Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2011, 23:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Voeten zijn ook niet veilig als ze niet onder een deken zitten. Dat weet iedereen.
Held.

Trouwens, heel ontopic ook nog, Choco Pops is vernieuwd en in een rare niet-choco pops vorm
Oud 11-07-2011, 23:18
Pierrot
Pierrot is offline
wat wat wat?
Oud 11-07-2011, 23:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, wacht, ik ga er een foto van maken voor je.

Edit:

Óf (en dat hoop ik) ik ben zo'n debiel die de normale niet kon vinden, maar dit was ook de enige die er stond
Oud 11-07-2011, 23:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Alleen als je been buitenboord hangt overigens is dat de reden dat ik nog steeds een aanloopje neem en in bed spring 9 van de 10 keer.
Ja, ik kan me dat nog vaag van vroeger herinneren, maar om nu te zeggen dat ik daar, 20 jaar later nog aan denk? Nee.

Overigens hang ik ook nooit met een been over de rand, want dat ligt niet lekker
Oud 11-07-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
dubbele base?
Het was een flauw grapje in de context van basen en logen
Verwijderd
Citaat:
Voeten zijn ook niet veilig als ze niet onder een deken zitten. Dat weet iedereen.
idd!!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik kan me dat nog vaag van vroeger herinneren, maar om nu te zeggen dat ik daar, 20 jaar later nog aan denk? Nee.

Overigens hang ik ook nooit met een been over de rand, want dat ligt niet lekker
Bij sommige mensen is dat dus blijkbaar niet weggegaan

Jawel, als het warm is, met je voetje van het matras tot je je beseft dat je voet buiten het matras hangt, that is
Oud 11-07-2011, 23:30
Verwijderd
jezus wat een kutkind.
Oud 12-07-2011, 09:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Uitslag scriptie pas over een week ipv vandaag
Oud 12-07-2011, 11:37
Geel
Geel is offline
Ik heb mijn portemonnee nog steeds niet terug. En er zat mijn verblijfsdocument in. Als ik die opnieuw ga aanvragen kost het me €100 En wat nog veel erger is, is dat ik op die dag het verblijfsdocument van mijn broer ook in mijn portemonnee had zitten. €200,-
Oud 12-07-2011, 11:44
Verwijderd
Pompoenpitten. Bah.
Oud 12-07-2011, 12:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Angry Birds
Oud 12-07-2011, 12:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Angry Birds
Mighty Eagle solves all
Oud 12-07-2011, 12:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mighty Eagle solves all
Dan is het toch niet leuk meer
Oud 12-07-2011, 14:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan is het toch niet leuk meer
Jawel, want je krijgt ook een score aan de hand van hoe goed je de Mighty Eagle hebt toegepast!
Oud 12-07-2011, 18:14
snoopy
snoopy is offline
Een vriendin van me blijkt kanker te hebben. Godverdomme. Ze is 26 en ze heeft een kindje van 4 maanden.
Oud 12-07-2011, 18:16
Martiño
Martiño is offline
Dat is naar. Weet je ook welke vorm? En misschien een schrale troost, maar kanker is tegenwoordig al lang geen doodvonnis meer, heel veel vormen zijn behandelbaar , dus kans dat het nog goed komt. sterkte ermee iig
Oud 12-07-2011, 18:22
snoopy
snoopy is offline
Ja, het is een choriocarcinoom. En idd, het is geen doodvonnis, maar er zijn wel al uitzaaiingen in de longen. Maar goed, ze krijgt chemo en hopelijk wordt ze weer beter. Maar ik vind het echt onwijs klote voor haar en haar gezin.
Oud 12-07-2011, 18:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, het is een choriocarcinoom. En idd, het is geen doodvonnis, maar er zijn wel al uitzaaiingen in de longen. Maar goed, ze krijgt chemo en hopelijk wordt ze weer beter. Maar ik vind het echt onwijs klote voor haar en haar gezin.
Ai, naar. Oncoline zegt dat een choriocarcinoom in het minst gunstigste geval een 5-jaars overleving van 85% heeft, en in het gunstigste geval een van 99%, zelfs met uitzaaiingen. Dat zijn echt hele goede cijfers natuurlijk geen garantie, maar je vriendin is nog jong en waarschijnlijk fit, en dat is ook een goede uitgangspositie voor een behandeling.
Oud 12-07-2011, 18:29
snoopy
snoopy is offline
Oh, dat klinkt goed idd. Ze zei zelf ook al zoiets, en ze is arts dus ik geloof het ook wel.
Echt lief dat je dat meteen gaat opzoeken enzo trouwens
Oud 12-07-2011, 18:30
Martiño
Martiño is offline
Oh haha, google is your friend
Oud 12-07-2011, 18:48
snoopy
snoopy is offline
Ja, nou en? Ik zeg toch niet dat je er uren werk in hebt zitten?

Oh, iets van een andere orde van grootte, maar wat ik ook echt niet kan waarderen: Sarah had een fles die half leeg was in haar kamer ergens gegooid en die heb ik 1,5 maand later weer gevonden. Je wilt niet wéten hoe melk er dan uitziet. *groen wordt*
Oud 12-07-2011, 18:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hè wat naar Snoopy sterkte!
Oud 12-07-2011, 20:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hè wat naar Snoopy sterkte!
Inderdaad! Ik schrik altijd heel erg van dit soort verhalen, je wordt je ook zo bewust van je eigen sterfelijkheid.
Oud 12-07-2011, 20:39
666METAL666
666METAL666 is offline
Dat mensen zeggen: "Beter doen we..."
Oud 13-07-2011, 07:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik opeens steeds wakker word met maagpijn en dan na vijf happen muesli vol zit. au.
Oud 13-07-2011, 21:05
Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Inderdaad! Ik schrik altijd heel erg van dit soort verhalen, je wordt je ook zo bewust van je eigen sterfelijkheid.
Huh ik las het topic van onder naar boven en toen dacht ik jeetje, het is maar een fles melk. Sorry! Inderdaad klote, sterkte Snoopy.
Oud 14-07-2011, 07:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, ik dacht dat ik verstopt zat, dus na wat laxeerpillen de halve nacht op de plee gezeten, en het discomfort in mijn buik is nog steeds niet over.
Oud 14-07-2011, 10:52
Verwijderd
Ahw snoopy, wat erg! Sterkte.

OT: 1. Ik heb iets doms gedaan. Denk ik. en 2. mijn bed is kapot.
Oud 14-07-2011, 12:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huh ik las het topic van onder naar boven en toen dacht ik jeetje, het is maar een fles melk. Sorry! Inderdaad klote, sterkte Snoopy.
Ja zure melk doet mij altijd bewust worden van mijn eigen sterfelijkheid!

OT: Prettig met welk gevoel ik elke keer weer de Zara uitloop. Onder een schijnwerper in een klein pashokje staan, waarbij alle putjes in je benen en kont vergoot worden en je bovendien nooit past in je normale maat broeken, maar standaard zeker een maat groter nodig hebt. Winkelen is hartstikke leuk .

Laatst gewijzigd op 14-07-2011 om 12:13.
Oud 14-07-2011, 22:46
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Echt de hele dag regen en harde wind...
Oud 20-07-2011, 18:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik eigenlijk niks te doen heb deze vakantie. Werken en studeren, verder ben ik een dagje naar de efteling geweest, ga ik in de derde week van augustus naar mijn moeder en heb ik een soort summer school bij mijn lerares thuis met wat leerlingen, ook eind augustus. Heel juli heb ik alleen werk en verder geen enkele sociale activiteit whatsoever. Ik zie alleen maar mensen die minstens 4 keer zo oud zijn als ik.
Oud 20-07-2011, 19:09
Lorelei
Lorelei is offline
Dat het nog een maand duurt voordat we op vakantie gaan.

