Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2011, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Bikkel!

Ik kan me met niemand identificeren, ik ben immers nog niet met kinderen bezig, maar reken maar dat ik zit te brullen hoor!
Misschien als er baby's geboren gaan worden, dat geboortemoment doet het 'm wel vaak bij mij
Advertentie
Oud 08-07-2011, 23:09
Verwijderd
Ik wou dat er weer een seizoen van Baby te huur kwam.
Oud 08-07-2011, 23:09
Verwijderd
Ohja, dat heb je ook nog.
Oud 08-07-2011, 23:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als het uitgaat tussen Stefenootje en LL gaat ons Stef achter Noedel aan, denk ik.

En aangezien ik Pip en Q ook correct had voorspeld en Kazet en Syori ook van mijlenver zag aankomen (al deden zij het een stuk minder subtiel allemaal ) zal het wel kloppen. [afbeelding]
Wanneer zag je dat aankomen dan?
Verwijderd
Ja Baby te huur was awesome. Maar dat is alweer een paar jaar geleden. Had ik nou laatst ergens gelezen dat ze weer mensen zoeken voor een nieuw seizoen? Of is dat een gevalletje hoop doet leven?
Verwijderd
Citaat:
Als het uitgaat tussen Stefenootje en LL gaat ons Stef achter Noedel aan, denk ik.

En aangezien ik Pip en Q ook correct had voorspeld en Kazet en Syori ook van mijlenver zag aankomen (al deden zij het een stuk minder subtiel allemaal ) zal het wel kloppen. [afbeelding]
Ach hoezo? Wij waren heel subtiel! Kazet heeft het verraden met zijn wsz-small talk nieuwe stijl!
Oud 08-07-2011, 23:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik wou dat er weer een seizoen van Baby te huur kwam.
Als het weer met Chantal is, ga ik kijken.
Oud 08-07-2011, 23:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wat? zijn pip en kazet uit elkaar?
Oud 08-07-2011, 23:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zolang ze Fargo een 'vieze' film vindt, vrees ik dat er onoverkomelijke verschillen zijn.
Oud 08-07-2011, 23:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Omg.
Oud 08-07-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Zolang ze Fargo een 'vieze' film vindt hij geen Harry Potter-fan is vrees ik dat er onoverkomelijke verschillen zijn.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik hoorde net dat er iemand op de maan is geland.
Verwijderd
Citaat:
You're not serious, right?
Oud 08-07-2011, 23:15
Uice
Uice is offline
Ik moet nog even zeggen: The Simpsons en Monty Python stom vinden is voor wijven.
Oud 08-07-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ik moet nog even zeggen: The Simpsons en Monty Python stom vinden is voor wijven.

Calculi naamzoek
Oud 08-07-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Zolang ze Fargo een 'vieze' film vindt, vrees ik dat er onoverkomelijke verschillen zijn.
En je moest toch nog leren hoe je dat eigenlijk doet, verliefd worden?

Ik weet wel iemand met wie je daarover kunt praten, hoor.
Oud 08-07-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ze worden zo vaak in een adem genoemd dat ik er verward door raak, omdat het blijkbaar niet 'mogelijk' is laatstgenoemde fantastisch en eerstgenoemde 'gaat wel' te vinden, maar ik dat wel vind.
Oud 08-07-2011, 23:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ze worden zo vaak in een adem genoemd dat ik er verward door raak, omdat het blijkbaar niet 'mogelijk' is laatstgenoemde fantastisch en eerstgenoemde 'gaat wel' te vinden, maar ik dat wel vindt.
Nou ja, het is natuurlijk een wereld van verschil tussen die twee, maar ze hebben inderdaad heel wat gedeelde liefhebbers.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Verwijderd
Citaat:
Ze worden zo vaak in een adem genoemd dat ik er verward door raak, omdat het blijkbaar niet 'mogelijk' is laatstgenoemde fantastisch en eerstgenoemde 'gaat wel' te vinden, maar ik dat wel vindt.
Ik vind.
Oud 08-07-2011, 23:20
Verwijderd
Ik moet dan wel weer toegeven dat ik Family Guy een stuk grappiger vind dan The Simpsons, dat is zeker ook weer not done, in cartoon-land.
Oud 08-07-2011, 23:21
Verwijderd
Kijk je ook American Dad steef?
Oud 08-07-2011, 23:21
Verwijderd
En dat was weer een mooie d/t-fout.
Edit. Oh hai, Syroi was me voor. Syori, wen er maar aan, ik maak ze veel. Nog vaker fouten met ei/ij; au/ou; t/th; c/k e.d., al haalt firefox die er ook wel voor me uit.
Edit: en je hoeft me er niet iedere keer op te wijzen, ik ben volledig op de hoogte van mijn incapabiliteit op dit gebied.
Oud 08-07-2011, 23:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vind.
Je moet nog wel leren bij wie het de moeite waard is om zo opzichtig spelfouten te verbeteren en bij wie niet.
Verwijderd
Citaat:
Kijk je ook American Dad steef?
Kijk af en toe weleens een aflevering als het toevallig op Comedy Central is, maar het heeft me nooit echt getrokken eigenlijk.
Schrödinger
Schrödinger is offline
American Dad is toch grotendeels hetzelfde als Family Guy?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Misschien dat ik na 7.2 om ben!
Oud 08-07-2011, 23:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Oja. Schrö, hoe doe je dat?
Verwijderd
Citaat:
Kijk af en toe weleens een aflevering als het toevallig op Comedy Central is, maar het heeft me nooit echt getrokken eigenlijk.
Oh ik vind dat het zich wel kan meten aan FamGuy dus als je je nog eens verveelt dan is dat mijn tip
Verwijderd
Citaat:
Dingen over Fargo en Harry Potter

Citaat:
Wanneer zag je dat aankomen dan?
Zo'n beetje vanaf het moment dat Syori in WSZ kwam posten? Ze leek me wel een geschikte kandidaat voor jouw avances. Omdat ze vrijgezel en intelligent is.

Citaat:
Ach hoezo? Wij waren heel subtiel! Kazet heeft het verraden met zijn wsz-small talk nieuwe stijl!
Nee joh, het was al duidelijk vanaf het moment dat jullie een gelijksoortige muzieksmaak bleken te hebben, toen ging hij je heel onsubtiel versieren. Al dacht ik eerlijk gezegd dat 'ie niet helemaal jouw type zou zijn. Maar goed, types, types. Wat zijn types.
Verwijderd
Citaat:
American Dad is toch grotendeels hetzelfde als Family Guy?
Nee, Family Guy is duisent keer leuker, alleen al omdat zij cutaways hebben die niks met het verhaal van doen hebben, en Stewie en Brian.

Die vis en dat buitenaardse wezen doen daar echt voor onder, imo.
Oud 08-07-2011, 23:25
Lorelei
Lorelei is offline
In de wwwww gingen de vermoedens ook al enige tijd rond ja en wat betreft types: er zijn wel meer stelletjes op het forum die ik niet helemaal logisch vind qua types. Hoewel noedelhap en stefenootje volgens mij echt een stap te ver is
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vind dat het zich wel kan meten aan FamGuy dus als je je nog eens verveelt dan is dat mijn tip
Citaat:
Nee, Family Guy is duisent keer leuker, alleen al omdat zij cutaways hebben die niks met het verhaal van doen hebben, en Stewie en Brian.

