot is offline
Ik was iets belangrijks aan het doen: tv kijken.
Oud 05-07-2011, 21:14
Verwijderd
.
Oud 05-07-2011, 21:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik was iets belangrijks aan het doen: mijn toekomstige baas e-mailen.
Oud 05-07-2011, 21:29
Verwijderd
Ik ben trouwens eigenwijs geweest, ik heb gisteren niet Full Metal Jacket gekeken, of Fantasia, ik had meer zin in The Machinist. Ik vond het een aardig goede film.
Oud 05-07-2011, 21:31
Sherlock
Sherlock is offline
12 Monkeys kijken!
Oud 05-07-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben trouwens eigenwijs geweest, ik heb gisteren niet Full Metal Jacket gekeken, of Fantasia, ik had meer zin in The Machinist. Ik vond het een aardig goede film.
The Machinist. Ik vond het gewoon eng, hoeveel Bale is afgevallen voor die film en het ziet er zo vies uit. Damn.
Wel een goede film, hoor, maar er zaten wel misselijkmakende stukken in..
Oud 05-07-2011, 21:34
Verwijderd
Citaat:
The Machinist. Ik vond het gewoon eng, hoeveel Bale is afgevallen voor die film en het ziet er zo vies uit. Damn.
Wel een goede film, hoor, maar er zaten wel misselijkmakende stukken in..
Ja, was wel extreem ja.

OMG Geer en Goor is op tv
Rationeel naamzoek

Alleen jammer dat ik 'm op dvd heb, en 'm al vaak gezien heb
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten