Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2011, 22:38
Verwijderd
Vrienden van mij, die gaan bijna elke week chillen met de meisjes die ze maar willen terwijl ze ze nog niet eens heel goed kennen ofzo. Ik zou dat ook wel willen. Hoe doen ze dat dan? Gewoon vragen van :"zin om te chillen morgen?"
Ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2011, 22:41
Em.
Em. is offline
Misschien ligt het aan mij, maar kun je dat niet beter aan je vrienden zelf vragen?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Misschien ligt het aan mij, maar kun je dat niet beter aan je vrienden zelf vragen?
wij zijn die vrienden niet
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 23:08
Volk
Volk is offline
Je bedoelt dat je nog nooit aan iemand vroeg: "zin om te chillen morgen?", maar het wel vreemd vind dat je nooit met meisjes gaat chillen?

Als je ze niet vraagt om iets met je te doen zullen ze dat natuurlijk niet op magische wijze een dag later met je aan het chillen zijn... Begin maar eens met vragen of ze iets met je willen doen. Als je dan alleen negatieve antwoorden krijgt moet je misschien eens je vrienden observeren of gewoon vragen hoe ze het doen. Maar als je nooit een meisje vraagt of ze wat met je wil gaan doen kom je sowieso nergens.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 08:27
Verwijderd
Chillen = suf ergens hangen met een meisje? Of chillen = vozen met een meisje op je slaapkamer?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 08:31
Verwijderd
Vraag het eens zelf aan een meisje en toon initiatief
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Chillen = suf ergens hangen met een meisje? Of chillen = vozen met een meisje op je slaapkamer?
Verschilt. Met je vrienden is het vaak gwn beetje ergens hangen enzo voor die mainstream-personen dan iig. Ik ga dan meestal met vrienden gwn op me kamer zitten beetje muziek op beetje roken soms blowen enzo. Dat is chill daarom heet het chillen. Met meisjes is het gewoon hard rampetampen tot ze blauw ziet.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Verschilt. Met je vrienden is het vaak gwn beetje ergens hangen enzo voor die mainstream-personen dan iig. Ik ga dan meestal met vrienden gwn op me kamer zitten beetje muziek op beetje roken soms blowen enzo. Dat is chill daarom heet het chillen. Met meisjes is het gewoon hard rampetampen tot ze blauw ziet.
Sinds wanneer blow jij? :')
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 19:10
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Sinds wanneer blow jij? :')
Wat een onhandige vraag, de volgende dag blowt hij niet meer en daarna weer wel.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Wat een onhandige vraag, de volgende dag blowt hij niet meer en daarna weer wel.
Juist ja
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 08:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Doe eens niet zo stoer, jongetje van 14.

Het is heel simpel, als je in gesprek bent met een meisje vraag je eens of ze met je wil 'chillen', maar je kan ook zeggen 'film kijken' 'rondhangen' of iets anders dat je een beetje een idee hebt wat je kunt gaan doen. En als het meisje je dan aardig vindt, zegt ze ja. Je hoeft ze niet te bepotelen, zeker niet als je iedere keer een ander meisje uitnodigd. Als één meisje meerdere keren heeft 'ge-chilled' bij jou kan je wel eens proberen om je arm om haar heen te leggen zoals ze dat in films doen.
Oud 23-07-2011, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Of chillen = vozen met een meisje op je slaapkamer?
Dat.

Oh, en je doet het pas echt goed als je 'een film gaat kijken' met een meisje.

Laatst gewijzigd op 23-07-2011 om 16:08.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 15:20
Verwijderd
Film kijken met jongens liep op mijn zestiende altijd uit op vozen met jongens idd Maar we gingen ook wel gewoon rondhangen buiten met jongens en daarbij was het doel zeker niet alleen maar vozen maar ook gewoon socializen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 16:36
Chantal072
Chantal072 is offline
Als ze er goed uitzien, zijn meiden meestal al heel snel van: hihi leuke jongen, we doen een dubbeldate.
waarschijnlijk zijn ze nergens op uit, maar willen ze gewoon vrienden worden.
probeer eens op het strand op een groepje meiden af te stappen en vraag bijvoorbeeld of ze mee gaan zwemmen, zo maak je makkelijk vrienden

succes!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 16:44
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Als ze er goed uitzien, zijn meiden meestal al heel snel van: hihi leuke jongen, we doen een dubbeldate.
waarschijnlijk zijn ze nergens op uit, maar willen ze gewoon vrienden worden.
probeer eens op het strand op een groepje meiden af te stappen en vraag bijvoorbeeld of ze mee gaan zwemmen, zo maak je makkelijk vrienden

succes!
Hij zoekt geen vrienden, die heeft ie al en die zijn beter in het hosselen van meisjes dan hijzelf.
@TS, als jij, je vrienden en wat meiden nou eens gaan chillen, kan je achteraf telefoonnummer enzo regelen van een meisje die je leukt lijkt en er dan een keer alleen mee afspreken .
Je leert iemand pas echt kennen als je met alleen die persoon afspreekt ipv met een groepje.
Oud 23-07-2011, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Doe eens niet zo stoer, jongetje van 14.

Het is heel simpel, als je in gesprek bent met een meisje vraag je eens of ze met je wil 'chillen', maar je kan ook zeggen 'film kijken' 'rondhangen' of iets anders dat je een beetje een idee hebt wat je kunt gaan doen. En als het meisje je dan aardig vindt, zegt ze ja. Je hoeft ze niet te bepotelen, zeker niet als je iedere keer een ander meisje uitnodigd. Als één meisje meerdere keren heeft 'ge-chilled' bij jou kan je wel eens proberen om je arm om haar heen te leggen zoals ze dat in films doen.
Waarom denk je dat ik stoer doe? Alsof jonge mensen minderwaardig zijn dan minder jonge mensen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 22:59
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
^ Alsof stoer doen minderwaardig is?
Reageren

Regels voor berichten