en dat ik niet het geld heb om maandelijks op vakantie te gaan..maar ja. Bweh.
Oud 20-07-2011, 19:09
Verwijderd
Dat mijn salaris pas maandag gestort wordt
Oud 20-07-2011, 19:12
Lorelei
Lorelei is offline
Oh, dat ook ja!
Oud 20-07-2011, 22:30
Verwijderd
Dat ik van de fiets ben gevallen en mijn telefoon nu beschadigd is.
Oud 21-07-2011, 11:12
Verwijderd
De HELE week blijf ik thuis, wachtend op een pakketje. Net was ik DRIE KWARTIER weg, en ja hoor, toen is de bezorger langsgeweest
Oud 21-07-2011, 13:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De HELE week blijf ik thuis, wachtend op een pakketje. Net was ik DRIE KWARTIER weg, en ja hoor, toen is de bezorger langsgeweest
Heel erg herkenbaar! Ik zou de pakketdienst eens opbellen.
Oud 21-07-2011, 21:52
Verwijderd
Rug-p-i-j-n... Ik weet het even niet meer hoor. Geen enkele houding houd ik langer dan een minuut vol.
Oud 22-07-2011, 00:13
Verwijderd
Een theatervoorstelling waar werkelijk alles mis aan was. Triest, zonde van mijn geld, zonde van mijn tijd, zonde van de subsidies en middelen, wanstaltig, humorloos, voorspelbaar, te lang, pretentieus, in een godverdomde uithoek van Almere, slecht geacteerd, slecht gezongen, met een slechte tekst, slecht fysiek spel en dubieuze 'special effects.' Tot zover mijn recensie. Het gaat om Silo8, Absinthe naamzoek.
Oud 22-07-2011, 00:17
Geel
Geel is offline
Citaat:
Een theatervoorstelling waar werkelijk alles mis aan was. Triest, zonde van mijn geld, zonde van mijn tijd, zonde van de subsidies en middelen, wanstaltig, humorloos, voorspelbaar, te lang, pretentieus, in een godverdomde uithoek van Almere, slecht geacteerd, slecht gezongen, met een slechte tekst, slecht fysiek spel en dubieuze 'special effects.' Tot zover mijn recensie. Het gaat om Silo8, Absinthe naamzoek.
Het verhaal voldoet aan bijna al je beschrijvingen
Oud 22-07-2011, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Het verhaal voldoet aan bijna al je beschrijvingen
Hmm, in de folder stond het anders, althans in mijn herinneringen, en verder was het een impulstoezegging van mijn kant en de kaartjes waren al gekocht voordat ik me er in had kunnen verdiepen en toen dacht ik, ach ja, het wordt vast tenminste wel leuk. Niet dus.

Ik kan overigens ook niet waarderen dat ik nu pas thuis ben en klaarwakker.
Oud 22-07-2011, 06:08
Verwijderd
Youtubereactie:

Citaat:
tjeetje wat een muziekje ...krijg er kippevelletjes van ...zo erg herkenbaar ..denk aan mijn maatje en kan blijven luisteren..prachtige woorden en zo waar ...liefss Josee(L)
Kippevelletjes. :huiver:
Oud 22-07-2011, 06:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Rug-p-i-j-n... Ik weet het even niet meer hoor. Geen enkele houding houd ik langer dan een minuut vol.
Weet je waar het door komt? Waar zit de pijn? Heb je het al lang?
Oud 22-07-2011, 08:07
Martiño
Martiño is offline
We mogen geen koffie meer drinken op de werkplek
Oud 22-07-2011, 08:27
Rationeel
Rationeel is offline
W-T-F?

ik zou ontslag nemen
Oud 22-07-2011, 08:59
Martiño
Martiño is offline
Ja, nou het heeft te maken met toediening van radioactieve stoffen, en daar mogen geen etenswaren bij in de buurt zijn. Maar als wij koffie drinken op de werkplek dan doen we dat in de 'cockpit', een ruimte waar de bedieningsapparatuur staat en waar je nooit radioactieve stoffen mee naar binnen neemt, maar ze willen het toch niet meer (ondanks dat we vaak onze koffiepauze moeten opgeven door overvolle programma's).
Oud 22-07-2011, 09:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aanklagen Martin!

En azeche, ik las "Youtube-erectie"
Oud 22-07-2011, 09:52
Verwijderd
HELPDESKS
Oud 22-07-2011, 09:54
Verwijderd
Citaat:
HELPDESKS
Oh jee

Lieve Azèche, je moet mij wel waarderen hoor! Of je moet me in ieder niet niet waarderen .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten