Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2011, 19:33
Verwijderd
De boel stort in!

Nou spannend hoor, kan niet wachten tot september!!1
Advertentie
Oud 08-07-2011, 19:34
Geel
Geel is offline
Citaat:
En Watership Down. Want dat is een tekenfilm en dus voor kinderen
De film heb ik niet gezien, maar de serie <3333333
Oud 08-07-2011, 19:34
Verwijderd
GTST..
Oud 08-07-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
GTST..
duh
Oud 08-07-2011, 19:36
Verwijderd
Het eerste seizoen van Pokémon was leuk, ja. Dat mogen mijn kinderen ook wel zien. En verder vind ik wel dat ze gewoon A Clockwork Orange mogen zien op hun vierde, waarom niet? Ik denk alleen niet dat ze het willen. Ik wilde toen in elk geval alleen tekenfilms. Live action kon alleen bij hoge uitzondering, en alleen als er heel veel commotie was, met veel kleuren en gedoe enzo. Anders was het saai.
Oud 08-07-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
duh
Ik snap gewoon niet hoe ze zoiets oninteressants zo lang hebben kunnen laten duren. Wtf.
Oud 08-07-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ik snap gewoon niet hoe ze zoiets oninteressants zo lang hebben kunnen laten duren. Wtf.
Nou ja, als je het volgt kan ik me heus nog wel voorstellen dat je erin gezogen wordt, qua cliffhangers en verwikkelingen, maar het is gewoon ZO SLECHT. Echt HEEL SLECHT. Dat mensen dat trekken
Oud 08-07-2011, 19:38
Verwijderd
Kinderen? No thanks. Maar hypothetische situatie? The A-team natuurlijk!
Oud 08-07-2011, 19:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat gesnob over de televisie altijd. Hartstikke lekker toch, hoppa tv aan, altijd wel iets te zien. Zonder tv en met alleen maar een computer is ook zo ongezellig.
Onzin.
Oud 08-07-2011, 19:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Kinderen? No thanks. Maar hypothetische situatie? The A-team natuurlijk!
Als ze dan ooit in contact komen met vuurwapens, schieten ze tenminste altijd mis.
Oud 08-07-2011, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als je het volgt kan ik me heus nog wel voorstellen dat je erin gezogen wordt, qua cliffhangers en verwikkelingen, maar het is gewoon ZO SLECHT. Echt HEEL SLECHT. Dat mensen dat trekken
Volgens mij heb ik er ooit een keer een aflevering van gezien en volgens mij heb ik nog nooit zoveel onwaarschijnlijke onzin gezien in een kwartier. Zelfs Disneyfilms zijn geloofwaardiger.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is nu al voor een groot deel één product, want je kunt de meeste televisieprogramma's op internet zien.
Uhm, product is iets anders dan het medium en/of de drager lijkt me.
Verwijderd
Citaat:
Onzin.
Ik vind dat!

Ik heb meestal de tv aan, al is het maar voor een beetje achtergrondgeluid.

Ik vind het gewoon fijn, op vaste tijdstippen komen er vaste dingen, daar kan je van op aan.
Nee de televisie is wat mij betreft nog lang niet op z'n einde.
Oud 08-07-2011, 19:41
Geel
Geel is offline
Ik heb Clockwork Orange niet gezien, maar de trailer op imdb ziet er tof uit.

O, en mijn kinderen mogen absoluut geen films zien waar Stallone of Schwarzenegger of (toekomstige) dergelijke acteurs in spelen.
Oud 08-07-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Als ze dan ooit in contact komen met vuurwapens, schieten ze tenminste altijd mis.
Exactly. En ze hebben altijd een plan! En ze krijgen dat damsel in distress-syndroom. Dat is dan weer minder..
Oud 08-07-2011, 19:42
Verwijderd
Stefenootje, achtergrondgeluid? Ooit van muziek gehoord?
Oud 08-07-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje, achtergrondgeluid? Ooit van muziek gehoord?
Jawel, dat komt altijd later op de avond/nacht, maar ik heb gewoon behoefte aan tv-geluid soms!
Oud 08-07-2011, 19:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind dat!

Ik vind het gewoon fijn, op vaste tijdstippen komen er vaste dingen, daar kan je van op aan.
Radio . Hehe, ik vind het juist vervelend dat TV zo rigoreus ouderwets is qua vaste planning.
Oud 08-07-2011, 19:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uhm, product is iets anders dan het medium en/of de drager lijkt me.
Nou ja, het product bij televisie is natuurlijk eigenlijk de kijker, die verkocht wordt aan de adverteerders.

Maar ik neem aan dat wat Lucky bedoelde was dat we gewoon alleen maar televisie zouden kijken op internet.
Oud 08-07-2011, 19:45
Verwijderd
Ik hoop dat mijn eventuele kinderen een beetje badass zijn, dan kunnen we allemaal gewelddadige games spelen over LAN, zoals ik en mijn vader vroeger En als het geen whiners zijn krijgen ze ook een speeltuin op hun kamer, zoals ik, en dan gaan we het 'lekker met de kinderen smijten'-spel spelen in het park.
Oud 08-07-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Radio . Hehe, ik vind het juist vervelend dat TV zo rigoreus ouderwets is qua vaste planning.
Ik heb behoefte aan structuur en vaste dingen

Verder kijk ik heus wel dingen terug op internet, wat zeg ik, bijna alles, maar als je om bijvoorbeeld 8 uur de tv aanzet, en het nieuws is dan, of om 11 uur P&W ofzo, dat vind ik gewoon fijn.
Oud 08-07-2011, 19:46
Verwijderd
Ik speel pandemic 2 en groenland is opgegeven Bijna alle inwoners dood hoera
Oud 08-07-2011, 19:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind dat!

Van internet kun je nog meer op aan.
Citaat:
Wat jou betreft =/= realiteit.
Oud 08-07-2011, 19:47
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit een blonde man aantrekkelijk gevonden..
Ik vind dit een rare uitspraak. Bedoel je dat geen van de mannen die je leuk vond blond was, of dat je in principe wel leuke mannen tegen bent gekomen, maar dat je die toch niet leuk vond omdat ze blond zijn? Want, hoe kan haarkleur nou zo'n groot verschil maken? Ik bedoel, je kunt het veranderen!
Verwijderd
In Argentinie leven er ook nog maar 1400
Carn
Carn is offline
Citaat:

Maar ik neem aan dat wat Lucky bedoelde was dat we gewoon alleen maar televisie zouden kijken op internet.
Via Internet ;o alhoewel digitale TV al niet veel anders is, dat gaat net zo goed gedeeltelijk via Internet volgens mij.
Verwijderd
Ik vind mensen dood maken met ziektes te leuk
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb Clockwork Orange niet gezien, maar de trailer op imdb ziet er tof uit.

O, en mijn kinderen mogen absoluut geen films zien waar Stallone of Schwarzenegger of (toekomstige) dergelijke acteurs in spelen.
Dat vind ik dan weer . Ieder kind heeft recht op Terminator.
Oud 08-07-2011, 19:48
Verwijderd
En iedereen in Argentinië is dood

Mijn virus heet xDDDDD
Oud 08-07-2011, 19:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
En iedereen in Argentinië is dood

Mijn virus heet xDDDDD
Heb je nu pas Pandemic ontdekt?
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit een rare uitspraak. Bedoel je dat geen van de mannen die je leuk was, of dat je in principe wel leuke mannen tegen bent gekomen, maar dat je die toch niet leuk vond omdat ze blond zijn. Want, hoe kan haarkleur nou zo'n groot verschil maken? Ik bedoel, je kunt het verven!
Ik vind blond zo ontiegelijk lelijk. En als mannen blond haar hebben zien ze er te schattig uit, of zo. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik heb me echt letterlijk nooit aangetrokken gevoeld tot een blonde man. Ik kan er weinig aan veranderen.

Het gaat zelfs zo ver dat sommige mannen opeens een stuk leuker zijn als hun haar geverfd is..

Blond is voor mij wat knoflook is voor vampiers, zeg maar.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dat vind ik dan weer . Ieder kind heeft recht op Terminator.
Ik geef toe dat het een beetje mijn mening opdringen wordt, maar zelfs als een 9-jarige buitenlander die niet verstond wat er gezegd werd in die films vond ik al dat het acteerwerk echt beneden alle peil was

En, nou ja, Terminator kan voor mij ook wel gestolen worden.
Oud 08-07-2011, 19:50
Verwijderd
Verdomme!

"Mankind has been able to succesfully survive, despite your best attempts. No one is left on earth who is infected by your disease"

BUUH heel Argentinië was dood en nu dit
Oud 08-07-2011, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Heb je nu pas Pandemic ontdekt?
Ja
Oud 08-07-2011, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mensen dood maken met ziektes te leuk
Veel rondsletten dan!
Verwijderd
Bij mijn volgende virus krijgen ze allemaal dementie, dan vergeten ze me vast uit te roeien
Verwijderd
Citaat:
Ja
Verwijderd
Citaat:
Veel rondsletten dan!
Aids is niet meer dodelijk
Oud 08-07-2011, 19:52
Verwijderd
Wat? Ik zit met internetdingen zo vaak op de latetrain, dat weten jullie inmiddels toch wel?
Verwijderd
Citaat:
Aids is niet meer dodelijk
Als je maar genoeg SOA's tegelijk hebt ga je vast wel een keer dood.
Verwijderd
Citaat:
Wat? Ik zit met internetdingen zo vaak op de latetrain, dat weten jullie inmiddels toch wel?
Nou, erger dan ik zul je niet zijn!
Oud 08-07-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Als je maar genoeg SOA's tegelijk hebt ga je vast wel een keer dood.
Hm. Met een potje Syfilis erbij lukt het vast

Citaat:
Nou, erger dan ik zul je niet zijn!
So true
Oud 08-07-2011, 19:58
Verwijderd
Aidssyfillis is de ziekte waarmee ik een nieuwe poging ga wagen bij Pandemic
Oud 08-07-2011, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Aidssyfillis is de ziekte waarmee ik een nieuwe poging ga wagen bij Pandemic
Succes!
Oud 08-07-2011, 20:06
Geel
Geel is offline
sann, bedoel je met pandemic het internetspelletje?
Oud 08-07-2011, 20:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik geef toe dat het een beetje mijn mening opdringen wordt, maar zelfs als een 9-jarige buitenlander die niet verstond wat er gezegd werd in die films vond ik al dat het acteerwerk echt beneden alle peil was

En, nou ja, Terminator kan voor mij ook wel gestolen worden.
Maar dat is iets heel persoonlijks. Er zijn gewoon dingen waar een kind recht op heeft, ook al vindt de ouder het kut, vind ik.
Oud 08-07-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
In Argentinie leven er ook nog maar 1400
Is de haven van Madagaskar al dicht, zoja, restart maar
Oud 08-07-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
sann, bedoel je met pandemic het internetspelletje?

Citaat:
Is de haven van Madagaskar al dicht, zoja, restart maar
Ik had al verloren
Oud 08-07-2011, 20:30
Elmp
Elmp is offline
the game
Oud 08-07-2011, 20:41
Geel
Geel is offline
Citaat:
Maar dat is iets heel persoonlijks. Er zijn gewoon dingen waar een kind recht op heeft, ook al vindt de ouder het kut, vind ik.
En wie bepaalt waar het kind recht op heeft dan?

Regels voor berichten