Die vis en dat buitenaardse wezen doen daar echt voor onder, imo.
dit dus
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oja. Schrö, hoe doe je dat?
Een hete redhead tegenkomen.
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, het was al duidelijk vanaf het moment dat jullie een gelijksoortige muzieksmaak bleken te hebben, toen ging hij je heel onsubtiel versieren. Al dacht ik eerlijk gezegd dat 'ie niet helemaal jouw type zou zijn. Maar goed, types, types. Wat zijn types.
Uhu, precies dat. Toen er meer dan één of bij elkaars youtubefimpjes werden geplaatst had kreeg ik al vermoedens.
Oud 08-07-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
In de wwwww gingen de vermoedens ook al enige tijd rond ja en wat betreft types: er zijn wel meer stelletjes op het forum die ik niet helemaal logisch vind qua types. Hoewel noedelhap en stefenootje volgens mij echt een stap te ver is
hahaha, hoezo?
Oud 08-07-2011, 23:26
Verwijderd
Die cutaways waren alleen grappig in het begin, toen het nog nieuw was. Na een paar seizoenen begon het behoorlijk te vervelen. Maar ze doen het ook niet meer zo vaak, dat is wel goed, nu is het wel weer een leuk tijdverdrijf geworden.
Oud 08-07-2011, 23:27
Verwijderd
AD heeft soms echt van die ultradroge scenes. Als Stan in de auto zit en een parkeerplaats zoekt, met dat muziekje erbij, ik pis elke keer in mijn broek in eh. Finances with wolves. En de Tushy song <3

<333

Scrub, scrub, scrub your v-jay (8)
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zo'n beetje vanaf het moment dat Syori in WSZ kwam posten? Ze leek me wel een geschikte kandidaat voor jouw avances. Omdat ze vrijgezel en intelligent is.

Sherlock zou trots op je zijn!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hahaha, hoezo?
Ik weet niet. Ik kan me er gewoon totaal geen voorstelling bij maken
Oud 08-07-2011, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Die cutaways waren alleen grappig in het begin, toen het nog nieuw was. Na een paar seizoenen begon het behoorlijk te vervelen. Maar ze doen het ook niet meer zo vaak, dat is wel goed, nu is het wel weer een leuk tijdverdrijf geworden.
Ik kijk niet meer zo heel vaak Family Guy, ze zijn al een tijdje over hun 'hoogtepunt' heen /irritante fan-talk

Ik vind trouwens dat nieuwe 3D-intro zo vreselijk kut jij?

vind sowieso dat ze de laatste tijd veel te veel gebruik maken van alle nieuwe computeranimatie-speeltjes.
Uice
Uice is offline
American Dad is beter, want betere plots.
Lorelei
Lorelei is offline
Maar ik heb er al eens vaker naast gezeten dus wie weet
Oud 08-07-2011, 23:29
Verwijderd
Citaat:

Het is toch echt wel grappig dat jullie dat allemaal dachten, eigenlijk. Want het is pas veel later begonnen.

Citaat:
Uhu, precies dat. Toen er meer dan één of bij elkaars youtubefimpjes werden geplaatst had kreeg ik al vermoedens.
Hallo, mag ik? Iemand die Comus leuk vindt, het is toch wat.
Oud 08-07-2011, 23:30
Verwijderd
Citaat:
American Dad is beter, want betere plots.
Duuude no way

Ik moet bij American Dad zelden lachen, sowieso zijn alle personages daar ook veel minder likable.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Comus
Verwijderd
Citaat:
AD heeft soms echt van die ultradroge scenes. Als Stan in de auto zit en een parkeerplaats zoekt, met dat muziekje erbij, ik pis elke keer in mijn broek in eh. Finances with wolves. En de Tushy song <3

[filmpje]

<333

[filmpje]

Scrub, scrub, scrub your v-jay (8)
En El Gato No Es Bueno! Maar die is van Youtube gehaald, zie ik. Wat een nazi's.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het is toch echt wel grappig dat jullie dat allemaal dachten, eigenlijk. Want het is pas veel later begonnen.

Hallo, mag ik? Iemand die Comus leuk vindt, het is toch wat.
Mwah, elkaar aandacht geven is het begin, ook als je daar nog geen versierintenties bij hebt.
Oud 08-07-2011, 23:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Duuude no way

Ik moet bij American Dad zelden lachen, sowieso zijn alle personages daar ook veel minder likable.
Dat is nooit Seths sterkste kant geweest. Peter en Lois zijn ook totaal niet likable meer.

Maar goed, South Park is op dit moment beter dan alle andere animatiesitcoms.
Oud 08-07-2011, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht het niet hoor, maar ik ben denk ik ook clueless met dat soort dingen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten