Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jawel, als het warm is, met je voetje van het matras ![]() ![]()
|
Ik heb mijn portemonnee nog steeds niet terug. En er zat mijn verblijfsdocument in. Als ik die opnieuw ga aanvragen kost het me €100
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ja, nou en?
![]() ![]() Oh, iets van een andere orde van grootte, maar wat ik ook echt niet kan waarderen: Sarah had een fles die half leeg was in haar kamer ergens gegooid en die heb ik 1,5 maand later weer gevonden. Je wilt niet wéten hoe melk er dan uitziet. *groen wordt*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Prettig met welk gevoel ik elke keer weer de Zara uitloop. Onder een schijnwerper in een klein pashokje staan, waarbij alle putjes in je benen en kont vergoot worden en je bovendien nooit past in je normale maat broeken, maar standaard zeker een maat groter nodig hebt. Winkelen is hartstikke leuk ![]()
Laatst gewijzigd op 14-07-2011 om 12:13. |
![]() |
|
Dat ik eigenlijk niks te doen heb deze vakantie. Werken en studeren, verder ben ik een dagje naar de efteling geweest, ga ik in de derde week van augustus naar mijn moeder en heb ik een soort summer school bij mijn lerares thuis met wat leerlingen, ook eind augustus. Heel juli heb ik alleen werk en verder geen enkele sociale activiteit whatsoever. Ik zie alleen maar mensen die minstens 4 keer zo oud zijn als ik.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een theatervoorstelling waar werkelijk alles mis aan was.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan overigens ook niet waarderen dat ik nu pas thuis ben en klaarwakker. ![]() |
![]() |
|
Ja, nou het heeft te maken met toediening van radioactieve stoffen, en daar mogen geen etenswaren bij in de buurt zijn. Maar als wij koffie drinken op de werkplek dan doen we dat in de 'cockpit', een ruimte waar de bedieningsapparatuur staat en waar je nooit radioactieve stoffen mee naar binnen neemt, maar ze willen het toch niet meer (ondanks dat we vaak onze koffiepauze moeten opgeven door overvolle programma's).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |